hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 12:11



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 390 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 390 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Oles Drop
HozzászólásElküldve: 2017.08.14. 17:56 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2015.12.14. 18:19
Hozzászólások: 216
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Hali ez igy mukodhet?
  1. public LadaDropEllenor(id)
  2. {
  3. new Nev[32]; get_user_name(id, Nev, 31);
  4.  
  5.         if(DropOles[id] >= 4)
  6.         {
  7.         new x = random_num(1, 3);
  8.         if(x == 1)
  9.         {
  10.             Lada[0][id] ++;
  11.             ColorChat(0, GREEN, "[InformáciĂł]^3 %s^1 Talált egy ^4%s-t.",Nev, LadaNevek[0][0]);
  12.            
  13.         }
  14.         if(x == 2)
  15.         {
  16.             Lada[1][id] ++;
  17.             ColorChat(0, GREEN, "[InformáciĂł]^3 %s^1 Talált egy ^4%s-t.",Nev, LadaNevek[1][0]);
  18.            
  19.         }
  20.         if(x == 3)
  21.         {
  22.             Lada[2][id] ++;
  23.             ColorChat(0, GREEN, "[InformáciĂł]^3 %s^1 Talált egy ^4%s-t.",Nev, LadaNevek[2][0]);
  24.            
  25.         }
  26.            
  27.     }
  28.     if(DropOles[id] >= 11)
  29.         {
  30.         new x = 1;
  31.         if(x == 1)
  32.         {
  33.             Kulcs[id] ++;
  34.             ColorChat(0, GREEN, "[InformáciĂł]^3 %s^1 Talált egy ^4Kulcsot.",Nev);
  35.         }  
  36.     }
  37.         }

_________________
.::#0n3.Sh00T[Clan] Only AWP#Update[DEAGELE PÁRBAJ & RTD & Statrak*
Kép
Go,Go,Go Nagyon jó szerver :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Oles Drop
HozzászólásElküldve: 2017.08.14. 19:01 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2017.06.28. 23:08
Hozzászólások: 155
Troy írta:
Hali ez igy mukodhet?
  1. public LadaDropEllenor(id)
  2. {
  3. new Nev[32]; get_user_name(id, Nev, 31);
  4.  
  5.         if(DropOles[id] >= 4)
  6.         {
  7.         new x = random_num(1, 3);
  8.         if(x == 1)
  9.         {
  10.             Lada[0][id] ++;
  11.             ColorChat(0, GREEN, "[InformáciĂł]^3 %s^1 Talált egy ^4%s-t.",Nev, LadaNevek[0][0]);
  12.            
  13.         }
  14.         if(x == 2)
  15.         {
  16.             Lada[1][id] ++;
  17.             ColorChat(0, GREEN, "[InformáciĂł]^3 %s^1 Talált egy ^4%s-t.",Nev, LadaNevek[1][0]);
  18.            
  19.         }
  20.         if(x == 3)
  21.         {
  22.             Lada[2][id] ++;
  23.             ColorChat(0, GREEN, "[InformáciĂł]^3 %s^1 Talált egy ^4%s-t.",Nev, LadaNevek[2][0]);
  24.            
  25.         }
  26.            
  27.     }
  28.     if(DropOles[id] >= 11)
  29.         {
  30.         new x = 1;
  31.         if(x == 1)
  32.         {
  33.             Kulcs[id] ++;
  34.             ColorChat(0, GREEN, "[InformáciĂł]^3 %s^1 Talált egy ^4Kulcsot.",Nev);
  35.         }  
  36.     }
  37.         }


Ez nagy hülyeség, ha azt csinálja amire gondolok.

így old meg.

  1. public fgv()
  2. {
  3. switch(random_num(1,3)){  // A függvény lefutásakor  valamelyik caset random kiválasztja, és az alatta futó ciklust lefuttatja.
  4. case 1:{
  5. }
  6. case 2:{
  7. }
  8. case 3:{
  9. }


Például halál eventben

  1. if(DropOles[killer] >= 4
  2. fgv(killer)


  1. public fgv(id)
  2. {
  3. new nev[33]
  4. get_user_name(id, nev, 31)
  5. switch(random_num(1,3)){
  6. case 1:{
  7. }
  8. case 2:{
  9. }
  10. case 3:{
  11. }

_________________
Túl sokan akarnak túl sok mindenről beszélni, és közben semmit sem tudnak.
Minek komolyan venni az életet, ha az élet egy képzelt kaland, amiből sosem kerülünk ki élve.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Oles Drop
HozzászólásElküldve: 2017.08.14. 19:45 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.15. 19:04
Hozzászólások: 407
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 176 alkalommal
Ez így jobb megoldás:
  1. public LadaDropEllenor(id)
  2. {
  3.     new Nev[32]; get_user_name(id, Nev, 31);
  4.    
  5.     if(DropOles[id] >= 11)
  6.     {
  7.         Kulcs[id] ++;
  8.         ColorChat(0, GREEN, "[InformA?ciAl]^3 %s^1 TalA?lt egy ^4Kulcsot.",Nev);
  9.     }
  10.     else if(DropOles[id] >= 4)
  11.     {
  12.         new x = random_num(0, 2);
  13.         Lada[x][id] ++;
  14.         ColorChat(0, GREEN, "[InformA?ciAl]^3 %s^1 TalA?lt egy ^4%s-t.",Nev, LadaNevek[x][0]);
  15.     }
  16. }

Ők köszönték meg demon nek ezt a hozzászólást: Troy (2017.08.15. 07:12)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Oles Drop
HozzászólásElküldve: 2017.08.14. 20:08 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2017.06.28. 23:08
Hozzászólások: 155
demon írta:
Ez így jobb megoldás:
  1. public LadaDropEllenor(id)
  2. {
  3.     new Nev[32]; get_user_name(id, Nev, 31);
  4.    
  5.     if(DropOles[id] >= 11)
  6.     {
  7.         Kulcs[id] ++;
  8.         ColorChat(0, GREEN, "[InformA?ciAl]^3 %s^1 TalA?lt egy ^4Kulcsot.",Nev);
  9.     }
  10.     else if(DropOles[id] >= 4)
  11.     {
  12.         new x = random_num(0, 2);
  13.         Lada[x][id] ++;
  14.         ColorChat(0, GREEN, "[InformA?ciAl]^3 %s^1 TalA?lt egy ^4%s-t.",Nev, LadaNevek[x][0]);
  15.     }
  16. }


Basszus. Lekeltt volna görgetnem még, a fél plugint láttam csak ezek szerint. :C

_________________
Túl sokan akarnak túl sok mindenről beszélni, és közben semmit sem tudnak.
Minek komolyan venni az életet, ha az élet egy képzelt kaland, amiből sosem kerülünk ki élve.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Oles Drop
HozzászólásElküldve: 2017.08.14. 21:04 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.05. 20:56
Hozzászólások: 663
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 124 alkalommal
demon írta:
Ez így jobb megoldás:
  1. public LadaDropEllenor(id)
  2. {
  3.     new Nev[32]; get_user_name(id, Nev, 31);
  4.    
  5.     if(DropOles[id] >= 11)
  6.     {
  7.         Kulcs[id] ++;
  8.         ColorChat(0, GREEN, "[InformA?ciAl]^3 %s^1 TalA?lt egy ^4Kulcsot.",Nev);
  9.     }
  10.     else if(DropOles[id] >= 4)
  11.     {
  12.         new x = random_num(0, 2);
  13.         Lada[x][id] ++;
  14.         ColorChat(0, GREEN, "[InformA?ciAl]^3 %s^1 TalA?lt egy ^4%s-t.",Nev, LadaNevek[x][0]);
  15.     }
  16. }


Az else if felesleges, elég az if.
Valamint a DropOles tömböt az utolsó dropnál célszerű nullázni, hogy utána is droppoljon :D
Meg szerintem a const oszlopszámát is felesleges megadni (Én nem szoktam és úgy is működik)


  1. public LadaDropEllenor(id)
  2. {
  3. new Nev[32]; get_user_name(id, Nev, 31);
  4.    
  5.     if(DropOles[id] >= 4)
  6.     {
  7.         new x = random_num(0, 2);
  8.         Lada[x][id] ++;
  9.         ColorChat(0, GREEN, "[Információ]^3 %s^1 Talált egy ^4%s-t.",Nev,LadaNevek[x]);
  10.     }
  11.     if(DropOles[id] >= 11)
  12.     {
  13.         Kulcs[id] ++;
  14.         DropOles[id] = 0;
  15.         ColorChat(0, GREEN, "[Információ]^3 %s^1 Talált egy ^4Kulcsot.",Nev);
  16.     }
  17. }

_________________
Global Offensive modok:

Global Offensive Mode 1.0
Global Offensive Mode 3.0
exodus Global Offensive 4.0

Ők köszönték meg exodus nek ezt a hozzászólást: Troy (2017.08.15. 07:12)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Oles Drop
HozzászólásElküldve: 2017.08.15. 22:35 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.15. 19:04
Hozzászólások: 407
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 176 alkalommal
exodus írta:
Az else if felesleges, elég az if.
Valamint a DropOles tömböt az utolsó dropnál célszerű nullázni, hogy utána is droppoljon :D
Meg szerintem a const oszlopszámát is felesleges megadni (Én nem szoktam és úgy is működik)


  1. public LadaDropEllenor(id)
  2. {
  3. new Nev[32]; get_user_name(id, Nev, 31);
  4.    
  5.     if(DropOles[id] >= 4)
  6.     {
  7.         new x = random_num(0, 2);
  8.         Lada[x][id] ++;
  9.         ColorChat(0, GREEN, "[Információ]^3 %s^1 Talált egy ^4%s-t.",Nev,LadaNevek[x]);
  10.     }
  11.     if(DropOles[id] >= 11)
  12.     {
  13.         Kulcs[id] ++;
  14.         DropOles[id] = 0;
  15.         ColorChat(0, GREEN, "[Információ]^3 %s^1 Talált egy ^4Kulcsot.",Nev);
  16.     }
  17. }


Ha neki megfelelő, hogy egyszerre ládát és kulcsot is kap, akkor nem szólok bele.
Ebből a kód részletből nekem, honnan kellene tudnom, hogy DropOles tömb mire szolgál?
Mivel ebben az esetben lényegtelen, hogy a tömb 2. index-sze meg van-e adva, így ezt nem javítottam, ha nincs megadva akkor is a 0. elemre mutat.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 25 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole