hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 11:40



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 218 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 217 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: CSGO-Rang
HozzászólásElküldve: 2017.10.03. 23:51 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2016.09.16. 13:41
Hozzászólások: 226
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 35 alkalommal
Üdvözlök mindenkit egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok amint a címben is lehet látni ölés rendszer
ez olyan csgos féleség akarna lenni :D
azt hogyan tudom megoldani hogy ha ölök fejlődök vele eddig nincs is gond de nekem olyan kellene ha közben a halálom is növekszik úgy essek vissza a rangon mint a csgo-ban van :)
köszönöm

_________________
Global Unison 2019 3X Event
Vissza Tértem


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: CSGO-Rang
HozzászólásElküldve: 2017.10.04. 07:26 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
Először is hozz létre egy változót amiben tárolni fogod mindenki pontját, állíts be hozzá egy mentést (sql, nvault vagy ami tetszik)
Majd pedig a pontot (a változót) killel és halállal növeld/csökkentsd.
Ha csgos rankrendszert akarsz hozzá akkor csak simán állítsd be hogy hány ponttol milyen rankot kapjon
Ha pedig toplistásat is akkor pedig létre kell hozz egy saját top15 és rank eljárást, a top15t egyszerűen úgy tudod megcsinálni hogy egy tömbben eltárolod a 15 játékos pontjait és nevét (multi dimenzionális tömb) amit pedig úgy kapsz meg hogy egy SQL lekéréssel kiválasztod pont szerint a játékosokat LIMIT 15el

Ehhez viszont célszerű egy timert csinálni ami frissíti az adatokat x percenként

A rank résznél pedig vagy a
Kód:
SELECT COUNT(*) FROM TABLE_NAME

Lesz segítségedre vagy pedig egy ciklussal végig mész az elemeken és közben számolod őket

Az utóbbiban tudod nézni hogy hányadik az ő sora az előbbinél pedig row_numberrel megtudod nézni szerintem

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: CSGO-Rang
HozzászólásElküldve: 2017.10.05. 07:55 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2016.09.16. 13:41
Hozzászólások: 226
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 35 alkalommal
valaki ebben tudna segiteni ha kovetkezo szintere lepjen egy jatekos akor chatbe irja h xy erre a szintee lepet ?
  1. public Halal()
  2. {
  3.     new Attacker = read_data(1);
  4.     new Victim = read_data(2);
  5.    
  6.     if(Attacker == Victim)
  7.     return PLUGIN_HANDLED;
  8.    
  9.     new pPont;
  10.    
  11.     pPont += random_num(DollarMin, DollarMax);
  12.     g_Dollar[Attacker] += pPont;
  13.    
  14.     set_dhudmessage(random(256), random(256), random(256), -1.0, 0.20, 0, 6.0, 3.0);
  15.     show_dhudmessage(Attacker, "+%d $", pPont);
  16.    
  17.     if(g_Kills[Victim] > 0)
  18.     {
  19.         if(random_num(0, 1) == 1) g_Kills[Victim]--
  20.     }
  21.    
  22.     g_Kills[Attacker]++;
  23.     g_DropKills[Attacker]++;
  24.     g_MVPoints[Attacker]++;
  25.    
  26.     while(g_Kills[Attacker] >= Rangok[g_Rang[Attacker]][Xp])
  27.     g_Rang[Attacker]++;
  28.    
  29.     Droppolas(Attacker);
  30.     Statrak(Attacker);
  31.     if(g_Quest[Attacker] == 1) Quest(Attacker);
  32.     eventCase(Attacker);
  33.     return PLUGIN_HANDLED;
  34. }
  35. public eventCase(id)
  36. {
  37.     if(Event == 2)
  38.     {
  39.         new Float:randomFloat = (0.01,100.0)
  40.         new name[32]; get_user_name(id, name, charsmax(name));
  41.        
  42.         if(randomFloat <= EVENTCASEDROP)
  43.         {
  44.             g_Case[24][id]++
  45.             ColorChat(0, GREEN, "%s ^3%s ^1Talált egy ^4%s^1-t.",C_PR,name,LadaNevek[24]);
  46.         }
  47.     }
  48. }


csgo rangok vannak benne :D

_________________
Global Unison 2019 3X Event
Vissza Tértem


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: CSGO-Rang
HozzászólásElküldve: 2017.10.05. 09:00 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.06. 14:20
Hozzászólások: 964
Megköszönt másnak: 102 alkalommal
Megköszönték neki: 134 alkalommal
Esetleg?
  1. while(g_Kills[Attacker] >= Rangok[g_Rang[Attacker]][Xp])
  2. {
  3.         new name[32]; get_user_name(id, name, charsmax(name));
  4.         ColorChat(0, GREEN, "%s szintet lepett.",name);
  5.         g_Rang[Attacker]++;
  6.       }
  7.  
  8. }

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!

Ők köszönték meg The Peace nek ezt a hozzászólást: GudDevil (2017.10.05. 15:54)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: CSGO-Rang
HozzászólásElküldve: 2017.10.05. 14:39 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2016.09.16. 13:41
Hozzászólások: 226
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 35 alkalommal
Jo lenne szerintem de az id.t hibának dobja be :D
Error: Undefined symbol "id" on line 2225


  1. public Halal()
  2. {
  3.     new Attacker = read_data(1);
  4.     new Victim = read_data(2);
  5.    
  6.     if(Attacker == Victim)
  7.     return PLUGIN_HANDLED;
  8.    
  9.     new pPont;
  10.    
  11.     pPont += random_num(DollarMin, DollarMax);
  12.     g_Dollar[Attacker] += pPont;
  13.    
  14.     set_dhudmessage(random(256), random(256), random(256), -1.0, 0.20, 0, 6.0, 3.0);
  15.     show_dhudmessage(Attacker, "+%d $", pPont);
  16.    
  17.     if(g_Kills[Victim] > 0)
  18.     {
  19.         if(random_num(0, 1) == 1) g_Kills[Victim]--
  20.     }
  21.    
  22.     g_Kills[Attacker]++;
  23.     g_DropKills[Attacker]++;
  24.     g_MVPoints[Attacker]++;
  25.    
  26.     while(g_Kills[Attacker] >= Rangok[g_Rang[Attacker]][Xp])
  27. {
  28.        new name[32]; get_user_name(id, name, charsmax(name));
  29.         ColorChat(0, GREEN, "%s szintet lepett.",name);
  30.         g_Rang[Attacker]++;
  31.       }
  32.    
  33.     Droppolas(Attacker);
  34.     Statrak(Attacker);
  35.     if(g_Quest[Attacker] == 1) Quest(Attacker);
  36.     eventCase(Attacker);
  37.     return PLUGIN_HANDLED;
  38. }

_________________
Global Unison 2019 3X Event
Vissza Tértem


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: CSGO-Rang
HozzászólásElküldve: 2017.10.05. 15:42 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
GudDevil írta:
Jo lenne szerintem de az id.t hibának dobja be :D
Error: Undefined symbol "id" on line 2225


  1. public Halal()
  2. {
  3.     new Attacker = read_data(1);
  4.     new Victim = read_data(2);
  5.    
  6.     if(Attacker == Victim)
  7.     return PLUGIN_HANDLED;
  8.    
  9.     new pPont;
  10.    
  11.     pPont += random_num(DollarMin, DollarMax);
  12.     g_Dollar[Attacker] += pPont;
  13.    
  14.     set_dhudmessage(random(256), random(256), random(256), -1.0, 0.20, 0, 6.0, 3.0);
  15.     show_dhudmessage(Attacker, "+%d $", pPont);
  16.    
  17.     if(g_Kills[Victim] > 0)
  18.     {
  19.         if(random_num(0, 1) == 1) g_Kills[Victim]--
  20.     }
  21.    
  22.     g_Kills[Attacker]++;
  23.     g_DropKills[Attacker]++;
  24.     g_MVPoints[Attacker]++;
  25.    
  26.     while(g_Kills[Attacker] >= Rangok[g_Rang[Attacker]][Xp])
  27. {
  28.        new name[32]; get_user_name(id, name, charsmax(name));
  29.         ColorChat(0, GREEN, "%s szintet lepett.",name);
  30.         g_Rang[Attacker]++;
  31.       }
  32.    
  33.     Droppolas(Attacker);
  34.     Statrak(Attacker);
  35.     if(g_Quest[Attacker] == 1) Quest(Attacker);
  36.     eventCase(Attacker);
  37.     return PLUGIN_HANDLED;
  38. }


Ebben a forrásrészben nem is használod.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: CSGO-Rang
HozzászólásElküldve: 2017.10.05. 15:44 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.02. 21:12
Hozzászólások: 138
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Az id helyett Attackert használd, mivel abban a részben nincs definiálva az id, ugyhogy id-t cseréld ki Attackera és jó lesz :)

EDIT:
Így!
  1. new name[32]; get_user_name(Attacker, name, charsmax(name));

Ők köszönték meg StreetBoyHun nek ezt a hozzászólást: GudDevil (2017.10.05. 15:54)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: CSGO-Rang
HozzászólásElküldve: 2017.10.05. 15:54 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2016.09.16. 13:41
Hozzászólások: 226
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 35 alkalommal
Köszönöm a segítséget mind 2 ötöknek :) ment a pacsi :D :)

_________________
Global Unison 2019 3X Event
Vissza Tértem


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 21 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole