hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 11:18



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 181 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 181 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: 4 Index Out
HozzászólásElküldve: 2017.11.19. 23:45 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.11.08. 18:40
Hozzászólások: 127
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 22 alkalommal
Ez a hiba kod szoval tudom hogy mit jelent de nem tom hol van tobb index aki segit megy a pacsi

L 11/19/2017 - 23:43:55: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "DropRendszer.amxx")
L 11/19/2017 - 23:43:55: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds
L 11/19/2017 - 23:43:55: [AMXX] [0] DropRendszer.sma::FegyverDrop (line 74)
L 11/19/2017 - 23:43:55: [AMXX] [1] DropRendszer.sma::Lada_h (line 62)



  1. #include < amxmodx >
  2. #include < colorchat >
  3.  
  4. enum _:cAdat
  5. {
  6.     Name[ 32 ],
  7.     Rarity
  8. };
  9.  
  10. new const cFegyverAdat[ ][ cAdat ] =
  11. {
  12.     { "1 Ak", 1 },
  13.     { "2 Ak", 2 },
  14.     { "3 Ak", 3 },
  15.     { "1 M4", 4 },
  16.     { "2 M4", 5 },
  17.     { "3 M4", 6 }
  18. };
  19.  
  20. new g_Fegyver[ 33 ][ sizeof( cFegyverAdat) ], g_StatTrak[ 33 ][ sizeof( cFegyverAdat ) ], g_Lada[ 33 ];
  21.  
  22. public plugin_init( )
  23. {
  24.     register_plugin( "", "", "" );
  25.    
  26.     register_clcmd( "say /ld", "LadaMenu" );
  27.     register_clcmd( "say /add", "Addolas" );
  28. }
  29. public Addolas( iId )
  30. {
  31.     g_Lada[ iId ] += 100;
  32. }
  33. public LadaMenu( iId )
  34. {
  35.     new iCim[121];
  36.     formatex( iCim, charsmax( iCim ), "\yLáda Nyitás | \dLáda: \r%d", g_Lada[ iId ] );
  37.     new iMenu = menu_create( iCim, "Lada_h" );
  38.    
  39.     menu_additem( iMenu, "\rOpen!", "0", 0 );
  40.    
  41.     menu_display( iId, iMenu, 0 );
  42. }
  43. public Lada_h( iId, iMenu, iItem )
  44. {
  45.     if ( iItem == MENU_EXIT )
  46.     {
  47.         menu_destroy( iMenu );
  48.         return;
  49.     }
  50.    
  51.     new iAdat[ 9 ], iNev[ 64 ], iAcces, iCallBack;
  52.     menu_item_getinfo( iMenu, iItem, iAcces, iAdat, charsmax( iAdat ), iNev, charsmax( iNev ), iCallBack );
  53.     new iKey = str_to_num( iAdat );
  54.    
  55.     switch( iKey )
  56.     {
  57.         case 0:
  58.         {
  59.             if ( g_Lada[ iId ] >= 1 )
  60.             {
  61.                 g_Lada[ iId ] --;
  62.                 FegyverDrop( iId );
  63.             }
  64.             LadaMenu( iId );
  65.         }
  66.     }
  67. }
  68. public FegyverDrop( iId )
  69. {
  70.     new iDrp = random_num( 1, 7 );
  71.     new iStTD = random_num( 1, 60 );
  72.     new iStTOpen;
  73.    
  74.     if ( iDrp <= cFegyverAdat[ iDrp ][ Rarity ] )
  75.     {
  76.         if ( iStTD >= 32 )
  77.         {
  78.             g_StatTrak[ iId ][ iDrp ] ++;
  79.             iStTOpen = 1;
  80.         }
  81.        
  82.         g_Fegyver[ iId ][ iDrp ] ++;
  83.         ColorChat( iId, NORMAL, "^1Nyitottál ^4%s%s ^1fegyvert!", iStTOpen > 0 ? "StatTrak":"", cFegyverAdat[ iDrp ][ Name ] );
  84.     }
  85. }

_________________
Just* Szerverek hamarosan!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 4 Index Out
HozzászólásElküldve: 2017.11.20. 01:40 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.10. 12:46
Hozzászólások: 429
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 157 alkalommal
Üdv. Ezzel van a gond:

  1. new iDrp = random_num( 1, 7 );

Nem 1-től 7-ig kell, hogy generáljon egy random számot, hanem 0-tól 6ig, mivel a Constba 7 elem van, de ezeknek a számozása 0-tól 6-ig megy.

Azért ír ki hibát erre a sorra:

  1. if ( iDrp <= cFegyverAdat[ iDrp ][ Rarity ] )


Tehát a megoldás:
  1. new iDrp = random_num( 0, 6 );

Ők köszönték meg Dooz nek ezt a hozzászólást: Zoe (2017.11.20. 12:05)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole