hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.18. 10:16



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 138 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 136 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Színes nextmap (Átírás)
HozzászólásElküldve: 2017.12.02. 20:05 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2017.07.14. 12:17
Hozzászólások: 208
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 22 alkalommal
Sziasztok!!
Valaki segítene abban, hogy hogyan szerkesszem azt, hogy a nextmap parancsra, a következő parancsot írja ki a szerver:
[Prefix] A következő pálya: de_dust2

_________________
~ Mondd ki amit ki akarsz mondani, tedd azt amihez kedved van, ne bánj meg semmit és ne hagyd hogy az emberek elgyengítsenek! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Színes nextmap (Átírás)
HozzászólásElküldve: 2017.12.02. 20:13 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
Sheriff Kapitány. írta:
Sziasztok!!
Valaki segítene abban, hogy hogyan szerkesszem azt, hogy a nextmap parancsra, a következő parancsot írja ki a szerver:
[Prefix] A következő pálya: de_dust2


1. Máskor ne chat fórumra nyisd.

2. Szerintem ez egy alap plugin amxmodx-en belül, szóval csak átírod. :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Színes nextmap (Átírás)
HozzászólásElküldve: 2017.12.02. 20:15 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2017.07.14. 12:17
Hozzászólások: 208
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 22 alkalommal
Bocsesz, Pika! :D

_________________
~ Mondd ki amit ki akarsz mondani, tedd azt amihez kedved van, ne bánj meg semmit és ne hagyd hogy az emberek elgyengítsenek! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Színes nextmap (Átírás)
HozzászólásElküldve: 2017.12.02. 20:17 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.10. 12:46
Hozzászólások: 429
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 157 alkalommal
Üdv. Tessék. Átírtam a "nextmap" és a "currentmap" szövegét is. Illetve a 8. sorba tudod módosítani a Prefixet!

  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. // WARNING: If you comment this line make sure
  4. // that in your mapcycle file maps don't repeat.
  5. // However the same map in a row is still valid.
  6. #define OBEY_MAPCYCLE
  7.  
  8. #define Prefix "Kacsa"
  9.  
  10. new g_nextMap[32]
  11. new g_mapCycle[32]
  12. new g_pos
  13.  
  14. public plugin_init()
  15. {
  16.     register_plugin("NextMap", AMXX_VERSION_STR, "AMXX Dev Team")
  17.     register_dictionary("nextmap.txt")
  18.     register_event("30", "changeMap", "a")
  19.     register_clcmd("say nextmap", "sayNextMap", 0, "- displays nextmap")
  20.     register_clcmd("say currentmap", "sayCurrentMap", 0, "- display current map")
  21.     register_clcmd("say ff", "sayFFStatus", 0, "- display friendly fire status")
  22.     register_cvar("amx_nextmap", "", FCVAR_SERVER|FCVAR_EXTDLL|FCVAR_SPONLY)
  23.  
  24.     new szString[32], szString2[32], szString3[8]
  25.    
  26.     get_localinfo("lastmapcycle", szString, 31)
  27.     parse(szString, szString2, 31, szString3, 7)
  28.     g_pos = str_to_num(szString3)
  29.     get_cvar_string("mapcyclefile", g_mapCycle, 31)
  30.  
  31.     if (!equal(g_mapCycle, szString2))
  32.         g_pos = 0   // mapcyclefile has been changed - go from first
  33.  
  34.     readMapCycle(g_mapCycle, g_nextMap, 31)
  35.     set_cvar_string("amx_nextmap", g_nextMap)
  36.     format(szString3, 31, "%s %d", g_mapCycle, g_pos)   // save lastmapcycle settings
  37.     set_localinfo("lastmapcycle", szString3)
  38. }
  39.  
  40. getNextMapName(szArg[], iMax)
  41. {
  42.     new len = get_cvar_string("amx_nextmap", szArg, iMax)
  43.    
  44.     if (ValidMap(szArg)) return len
  45.     len = copy(szArg, iMax, g_nextMap)
  46.     set_cvar_string("amx_nextmap", g_nextMap)
  47.    
  48.     return len
  49. }
  50.  
  51. public sayNextMap()
  52. {
  53.     new name[32]
  54.    
  55.     getNextMapName(name, 31)
  56.     client_printcolor(0,"!g[%s] !nA következő pálya:!t %s",Prefix,name)
  57.    
  58. }
  59.  
  60. public sayCurrentMap()
  61. {
  62.     new mapname[32]
  63.  
  64.     get_mapname(mapname, 31)
  65.     client_printcolor(0,"!g[%s] !nJelenlegi pálya:!t %s",Prefix,mapname)
  66.    
  67. }
  68.  
  69. public sayFFStatus()
  70. {
  71.     client_print(0, print_chat, "%L: %L", LANG_PLAYER, "FRIEND_FIRE", LANG_PLAYER, get_cvar_num("mp_friendlyfire") ? "ON" : "OFF")
  72. }
  73.  
  74. public delayedChange(param[])
  75. {
  76.     set_cvar_float("mp_chattime", get_cvar_float("mp_chattime") - 2.0)
  77.     server_cmd("changelevel %s", param)
  78. }
  79.  
  80. public changeMap()
  81. {
  82.     new string[32]
  83.     new Float:chattime = get_cvar_float("mp_chattime")
  84.    
  85.     set_cvar_float("mp_chattime", chattime + 2.0)       // make sure mp_chattime is long
  86.     new len = getNextMapName(string, 31) + 1
  87.     set_task(chattime, "delayedChange", 0, string, len) // change with 1.5 sec. delay
  88. }
  89.  
  90. new g_warning[] = "WARNING: Couldn't find a valid map or the file doesn't exist (file ^"%s^")"
  91.  
  92. stock bool:ValidMap(mapname[])
  93. {
  94.     if ( is_map_valid(mapname) )
  95.     {
  96.         return true;
  97.     }
  98.     // If the is_map_valid check failed, check the end of the string
  99.     new len = strlen(mapname) - 4;
  100.    
  101.     // The mapname was too short to possibly house the .bsp extension
  102.     if (len < 0)
  103.     {
  104.         return false;
  105.     }
  106.     if ( equali(mapname[len], ".bsp") )
  107.     {
  108.         // If the ending was .bsp, then cut it off.
  109.         // the string is byref'ed, so this copies back to the loaded text.
  110.         mapname[len] = '^0';
  111.        
  112.         // recheck
  113.         if ( is_map_valid(mapname) )
  114.         {
  115.             return true;
  116.         }
  117.     }
  118.    
  119.     return false;
  120. }
  121.  
  122. #if defined OBEY_MAPCYCLE
  123. readMapCycle(szFileName[], szNext[], iNext)
  124. {
  125.     new b, i = 0, iMaps = 0
  126.     new szBuffer[32], szFirst[32]
  127.  
  128.     if (file_exists(szFileName))
  129.     {
  130.         while (read_file(szFileName, i++, szBuffer, 31, b))
  131.         {
  132.             if (!isalnum(szBuffer[0]) || !ValidMap(szBuffer)) continue
  133.            
  134.             if (!iMaps)
  135.                 copy(szFirst, 31, szBuffer)
  136.            
  137.             if (++iMaps > g_pos)
  138.             {
  139.                 copy(szNext, iNext, szBuffer)
  140.                 g_pos = iMaps
  141.                 return
  142.             }
  143.         }
  144.     }
  145.  
  146.     if (!iMaps)
  147.     {
  148.         log_amx(g_warning, szFileName)
  149.         get_mapname(szFirst, 31)
  150.     }
  151.  
  152.     copy(szNext, iNext, szFirst)
  153.     g_pos = 1
  154. }
  155.  
  156. #else
  157.  
  158. readMapCycle(szFileName[], szNext[], iNext)
  159. {
  160.     new b, i = 0, iMaps = 0
  161.     new szBuffer[32], szFirst[32], szCurrent[32]
  162.    
  163.     get_mapname(szCurrent, 31)
  164.    
  165.     new a = g_pos
  166.  
  167.     if (file_exists(szFileName))
  168.     {
  169.         while (read_file(szFileName, i++, szBuffer, 31, b))
  170.         {
  171.             if (!isalnum(szBuffer[0]) || !ValidMap(szBuffer)) continue
  172.            
  173.             if (!iMaps)
  174.             {
  175.                 iMaps = 1
  176.                 copy(szFirst, 31, szBuffer)
  177.             }
  178.            
  179.             if (iMaps == 1)
  180.             {
  181.                 if (equali(szCurrent, szBuffer))
  182.                 {
  183.                     if (a-- == 0)
  184.                         iMaps = 2
  185.                 }
  186.             } else {
  187.                 if (equali(szCurrent, szBuffer))
  188.                     ++g_pos
  189.                 else
  190.                     g_pos = 0
  191.                
  192.                 copy(szNext, iNext, szBuffer)
  193.                 return
  194.             }
  195.         }
  196.     }
  197.    
  198.     if (!iMaps)
  199.     {
  200.         log_amx(g_warning, szFileName)
  201.         copy(szNext, iNext, szCurrent)
  202.     }
  203.     else
  204.         copy(szNext, iNext, szFirst)
  205.    
  206.     g_pos = 0
  207. }
  208. #endif
  209.  
  210. stock client_printcolor(const id, const input[], any:...)
  211. {
  212.         new count = 1, players[32];
  213.         static msg[191];
  214.         vformat(msg, 190, input, 3);
  215.  
  216.         replace_all(msg, 190, "!g", "^4");
  217.         replace_all(msg, 190, "!n", "^1");
  218.         replace_all(msg, 190, "!t", "^3");  
  219.  
  220.         if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  221.         {
  222.                 for (new i = 0; i < count; i++)
  223.                 {
  224.                         if (is_user_connected(players[i]))
  225.                         {
  226.                                 message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i]);
  227.                                 write_byte(players[i]);
  228.                                 write_string(msg);
  229.                                 message_end();
  230.                         }
  231.                 }
  232.         }
  233.    
  234.         return PLUGIN_HANDLED;
  235. }

Ők köszönték meg Dooz nek ezt a hozzászólást: [BnT]TwisT (2017.12.07. 12:50)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Színes nextmap (Átírás)
HozzászólásElküldve: 2017.12.07. 15:59 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2017.07.14. 12:17
Hozzászólások: 208
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 22 alkalommal
Helló, Dooz.
Akkor a "nextmap" és "currentmap" vegyem ki a plugin mappából és a plugins.ini-ből is?
És utána rakjam be ezt a fálj-t és megy is? :)

_________________
~ Mondd ki amit ki akarsz mondani, tedd azt amihez kedved van, ne bánj meg semmit és ne hagyd hogy az emberek elgyengítsenek! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Színes nextmap (Átírás)
HozzászólásElküldve: 2017.12.07. 16:29 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.10. 12:46
Hozzászólások: 429
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 157 alkalommal
Sheriff Kapitány. írta:
Helló, Dooz.
Akkor a "nextmap" és "currentmap" vegyem ki a plugin mappából és a plugins.ini-ből is?
És utána rakjam be ezt a fálj-t és megy is? :)


Szia.

Letöltöd az alábbi sma-t, lefordítod amxx-re és berakod a plugins mappába és mapváltás után már jó lesz.


Csatolmányok:
nextmap.sma [6.83 KiB]
Letöltve 92 alkalommal.
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole