[ReApi] Zombie Escape Mod(Készítő:Raheem)Leírás:A zombie escape módot már sokan ismerhetitek. Nos ez egy új fajta változat ReHLDS-re tervezve. Ebben a módban vannak emberek, és zombik. Az emberek célja a menekülés, a zombik célja pedig ennek megakályozása, és emberek felfalása.Szabályok:
► Spoiler mutatása
- Ha az emberek elmenekülnek --> Menekülés Sikeres!
- Ha az összes zombi meghal --> Menekülés Sikeres!
- Ha az összes zombi lecsatlakozik, és van élő ember --> Menekülés Sikeres!
- Ha a zombik elmenekülnek --> Menekülés Sikertelen!
- Ha az összes ember megfertőződik --> Menekülés Sikertelen!
- Ha az idő lejár, és az embere nem menekülnek el --> Menekülés Sikertelen!-
- Ha a játékos létszám eléri a szükségeset --> Játék Kezdése!
- Ha egy játékos van, és megöli magát --> Senki nem nyer, játék újrakezdése!
Cvarok:A cvarokat a configs/zombie_escape.cfg fájlban szerkeszthetitek:► Spoiler mutatása
// Zombie Escape Konfigurációs Fájl
// Ha valamin változtatsz indítsd újra a szervered!
//Fordította:CoopCola
// Emberek
ze_human_speed_factor 20.0 // Emberek + sebessége, hozzáadódik a fegyver sebessége is.
ze_human_gravity 1.0 // Emberek Gravitációja
ze_human_health 1000 // Emberek Élete
// Zombik
ze_zombie_speed 350.0 // Zombi Sebessége
ze_zombie_gravity 0.7 // Zombi Gravitációja
ze_first_zombies_health 20000 // Első Zombi Élete
ze_zombie_health 10000 // Zombi Élete
ze_zombie_knockback 300.0 // Zombi Visszalöésa
ze_zombie_nightvision 1 // Állandó Éjjellátó Zombiknak (0 = Kikapcsolva || 1 = Bekapcsolva)
ze_zombie_auto_nightvision 1 // Fertőzéskor automatikusan bekapcsolja az éjjellátót (0 = Kikapcsolva || 1 = Bekapcsolva)
ze_zombie_nightvision_density 70 // Éjjellátó erőssége
ze_zombie_nvision_red 253 // Éjjellátó Piros Színe [0-255]
ze_zombie_nvision_green 110 // Éjjellátó Zöld Színe [0-255]
ze_zombie_nvision_blue 110 // Éjjellátó Kék Színe [0-255]
// Általános
ze_lighting_style d // Pálya világossága ,,A"-tól ,,Z"-ig(a = Nagyon Sötét || z = Normál világos)
ze_release_time 15 // Ennyi idő múlva szabadulnak el a zombik
ze_freeze_time 20 // Összes játékos "fagyási" ideje
ze_round_time 9.0 // Köridő
ze_block_kill 1 // Öngyilkosság blokkolása
ze_required_players 2 // Szükséges játékosok a játék elkezdéséhez
ze_human_infected_frags 1 // Ennyi frag-et kap a zombi egy ember megfertőzéséért
ze_infection_deaths 1 // Halálok hozzáadódnak az ember statisztikájához, amikor ő megfertőződik
ze_escape_success_frags 3 // Ennyi frag-et kapnak az emberek, ha sikeresen elmenekülnek
// Üzenetek
ze_enable_infect_notice 1 // Ha megfertőznek valakit jelezze HUD-ban (0 = Kikapcsolva || 1 = Bekapcsolva)
ze_infect_notice_red 255 // Üzenet színe Piros [0-255]
ze_infect_notice_green 0 // Üzenet színe Zöld [0-255]
ze_infect_notice_blue 0 // Üzenet színe Kék [0-255]
ze_score_message_type 1 // Eredményjelző üzenet típusa (0 = Kikapcsolva || 1 = dhud || 2 = hud)
ze_score_message_red 200 // Eredményjelző színe Piros [0-255]
ze_score_message_green 100 // Eredményjelző színe Zöld [0-255]
ze_score_message_blue 0 // Eredményjelző színe Kék [0-255]
ze_speed_rank_mode 1 // Rank Üzenet (0 = Kikapcsolva || 1 = Vezető Mód || 2 = Rank Mód)
ze_speed_rank_red 0 // Rank üzenet színe Piros [0-255] (A vezető számára & mindenki számára)
ze_speed_rank_green 230 // Rank üzenet színe Zöld [0-255] (A vezető számára & mindenki számára)
ze_speed_rank_blue 255 // Rank üzenet színe Kék [0-255] (A vezető számára & mindenki számára)
ze_leader_glow 1 // Világítás vezető módban (0 = Kikapcsolva || 1 = Bekapcsolva)
ze_leader_random_color 1 // Ha ez be van kapcsolva véletlenszerűen rakja a színeket, ha kikapcsolod be kell állítsd az RGB színkódok közül valamelyiket
ze_leader_glow_red 255 // Világítás színe Piros [0-255]
ze_leader_glow_green 0 // Világítás színe Zöld [0-255]
ze_leader_glow_blue 0 // Világítás színe Kék [0-255]
ze_hud_info_mode 1 // Játékos Információi (Élet,Kaszt,Pénz) (0 = Kikapcsolva || 1 = Hud || 2 = Dhud)
ze_hud_info_commas 1 // Vesszők engedélyezése az Életnél (0 = Kikapcsolva || 1 = Bekapcsolva)
ze_hud_info_zombie_red 255 // Zombi Információk színe Piros [0-255]
ze_hud_info_zombie_green 60 // Zombi Információk színe Zöld [0-255]
ze_hud_info_zombie_blue 60 // Zombi Információk színe Kék [0-255]
ze_hud_info_human_red 60 // Ember Információk színe Piros [0-255]
ze_hud_info_human_green 60 // Ember Információk színe Zöld [0-255]
ze_hud_info_human_blue 255 // Ember Információk színe Kék [0-255]
ze_hud_info_spec_red 100 // Néző Információk színe Piros [0-255]
ze_hud_info_spec_green 100 // Néző Információk színe Zöld [0-255]
ze_hud_info_spec_blue 100 // Néző Információ színe Kék [0-255]
ze_earn_chat_notice 1 // Jutalmak a chatben: +30 Menekülő Pont (0 = Kikapcsolva || 1 = Bekapcsolva)
// Menekülő Pont Rendszer
ze_escape_success_coins 15 // Ennyi Pontot kapnak az emberek, ha sikeresen elmenekülnek
ze_human_infected_coins 5 // Ennyi pontot kapnak a zombik, ha megfertőzik az embereket
ze_damage_coins 4 // Ennyi pontot kapnak az emberek, ha X sebzést mérnek a zombikra
ze_damage_required 500 // Ennyi sebzés szükséges a pontszerzéshez
ze_start_coins 50 // Ennyi pénzt kapnak a játékosok kezdéskor
ze_max_coins 200000 // Ennyi pénzt tarthat magánál maximum egy játékos
// Fegyverek
ze_buy_time 60 // Fegyver vásárlási ideje
ze_give_HE_nade 1 // Automatikus HE gránát adása
ze_give_smoke_nade 1 // Automatikus SMOKE gránát adása
ze_give_FB_nade 1 // Automatikus FLASH gránát adása
// Örjöngés
ze_madness_time 5.0 // Örjöngési idő a zombiknak
ze_madness_color_red 255 // Örjöngési Aura színe Piros [0-255]
ze_madness_color_green 0 // Örjöngési Aura színe Zöld [0-255]
ze_madness_color_blue 0 // Örjöngési Aura színe Kék [0-255]
ze_madness_limit 2 // Ennyi örjöngést vehetnek a játékosok körönként
// Fire Nade
ze_fire_duration 6 // Tűz Gránát ideje
ze_fire_damage 10 // Tűz gránát sebzése másodpercenként
ze_fire_hud_icon 1 // Tűz Gránát ikon jelzése, ha ég valaki (0 = Kikapcsolva || 1 = Bekapcsolva)
ze_fire_explosion 0 // Tartsa meg a normál robbanást (0 = Kikapcsolva || 1 = Bekapcsolva)
ze_fire_slowdown 0.1 // Lassítás ideje
ze_fire_radius 240.0 // Tűz gránát hatósugara
// Fagyasztó Gránát
ze_frost_duration 4 // Fagyás ideje
ze_frost_hud_icon 1 // Fagyás Ikon, amikor valaki le van fagyasztva (0 = Kikapcsolva || 1 = Bekapcsolva)
ze_freeze_damage 0 // A zombi kaphat sebzést, amikor le van fagyasztva? (0 = Nincs sebzés || 1 = Van sebzés)
ze_freeze_radius 240.0 // Fagyasztó gránát hatósugara
// Szerver
mp_autoteambalance 0 // Automatikus szétrendezés leállítva (game.cfg)
mp_roundover 0 // 0 kell legyen(game.cfg)
mp_round_infinite 0 // 0 kell legyen (game.cfg)
mp_roundrespawn_time 30 // Újraéledési idő, ha egy zombi elkapott (game.cfg)
sv_maxspeed 400 // Állítsd át, ha még több sebességet akarsz (server.cfg)
mp_roundtime 9.0 // Ez szükséges a ze_round_time cvarhoz (server.cfg)
mp_freezetime 20 // Ez szükséges a ze_freeze_time cvarhoz (server.cfg)
echo A Zombi Escape Mód Fut!
Forráskódok leírásai:► Spoiler mutatása
ze_block_events_messages.sma
Az üzenetekért felelős (pl: Sikeres menekülés, Sikertelen menekülés, Senki nem nyert.)
ze_coins_system.sma
A menekülési pontokért felelős, beállítható, hogy mennyit sebzés után kapjon pontokat az illető, és hogy mennyit. Számos cvar-ja van még, ezeket a zombie_escape.cfg-ben is szerkesztheted.
Parancsok: /EC --> Egyenleg megtekintése
ze_core.sma
A mód főmotorja. NE KAPCSOLD KI, ha azt szeretnéd, hogy működjön a mód.
ze_countdown.sma
A játékkezdetéig számol vissza. Cvarok állíthatóak, a zombie_escape.cfg-ben
ze_effects_frag.sma
A győzelemért, fertőzésért járó fragek-et kezeli.
ze_effects_messages.sma
A HUD üzenetekért felelős.
ze_effects_weather.sma
Az időjárásért felelős.
ze_extra_fire_nade.sma
Tűz Gránát Extra Cucc
ze_extra_frost_nade.sma
Fagyasztó Gránát Extra Cucc
ze_fire.sma
A tűz gránáthoz tartozó effekt
ze_frost.sma
A fagyasztó gránáthoz tartozó effekt
ze_hud_info.sma
A HUD-ban lévő információkért felelős.
ze_items_escape_coins.sma
A Menekülő Pontok forráskódja.
ze_items_manager.sma
A mód boltja
ze_madness.sma
Örjöngés Extra a zombinak
ze_main_menu.sma
A mód főmenüje. NE VEDD KI!
ze_nightvision_lighting.sma
Az éjjellátó színeiért felelős.
ze_resources.sma
Ez a forráskód precacheli le a hangokat/modelleket. Itt cserélhetőek ki az ember modellek is akár!
ze_unlimited_clip.sma
Végtelen tár, így mindig lesz a fegyveredben lőszer, újratöltés után.
ze_weapon_menu.sma
Fegyvermenü zombie escape módhoz.
ze_zombie_sounds.sma
A hangokat kezeli a módban, a legjobb élményért ne szedd ki.
Szükséges modulok:- ReApi
- ReGameDLL
- ReHLDSTelepítésZIP-ben találhatóak:Configs mappában találhatóak --> cstrike/addons/amxmodx/configs
Lang mappában találhatóak --> cstrike/addons/amxmodx/data/lang
Modules mappában találhatóak --> cstrike/addons/amxmodx/modules
Majd a cstrike/addons/amxmodx/configs/modules.ini-be írd bele ezt: reapi
SMA-k lefordítva --> cstrike/addons/amxmodx/plugins
GFX mappában találhatóak --> cstrike/gfx/env
Sound mappában találhatóak --> cstrike/sound
Models mappában találhatóak --> cstrike/models
Sprites mappában találhatóak --> cstrike/sprites
FIGYELEM! Ahhoz, hogy leforduljanak a forráskódok szükséges az include-ok behelyezése a fordítódba!UI: A plugint, ha jóváhagyják folyamatosan érkezni fognak hozzá a bővítmények (Extrák,Kiegészítők)