hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 21:47



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 232 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 232 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: lejárati idő
HozzászólásElküldve: 2017.11.28. 21:07 
Offline
GFX-Designer
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.12. 15:06
Hozzászólások: 624
Megköszönt másnak: 199 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
Helló!
Adott a következő, hogyan tudom hozzá adni, hogy mennyi ideig legyen aktív az adott fegyver?

  1. /* AMX Mod script
  2. *
  3. * (c) 2009, AlejandroSk
  4. * This file is provided as is (no warranties).
  5. *
  6. */
  7.  
  8.  
  9.  
  10. #include <amxmodx>
  11. #include <fakemeta>
  12. #include <fun>
  13. #include <hamsandwich>
  14. #include <cstrike>
  15. #include <amxmisc>
  16.  
  17.  
  18. #define is_valid_player(%1) (1 <= %1 <= 32)
  19.  
  20. new AK_V_MODEL[64] = "models/v_golden_ak47.mdl"
  21. new AK_P_MODEL[64] = "models/p_golden_ak47.mdl"
  22.  
  23. /* Pcvars */
  24. new cvar_dmgmultiplier, cvar_goldbullets,  cvar_custommodel, cvar_uclip, cvar_cost
  25.  
  26. new bool:g_HasAk[33]
  27.  
  28. new g_hasZoom[ 33 ]
  29. new bullets[ 33 ]
  30.  
  31. // Sprite
  32. new m_spriteTexture
  33.  
  34. const Wep_ak47 = ((1<<CSW_AK47))
  35.  
  36. public plugin_init()
  37. {
  38.    
  39.     /* CVARS */
  40.     cvar_dmgmultiplier = register_cvar("goldenak_dmg_multiplier", "3")
  41.     cvar_custommodel = register_cvar("goldenak_custom_model", "1")
  42.     cvar_goldbullets = register_cvar("goldenak_gold_bullets", "1")
  43.     cvar_uclip = register_cvar("goldenak_unlimited_clip", "0")
  44.     cvar_cost = register_cvar("goldenak_cost", "8000")
  45.    
  46.     // Register The Buy Cmd
  47.     register_concmd("amx_aranyakgun", "CmdBuyAk")
  48.     register_concmd("amx_goldenakgun", "CmdGiveAk", ADMIN_BAN, "<name>")
  49.    
  50.     // Register The Plugin
  51.     register_plugin("Golden Ak 47", "1.0", "AlejandroSk")
  52.     // Death Msg
  53.     register_event("DeathMsg", "Death", "a")
  54.     // Weapon Pick Up
  55.     register_event("WeapPickup","checkModel","b","1=19")
  56.     // Current Weapon Event
  57.     register_event("CurWeapon","checkWeapon","be","1=1")
  58.     register_event("CurWeapon", "make_tracer", "be", "1=1", "3>0")
  59.     // Ham TakeDamage
  60.     RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage")
  61.     register_forward( FM_CmdStart, "fw_CmdStart" )
  62.     RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
  63.    
  64. }
  65.  
  66. public client_connect(id)
  67. {
  68.     g_HasAk[id] = false
  69. }
  70.  
  71. public client_disconnect(id)
  72. {
  73.     g_HasAk[id] = false
  74. }
  75.  
  76. public Death()
  77. {
  78.     g_HasAk[read_data(2)] = false
  79. }
  80.  
  81. public fwHamPlayerSpawnPost(id)
  82. {
  83.     g_HasAk[id] = false
  84. }
  85.  
  86. public plugin_precache()
  87. {
  88.     precache_model(AK_V_MODEL)
  89.     precache_model(AK_P_MODEL)
  90.     m_spriteTexture = precache_model("sprites/dot.spr")
  91.     precache_sound("weapons/zoom.wav")
  92. }
  93.  
  94. public checkModel(id)
  95. {
  96.     if ( !g_HasAk[id] )
  97.         return PLUGIN_HANDLED
  98.    
  99.     new szWeapID = read_data(2)
  100.    
  101.     if ( szWeapID == CSW_AK47 && g_HasAk[id] == true && get_pcvar_num(cvar_custommodel) )
  102.     {
  103.         set_pev(id, pev_viewmodel2, AK_V_MODEL)
  104.         set_pev(id, pev_weaponmodel2, AK_P_MODEL)
  105.     }
  106.     return PLUGIN_HANDLED
  107. }
  108.  
  109. public checkWeapon(id)
  110. {
  111.     new plrClip, plrAmmo, plrWeap[32]
  112.     new plrWeapId
  113.    
  114.     plrWeapId = get_user_weapon(id, plrClip , plrAmmo)
  115.    
  116.     if (plrWeapId == CSW_AK47 && g_HasAk[id])
  117.     {
  118.         checkModel(id)
  119.     }
  120.     else
  121.     {
  122.         return PLUGIN_CONTINUE
  123.     }
  124.    
  125.     if (plrClip == 0 && get_pcvar_num(cvar_uclip))
  126.     {
  127.         // If the user is out of ammo..
  128.         get_weaponname(plrWeapId, plrWeap, 31)
  129.         // Get the name of their weapon
  130.         give_item(id, plrWeap)
  131.         engclient_cmd(id, plrWeap)
  132.         engclient_cmd(id, plrWeap)
  133.         engclient_cmd(id, plrWeap)
  134.     }
  135.     return PLUGIN_HANDLED
  136. }
  137.  
  138.  
  139.  
  140. public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
  141. {
  142.     if ( is_valid_player( attacker ) && get_user_weapon(attacker) == CSW_AK47 && g_HasAk[attacker] )
  143.     {
  144.         SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_float( cvar_dmgmultiplier ) )
  145.     }
  146. }
  147.  
  148. public fw_CmdStart( id, uc_handle, seed )
  149. {
  150.     if( !is_user_alive( id ) )
  151.         return PLUGIN_HANDLED
  152.    
  153.     if( ( get_uc( uc_handle, UC_Buttons ) & IN_ATTACK2 ) && !( pev( id, pev_oldbuttons ) & IN_ATTACK2 ) )
  154.     {
  155.         new szClip, szAmmo
  156.         new szWeapID = get_user_weapon( id, szClip, szAmmo )
  157.        
  158.         if( szWeapID == CSW_AK47 && g_HasAk[id] == true && !g_hasZoom[id] == true)
  159.         {
  160.             g_hasZoom[id] = true
  161.             cs_set_user_zoom( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 0 )
  162.             emit_sound( id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100 )
  163.         }
  164.        
  165.         else if ( szWeapID == CSW_AK47 && g_HasAk[id] == true && g_hasZoom[id])
  166.         {
  167.             g_hasZoom[ id ] = false
  168.             cs_set_user_zoom( id, CS_RESET_ZOOM, 0 )
  169.            
  170.         }
  171.        
  172.     }
  173.     return PLUGIN_HANDLED
  174. }
  175.  
  176.  
  177. public make_tracer(id)
  178. {
  179.     if (get_pcvar_num(cvar_goldbullets))
  180.     {
  181.         new clip,ammo
  182.         new wpnid = get_user_weapon(id,clip,ammo)
  183.         new pteam[16]
  184.        
  185.         get_user_team(id, pteam, 15)
  186.        
  187.         if ((bullets[id] > clip) && (wpnid == CSW_AK47) && g_HasAk[id])
  188.         {
  189.             new vec1[3], vec2[3]
  190.             get_user_origin(id, vec1, 1) // origin; your camera point.
  191.             get_user_origin(id, vec2, 4) // termina; where your bullet goes (4 is cs-only)
  192.            
  193.            
  194.             //BEAMENTPOINTS
  195.             message_begin( MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
  196.             write_byte (0)     //TE_BEAMENTPOINTS 0
  197.             write_coord(vec1[0])
  198.             write_coord(vec1[1])
  199.             write_coord(vec1[2])
  200.             write_coord(vec2[0])
  201.             write_coord(vec2[1])
  202.             write_coord(vec2[2])
  203.             write_short( m_spriteTexture )
  204.             write_byte(1) // framestart
  205.             write_byte(5) // framerate
  206.             write_byte(2) // life
  207.             write_byte(10) // width
  208.             write_byte(0) // noise
  209.             write_byte( 255 )     // r, g, b
  210.             write_byte( 215 )       // r, g, b
  211.             write_byte( 0 )       // r, g, b
  212.             write_byte(200) // brightness
  213.             write_byte(150) // speed
  214.             message_end()
  215.         }
  216.        
  217.         bullets[id] = clip
  218.     }
  219.    
  220. }
  221.  
  222. public CmdBuyAk(id)
  223. {
  224.     if ( !is_user_alive(id) )
  225.     {
  226.         client_print(id,print_chat, "[AMXX] A vásárláshoz életben kell hogy legyél!")
  227.         return PLUGIN_HANDLED
  228.     }
  229.    
  230.     new money = cs_get_user_money(id)
  231.    
  232.     if (money >= get_pcvar_num(cvar_cost))
  233.     {
  234.         cs_set_user_money(id, money - get_pcvar_num(cvar_cost))
  235.         give_item(id, "weapon_ak47")
  236.         g_HasAk[id] = true
  237.     }
  238.    
  239.     else
  240.     {
  241.         client_print(id, print_chat, "[AMXX] Nincs elég pénzed! Ára: %d$ ", get_pcvar_num(cvar_cost))
  242.     }
  243.     return PLUGIN_HANDLED
  244. }
  245.  
  246. public CmdGiveAk(id,level,cid)
  247. {
  248.     if (!cmd_access(id,level,cid,2))
  249.         return PLUGIN_HANDLED;
  250.     new arg[32];
  251.     read_argv(1,arg,31);
  252.    
  253.     new player = cmd_target(id,arg,7);
  254.     if (!player)
  255.         return PLUGIN_HANDLED;
  256.    
  257.     new name[32];
  258.     get_user_name(player,name,31);
  259.    
  260.     give_item(player, "weapon_ak47")
  261.     g_HasAk[player] = true
  262.    
  263.     return PLUGIN_HANDLED
  264. }
  265.  
  266. stock drop_prim(id)
  267. {
  268.     new weapons[32], num
  269.     get_user_weapons(id, weapons, num)
  270.     for (new i = 0; i < num; i++) {
  271.         if (Wep_ak47 & (1<<weapons[i]))
  272.         {
  273.             static wname[32]
  274.             get_weaponname(weapons[i], wname, sizeof wname - 1)
  275.             engclient_cmd(id, "drop", wname)
  276.         }
  277.     }
  278. }

_________________
„Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”

-MAXHACKED Website-
-HERViD Website-
► Spoiler mutatása


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: lejárati idő
HozzászólásElküldve: 2017.11.28. 21:40 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
*GrafitY* írta:
Helló!
Adott a következő, hogyan tudom hozzá adni, hogy mennyi ideig legyen aktív az adott fegyver?

  1. /* AMX Mod script
  2. *
  3. * (c) 2009, AlejandroSk
  4. * This file is provided as is (no warranties).
  5. *
  6. */
  7.  
  8.  
  9.  
  10. #include <amxmodx>
  11. #include <fakemeta>
  12. #include <fun>
  13. #include <hamsandwich>
  14. #include <cstrike>
  15. #include <amxmisc>
  16.  
  17.  
  18. #define is_valid_player(%1) (1 <= %1 <= 32)
  19.  
  20. new AK_V_MODEL[64] = "models/v_golden_ak47.mdl"
  21. new AK_P_MODEL[64] = "models/p_golden_ak47.mdl"
  22.  
  23. /* Pcvars */
  24. new cvar_dmgmultiplier, cvar_goldbullets,  cvar_custommodel, cvar_uclip, cvar_cost
  25.  
  26. new bool:g_HasAk[33]
  27.  
  28. new g_hasZoom[ 33 ]
  29. new bullets[ 33 ]
  30.  
  31. // Sprite
  32. new m_spriteTexture
  33.  
  34. const Wep_ak47 = ((1<<CSW_AK47))
  35.  
  36. public plugin_init()
  37. {
  38.    
  39.     /* CVARS */
  40.     cvar_dmgmultiplier = register_cvar("goldenak_dmg_multiplier", "3")
  41.     cvar_custommodel = register_cvar("goldenak_custom_model", "1")
  42.     cvar_goldbullets = register_cvar("goldenak_gold_bullets", "1")
  43.     cvar_uclip = register_cvar("goldenak_unlimited_clip", "0")
  44.     cvar_cost = register_cvar("goldenak_cost", "8000")
  45.    
  46.     // Register The Buy Cmd
  47.     register_concmd("amx_aranyakgun", "CmdBuyAk")
  48.     register_concmd("amx_goldenakgun", "CmdGiveAk", ADMIN_BAN, "<name>")
  49.    
  50.     // Register The Plugin
  51.     register_plugin("Golden Ak 47", "1.0", "AlejandroSk")
  52.     // Death Msg
  53.     register_event("DeathMsg", "Death", "a")
  54.     // Weapon Pick Up
  55.     register_event("WeapPickup","checkModel","b","1=19")
  56.     // Current Weapon Event
  57.     register_event("CurWeapon","checkWeapon","be","1=1")
  58.     register_event("CurWeapon", "make_tracer", "be", "1=1", "3>0")
  59.     // Ham TakeDamage
  60.     RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage")
  61.     register_forward( FM_CmdStart, "fw_CmdStart" )
  62.     RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
  63.    
  64. }
  65.  
  66. public client_connect(id)
  67. {
  68.     g_HasAk[id] = false
  69. }
  70.  
  71. public client_disconnect(id)
  72. {
  73.     g_HasAk[id] = false
  74. }
  75.  
  76. public Death()
  77. {
  78.     g_HasAk[read_data(2)] = false
  79. }
  80.  
  81. public fwHamPlayerSpawnPost(id)
  82. {
  83.     g_HasAk[id] = false
  84. }
  85.  
  86. public plugin_precache()
  87. {
  88.     precache_model(AK_V_MODEL)
  89.     precache_model(AK_P_MODEL)
  90.     m_spriteTexture = precache_model("sprites/dot.spr")
  91.     precache_sound("weapons/zoom.wav")
  92. }
  93.  
  94. public checkModel(id)
  95. {
  96.     if ( !g_HasAk[id] )
  97.         return PLUGIN_HANDLED
  98.    
  99.     new szWeapID = read_data(2)
  100.    
  101.     if ( szWeapID == CSW_AK47 && g_HasAk[id] == true && get_pcvar_num(cvar_custommodel) )
  102.     {
  103.         set_pev(id, pev_viewmodel2, AK_V_MODEL)
  104.         set_pev(id, pev_weaponmodel2, AK_P_MODEL)
  105.     }
  106.     return PLUGIN_HANDLED
  107. }
  108.  
  109. public checkWeapon(id)
  110. {
  111.     new plrClip, plrAmmo, plrWeap[32]
  112.     new plrWeapId
  113.    
  114.     plrWeapId = get_user_weapon(id, plrClip , plrAmmo)
  115.    
  116.     if (plrWeapId == CSW_AK47 && g_HasAk[id])
  117.     {
  118.         checkModel(id)
  119.     }
  120.     else
  121.     {
  122.         return PLUGIN_CONTINUE
  123.     }
  124.    
  125.     if (plrClip == 0 && get_pcvar_num(cvar_uclip))
  126.     {
  127.         // If the user is out of ammo..
  128.         get_weaponname(plrWeapId, plrWeap, 31)
  129.         // Get the name of their weapon
  130.         give_item(id, plrWeap)
  131.         engclient_cmd(id, plrWeap)
  132.         engclient_cmd(id, plrWeap)
  133.         engclient_cmd(id, plrWeap)
  134.     }
  135.     return PLUGIN_HANDLED
  136. }
  137.  
  138.  
  139.  
  140. public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
  141. {
  142.     if ( is_valid_player( attacker ) && get_user_weapon(attacker) == CSW_AK47 && g_HasAk[attacker] )
  143.     {
  144.         SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_float( cvar_dmgmultiplier ) )
  145.     }
  146. }
  147.  
  148. public fw_CmdStart( id, uc_handle, seed )
  149. {
  150.     if( !is_user_alive( id ) )
  151.         return PLUGIN_HANDLED
  152.    
  153.     if( ( get_uc( uc_handle, UC_Buttons ) & IN_ATTACK2 ) && !( pev( id, pev_oldbuttons ) & IN_ATTACK2 ) )
  154.     {
  155.         new szClip, szAmmo
  156.         new szWeapID = get_user_weapon( id, szClip, szAmmo )
  157.        
  158.         if( szWeapID == CSW_AK47 && g_HasAk[id] == true && !g_hasZoom[id] == true)
  159.         {
  160.             g_hasZoom[id] = true
  161.             cs_set_user_zoom( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 0 )
  162.             emit_sound( id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100 )
  163.         }
  164.        
  165.         else if ( szWeapID == CSW_AK47 && g_HasAk[id] == true && g_hasZoom[id])
  166.         {
  167.             g_hasZoom[ id ] = false
  168.             cs_set_user_zoom( id, CS_RESET_ZOOM, 0 )
  169.            
  170.         }
  171.        
  172.     }
  173.     return PLUGIN_HANDLED
  174. }
  175.  
  176.  
  177. public make_tracer(id)
  178. {
  179.     if (get_pcvar_num(cvar_goldbullets))
  180.     {
  181.         new clip,ammo
  182.         new wpnid = get_user_weapon(id,clip,ammo)
  183.         new pteam[16]
  184.        
  185.         get_user_team(id, pteam, 15)
  186.        
  187.         if ((bullets[id] > clip) && (wpnid == CSW_AK47) && g_HasAk[id])
  188.         {
  189.             new vec1[3], vec2[3]
  190.             get_user_origin(id, vec1, 1) // origin; your camera point.
  191.             get_user_origin(id, vec2, 4) // termina; where your bullet goes (4 is cs-only)
  192.            
  193.            
  194.             //BEAMENTPOINTS
  195.             message_begin( MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
  196.             write_byte (0)     //TE_BEAMENTPOINTS 0
  197.             write_coord(vec1[0])
  198.             write_coord(vec1[1])
  199.             write_coord(vec1[2])
  200.             write_coord(vec2[0])
  201.             write_coord(vec2[1])
  202.             write_coord(vec2[2])
  203.             write_short( m_spriteTexture )
  204.             write_byte(1) // framestart
  205.             write_byte(5) // framerate
  206.             write_byte(2) // life
  207.             write_byte(10) // width
  208.             write_byte(0) // noise
  209.             write_byte( 255 )     // r, g, b
  210.             write_byte( 215 )       // r, g, b
  211.             write_byte( 0 )       // r, g, b
  212.             write_byte(200) // brightness
  213.             write_byte(150) // speed
  214.             message_end()
  215.         }
  216.        
  217.         bullets[id] = clip
  218.     }
  219.    
  220. }
  221.  
  222. public CmdBuyAk(id)
  223. {
  224.     if ( !is_user_alive(id) )
  225.     {
  226.         client_print(id,print_chat, "[AMXX] A vásárláshoz életben kell hogy legyél!")
  227.         return PLUGIN_HANDLED
  228.     }
  229.    
  230.     new money = cs_get_user_money(id)
  231.    
  232.     if (money >= get_pcvar_num(cvar_cost))
  233.     {
  234.         cs_set_user_money(id, money - get_pcvar_num(cvar_cost))
  235.         give_item(id, "weapon_ak47")
  236.         g_HasAk[id] = true
  237.     }
  238.    
  239.     else
  240.     {
  241.         client_print(id, print_chat, "[AMXX] Nincs elég pénzed! Ára: %d$ ", get_pcvar_num(cvar_cost))
  242.     }
  243.     return PLUGIN_HANDLED
  244. }
  245.  
  246. public CmdGiveAk(id,level,cid)
  247. {
  248.     if (!cmd_access(id,level,cid,2))
  249.         return PLUGIN_HANDLED;
  250.     new arg[32];
  251.     read_argv(1,arg,31);
  252.    
  253.     new player = cmd_target(id,arg,7);
  254.     if (!player)
  255.         return PLUGIN_HANDLED;
  256.    
  257.     new name[32];
  258.     get_user_name(player,name,31);
  259.    
  260.     give_item(player, "weapon_ak47")
  261.     g_HasAk[player] = true
  262.    
  263.     return PLUGIN_HANDLED
  264. }
  265.  
  266. stock drop_prim(id)
  267. {
  268.     new weapons[32], num
  269.     get_user_weapons(id, weapons, num)
  270.     for (new i = 0; i < num; i++) {
  271.         if (Wep_ak47 & (1<<weapons[i]))
  272.         {
  273.             static wname[32]
  274.             get_weaponname(weapons[i], wname, sizeof wname - 1)
  275.             engclient_cmd(id, "drop", wname)
  276.         }
  277.     }
  278. }


Mikor kiválasztja a fegyvert, adsz neki egy task-ot, és miután a task lejár, elveszed tőle.

Ők köszönték meg Pika nek ezt a hozzászólást: *GrafitY* (2017.11.29. 22:55)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: lejárati idő
HozzászólásElküldve: 2017.11.28. 22:29 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.06. 14:20
Hozzászólások: 964
Megköszönt másnak: 102 alkalommal
Megköszönték neki: 134 alkalommal
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3. #include <fun>
  4. #include <hamsandwich>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <amxmisc>
  7.  
  8. #define is_valid_player(%1) (1 <= %1 <= 32)
  9.  
  10. new AK_V_MODEL[64] = "models/v_golden_ak47.mdl"
  11. new AK_P_MODEL[64] = "models/p_golden_ak47.mdl"
  12.  
  13. /* Pcvars */
  14. new cvar_dmgmultiplier, cvar_goldbullets,  cvar_custommodel, cvar_uclip, cvar_cost
  15. new bool:g_HasAk[33]
  16. new g_hasZoom[ 33 ]
  17. new bullets[ 33 ]
  18.  
  19. // Sprite
  20. new m_spriteTexture
  21. const Wep_ak47 = ((1<<CSW_AK47))
  22.  
  23. public plugin_init()
  24. {
  25.     /* CVARS */
  26.     cvar_dmgmultiplier = register_cvar("goldenak_dmg_multiplier", "3")
  27.     cvar_custommodel = register_cvar("goldenak_custom_model", "1")
  28.     cvar_goldbullets = register_cvar("goldenak_gold_bullets", "1")
  29.     cvar_uclip = register_cvar("goldenak_unlimited_clip", "0")
  30.     cvar_cost = register_cvar("goldenak_cost", "8000")
  31.    
  32.     // Register The Buy Cmd
  33.     register_concmd("amx_aranyakgun", "CmdBuyAk")
  34.     register_concmd("amx_goldenakgun", "CmdGiveAk", ADMIN_BAN, "<name>")
  35.    
  36.     // Register The Plugin
  37.     register_plugin("Golden Ak 47", "1.0", "AlejandroSk")
  38.     // Death Msg
  39.     register_event("DeathMsg", "Death", "a")
  40.     // Weapon Pick Up
  41.     register_event("WeapPickup","checkModel","b","1=19")
  42.     // Current Weapon Event
  43.     register_event("CurWeapon","checkWeapon","be","1=1")
  44.     register_event("CurWeapon", "make_tracer", "be", "1=1", "3>0")
  45.     // Ham TakeDamage
  46.     RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage")
  47.     register_forward( FM_CmdStart, "fw_CmdStart" )
  48.     RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
  49.    
  50.    
  51.    
  52. }
  53. /*  Szerintem így rövidebb ez a rész + Szebb  */
  54. public client_connect(id) g_HasAk[id] = false
  55. public client_disconnect(id) g_HasAk[id] = false
  56. public Death() g_HasAk[read_data(2)] = false
  57. public fwHamPlayerSpawnPost(id) g_HasAk[id] = false
  58.  
  59.  
  60. public plugin_precache(){
  61.     precache_model(AK_V_MODEL);precache_model(AK_P_MODEL)
  62.     m_spriteTexture = precache_model("sprites/dot.spr");precache_sound("weapons/zoom.wav")
  63. }
  64.  
  65. public checkModel(id)
  66. {
  67.     if ( !g_HasAk[id] )
  68.         return PLUGIN_HANDLED
  69.    
  70.     new szWeapID = read_data(2)
  71.     if ( szWeapID == CSW_AK47 && g_HasAk[id] == true && get_pcvar_num(cvar_custommodel) ){
  72.         set_pev(id, pev_viewmodel2, AK_V_MODEL);set_pev(id, pev_weaponmodel2, AK_P_MODEL)
  73.     }
  74.     return PLUGIN_HANDLED
  75. }
  76.  
  77. public checkWeapon(id)
  78. {
  79.     new plrClip, plrAmmo, plrWeap[32]
  80.     new plrWeapId
  81.    
  82.     plrWeapId = get_user_weapon(id, plrClip , plrAmmo)
  83.    
  84.     if (plrWeapId == CSW_AK47 && g_HasAk[id]){ checkModel(id)
  85.     }
  86.     else{ return PLUGIN_CONTINUE
  87.     }
  88.    
  89.     if (plrClip == 0 && get_pcvar_num(cvar_uclip)){
  90.         // If the user is out of ammo..
  91.         get_weaponname(plrWeapId, plrWeap, 31)
  92.         // Get the name of their weapon
  93.         give_item(id, plrWeap)
  94.         engclient_cmd(id, plrWeap)
  95.         engclient_cmd(id, plrWeap)
  96.         engclient_cmd(id, plrWeap)
  97.     } return PLUGIN_HANDLED
  98. }
  99. public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage){
  100.     if ( is_valid_player( attacker ) && get_user_weapon(attacker) == CSW_AK47 && g_HasAk[attacker] ){
  101.         SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_float( cvar_dmgmultiplier ) )
  102.     }
  103. }
  104. public fw_CmdStart( id, uc_handle, seed ){
  105.     if( !is_user_alive( id ) ) return PLUGIN_HANDLED
  106.    
  107.     if( ( get_uc( uc_handle, UC_Buttons ) & IN_ATTACK2 ) && !( pev( id, pev_oldbuttons ) & IN_ATTACK2 ) ){
  108.         new szClip, szAmmo
  109.         new szWeapID = get_user_weapon( id, szClip, szAmmo )
  110.         if( szWeapID == CSW_AK47 && g_HasAk[id] == true && !g_hasZoom[id] == true){
  111.             g_hasZoom[id] = true;cs_set_user_zoom( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 0 );emit_sound( id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100 )
  112.         }
  113.         else if ( szWeapID == CSW_AK47 && g_HasAk[id] == true && g_hasZoom[id]){
  114.             g_hasZoom[ id ] = false;cs_set_user_zoom( id, CS_RESET_ZOOM, 0 )
  115.         }
  116.     }
  117.     return PLUGIN_HANDLED
  118. }
  119. public make_tracer(id){
  120.     if (get_pcvar_num(cvar_goldbullets)){
  121.         new clip,ammo
  122.         new wpnid = get_user_weapon(id,clip,ammo)
  123.         new pteam[16]
  124.         get_user_team(id, pteam, 15)
  125.        
  126.         if ((bullets[id] > clip) && (wpnid == CSW_AK47) && g_HasAk[id]){
  127.             new vec1[3], vec2[3]
  128.             get_user_origin(id, vec1, 1) // origin; your camera point.
  129.             get_user_origin(id, vec2, 4) // termina; where your bullet goes (4 is cs-only)
  130.            
  131.             //BEAMENTPOINTS
  132.             message_begin( MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
  133.             write_byte (0)     //TE_BEAMENTPOINTS 0
  134.             write_coord(vec1[0])
  135.             write_coord(vec1[1])
  136.             write_coord(vec1[2])
  137.             write_coord(vec2[0])
  138.             write_coord(vec2[1])
  139.             write_coord(vec2[2])
  140.             write_short( m_spriteTexture )
  141.             write_byte(1) // framestart
  142.             write_byte(5) // framerate
  143.             write_byte(2) // life
  144.             write_byte(10) // width
  145.             write_byte(0) // noise
  146.             write_byte( 255 )     // r, g, b
  147.             write_byte( 215 )       // r, g, b
  148.             write_byte( 0 )       // r, g, b
  149.             write_byte(200) // brightness
  150.             write_byte(150) // speed
  151.             message_end()
  152.         }
  153.         bullets[id] = clip
  154.     }
  155. }
  156. public CmdBuyAk(id)
  157. {
  158.     if ( !is_user_alive(id) )
  159.     {
  160.         client_print(id,print_chat, "[AMXX] A vásárláshoz életben kell hogy legyél!")
  161.         return PLUGIN_HANDLED
  162.     }
  163.    
  164.     new money = cs_get_user_money(id)
  165.    
  166.     if (money >= get_pcvar_num(cvar_cost))
  167.     {
  168.     cs_set_user_money(id, money - get_pcvar_num(cvar_cost))
  169.     give_item(id, "weapon_ak47")
  170.     g_HasAk[id] = true
  171.    
  172.     remove_task(9929)
  173.     set_task(30.0, "elvesz", 9929) // 30 mp mulva
  174.     }  
  175.    
  176.     else{ client_print(id, print_chat, "[AMXX] Nincs elég pénzed! Ára: %d$ ", get_pcvar_num(cvar_cost))
  177.     } return PLUGIN_HANDLED
  178. }
  179. public elvesz(id)
  180. {
  181.     g_HasAk[id] = false
  182.     give_item(id, "weapon_ak47")
  183. }
  184. public CmdGiveAk(id,level,cid){
  185.     if (!cmd_access(id,level,cid,2)) return PLUGIN_HANDLED;
  186.     new arg[32];
  187.     read_argv(1,arg,31);
  188.    
  189.     new player = cmd_target(id,arg,7);
  190.     if (!player) return PLUGIN_HANDLED;
  191.    
  192.     new name[32];
  193.     get_user_name(player,name,31);
  194.    
  195.     give_item(player, "weapon_ak47")
  196.     g_HasAk[player] = true
  197.    
  198.     remove_task(9929)
  199.     set_task(30.0, "elvesz", 9929) // 30 mp mulva
  200.    
  201.     return PLUGIN_HANDLED
  202. }
  203.  
  204.  
  205. stock drop_prim(id){
  206.     new weapons[32], num
  207.     get_user_weapons(id, weapons, num)
  208.     for (new i = 0; i < num; i++) {
  209.         if (Wep_ak47 & (1<<weapons[i]))
  210.         {
  211.             static wname[32]
  212.             get_weaponname(weapons[i], wname, sizeof wname - 1)
  213.             engclient_cmd(id, "drop", wname)
  214.         }
  215.     }
  216. }


módosítsd ahogy neked tetszik (30.0 = 30 mp)

(Kicsit rövidebb lett + csúnyább is) :D

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára The Peace 2017.11.28. 23:00-kor.

Ők köszönték meg The Peace nek ezt a hozzászólást: *GrafitY* (2017.11.29. 22:55)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: lejárati idő
HozzászólásElküldve: 2017.11.28. 22:39 
Offline
GFX-Designer
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.12. 15:06
Hozzászólások: 624
Megköszönt másnak: 199 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
The Peace írta:
Tessék: a 227.sorba bírod átírni . ( 30.0 = 30 másodperc )


Az egész nincs 227 sor. :?

_________________
„Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”

-MAXHACKED Website-
-HERViD Website-
► Spoiler mutatása


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: lejárati idő
HozzászólásElküldve: 2017.11.28. 22:43 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.07.02. 17:41
Hozzászólások: 1641
Megköszönt másnak: 121 alkalommal
Megköszönték neki: 247 alkalommal
*GrafitY* írta:
The Peace írta:
Tessék: a 227.sorba bírod átírni . ( 30.0 = 30 másodperc )


Az egész nincs 227 sor. :?

  1. set_task(30.0, "elvesz", 9929) // 30 mp mulva

Keress rá erre a sorra.

_________________
Kép

Ők köszönték meg theglorious nek ezt a hozzászólást: *GrafitY* (2017.11.29. 22:55)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: lejárati idő
HozzászólásElküldve: 2017.11.28. 22:47 
Offline
GFX-Designer
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.12. 15:06
Hozzászólások: 624
Megköszönt másnak: 199 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
theglorious írta:
The Peace írta:
Tessék: a 227.sorba bírod átírni . ( 30.0 = 30 másodperc )


  1. set_task(30.0, "elvesz", 9929) // 30 mp mulva

Keress rá erre a sorra.


Én ezt értem, hogy itt lehet állítani.
De én meg érteni szeretném, hogy mit hogyan hova kell hozzá adjak, ahhoz amit én csatoltam.

_________________
„Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”

-MAXHACKED Website-
-HERViD Website-
► Spoiler mutatása


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: lejárati idő
HozzászólásElküldve: 2017.11.29. 05:19 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2016.11.13. 21:12
Hozzászólások: 32
Megköszönték neki: 1 alkalommal
- Task létrehozása az ID-re.
- Amire a Task mutat azt a public -t elkészítjük azokkal a beállításokkal amiket szeretnénk, hogy végigfussanak.
- Elkerüljük az errorokat ezért, ha a játékos kilép és még a task fut akkor törli a taskot a disconnect publicban.

Létrehoztam egy Cvar-t lásd:
cvar_time = register_cvar("goldenak_time", "30")
Itt tudod állítani az időt!

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3. #include <fun>
  4. #include <hamsandwich>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <amxmisc>
  7.  
  8.  
  9. #define is_valid_player(%1) (1 <= %1 <= 32)
  10.  
  11. new AK_V_MODEL[64] = "models/v_golden_ak47.mdl"
  12. new AK_P_MODEL[64] = "models/p_golden_ak47.mdl"
  13.  
  14. /* Pcvars */
  15. new cvar_dmgmultiplier, cvar_goldbullets,  cvar_custommodel, cvar_uclip, cvar_cost,cvar_time;
  16.  
  17. new bool:g_HasAk[33]
  18.  
  19. new g_hasZoom[ 33 ]
  20. new bullets[ 33 ]
  21.  
  22. // Sprite
  23. new m_spriteTexture
  24.  
  25. const Wep_ak47 = ((1<<CSW_AK47))
  26.  
  27. public plugin_init()
  28. {
  29.    
  30.     /* CVARS */
  31.     cvar_dmgmultiplier = register_cvar("goldenak_dmg_multiplier", "3")
  32.     cvar_custommodel = register_cvar("goldenak_custom_model", "1")
  33.     cvar_goldbullets = register_cvar("goldenak_gold_bullets", "1")
  34.     cvar_uclip = register_cvar("goldenak_unlimited_clip", "0")
  35.     cvar_cost = register_cvar("goldenak_cost", "8000")
  36.     cvar_time = register_cvar("goldenak_time", "30")
  37.    
  38.     // Register The Buy Cmd
  39.     register_concmd("amx_aranyakgun", "CmdBuyAk")
  40.     register_concmd("amx_goldenakgun", "CmdGiveAk", ADMIN_BAN, "<name>")
  41.    
  42.     // Register The Plugin
  43.     register_plugin("Golden Ak 47", "1.0", "AlejandroSk")
  44.     // Death Msg
  45.     register_event("DeathMsg", "Death", "a")
  46.     // Weapon Pick Up
  47.     register_event("WeapPickup","checkModel","b","1=19")
  48.     // Current Weapon Event
  49.     register_event("CurWeapon","checkWeapon","be","1=1")
  50.     register_event("CurWeapon", "make_tracer", "be", "1=1", "3>0")
  51.     // Ham TakeDamage
  52.     RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage")
  53.     register_forward( FM_CmdStart, "fw_CmdStart" )
  54.     RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
  55.    
  56. }
  57.  
  58. public client_connect(id) g_HasAk[id] = false
  59.  
  60. public client_disconnect(id)
  61. {
  62.     if(task_exists(id)) remove_task(id);
  63.     g_HasAk[id] = false
  64. }
  65.  
  66. public Death() {
  67.     g_HasAk[read_data(2)] = false
  68. }
  69.  
  70. public fwHamPlayerSpawnPost(id)  g_HasAk[id] = false
  71.  
  72. public plugin_precache() {
  73.     precache_model(AK_V_MODEL)
  74.     precache_model(AK_P_MODEL)
  75.     m_spriteTexture = precache_model("sprites/dot.spr")
  76.     precache_sound("weapons/zoom.wav")
  77. }
  78.  
  79. public checkModel(id) {
  80.     if ( !g_HasAk[id] ) return PLUGIN_HANDLED;
  81.     new szWeapID = read_data(2)
  82.     if ( szWeapID == CSW_AK47 && g_HasAk[id] == true && get_pcvar_num(cvar_custommodel) ) {
  83.         set_pev(id, pev_viewmodel2, AK_V_MODEL)
  84.         set_pev(id, pev_weaponmodel2, AK_P_MODEL)
  85.     }
  86.     return PLUGIN_HANDLED
  87. }
  88.  
  89. public checkWeapon(id) {
  90.     new plrClip, plrAmmo, plrWeap[32],plrWeapId
  91.     plrWeapId = get_user_weapon(id, plrClip , plrAmmo)
  92.    
  93.     if (plrWeapId == CSW_AK47 && g_HasAk[id]) {
  94.         checkModel(id)
  95.     }
  96.     else return PLUGIN_CONTINUE;
  97.    
  98.     if (plrClip == 0 && get_pcvar_num(cvar_uclip)) {
  99.         // If the user is out of ammo..
  100.         get_weaponname(plrWeapId, plrWeap, 31)
  101.         // Get the name of their weapon
  102.         give_item(id, plrWeap)
  103.         engclient_cmd(id, plrWeap)
  104.         engclient_cmd(id, plrWeap)
  105.         engclient_cmd(id, plrWeap)
  106.     }
  107.     return PLUGIN_HANDLED
  108. }
  109. public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage) {
  110.     if ( is_valid_player( attacker ) && get_user_weapon(attacker) == CSW_AK47 && g_HasAk[attacker] ) {
  111.         SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_float( cvar_dmgmultiplier ) )
  112.     }
  113. }
  114.  
  115. public fw_CmdStart( id, uc_handle, seed ) {
  116.     if( !is_user_alive( id ) ) return PLUGIN_HANDLED;
  117.    
  118.     if( ( get_uc( uc_handle, UC_Buttons ) & IN_ATTACK2 ) && !( pev( id, pev_oldbuttons ) & IN_ATTACK2 ) ) {
  119.         new szClip, szAmmo
  120.         new szWeapID = get_user_weapon( id, szClip, szAmmo )
  121.        
  122.         if( szWeapID == CSW_AK47 && g_HasAk[id] == true && !g_hasZoom[id] == true) {
  123.             g_hasZoom[id] = true
  124.             cs_set_user_zoom( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 0 )
  125.             emit_sound( id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100 )
  126.         }
  127.         else if ( szWeapID == CSW_AK47 && g_HasAk[id] == true && g_hasZoom[id]) {
  128.             g_hasZoom[ id ] = false
  129.             cs_set_user_zoom( id, CS_RESET_ZOOM, 0 )
  130.            
  131.         }
  132.        
  133.     }
  134.     return PLUGIN_HANDLED
  135. }
  136.  
  137.  
  138. public make_tracer(id) {
  139.     if (get_pcvar_num(cvar_goldbullets)) {
  140.         new clip,ammo,pteam[16]
  141.         new wpnid = get_user_weapon(id,clip,ammo)
  142.         get_user_team(id, pteam, 15)
  143.        
  144.         if ((bullets[id] > clip) && (wpnid == CSW_AK47) && g_HasAk[id])
  145.         {
  146.             new vec1[3], vec2[3]
  147.             get_user_origin(id, vec1, 1) // origin; your camera point.
  148.             get_user_origin(id, vec2, 4) // termina; where your bullet goes (4 is cs-only)
  149.             //BEAMENTPOINTS
  150.             message_begin( MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
  151.             write_byte (0)     //TE_BEAMENTPOINTS 0
  152.             write_coord(vec1[0])
  153.             write_coord(vec1[1])
  154.             write_coord(vec1[2])
  155.             write_coord(vec2[0])
  156.             write_coord(vec2[1])
  157.             write_coord(vec2[2])
  158.             write_short( m_spriteTexture )
  159.             write_byte(1) // framestart
  160.             write_byte(5) // framerate
  161.             write_byte(2) // life
  162.             write_byte(10) // width
  163.             write_byte(0) // noise
  164.             write_byte( 255 )     // r, g, b
  165.             write_byte( 215 )       // r, g, b
  166.             write_byte( 0 )       // r, g, b
  167.             write_byte(200) // brightness
  168.             write_byte(150) // speed
  169.             message_end()
  170.         }
  171.         bullets[id] = clip
  172.     }
  173. }
  174.  
  175. public CmdBuyAk(id) {
  176.     if ( !is_user_alive(id) ) {
  177.         client_print(id,print_chat, "[AMXX] A vásárláshoz életben kell hogy legyél!")
  178.         return PLUGIN_HANDLED
  179.     }
  180.    
  181.     new money = cs_get_user_money(id)
  182.    
  183.     if (money >= get_pcvar_num(cvar_cost)) {
  184.         cs_set_user_money(id, money - get_pcvar_num(cvar_cost))
  185.         give_item(id, "weapon_ak47")
  186.         g_HasAk[id] = true
  187.         set_task(get_pcvar_float(cvar_time),"removethis",id);
  188.     } else  client_print(id, print_chat, "Nincs elég pénzed! Ára: %d$ ", get_pcvar_num(cvar_cost));
  189.     return PLUGIN_HANDLED
  190. }
  191.  
  192. public removethis(id) g_HasAk[id] = false;
  193.  
  194. public CmdGiveAk(id,level,cid) {
  195.     if (!cmd_access(id,level,cid,2)) return PLUGIN_HANDLED;
  196.     new arg[32];
  197.     read_argv(1,arg,31);
  198.     new player = cmd_target(id,arg,7);
  199.     if (!player) return PLUGIN_HANDLED;
  200.     new name[32];
  201.     get_user_name(player,name,31);
  202.     give_item(player, "weapon_ak47")
  203.     g_HasAk[player] = true
  204.     return PLUGIN_HANDLED
  205. }
  206.  
  207. stock drop_prim(id) {
  208.     new weapons[32], num
  209.     get_user_weapons(id, weapons, num)
  210.     for (new i = 0; i < num; i++) {
  211.         if (Wep_ak47 & (1<<weapons[i])) {
  212.             static wname[32]
  213.             get_weaponname(weapons[i], wname, sizeof wname - 1)
  214.             engclient_cmd(id, "drop", wname)
  215.         }
  216.     }
  217. }

Ők köszönték meg undisputed nek ezt a hozzászólást: *GrafitY* (2017.11.29. 22:55)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: lejárati idő
HozzászólásElküldve: 2017.11.29. 22:59 
Offline
GFX-Designer
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.12. 15:06
Hozzászólások: 624
Megköszönt másnak: 199 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
undisputed írta:
- Task létrehozása az ID-re.
- Amire a Task mutat azt a public -t elkészítjük azokkal a beállításokkal amiket szeretnénk, hogy végigfussanak.
- Elkerüljük az errorokat ezért, ha a játékos kilép és még a task fut akkor törli a taskot a disconnect publicban.


Ez sikerült is. Köszönöm!
Azt hogyan lehetne még meg oldani, hogy mikor le jár a használati ideje, akkor azt a fegyvert el dobja, vagy el tünjön a kezéből? Mivel így meg marad a vásárlás előtti, és a vásárolt arany fegyver is egyszerre. És hogy dobjon egy chat üzenetet, pl:
Kód:
[AMXX] Lejárt az Arany AK47.

_________________
„Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”

-MAXHACKED Website-
-HERViD Website-
► Spoiler mutatása


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: lejárati idő
HozzászólásElküldve: 2017.11.30. 11:09 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2014.10.30. 10:18
Hozzászólások: 468
Megköszönt másnak: 235 alkalommal
Megköszönték neki: 34 alkalommal
*GrafitY* írta:
undisputed írta:
- Task létrehozása az ID-re.
- Amire a Task mutat azt a public -t elkészítjük azokkal a beállításokkal amiket szeretnénk, hogy végigfussanak.
- Elkerüljük az errorokat ezért, ha a játékos kilép és még a task fut akkor törli a taskot a disconnect publicban.


Ez sikerült is. Köszönöm!
Azt hogyan lehetne még meg oldani, hogy mikor le jár a használati ideje, akkor azt a fegyvert el dobja, vagy el tünjön a kezéből? Mivel így meg marad a vásárlás előtti, és a vásárolt arany fegyver is egyszerre. És hogy dobjon egy chat üzenetet, pl:
Kód:
[AMXX] Lejárt az Arany AK47.


Ezt csak összeraktam nem illeszkedik a pluginodba.
Valahogy így próbáld:
csak kell majd hozzá egy alap ak modell.
  1. public removethis(id)
  2. {
  3.     g_HasAk[id] = false;
  4.     set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/alap_ak.mdl")
  5.     client_print(id, "[AMXX] Lejárt az Arany AK47")
  6. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: lejárati idő
HozzászólásElküldve: 2017.11.30. 11:24 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.06. 14:20
Hozzászólások: 964
Megköszönt másnak: 102 alkalommal
Megköszönték neki: 134 alkalommal
jokypapa írta:
*GrafitY* írta:
undisputed írta:
- Task létrehozása az ID-re.
- Amire a Task mutat azt a public -t elkészítjük azokkal a beállításokkal amiket szeretnénk, hogy végigfussanak.
- Elkerüljük az errorokat ezért, ha a játékos kilép és még a task fut akkor törli a taskot a disconnect publicban.


Ez sikerült is. Köszönöm!
Azt hogyan lehetne még meg oldani, hogy mikor le jár a használati ideje, akkor azt a fegyvert el dobja, vagy el tünjön a kezéből? Mivel így meg marad a vásárlás előtti, és a vásárolt arany fegyver is egyszerre. És hogy dobjon egy chat üzenetet, pl:
Kód:
[AMXX] Lejárt az Arany AK47.


Ezt csak összeraktam nem illeszkedik a pluginodba.
Valahogy így próbáld:
csak kell majd hozzá egy alap ak modell.
  1. public removethis(id)
  2. {
  3.     g_HasAk[id] = false;
  4.     set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/alap_ak.mdl")
  5.     client_print(id, "[AMXX] Lejárt az Arany AK47")
  6. }


Én még adnék hozzá give_item-el 1 ak-t hogy akkor egyből kapja meg és úgy váltsa meg.


Lásd:

  1. public removethis(id)
  2. {
  3.     g_HasAk[id] = false;
  4.     set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/alap_ak.mdl")
  5.          new name[32];
  6.     get_user_name(player,name,31);
  7.     give_item(player, "weapon_ak47")
  8.     client_print(id, "[AMXX] Lejárt az Arany AK47")
  9. }
[/quote]

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 13 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole