hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 07:40



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 322 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 322 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 14 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: HUD Kiirja admin-e
HozzászólásElküldve: 2017.10.26. 16:35 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2016.06.20. 10:23
Hozzászólások: 489
Megköszönt másnak: 47 alkalommal
Megköszönték neki: 15 alkalommal
Sziasztok!
Próbálok olyant, hogy a HUD-kiirja a nézett játékosnál, hogy az admin e, vagy nem.
Elképzelés a követező:

  1. show_hudmessage(id, "NĂ©zett játĂ©kos adatai NĂ©v: < %s > Admin:  %s",szName, ADMIN[id] >= 1 ? "Igen":"Nem");

Így működne, vagy nem?
Válaszokat előre is köszönöm!

_________________
BfS* #Team ~Global Offensive IP: 217.144.54.193:27148

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HUD Kiirja admin-e
HozzászólásElküldve: 2017.10.26. 17:06 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.16. 12:37
Hozzászólások: 686
Megköszönt másnak: 32 alkalommal
Megköszönték neki: 131 alkalommal
Attól függ mit takar az ADMIN[id]

_________________
Kép
"I wouldn't hold my breath if I was you
Cause I'll forget but I'll never forgive you
Don't you know, don't you know?
True friends stab you in the front."


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HUD Kiirja admin-e
HozzászólásElküldve: 2017.10.26. 17:40 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
Hozzászólások: 1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
Ha így beállítod akkor működni fog a kód amit írtál.

  1. #include <amxmisc>
  2. // ....
  3.  
  4. public client_putinserver(id)
  5. {
  6.     if(is_user_connected(id) && is_user_admin(id))
  7.         ADMIN[id] = 1
  8. }
  9. public client_disconnect(id)
  10. {
  11.     if(ADMIN[id] == 1)
  12.         ADMIN[id] = 0
  13. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HUD Kiirja admin-e
HozzászólásElküldve: 2017.10.26. 18:33 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2016.06.20. 10:23
Hozzászólások: 489
Megköszönt másnak: 47 alkalommal
Megköszönték neki: 15 alkalommal
regener írta:
Ha így beállítod akkor működni fog a kód amit írtál.

  1. #include <amxmisc>
  2. // ....
  3.  
  4. public client_putinserver(id)
  5. {
  6.     if(is_user_connected(id) && is_user_admin(id))
  7.         ADMIN[id] = 1
  8. }
  9. public client_disconnect(id)
  10. {
  11.     if(ADMIN[id] == 1)
  12.         ADMIN[id] = 0
  13. }

Így nem nagyon akar nekem működni, ezzel nem lehet megoldani pl:?
  1. #define ADMIN ADMIN_KICK
  2. if(get_user_flags(id) & ADMIN)

Csak ezt ugye nem tudom lekérni HUD-nál, vagy mégis?

_________________
BfS* #Team ~Global Offensive IP: 217.144.54.193:27148

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HUD Kiirja admin-e
HozzászólásElküldve: 2017.10.26. 18:41 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
adriansr14 írta:
regener írta:
Ha így beállítod akkor működni fog a kód amit írtál.

  1. #include <amxmisc>
  2. // ....
  3.  
  4. public client_putinserver(id)
  5. {
  6.     if(is_user_connected(id) && is_user_admin(id))
  7.         ADMIN[id] = 1
  8. }
  9. public client_disconnect(id)
  10. {
  11.     if(ADMIN[id] == 1)
  12.         ADMIN[id] = 0
  13. }

Így nem nagyon akar nekem működni, ezzel nem lehet megoldani pl:?
  1. #define ADMIN ADMIN_KICK
  2. if(get_user_flags(id) & ADMIN)

Csak ezt ugye nem tudom lekérni HUD-nál, vagy mégis?


De. ADMIN amit definiáltál az ADMIN_KICK. Vagyis letudod.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HUD Kiirja admin-e
HozzászólásElküldve: 2017.10.26. 18:53 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2016.06.20. 10:23
Hozzászólások: 489
Megköszönt másnak: 47 alkalommal
Megköszönték neki: 15 alkalommal
Pika írta:
adriansr14 írta:
regener írta:
Ha így beállítod akkor működni fog a kód amit írtál.

  1. #include <amxmisc>
  2. // ....
  3.  
  4. public client_putinserver(id)
  5. {
  6.     if(is_user_connected(id) && is_user_admin(id))
  7.         ADMIN[id] = 1
  8. }
  9. public client_disconnect(id)
  10. {
  11.     if(ADMIN[id] == 1)
  12.         ADMIN[id] = 0
  13. }

Így nem nagyon akar nekem működni, ezzel nem lehet megoldani pl:?
  1. #define ADMIN ADMIN_KICK
  2. if(get_user_flags(id) & ADMIN)

Csak ezt ugye nem tudom lekérni HUD-nál, vagy mégis?


De. ADMIN amit definiáltál az ADMIN_KICK. Vagyis letudod.

Próbáltam így:
  1. new Admins[33];
  2.  
  3.  
  4. public plugin_init()
  5. {
  6. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  7.  
  8. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "AdminEllenorzes", 1);
  9. }
  10.  
  11. //---------------------------------------------------------------------------------------
  12. //Admin Ellenőrzés & public
  13. //---------------------------------------------------------------------------------------
  14. public AdminEllenorzes(id)
  15. {
  16. if(Admins[id] >= 1) set_user_flags(id, get_user_flags(id) | ADMIN);
  17. if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  18. {
  19.     a_m(id);
  20. }
  21. }
  22.  
  23. show_hudmessage(id, "NĂ©zett játĂ©kos adatai NĂ©v: < %s > Admin:  %s",szName, Admins[id] >= 1 ? "Igen":"Nem",);

S csak Nem-et ír!
Pedig minden jól van szerintem :D
Valami ötlet?

_________________
BfS* #Team ~Global Offensive IP: 217.144.54.193:27148

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HUD Kiirja admin-e
HozzászólásElküldve: 2017.10.26. 18:58 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
adriansr14 írta:
Próbáltam így:
  1. new Admins[33];
  2.  
  3.  
  4. public plugin_init()
  5. {
  6. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  7.  
  8. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "AdminEllenorzes", 1);
  9. }
  10.  
  11. //---------------------------------------------------------------------------------------
  12. //Admin Ellenőrzés & public
  13. //---------------------------------------------------------------------------------------
  14. public AdminEllenorzes(id)
  15. {
  16. if(Admins[id] >= 1) set_user_flags(id, get_user_flags(id) | ADMIN);
  17. if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  18. }
  19. }
  20.  
  21. show_hudmessage(id, "NĂ©zett játĂ©kos adatai NĂ©v: < %s > Admin:  %s",szName, Admins[id] >= 1 ? "Igen":"Nem",);

S csak Nem-et ír!
Pedig minden jól van szerintem :D
Valami ötlet?


ADMIN Nincs definiálva.
Az Admins pedig hol kap értéket? Mert nem látom, hogy valahol kapna 1-es értéket.

Játékos újraéled, vagyis spawnol, és ha az Admins értéke több/= mint 1 akkor adsz neki jogot, ezt a módszert sosem láttam. Aztán le ellenörzöd, hogy meg-e vannak a jogai amit az ADMIN-ba kéne definiálnod.
Ez nem javaslat, csak levezettem szövegesen a pluginod, hogy könyebben megértsd, hogy mi zajlik le, és mi hiányzik a folyamatokból.

Ők köszönték meg Pika nek ezt a hozzászólást: adriansr14 (2017.10.26. 19:25)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HUD Kiirja admin-e
HozzászólásElküldve: 2017.10.26. 19:09 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2016.06.20. 10:23
Hozzászólások: 489
Megköszönt másnak: 47 alkalommal
Megköszönték neki: 15 alkalommal
Pika írta:
adriansr14 írta:
Próbáltam így:
  1. new Admins[33];
  2.  
  3.  
  4. public plugin_init()
  5. {
  6. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  7.  
  8. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "AdminEllenorzes", 1);
  9. }
  10.  
  11. //---------------------------------------------------------------------------------------
  12. //Admin Ellenőrzés & public
  13. //---------------------------------------------------------------------------------------
  14. public AdminEllenorzes(id)
  15. {
  16. if(Admins[id] >= 1) set_user_flags(id, get_user_flags(id) | ADMIN);
  17. if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  18. }
  19. }
  20.  
  21. show_hudmessage(id, "NĂ©zett játĂ©kos adatai NĂ©v: < %s > Admin:  %s",szName, Admins[id] >= 1 ? "Igen":"Nem",);

S csak Nem-et ír!
Pedig minden jól van szerintem :D
Valami ötlet?


ADMIN Nincs definiálva.
Az Admins pedig hol kap értéket? Mert nem látom, hogy valahol kapna 1-es értéket.

Játékos újraéled, vagyis spawnol, és ha az Admins értéke több/= mint 1 akkor adsz neki jogot, ezt a módszert sosem láttam. Aztán le ellenörzöd, hogy meg-e vannak a jogai amit az ADMIN-ba kéne definiálnod.
Ez nem javaslat, csak levezettem szövegesen a pluginod, hogy könyebben megértsd, hogy mi zajlik le, és mi hiányzik a folyamatokból.

Le van definálva, csak elfelejtettem ide rakni
  1. #define ADMIN ADMIN_KICK

_________________
BfS* #Team ~Global Offensive IP: 217.144.54.193:27148

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HUD Kiirja admin-e
HozzászólásElküldve: 2017.10.26. 19:12 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
adriansr14 írta:
Pika írta:
adriansr14 írta:
Próbáltam így:
  1. new Admins[33];
  2.  
  3.  
  4. public plugin_init()
  5. {
  6. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  7.  
  8. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "AdminEllenorzes", 1);
  9. }
  10.  
  11. //---------------------------------------------------------------------------------------
  12. //Admin Ellenőrzés & public
  13. //---------------------------------------------------------------------------------------
  14. public AdminEllenorzes(id)
  15. {
  16. if(Admins[id] >= 1) set_user_flags(id, get_user_flags(id) | ADMIN);
  17. if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  18. }
  19. }
  20.  
  21. show_hudmessage(id, "NĂ©zett játĂ©kos adatai NĂ©v: < %s > Admin:  %s",szName, Admins[id] >= 1 ? "Igen":"Nem",);

S csak Nem-et ír!
Pedig minden jól van szerintem :D
Valami ötlet?


ADMIN Nincs definiálva.
Az Admins pedig hol kap értéket? Mert nem látom, hogy valahol kapna 1-es értéket.

Játékos újraéled, vagyis spawnol, és ha az Admins értéke több/= mint 1 akkor adsz neki jogot, ezt a módszert sosem láttam. Aztán le ellenörzöd, hogy meg-e vannak a jogai amit az ADMIN-ba kéne definiálnod.
Ez nem javaslat, csak levezettem szövegesen a pluginod, hogy könyebben megértsd, hogy mi zajlik le, és mi hiányzik a folyamatokból.

Le van definálva, csak elfelejtettem ide rakni
  1. #define ADMIN ADMIN_KICK


És ez az Admins változó most mi alapján megy? Vagy nem értem. Ezt most az adminokat tárolja el vagy, hogy az illető admin-e vagy sem? És hol adsz neki +1 értéket?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HUD Kiirja admin-e
HozzászólásElküldve: 2017.10.26. 19:21 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2016.06.20. 10:23
Hozzászólások: 489
Megköszönt másnak: 47 alkalommal
Megköszönték neki: 15 alkalommal
Itt adok neki értéket:
  1. public alep(id) {
  2.     if(Admins[id] >= 1) set_user_flags(id, get_user_flags(id) | ADMIN);
  3.     if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  4.     {
  5.         set_dhudmessage(random(256), random(256), random(256), -1.0, 0.20, 0, 6.0, 3.0);
  6.     show_dhudmessage(id, "Admin Vagy");
  7.  
  8.     }
  9. }

_________________
BfS* #Team ~Global Offensive IP: 217.144.54.193:27148

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 14 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 28 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole