hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.23. 08:38



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 167 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 166 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2017.08.13. 01:53 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2017.04.30. 17:21
Hozzászólások: 286
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 66 alkalommal
Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni hogy egy awp módban hogyan lehetne külön-külön az awp és kés skint kikapcsolni esetleg aki tudja az azt a részt leírná? :D És szintén awp módban vipeknek több dollár ölésenként pld. Mindenki aki nem vip jogos az kap 1-30dollár max és akinek van vip joga az pedig 1-60 dollár.
Válaszaitok előre is köszönöm :-)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2017.08.13. 11:20 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.05. 20:56
Hozzászólások: 663
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 124 alkalommal
Bool a kapcsolgatáshoz:
  1. new bool:g_awp[33], bool:g_knife[33];


Plugin init:
  1. register_event("CurWeapon", "weapSwitch", "be", "1=1");


Curweapon event
  1. public weapSwitch(id)
  2. {
  3.     if(!g_awp[id]) return;
  4.     else if(g_awp[id] && get_user_weapon(id) == CSW_AWP) set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/awp_teszt.mdl");
  5.    
  6.     if(!g_knife[id]) return;
  7.     else if(g_knife[id] && get_user_weapon(id) == CSW_AWP) set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kes_teszt.mdl");
  8. }


Vipeknek több dolcsi:
  1. //hogy valamit tudjunk is adni
  2. new g_cash[33];


Halál event:
  1. new cashNum = random_num(1, 30);
  2.  
  3. if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) g_cash[id] += cashNum*2;
  4. else g_cash[id] += cashNum;

_________________
Global Offensive modok:

Global Offensive Mode 1.0
Global Offensive Mode 3.0
exodus Global Offensive 4.0

Ők köszönték meg exodus nek ezt a hozzászólást: aarpi. (2017.08.13. 14:38)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2017.08.13. 15:48 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2017.04.30. 17:21
Hozzászólások: 286
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 66 alkalommal
Curweapon event
  1. public weapSwitch(id)
  2. {
  3.     if(!g_awp[id]) return;
  4.     else if(g_awp[id] && get_user_weapon(id) == CSW_AWP) set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/awp_teszt.mdl");
  5.    
  6.     if(!g_knife[id]) return;
  7.     else if(g_knife[id] && get_user_weapon(id) == CSW_AWP) set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kes_teszt.mdl");
  8. }

A késnél miért awp van ?:DD


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2017.08.13. 16:18 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2017.06.28. 23:08
Hozzászólások: 155
aarpi. írta:
Curweapon event
  1. public weapSwitch(id)
  2. {
  3.     if(!g_awp[id]) return;
  4.     else if(g_awp[id] && get_user_weapon(id) == CSW_AWP) set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/awp_teszt.mdl");
  5.    
  6.     if(!g_knife[id]) return;
  7.     else if(g_knife[id] && get_user_weapon(id) == CSW_AWP) set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kes_teszt.mdl");
  8. }

A késnél miért awp van ?:DD


Mert elírta, szerinted miért. Írd át.

_________________
Túl sokan akarnak túl sok mindenről beszélni, és közben semmit sem tudnak.
Minek komolyan venni az életet, ha az élet egy képzelt kaland, amiből sosem kerülünk ki élve.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2017.08.13. 18:40 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.15. 19:04
Hozzászólások: 407
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 176 alkalommal
exodus írta:
Curweapon event
  1. public weapSwitch(id)
  2. {
  3.     if(!g_awp[id]) return;
  4.     else if(g_awp[id] && get_user_weapon(id) == CSW_AWP) set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/awp_teszt.mdl");
  5.    
  6.     if(!g_knife[id]) return;
  7.     else if(g_knife[id] && get_user_weapon(id) == CSW_AWP) set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kes_teszt.mdl");
  8. }



Ezzel csak az lesz a gond, hogy, ha awp skin ki vannak kapcsolva akkor kés skin se lesz.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2017.08.13. 19:16 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2017.04.30. 17:21
Hozzászólások: 286
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 66 alkalommal
Kijavítottam CSW_KNIFE-ra beallítás résznél is át írtam és mikor az awpt szertném kikapcsolni mind kettőt kikapcsolja :D
Idézet:
public Beallitasok(id)
{
new String[121];
format(String, charsmax(String), "%s \r- \wBeállítások", Prefix);
new menu = menu_create(String, "Beallitasok_h");

menu_additem(menu, g_awp[id] == true ? "AWP skin: \rBekapcsolva":"AWP skin: \rKikapcsolva", "1",0);
menu_additem(menu, g_knife[id] == true ? "KES skin: \rBekapcsolva":"KES skin: \rKikapcsolva", "2",0);


menu_display(id, menu, 0);
}
public Beallitasok_h(id, menu, item){
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return;
}

new data[9], szName[64];
new access, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
new key = str_to_num(data);

switch(key)
{
case 1:
{
if(g_awp[id])
{
g_awp[id] = false;
}
else
{
g_awp[id] = true;
}
client_cmd(id, "spk ^"buttons/lightswitch2^"");
Beallitasok(id);
}
case 2:
{
if(g_knife[id])
{
g_knife[id] = false;
}
else
{
g_knife[id] = true;
}
client_cmd(id, "spk ^"buttons/lightswitch2^"");
Beallitasok(id);


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2017.08.13. 20:52 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.05. 20:56
Hozzászólások: 663
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 124 alkalommal
demon írta:
exodus írta:
Curweapon event
  1. public weapSwitch(id)
  2. {
  3.     if(!g_awp[id]) return;
  4.     else if(g_awp[id] && get_user_weapon(id) == CSW_AWP) set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/awp_teszt.mdl");
  5.    
  6.     if(!g_knife[id]) return;
  7.     else if(g_knife[id] && get_user_weapon(id) == CSW_AWP) set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kes_teszt.mdl");
  8. }



Ezzel csak az lesz a gond, hogy, ha awp skin ki vannak kapcsolva akkor kés skin se lesz.


Tényleg, legalább te figyelsz :D

_________________
Global Offensive modok:

Global Offensive Mode 1.0
Global Offensive Mode 3.0
exodus Global Offensive 4.0


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 15 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole