hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 11:27



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 202 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 202 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Rövidités Raktar
HozzászólásElküldve: 2017.08.15. 07:06 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2015.12.14. 18:19
Hozzászólások: 216
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Hali Tudom volt már egy ilyen téma de nem nagyon találom valaki tudna ezek roviditesebe segíteni köszönöm :)
  1. for(new i;i < sizeof(Fegyverek); i++)
  2. {
  3.     if(OsszesSkin[i][id] > 0)
  4.     {
  5.             new Num[6];
  6. num_to_str(i, Num, 5);
  7.         formatex(cim, charsmax(cim), "\y%s \r(\w%d DB\r) \d[\w%d \yStatrak*d]", Fegyverek[i][0], OsszesSkin[i][id],OsszesStartrak[i][id]);
  8.         menu_additem(menu, cim, Num);
  9.     }
  10. }
  11. menu_display(id, menu, 0);
  12. }  
  13. public Raktar_h(id, menu, item)
  14. {
  15. if(item == MENU_EXIT)
  16. {
  17. menu_destroy(menu);
  18. return;
  19. }
  20.  
  21. new data[9], szName[64];
  22. new access, callback;
  23. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  24. new key = str_to_num(data);
  25.  Skin[0][id] = key+1;//ez meg a wp
  26.         switch(key)
  27.     {  
  28.         case 31: Skin[1][id] = 1//ez itt a kes
  29.         case 32: Skin[1][id] = 2
  30.         case 33: Skin[1][id] = 3
  31.         case 34: Skin[1][id] = 4
  32.         case 35: Skin[1][id] = 5
  33.         case 36: Skin[1][id] = 6
  34.     }
  35. }


_________________
.::#0n3.Sh00T[Clan] Only AWP#Update[DEAGELE PÁRBAJ & RTD & Statrak*
Kép
Go,Go,Go Nagyon jó szerver :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rövidités Raktar
HozzászólásElküldve: 2017.08.15. 08:38 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2015.11.29. 17:07
Hozzászólások: 375
Megköszönt másnak: 76 alkalommal
Megköszönték neki: 53 alkalommal
Helló.
Esetleg ha megpróbálnád a handlerbe ugyanúgy csinálni, mint a wp-t?
Kiveszed a switch eljárást a metódusból, és:
  1. Skin[1][id] = key+1


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rövidités Raktar
HozzászólásElküldve: 2017.08.15. 09:08 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2015.12.14. 18:19
Hozzászólások: 216
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Krisznitro írta:
Helló.
Esetleg ha megpróbálnád a handlerbe ugyanúgy csinálni, mint a wp-t?
Kiveszed a switch eljárást a metódusból, és:
  1. Skin[1][id] = key+1


nem jó mivel a skin1 1-tol kezdodik és valami más kéne es mar az awpnel is igy van

_________________
.::#0n3.Sh00T[Clan] Only AWP#Update[DEAGELE PÁRBAJ & RTD & Statrak*
Kép
Go,Go,Go Nagyon jó szerver :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rövidités Raktar
HozzászólásElküldve: 2017.08.15. 09:56 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2015.11.29. 17:07
Hozzászólások: 375
Megköszönt másnak: 76 alkalommal
Megköszönték neki: 53 alkalommal
Troy írta:
Krisznitro írta:
Helló.
Esetleg ha megpróbálnád a handlerbe ugyanúgy csinálni, mint a wp-t?
Kiveszed a switch eljárást a metódusból, és:
  1. Skin[1][id] = key+1


nem jó mivel a skin1 1-tol kezdodik és valami más kéne es mar az awpnel is igy van

  1. Skin[1][id] = key+31
?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rövidités Raktar
HozzászólásElküldve: 2017.08.15. 10:10 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2015.12.14. 18:19
Hozzászólások: 216
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
nem az a baj :D hanem ugyvan hogy 44 skin az awp és a kés megint skin0[id] 1 tol kezdodik :D
  1. public Raktar(id)
  2. {
  3. new String[121],cim[121];
  4. formatex(String, charsmax(String), "\r.::#0n3.Sh00T[Clan]\y- \dRaktár");
  5. new menu = menu_create(String, "Raktar_h");
  6. for(new i;i < sizeof(Fegyverek); i++)
  7. {
  8.     if(OsszesSkin[i][id] > 0)
  9.     {
  10.             new Num[6];
  11. num_to_str(i, Num, 5);
  12.         formatex(cim, charsmax(cim), "\y%s \r(\w%d DB\r) \d[\w%d \yStatrak*d]", Fegyverek[i][0], OsszesSkin[i][id],OsszesStartrak[i][id]);
  13.         menu_additem(menu, cim, Num);
  14.     }
  15. }
  16. menu_display(id, menu, 0);
  17. }  
  18. public Raktar_h(id, menu, item)
  19. {
  20. if(item == MENU_EXIT)
  21. {
  22. menu_destroy(menu);
  23. return;
  24. }
  25.  
  26. new data[9], szName[64];
  27. new access, callback;
  28. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  29. new key = str_to_num(data);
  30. switch(key)
  31.     {
  32.         case 0: Skin[0][id] = 1
  33.         case 1: Skin[0][id] = 2
  34.         case 2: Skin[0][id] = 3
  35.         case 3: Skin[0][id] = 4
  36.         case 4: Skin[0][id] = 5
  37.         case 5: Skin[0][id] = 6
  38.         case 6: Skin[0][id] = 7
  39.         case 7: Skin[0][id] = 8
  40.         case 8: Skin[0][id] = 9
  41.         case 9: Skin[0][id] = 10
  42.         case 10: Skin[0][id] = 11
  43.         case 11: Skin[0][id] = 12
  44.         case 12: Skin[0][id] = 13
  45.         case 13: Skin[0][id] = 14
  46.         case 14: Skin[0][id] = 15
  47.         case 15: Skin[0][id] = 16
  48.         case 16: Skin[0][id] = 17
  49.         case 17: Skin[0][id] = 18
  50.         case 18: Skin[0][id] = 19
  51.         case 19: Skin[0][id] = 20
  52.         case 20: Skin[0][id] = 21
  53.         case 21: Skin[0][id] = 22
  54.         case 22: Skin[0][id] = 23
  55.         case 23: Skin[0][id] = 24
  56.         case 24: Skin[0][id] = 25
  57.         case 25: Skin[0][id] = 26
  58.         case 26: Skin[0][id] = 27
  59.         case 27: Skin[0][id] = 28
  60.         case 28: Skin[0][id] = 29
  61.         case 29: Skin[0][id] = 30
  62.         case 30: Skin[0][id] = 31
  63.         case 31: Skin[0][id] = 32
  64.         case 32: Skin[0][id] = 33
  65.         case 33: Skin[0][id] = 34
  66.         case 34: Skin[0][id] = 35
  67.         case 35: Skin[0][id] = 36
  68.         case 36: Skin[0][id] = 37
  69.         case 37: Skin[0][id] = 38
  70.         case 38: Skin[0][id] = 39
  71.         case 39: Skin[0][id] = 40
  72.         case 40: Skin[0][id] = 41
  73.         case 41: Skin[0][id] = 42
  74.         case 42: Skin[0][id] = 43
  75.         case 43: Skin[0][id] = 44
  76.            
  77.         case 44: Skin[1][id] = 1
  78.         case 45: Skin[1][id] = 2
  79.         case 46: Skin[1][id] = 3
  80.         case 47: Skin[1][id] = 4
  81.         case 48: Skin[1][id] = 5
  82.         case 49: Skin[1][id] = 6
  83.         case 50: Skin[1][id] = 7
  84.         case 51: Skin[1][id] = 8
  85.         case 52: Skin[1][id] = 9
  86.         case 53: Skin[1][id] = 10
  87.         case 54: Skin[1][id] = 11
  88.     }
  89. }

_________________
.::#0n3.Sh00T[Clan] Only AWP#Update[DEAGELE PÁRBAJ & RTD & Statrak*
Kép
Go,Go,Go Nagyon jó szerver :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rövidités Raktar
HozzászólásElküldve: 2017.08.15. 13:26 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2017.06.28. 23:08
Hozzászólások: 155
Troy írta:
Hali Tudom volt már egy ilyen téma de nem nagyon találom valaki tudna ezek roviditesebe segíteni köszönöm :)
  1. for(new i;i < sizeof(Fegyverek); i++)
  2. {
  3.     if(OsszesSkin[i][id] > 0)
  4.     {
  5.             new Num[6];
  6. num_to_str(i, Num, 5);
  7.         formatex(cim, charsmax(cim), "\y%s \r(\w%d DB\r) \d[\w%d \yStatrak*d]", Fegyverek[i][0], OsszesSkin[i][id],OsszesStartrak[i][id]);
  8.         menu_additem(menu, cim, Num);
  9.     }
  10. }
  11. menu_display(id, menu, 0);
  12. }  
  13. public Raktar_h(id, menu, item)
  14. {
  15. if(item == MENU_EXIT)
  16. {
  17. menu_destroy(menu);
  18. return;
  19. }
  20.  
  21. new data[9], szName[64];
  22. new access, callback;
  23. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  24. new key = str_to_num(data);
  25.  Skin[0][id] = key+1;//ez meg a wp
  26.         switch(key)
  27.     {  
  28.         case 31: Skin[1][id] = 1//ez itt a kes
  29.         case 32: Skin[1][id] = 2
  30.         case 33: Skin[1][id] = 3
  31.         case 34: Skin[1][id] = 4
  32.         case 35: Skin[1][id] = 5
  33.         case 36: Skin[1][id] = 6
  34.     }
  35. }



Erre a rövidítésre gondolsz?

Oles Drop

_________________
Túl sokan akarnak túl sok mindenről beszélni, és közben semmit sem tudnak.
Minek komolyan venni az életet, ha az élet egy képzelt kaland, amiből sosem kerülünk ki élve.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rövidités Raktar
HozzászólásElküldve: 2017.08.15. 17:37 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.05. 20:56
Hozzászólások: 663
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 124 alkalommal
  1. public Raktar_h(id, menu, item)
  2. {
  3. if(item == MENU_EXIT)
  4. {
  5. menu_destroy(menu);
  6. return;
  7. }
  8.  
  9. new data[9], szName[64];
  10. new access, callback;
  11. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  12. new key = str_to_num(data);
  13. switch(key)
  14.     {
  15.         case 0..43: Skin[0][id] = key+1
  16.         case 44..54: Skin[1][id] = key-43
  17.     }
  18. }

_________________
Global Offensive modok:

Global Offensive Mode 1.0
Global Offensive Mode 3.0
exodus Global Offensive 4.0

Ők köszönték meg exodus nek ezt a hozzászólást: Troy (2017.08.15. 17:58)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rövidités Raktar
HozzászólásElküldve: 2017.08.15. 20:33 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2017.06.28. 23:08
Hozzászólások: 155
exodus írta:
  1. public Raktar_h(id, menu, item)
  2. {
  3. if(item == MENU_EXIT)
  4. {
  5. menu_destroy(menu);
  6. return;
  7. }
  8.  
  9. new data[9], szName[64];
  10. new access, callback;
  11. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  12. new key = str_to_num(data);
  13. switch(key)
  14.     {
  15.         case 0..43: Skin[0][id] = key+1
  16.         case 44..54: Skin[1][id] = key-43
  17.     }
  18. }


Ez a case megoldás minden esetben működik? Tehát bármikor tudok úgymond 1 sornak venni pl a teljes használni kívánt case-t?

_________________
Túl sokan akarnak túl sok mindenről beszélni, és közben semmit sem tudnak.
Minek komolyan venni az életet, ha az élet egy képzelt kaland, amiből sosem kerülünk ki élve.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rövidités Raktar
HozzászólásElküldve: 2017.08.15. 20:42 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.05. 20:56
Hozzászólások: 663
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 124 alkalommal
qkly írta:
exodus írta:
  1. public Raktar_h(id, menu, item)
  2. {
  3. if(item == MENU_EXIT)
  4. {
  5. menu_destroy(menu);
  6. return;
  7. }
  8.  
  9. new data[9], szName[64];
  10. new access, callback;
  11. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  12. new key = str_to_num(data);
  13. switch(key)
  14.     {
  15.         case 0..43: Skin[0][id] = key+1
  16.         case 44..54: Skin[1][id] = key-43
  17.     }
  18. }


Ez a case megoldás minden esetben működik? Tehát bármikor tudok úgymond 1 sornak venni pl a teljes használni kívánt case-t?


Igen

_________________
Global Offensive modok:

Global Offensive Mode 1.0
Global Offensive Mode 3.0
exodus Global Offensive 4.0


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 22 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole