hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 21:10



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 227 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 227 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 13 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Steam Kliens
HozzászólásElküldve: 2017.10.15. 17:16 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.27. 17:55
Hozzászólások: 349
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Üdv mindenkinek!

Olyan problémám lenne, hogy steam kliensen belül bármire rákattintok (profiom, barátok profiljai, piac, áruház, bármire..), nem tölt be semmit.
Pc restart/steam restart nem oldotta meg a problémát.
Eddig nem találkoztam még hasonlóval.
Alap esetben nekem most 1 folyamat fut, ami a steamhez kapcsolható, mégpedig a 'Steam client bootstrapper'.
Eddig mindig volt még kb 6 folyamat, ami a steamhez kapcsolható volt, mellék folyamatok, ha lehet annak nevezni. Most csak 1 fut, nem tudom mi lehet az oka.

Valaki találkozott már hasonlóval?
Esetleg valami ötlet/javaslat?
Már mindent megpróbáltam, supportnak is írtam, válaszoltak de nem oldotta meg a problémát.
Steam klienset nem szívesen telepíteném újra, mert nekem nem 2gb-ot kellene ismét letöltenem.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára koko.988 2017.10.22. 19:44-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Steam Kliens
HozzászólásElküldve: 2017.10.15. 17:44 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
koko.988 írta:
Üdv mindenkinek!

Olyan problémám lenne, hogy steam kliensen belül bármire rákattintok (profiom, barátok profiljai, piac, áruház, bármire..), nem tölt be semmit.
Pc restart/steam restart nem oldotta meg a problémát.
Eddig nem találkoztam még hasonlóval.
Alap esetben nekem most 1 folyamat fut, ami a steamhez kapcsolható, mégpedig a 'Steam client bootstrapper'.
Eddig mindig volt még kb 6 folyamat, ami a steamhez kapcsolható volt, mellék folyamatok, ha lehet annak nevezni. Most csak 1 fut, nem tudom mi lehet az oka.

Valaki találkozott már hasonlóval?
Esetleg valami ötlet/javaslat?
Már mindent megpróbáltam, supportnak is írtam, válaszoltak de nem oldotta meg a problémát.
Steam klienset nem szívesen telepíteném újra, mert nekem 2gb-ot kellene ismét letöltenem.


Manuálisan próbáld meg elindítani azokat a folyamatokat.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Steam Kliens
HozzászólásElküldve: 2017.10.15. 18:27 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
Hozzászólások: 1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
Próbáld ki ezt, majd steam restart és hátha segít:

Settings / Web browser
- Delete web browser cache
- Delete all browser cookies


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Steam Kliens
HozzászólásElküldve: 2017.10.15. 18:41 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.27. 17:55
Hozzászólások: 349
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Pika írta:
koko.988 írta:
Üdv mindenkinek!

Olyan problémám lenne, hogy steam kliensen belül bármire rákattintok (profiom, barátok profiljai, piac, áruház, bármire..), nem tölt be semmit.
Pc restart/steam restart nem oldotta meg a problémát.
Eddig nem találkoztam még hasonlóval.
Alap esetben nekem most 1 folyamat fut, ami a steamhez kapcsolható, mégpedig a 'Steam client bootstrapper'.
Eddig mindig volt még kb 6 folyamat, ami a steamhez kapcsolható volt, mellék folyamatok, ha lehet annak nevezni. Most csak 1 fut, nem tudom mi lehet az oka.

Valaki találkozott már hasonlóval?
Esetleg valami ötlet/javaslat?
Már mindent megpróbáltam, supportnak is írtam, válaszoltak de nem oldotta meg a problémát.
Steam klienset nem szívesen telepíteném újra, mert nekem 2gb-ot kellene ismét letöltenem.


Manuálisan próbáld meg elindítani azokat a folyamatokat.


Megpróbálnám, ha pontosan tudnám a folyamat nevét. Ha valaki esetleg leírna minden folyamatot, megköszönném :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Steam Kliens
HozzászólásElküldve: 2017.10.15. 18:42 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.27. 17:55
Hozzászólások: 349
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
regener írta:
Próbáld ki ezt, majd steam restart és hátha segít:

Settings / Web browser
- Delete web browser cache
- Delete all browser cookies



Próbáltam már, a steam support is ezt javasolta, de a probléma ugyanúgy fennáll. Egyéb ötlet valaki?! :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Steam Kliens
HozzászólásElküldve: 2017.10.15. 18:59 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
koko.988 írta:
Pika írta:
koko.988 írta:
Üdv mindenkinek!

Olyan problémám lenne, hogy steam kliensen belül bármire rákattintok (profiom, barátok profiljai, piac, áruház, bármire..), nem tölt be semmit.
Pc restart/steam restart nem oldotta meg a problémát.
Eddig nem találkoztam még hasonlóval.
Alap esetben nekem most 1 folyamat fut, ami a steamhez kapcsolható, mégpedig a 'Steam client bootstrapper'.
Eddig mindig volt még kb 6 folyamat, ami a steamhez kapcsolható volt, mellék folyamatok, ha lehet annak nevezni. Most csak 1 fut, nem tudom mi lehet az oka.

Valaki találkozott már hasonlóval?
Esetleg valami ötlet/javaslat?
Már mindent megpróbáltam, supportnak is írtam, válaszoltak de nem oldotta meg a problémát.
Steam klienset nem szívesen telepíteném újra, mert nekem 2gb-ot kellene ismét letöltenem.


Manuálisan próbáld meg elindítani azokat a folyamatokat.


Megpróbálnám, ha pontosan tudnám a folyamat nevét. Ha valaki esetleg leírna minden folyamatot, megköszönném :D


Nyisd meg a szolgáltatásokat, és keresd meg a Steam Client Service-t, és onnan indítsd el.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Steam Kliens
HozzászólásElküldve: 2017.10.16. 18:19 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.27. 17:55
Hozzászólások: 349
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Megpróbáltam, semmi változás.
A legidegesítőbb az egészben, hogy sose tapasztaltam hasonlót.
5-6napja még jó volt minden, most kezdte el csinálni ezt, de konkrétan magától.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Steam Kliens
HozzászólásElküldve: 2017.10.16. 20:39 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
koko.988 írta:
Megpróbáltam, semmi változás.
A legidegesítőbb az egészben, hogy sose tapasztaltam hasonlót.
5-6napja még jó volt minden, most kezdte el csinálni ezt, de konkrétan magától.


Utána nézegettem. Próbálkozz meg ezekkel.
Másoknak is volt ilyen probléma, semmit nem töltött be csak a könyvtárat. Álítólag a cache törlés megoldotta.

https://support.steampowered.com/kb_art ... -TIAL-4638 ---> Cache törlés

Ez egy másik lehetőség:

1. End your Steam process.
2. Go to your Steam.exe location.
3. Right click Steam.exe and go to properties.
4. Got to the compatibility tab which you can click at the top.
5. Uncheck "Run this program as Administrator."
6. Apply and Okay.
7. Run Steam.


Még van a html cache törlése, de szerintem az a steamen belüli dolog amit linkeltem.
Amit az \AppData\Local\Steam mappán belül a html cache.


"Finally I right clicked on the steam icon in my system tray and selected settings > Web browser and deleted all cookies and cleared the cache and then everything started working again."


Legvégső esetben egy steam újratelepítés.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Steam Kliens
HozzászólásElküldve: 2017.10.16. 21:55 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.27. 17:55
Hozzászólások: 349
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Pika írta:
koko.988 írta:
Megpróbáltam, semmi változás.
A legidegesítőbb az egészben, hogy sose tapasztaltam hasonlót.
5-6napja még jó volt minden, most kezdte el csinálni ezt, de konkrétan magától.


Utána nézegettem. Próbálkozz meg ezekkel.
Másoknak is volt ilyen probléma, semmit nem töltött be csak a könyvtárat. Álítólag a cache törlés megoldotta.

https://support.steampowered.com/kb_art ... -TIAL-4638 ---> Cache törlés

Ez egy másik lehetőség:

1. End your Steam process.
2. Go to your Steam.exe location.
3. Right click Steam.exe and go to properties.
4. Got to the compatibility tab which you can click at the top.
5. Uncheck "Run this program as Administrator."
6. Apply and Okay.
7. Run Steam.


Még van a html cache törlése, de szerintem az a steamen belüli dolog amit linkeltem.
Amit az \AppData\Local\Steam mappán belül a html cache.


"Finally I right clicked on the steam icon in my system tray and selected settings > Web browser and deleted all cookies and cleared the cache and then everything started working again."


Legvégső esetben egy steam újratelepítés.


Én is sz*ptam vele kb 3óra hosszát, böngészgettem neten, láttam hogy 2-3éve rengeteg embernek adódott ilyesfajta probléma, de akkor elméletben a valve csinált valamit rosszul. Sok helyen leírták, hogy a cachet törölni kell stb. Töröltem manuálisan is, kliensből is, de nem oldotta meg a problémát.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Steam Kliens
HozzászólásElküldve: 2017.10.16. 21:59 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.27. 17:55
Hozzászólások: 349
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Megoldva!


Hosszas keresgélés után megoldottam. Nem futott a webhelper a folyamatoknál, így értelem szerűen nem volt "böngészőm" a kliensben, márpedig egy böngésző alapú az egész.
Manuálisan próbáltam elindítani, betallóztam, és azt a hibát kaptam, hogy: 'A program nem tudott elindulni, mert a(z) api-ms-win-core-file-l2-1-0.dll hiányzik a számítógépről.
Próbáltam manuálisan felrakni a gépre, nem oldotta meg.

Megoldás: Start/Vezérlőpult/Programok eltávolítása/Microsoft Visual C++ ---> Törölni kell, és a legfrissebb verziót letölteni.
Ha esetleg valaki találkozna hasonló problémával, próbálja meg.
Köszönöm azoknak, akik próbáltak segíteni! :)

Ők köszönték meg koko.988 nek ezt a hozzászólást (összesen 2): ultraibolya (2017.10.21. 10:03) • jokypapa (2017.10.21. 10:51)
  Népszerűség: 4.55%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 13 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole