hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 18:16



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 232 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 231 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Kivitelezési Forma
HozzászólásElküldve: 2017.09.19. 18:53 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2014.05.01. 13:18
Hozzászólások: 627
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 104 alkalommal
Üdv!

Egy egyszerű stoppert szeretnék készíteni ami az aktuális időtöredékeket jeleníti meg. Elméletben erre is van valami egyszerűbb forma. Szóval puszta kíváncsiságból érdekelne, hogy ezt tudja-e itt valaki?

Így eléggé hosszú a kódrészem, a float miatt nem enged %-ot sem használni, de lehet játszadozni a %02d-hez hasonló kifejezésekkel is. ( Úgy tudom. )

  1. new Float: TimeInSeconds = get_gametime() - g_Start[player];
  2.    
  3.     client_print(player, print_center, "00:%s%i:%s%.2f", TimeInSeconds/60 > 9 ? "" : "0", floatround(TimeInSeconds)/60, (TimeInSeconds)-(floatround(TimeInSeconds)/60)*60 >= 10 ? "" : "0", (TimeInSeconds)-(floatround(TimeInSeconds)/60)*60 < 0 ? 0.0 : (TimeInSeconds)-(floatround(TimeInSeconds)/60)*60);


Ha nem lesz más, akkor így hagyom, de számomra is esztétikusabb lenne, ha a kódomba is iktathatnék valami egyszerűsítést.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kivitelezési Forma
HozzászólásElküldve: 2017.09.19. 21:58 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott: 2010.02.04. 19:12
Hozzászólások: 3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
Ez segíthet szerintem(főleg ha többször is használod):
  1. ClimbtimeToString( const Float:flClimbTime, szOutPut[ ], const iLen ) {
  2.     new iMinutes = floatround( flClimbTime / 60.0, floatround_floor );
  3.     new iSeconds = floatround( flClimbTime - iMinutes * 60, floatround_floor );
  4.     new iMiliSeconds = floatround( ( flClimbTime - ( iMinutes * 60 + iSeconds ) ) * 100, floatround_floor );
  5.      
  6.     formatex( szOutPut, iLen, "%02i:%02i.%02i", iMinutes, iSeconds, iMiliSeconds );
  7. }

_________________
http://www.ebateam.eu/

Ők köszönték meg IrOn nek ezt a hozzászólást: JohanCorn (2017.09.19. 22:30)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kivitelezési Forma
HozzászólásElküldve: 2017.09.19. 22:30 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2014.05.01. 13:18
Hozzászólások: 627
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 104 alkalommal
IrOn123 írta:
Ez segíthet szerintem(főleg ha többször is használod):
  1. ClimbtimeToString( const Float:flClimbTime, szOutPut[ ], const iLen ) {
  2.     new iMinutes = floatround( flClimbTime / 60.0, floatround_floor );
  3.     new iSeconds = floatround( flClimbTime - iMinutes * 60, floatround_floor );
  4.     new iMiliSeconds = floatround( ( flClimbTime - ( iMinutes * 60 + iSeconds ) ) * 100, floatround_floor );
  5.      
  6.     formatex( szOutPut, iLen, "%02i:%02i.%02i", iMinutes, iSeconds, iMiliSeconds );
  7. }


Köszönöm! Holnap meg is nézem élesben.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 23 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole