Offline |
|
|
Csatlakozott:2016.02.10. 12:46 Hozzászólások:429 Megköszönt másnak: 61 alkalommal Megköszönték neki: 157 alkalommal
|
Üdv. Talán én vagyok a vak, de nem látom ebben azt a részt, amikor ellenőrzi, hogy admin-e a játékos. Nem egy más plugint kért, hanem azt kérte, hogy az általa elküldöttbe írjuk bele, hogy adminoknak ne legyen sapkája, csak játékosoknak.Jucika írta: Tessék. #include <amxmodx> #include <cstrike> #include <hamsandwich> #include <colorchat> #include <engine> new const g_szHatModel[][] = { "models/santahat.mdl", "models/santahat_blue.mdl" } new g_iHats[33] public plugin_init() { register_plugin("Sapkat", "1.0", "Fiment"); /// Szerk Jucika register_event("TeamInfo", "EventTeamInfo", "a"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "FwdHamPlayerSpawn", 1); } public plugin_precache() { precache_model(g_szHatModel[0]); precache_model(g_szHatModel[1]); } public client_disconnect(id) if(is_valid_ent(g_iHats[id])) remove_entity(g_iHats[id]) public FwdHamPlayerSpawn(id) { if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED; g_iHats[id] = create_entity("info_target") if(!is_valid_ent(g_iHats[id])) return PLUGIN_HANDLED; entity_set_edict(g_iHats[id], EV_ENT_aiment, id) entity_set_int(g_iHats[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW) if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T) entity_set_model(g_iHats[id], g_szHatModel[0]) else if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT) entity_set_model(g_iHats[id], g_szHatModel[1]) return PLUGIN_CONTINUE } public EventTeamInfo() { new id = read_data(1) if(!is_valid_ent(g_iHats[id])) return PLUGIN_HANDLED; new szTeam[2]; read_data(2, szTeam, 1); if(szTeam[0] == 'C') entity_set_model(g_iHats[id], g_szHatModel[1]) else entity_set_model(g_iHats[id], g_szHatModel[0]) return PLUGIN_CONTINUE }
Itt a megoldás:#include < amxmodx > #include < engine > #include < cstrike > #include < hamsandwich > new const g_szHatModel[ CsTeams ][ ] = { "", "models/santahat.mdl", "models/santahat_blue.mdl", "" }; new g_iHats[ 33 ]; public plugin_init( ) { register_plugin( "Team Santa Hat", "1.3", "xPaw" ); register_cvar( "santa_hat", "1.3", FCVAR_SERVER ); register_event( "TeamInfo", "EventTeamInfo", "a" ); RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "FwdHamPlayerSpawn", 1 ); } public plugin_precache( ) { precache_model( g_szHatModel[ CS_TEAM_T ] ); precache_model( g_szHatModel[ CS_TEAM_CT ] ); } public client_disconnect( id ) if( is_valid_ent( g_iHats[ id ] ) ) remove_entity( g_iHats[ id ] ); public FwdHamPlayerSpawn( const id ) { new jogok = get_user_flags(id) if(jogok & ADMIN_KICK) return; if( is_user_alive( id )) { new iEntity = g_iHats[ id ]; if( !is_valid_ent( iEntity ) ) { if( !( iEntity = g_iHats[ id ] = create_entity( "info_target" ) ) ) return; new CsTeams:iTeam = cs_get_user_team( id ); if( iTeam != CS_TEAM_T && iTeam != CS_TEAM_CT ) iTeam = CS_TEAM_T; entity_set_model( iEntity, g_szHatModel[ iTeam ] ); entity_set_int( iEntity, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW ); entity_set_edict( iEntity, EV_ENT_aiment, id ); } } } public EventTeamInfo( ) { new id = read_data( 1 ), iEntity = g_iHats[ id ]; if( !is_valid_ent( iEntity ) ) { if( iEntity > 0 ) g_iHats[ id ] = 0; return; } new szTeam[ 2 ]; read_data( 2, szTeam, 1 ); if( szTeam[ 0 ] == 'C' ) entity_set_model( iEntity, g_szHatModel[ CS_TEAM_CT ] ); else entity_set_model( iEntity, g_szHatModel[ CS_TEAM_T ] ); }
Ha bármi gond lenne ezzel, szólj. Akkor nem kap sapkát egy játékos, ha van Kick joga.
Ők köszönték meg Dooz nek ezt a hozzászólást (összesen 2):elit (2017.12.07. 10:02) • duvilax (2017.12.08. 07:07) |
|
|