hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.19. 13:57



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 250 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 250 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2017.07.25. 18:24 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2013.11.24. 19:19
Hozzászólások: 76
Megköszönt másnak: 24 alkalommal
Üdv valaki bele írná hogy ha már van fegyod akkor ne lehessen másikat venni

Idézet:
}
public Fegyvermenu(id)
{
new String[121];
formatex(String, charsmax(String), "%s^n\wGlobal Offensive \r- \wElsődleges Fegyver", PREFIX);
new menu = menu_create(String, "Fegyvermenu_h");

menu_additem(menu, "M4A4", "1", 0);
menu_additem(menu, "M4A1-S", "7", 0);
menu_additem(menu, "AK47", "2", 0);
menu_additem(menu, "AWP \d[\r2 Embernek\d]", "3", 0);
menu_additem(menu, "GALIL", "5", 0);
menu_additem(menu, "FAMAS", "4", 0);
menu_additem(menu, "SCOUT", "6", 0);

menu_display(id, menu, 0);

return PLUGIN_HANDLED;
}
public Fegyvermenu_h(id, menu, item){
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return;
}

new data[9], szName[64];
new access, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
new key = str_to_num(data);

switch(key)
{
case 1:
{
Pisztolyok(id);
cyrex[id] = false;
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "item_thighpack");
give_item(id, "item_assaultsuit");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
cs_set_user_bpammo(id,CSW_M4A1,200);
cs_set_user_money(id, 0);
}
case 2:
{
Pisztolyok(id);
give_item(id, "weapon_ak47");
give_item(id, "item_thighpack");
give_item(id, "item_assaultsuit");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
cs_set_user_bpammo(id,CSW_AK47,200);
cs_set_user_money(id, 0);
}
case 3:
{
switch(cs_get_user_team(id))
{
case CS_TEAM_T:
{
if(g_Awps[TE] < 2)
{
g_Awps[TE]++;
Pisztolyok(id);
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "item_thighpack");
give_item(id, "item_assaultsuit");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
cs_set_user_bpammo(id,CSW_AWP,30);
cs_set_user_money(id, 0);
}
else
{
ColorChat(id, GREEN, "%s^1 Nincs lehetőség több ^3AWP^1 vásárlására a csapatodban", Chat_Prefix);
Fegyvermenu(id);
}
}
case CS_TEAM_CT:
{
if(g_Awps[CT] < 2)
{
g_Awps[CT]++;
Pisztolyok(id);
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "item_thighpack");
give_item(id, "item_assaultsuit");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
cs_set_user_bpammo(id,CSW_AWP,30);
cs_set_user_money(id, 0);
}
else
{
ColorChat(id, GREEN, "%s^1 Nincs lehetőség több ^3AWP^1 vásárlására a csapatodban", Chat_Prefix);
Fegyvermenu(id);
}
}
}
}
case 4:
{
Pisztolyok(id);
give_item(id, "weapon_famas");
give_item(id, "item_thighpack");
give_item(id, "item_assaultsuit");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
cs_set_user_bpammo(id,CSW_FAMAS,200);
cs_set_user_money(id, 0);
}
case 5:
{
Pisztolyok(id);
give_item(id, "weapon_galil");
give_item(id, "item_thighpack");
give_item(id, "item_assaultsuit");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
cs_set_user_bpammo(id,CSW_GALIL,200);
cs_set_user_money(id, 0);
}
case 6:
{
Pisztolyok(id);
give_item(id, "weapon_scout");
give_item(id, "item_thighpack");
give_item(id, "item_assaultsuit");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
cs_set_user_bpammo(id,CSW_SCOUT,200);
cs_set_user_money(id, 0);
}
case 7:
{
Pisztolyok(id);
cyrex[id] = true;
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "item_thighpack");
give_item(id, "item_assaultsuit");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
cs_set_user_bpammo(id,CSW_M4A1,200);
cs_set_user_money(id, 0);
}
}
}
public Pisztolyok(id)
{
new String[121];
formatex(String, charsmax(String), "%s^n\wGlobal Offensive \r- \wMásodlagos Fegyver",PREFIX);
new menu = menu_create(String, "Pisztolyok_h");
menu_additem(menu, "DEAGLE", "1", 0);
menu_additem(menu, "USP-S", "2", 0);
menu_additem(menu, "GLOCK18", "3", 0);

menu_display(id, menu, 0);

return PLUGIN_HANDLED;
}
public Pisztolyok_h(id, menu, item){
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return;
}

new data[9], szName[64];
new access, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
new key = str_to_num(data);

switch(key)
{
case 1:
{
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,50);
}
case 2:
{
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_usp");
cs_set_user_bpammo(id,CSW_USP,50);
}
case 3:
{
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_glock18");
cs_set_user_bpammo(id,CSW_GLOCK18,100);
}
}
}


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2017.07.26. 10:17 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.05. 20:56
Hozzászólások: 663
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 124 alkalommal
Egy egyszerű bool-al megoldható.

  1. new bool:KapottFegyot[33];
  2.  
  3. if(KapottFegyot[id]) Fegyvermenu(id)
  4. else ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Te már választottál fegyvert)

_________________
Global Offensive modok:

Global Offensive Mode 1.0
Global Offensive Mode 3.0
exodus Global Offensive 4.0

Ők köszönték meg exodus nek ezt a hozzászólást: sZmolka (2017.07.27. 22:09)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2017.07.26. 11:55 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Témanév + sma bbcode.

Kuka,fuss neki még egyszer.

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole