hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 09:20



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 318 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 318 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: barkácsolás
HozzászólásElküldve: 2017.11.13. 10:43 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2015.07.05. 12:18
Hozzászólások: 172
Megköszönt másnak: 41 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Sziasztok Valakinek nincs barkácsolú kés rendszere
fontos lenne
előre is köszönöm


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: barkácsolás
HozzászólásElküldve: 2017.11.13. 11:25 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.11.08. 18:40
Hozzászólások: 127
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 22 alkalommal
$weeT írta:
Sziasztok Valakinek nincs barkácsolú kés rendszere
fontos lenne
előre is köszönöm

mi legyen benne ? :)

_________________
Just* Szerverek hamarosan!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: barkácsolás
HozzászólásElküldve: 2017.11.13. 11:33 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2015.07.05. 12:18
Hozzászólások: 172
Megköszönt másnak: 41 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
nem igazán tudom mi van benne egy kés szerveren láttam


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: barkácsolás
HozzászólásElküldve: 2017.11.15. 14:14 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2014.05.01. 13:18
Hozzászólások: 627
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 104 alkalommal
Ha te sem tudod, hogy mit szeretnél mi sem fogunk tudni segíteni.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: barkácsolás
HozzászólásElküldve: 2017.11.17. 15:09 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2015.07.05. 12:18
Hozzászólások: 172
Megköszönt másnak: 41 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
olyasmi mint ami nálatok van alkatrészekből lehet fegyvereket készíteni


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: barkácsolás
HozzászólásElküldve: 2017.11.17. 16:26 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
$weeT írta:
olyasmi mint ami nálatok van alkatrészekből lehet fegyvereket készíteni


Változók:
Kiegészítheted magadnak, ez csak egy példa
  1. new kes[33], penz[33], alkatresz[33], kupon[33]


Menü....

Case:
Ez is variálható stb.. Ennyin alapul az egész.
  1. if(penz[id] >= 200 && alkatresz[id] == 1 && kupon[id] == 1){
  2.        penz[id]-=200
  3.        alkatresz[id]=0
  4.        kupon[id]=0
  5.        kes[id]=1

Ők köszönték meg Pika nek ezt a hozzászólást: $weeT (2017.11.18. 14:51)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: barkácsolás
HozzászólásElküldve: 2017.11.17. 18:10 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2017.07.13. 12:42
Hozzászólások: 103
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
if(kupon[33] == 1){ ?

33?

_________________
[steam]zck1337_main[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: barkácsolás
HozzászólásElküldve: 2017.11.18. 11:38 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
zack1337 írta:
if(kupon[33] == 1){ ?

33?


Nem. El lett írva, de akkor javítsd ki inkább, az arc fennhordás helyett.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: barkácsolás
HozzászólásElküldve: 2017.11.18. 12:52 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2017.07.13. 12:42
Hozzászólások: 103
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Semmiféle arc fennhordás nem volt, rákérdeztem, hogy biztos vagy-e ebben.

Kód:
new cucc[3][33], skinek[2][33]


Kód:
if(cucc[0][id] >= 1 && cucc[1][id] >= 1 && cucc[2][id] >= 1){
   skinek[random_num(1, 2)][id]++
}


Ha valami jobb fegyvert akarsz adni, megnézed hanyadik, és az 1et átirod arra a számra, egyértelműen a második számot is növeled.

Ez tulajdonképpen annyi, hogy ha van egy aranya és egy ezüstje és egy bronzja (nevezheted bárminek, ez csak egy példa), akkor ad neki egy skint, aminek 50-50% esélye van, mivel 2 van összesen. (Vagy az elsőt adja, vagy a másodikat, de ezt változtathatod).

Ugyan így megcsinálhatod arannyal, ha "fejlesztésről" van szó, akkor:

Kód:
new randomezust = random_num(1, 50)
   if(cucc[0][id] >= 1){
      switch(random_num(1, 2))
      {
         case 1:{
            cucc[1][id]+= randomezust
            ColorChat(id, GREEN, "[Információ]^1 Fejlesztettél 1 Aranyat %d Ezüstre!", randomezust)
         }
         case 2:{
            ColorChat(id, GREEN, "[Információ]^1 Sajnos a fejlesztés nem sikerült!")
         }
      }
   }
}

_________________
[steam]zck1337_main[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 13 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole