hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.18. 04:55



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 119 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 118 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Native error: get_user_weapon
HozzászólásElküldve: 2017.08.06. 14:22 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.27. 17:55
Hozzászólások: 349
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Üdv!
Régebben is volt már ilyen gondom, csak akkor nem tudom konkrétan hogyan is oldottam meg.
A plugin fut, viszont egy error lognak sosem örülünk.

Log:

  1. L 08/05/2017 - 11:48:27: Invalid player id 0
  2. L 08/05/2017 - 11:48:27: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "onlyd2new.amxx")
  3. L 08/05/2017 - 11:48:27: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_user_weapon")
  4. L 08/05/2017 - 11:48:27: [AMXX]    [0] xrfaz201.sma.p::Halal (line 498)


Halál event:
  1. public Halal()
  2. {
  3.     new Gyilkos = read_data(1);
  4.     new Aldozat = read_data(2);
  5.     new pPont;
  6.    
  7.     if(Gyilkos == Aldozat)
  8.         return PLUGIN_HANDLED;
  9.        
  10.     switch(get_user_weapon(Gyilkos))
  11.     {
  12.         case CSW_AK47: ak47[Gyilkos]++;
  13.         case CSW_M4A1: m4a1[Gyilkos]++;
  14.         case CSW_AWP: awp[Gyilkos]++;
  15.         case CSW_FAMAS: famas[Gyilkos]++;
  16.         case CSW_P90: p90[Gyilkos]++;
  17.         case CSW_SCOUT: scout[Gyilkos]++;
  18.         case CSW_DEAGLE: deagle[Gyilkos]++;
  19.         case CSW_USP: usp[Gyilkos]++;
  20.         case CSW_GLOCK18: glock18[Gyilkos]++;
  21.         case CSW_KNIFE: knife[Gyilkos]++;
  22.         case CSW_HEGRENADE: granat[Gyilkos]++;
  23.         case CSW_C4: c4[Gyilkos]++;
  24.  
  25.     }
  26.    
  27.     pPont += random_num(MIN, MAX);
  28.    
  29.     if(Gyilkos == Aldozat)
  30.         return PLUGIN_HANDLED;
  31.        
  32.     Dollar[Gyilkos] += pPont;
  33.    
  34.     set_dhudmessage(random(256), random(256), random(256), -1.0, 0.20, 0, 6.0, 3.0);
  35.     show_dhudmessage(Gyilkos, "+ %d $", pPont);
  36.    
  37.     Oles[Gyilkos]++;
  38.     osszesoles[Gyilkos]++;
  39.    
  40.     while(Oles[Gyilkos] >= Rangok[Rang[Gyilkos]][Xp])
  41.         Rang[Gyilkos]++;
  42.  
  43.     LadaDropp(Gyilkos);
  44.     KulcsDropp(Gyilkos);
  45.     return PLUGIN_HANDLED;
  46. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Native error: get_user_weapon
HozzászólásElküldve: 2017.08.06. 15:30 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2017.06.28. 23:08
Hozzászólások: 155
koko.988 írta:
Üdv!
Régebben is volt már ilyen gondom, csak akkor nem tudom konkrétan hogyan is oldottam meg.
A plugin fut, viszont egy error lognak sosem örülünk.

Log:

  1. L 08/05/2017 - 11:48:27: Invalid player id 0
  2. L 08/05/2017 - 11:48:27: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "onlyd2new.amxx")
  3. L 08/05/2017 - 11:48:27: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_user_weapon")
  4. L 08/05/2017 - 11:48:27: [AMXX]    [0] xrfaz201.sma.p::Halal (line 498)


Halál event:
  1. public Halal()
  2. {
  3.     new Gyilkos = read_data(1);
  4.     new Aldozat = read_data(2);
  5.     new pPont;
  6.    
  7.     if(Gyilkos == Aldozat)
  8.         return PLUGIN_HANDLED;
  9.        
  10.     switch(get_user_weapon(Gyilkos))
  11.     {
  12.         case CSW_AK47: ak47[Gyilkos]++;
  13.         case CSW_M4A1: m4a1[Gyilkos]++;
  14.         case CSW_AWP: awp[Gyilkos]++;
  15.         case CSW_FAMAS: famas[Gyilkos]++;
  16.         case CSW_P90: p90[Gyilkos]++;
  17.         case CSW_SCOUT: scout[Gyilkos]++;
  18.         case CSW_DEAGLE: deagle[Gyilkos]++;
  19.         case CSW_USP: usp[Gyilkos]++;
  20.         case CSW_GLOCK18: glock18[Gyilkos]++;
  21.         case CSW_KNIFE: knife[Gyilkos]++;
  22.         case CSW_HEGRENADE: granat[Gyilkos]++;
  23.         case CSW_C4: c4[Gyilkos]++;
  24.  
  25.     }
  26.    
  27.     pPont += random_num(MIN, MAX);
  28.    
  29.     if(Gyilkos == Aldozat)
  30.         return PLUGIN_HANDLED;
  31.        
  32.     Dollar[Gyilkos] += pPont;
  33.    
  34.     set_dhudmessage(random(256), random(256), random(256), -1.0, 0.20, 0, 6.0, 3.0);
  35.     show_dhudmessage(Gyilkos, "+ %d $", pPont);
  36.    
  37.     Oles[Gyilkos]++;
  38.     osszesoles[Gyilkos]++;
  39.    
  40.     while(Oles[Gyilkos] >= Rangok[Rang[Gyilkos]][Xp])
  41.         Rang[Gyilkos]++;
  42.  
  43.     LadaDropp(Gyilkos);
  44.     KulcsDropp(Gyilkos);
  45.     return PLUGIN_HANDLED;
  46. }


?
  1. if(is_user_alive(Gyilkos)){

_________________
Túl sokan akarnak túl sok mindenről beszélni, és közben semmit sem tudnak.
Minek komolyan venni az életet, ha az élet egy képzelt kaland, amiből sosem kerülünk ki élve.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Native error: get_user_weapon
HozzászólásElküldve: 2017.08.06. 19:57 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
Hozzászólások: 1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
qkly írta:
?
  1. if(is_user_alive(Gyilkos)){


Azis jó, de annál meg előfordulhat hogy eldobsz egy gránátot, lelőnek viszont mivel halott vagy a gránát ha öl akkor nem kapsz pontot.

Így javasolnám az is_user_connected-et.
(Plusz a pPont létrehozást csak az ellenőrzések után futtasd, mert felesleges létrehozni ha kilép a futásból :D)
  1. public Halal()
  2. {
  3.     new Gyilkos = read_data(1);
  4.     new Aldozat = read_data(2);
  5.    
  6.     if(Gyilkos == Aldozat || !is_user_connected(Gyilkos))
  7.         return PLUGIN_HANDLED;
  8.  
  9.     new pPont;
  10.  
  11.     .......
  12. }

Ők köszönték meg regener nek ezt a hozzászólást: koko.988 (2017.08.12. 19:32)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Native error: get_user_weapon
HozzászólásElküldve: 2017.08.07. 00:00 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2017.06.28. 23:08
Hozzászólások: 155
regener írta:
qkly írta:
?
  1. if(is_user_alive(Gyilkos)){


Azis jó, de annál meg előfordulhat hogy eldobsz egy gránátot, lelőnek viszont mivel halott vagy a gránát ha öl akkor nem kapsz pontot.

Így javasolnám az is_user_connected-et.
(Plusz a pPont létrehozást csak az ellenőrzések után futtasd, mert felesleges létrehozni ha kilép a futásból :D)
  1. public Halal()
  2. {
  3.     new Gyilkos = read_data(1);
  4.     new Aldozat = read_data(2);
  5.    
  6.     if(Gyilkos == Aldozat || !is_user_connected(Gyilkos))
  7.         return PLUGIN_HANDLED;
  8.  
  9.     new pPont;
  10.  
  11.     .......
  12. }


Erre nem is gondoltam. Köszönöm a javítást! Ez még sosem fordult meg a fejemben.

_________________
Túl sokan akarnak túl sok mindenről beszélni, és közben semmit sem tudnak.
Minek komolyan venni az életet, ha az élet egy képzelt kaland, amiből sosem kerülünk ki élve.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Native error: get_user_weapon
HozzászólásElküldve: 2017.08.12. 19:33 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.27. 17:55
Hozzászólások: 349
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
regener írta:
qkly írta:
?
  1. if(is_user_alive(Gyilkos)){


Azis jó, de annál meg előfordulhat hogy eldobsz egy gránátot, lelőnek viszont mivel halott vagy a gránát ha öl akkor nem kapsz pontot.

Így javasolnám az is_user_connected-et.
(Plusz a pPont létrehozást csak az ellenőrzések után futtasd, mert felesleges létrehozni ha kilép a futásból :D)
  1. public Halal()
  2. {
  3.     new Gyilkos = read_data(1);
  4.     new Aldozat = read_data(2);
  5.    
  6.     if(Gyilkos == Aldozat || !is_user_connected(Gyilkos))
  7.         return PLUGIN_HANDLED;
  8.  
  9.     new pPont;
  10.  
  11.     .......
  12. }


Ahogy írtad, az "is_user_alive(id)" -vel annyi volt a baj, hogy ha öltem, az összesöléshez ugyebár hozzáadta az öléseket, mert az külön van lekérve, de külön-külön nem számlálta.
Ezt meg majd ma tesztelem amit te írtál! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Native error: get_user_weapon
HozzászólásElküldve: 2017.08.12. 22:04 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.15. 19:04
Hozzászólások: 407
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 176 alkalommal
  1. public Halal()
  2. {
  3.     new Gyilkos = read_data(1);
  4.     new Aldozat = read_data(2);
  5.    
  6.     if ( !( 0 < Gyilkos <= get_maxplayers( ) ) )
  7.         return PLUGIN_HANDLED;
  8.    
  9.     if(Gyilkos == Aldozat)
  10.         return PLUGIN_HANDLED;
  11.    
  12.     new sWpn[ 20 ];
  13.     copy( sWpn, charsmax( sWpn ), "weapon_" );
  14.     read_data( 4, sWpn[ 7 ], charsmax( sWpn ) );
  15.    
  16.     switch ( get_weaponid( sWpn ) )
  17.     {
  18.         case CSW_AK47: ak47[Gyilkos]++;
  19.         case CSW_M4A1: m4a1[Gyilkos]++;
  20.         case CSW_AWP: awp[Gyilkos]++;
  21.         case CSW_FAMAS: famas[Gyilkos]++;
  22.         case CSW_P90: p90[Gyilkos]++;
  23.         case CSW_SCOUT: scout[Gyilkos]++;
  24.         case CSW_DEAGLE: deagle[Gyilkos]++;
  25.         case CSW_USP: usp[Gyilkos]++;
  26.         case CSW_GLOCK18: glock18[Gyilkos]++;
  27.         case CSW_KNIFE: knife[Gyilkos]++;
  28.         case CSW_HEGRENADE: granat[Gyilkos]++;
  29.         case CSW_C4: c4[Gyilkos]++;
  30.     }
  31.    
  32.     new pPont = random_num(MIN, MAX);
  33.    
  34.     Dollar[Gyilkos] += pPont;
  35.    
  36.     set_dhudmessage(random(256), random(256), random(256), -1.0, 0.20, 0, 6.0, 3.0);
  37.     show_dhudmessage(Gyilkos, "+ %d $", pPont);
  38.    
  39.     Oles[Gyilkos]++;
  40.     osszesoles[Gyilkos]++;
  41.    
  42.     while(Oles[Gyilkos] >= Rangok[Rang[Gyilkos]][Xp])
  43.         Rang[Gyilkos]++;
  44.    
  45.     LadaDropp(Gyilkos);
  46.     KulcsDropp(Gyilkos);
  47.     return PLUGIN_HANDLED;
  48. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 11 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole