hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 14:46



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 208 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 208 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2017.08.31. 04:30 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
Sokszor keverem őket. És biztos vagyok benne, hogy sok mindenkinek szüksége van erre.

Kód:
client_connect

Amikor a kliens csatlakozik a szerverre, tehát kapcsolatot teremt a kiszolgálóval. Ilyenkor még nem látja a MOTD-t, és a szerveren sincs azonosítója.

Kód:
client_authorized

Amikor a kliens a szerverre való felcsatlakozáskor már megkapta a SteamID-t tehát bevan azonosítva.

Kód:
client_putinserver

Amikor a játékos már a MOTD-t is látja, és teljesen fenn vann a szerveren. Ilyenkor már látja a HUD-ot is

Ők köszönték meg Pika nek ezt a hozzászólást (összesen 2): Dooz (2017.09.01. 14:03) • jokypapa (2017.09.07. 07:38)
  Népszerűség: 4.55%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2017.09.07. 07:46 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2014.10.30. 10:18
Hozzászólások: 468
Megköszönt másnak: 235 alkalommal
Megköszönték neki: 34 alkalommal
Az lenne a kérdésem h ha a pluginba task-ot időzítünk automatikus üzenettel, akkor okozhat az kifagyást h ha "client_connect" paranccsal van lefuttatva?
Egészségesebb a "client_autohorized" vagy a "client_putinserver" parancsot használni? Nvault beolvasásnál ugyan ez a kérdés :)

Mondjuk ilyen esetben meg nincs is értelme a client_connect parancsnak:
(Ezt csak most valahonnan kimásoltam, csak mint példa)
Kód:
 public client_connect(id)
    {
        get_user_authid(id, authid[id], 31)
        betoltes(id);
        set_task(300.0, "ajandek_1",id)
        set_task(900.0, "ajandek_2",id)
        set_task(1800.0, "ajandek_3",id)
    }
   
public betoltes(id)
{
        new vaultkey[64],vaultdata[256]
 
        format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", authid[id])
        format(vaultdata,255,"%d#%d", pontok[id], fegyo[id])
 
        nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
        replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
        new p_o[32], f_o[32]
        parse(vaultdata, p_o, 31, f_o, 31)
        pontok[id] = str_to_num(p_o)
        fegyo[id] = str_to_num(f_o)
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }


Válaszokat köszönöm!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2017.09.07. 08:27 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.27. 17:55
Hozzászólások: 349
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
jokypapa írta:
Az lenne a kérdésem h ha a pluginba task-ot időzítünk automatikus üzenettel, akkor okozhat az kifagyást h ha "client_connect" paranccsal van lefuttatva?
Egészségesebb a "client_autohorized" vagy a "client_putinserver" parancsot használni? Nvault beolvasásnál ugyan ez a kérdés :)

Mondjuk ilyen esetben meg nincs is értelme a client_connect parancsnak:
(Ezt csak most valahonnan kimásoltam, csak mint példa)
Kód:
 public client_connect(id)
    {
        get_user_authid(id, authid[id], 31)
        betoltes(id);
        set_task(300.0, "ajandek_1",id)
        set_task(900.0, "ajandek_2",id)
        set_task(1800.0, "ajandek_3",id)
    }
   
public betoltes(id)
{
        new vaultkey[64],vaultdata[256]
 
        format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", authid[id])
        format(vaultdata,255,"%d#%d", pontok[id], fegyo[id])
 
        nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
        replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
        new p_o[32], f_o[32]
        parse(vaultdata, p_o, 31, f_o, 31)
        pontok[id] = str_to_num(p_o)
        fegyo[id] = str_to_num(f_o)
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }


Válaszokat köszönöm!



Nem tudom, hogy mennyire segítség-e neked, de szerintem felesleges set_taskolni client_connectnél.
Szimplán használj client_putinservert (amikor már fent van a szerveren), és oda set_taskolj.
Én minden ilyen dolgot putinserverrel csinálok.

Ők köszönték meg koko.988 nek ezt a hozzászólást: jokypapa (2017.09.07. 08:54)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole