hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 23:41



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 535 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 535 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Dinamikus
HozzászólásElküldve: 2017.12.11. 15:39 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2017.12.04. 09:15
Hozzászólások: 116
Megköszönt másnak: 58 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Üdv!

A kérdésem az lenne, hogy miért nem tudom a dinamikus tömböt e módon indexelni:
  1. enum _:CONSTANT_SIZE
  2. {
  3.     CONSTANT1 = 0,
  4.     CONSTANT2
  5. }
  6.  
  7. new Array: g_daAsd[ CONSTANT_SIZE ];
  8.  
  9. public fgv()
  10. {
  11.     // itt még oké
  12.     g_daAsd[ CONSTANT1 ] = ArrayCreate( 32 );
  13.     g_daAsd[ CONSTANT2 ] = ArrayCreate( 32 );
  14.    
  15.     // értékadásnál viszont már hibát dob a fordító
  16.     ArrayPushString( g_daAsd[ CONSTANT1 ], "asd" ); // Warning: Tag mismatch
  17.     ArrayPushString( g_daAsd[ CONSTANT2 ], "asd2" ); // Warning: Tag mismatch
  18. }

Megoldhatnám így is:
#define CONSTANT1 0
#define CONSTANT2 1

Így nincs hiba, viszont Én enumerátor segítségével szeretném megoldani.
Az érdekesség, hogy statikus tömbökkel tökéletesen működik.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Dinamikus
HozzászólásElküldve: 2017.12.11. 16:03 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.11.08. 18:40
Hozzászólások: 127
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 22 alkalommal
duvilax írta:
Üdv!

A kérdésem az lenne, hogy miért nem tudom a dinamikus tömböt e módon indexelni:
  1. enum _:CONSTANT_SIZE
  2. {
  3.     CONSTANT1 = 0,
  4.     CONSTANT2
  5. }
  6.  
  7. new Array: g_daAsd[ CONSTANT_SIZE ];
  8.  
  9. public fgv()
  10. {
  11.     // itt még oké
  12.     g_daAsd[ CONSTANT1 ] = ArrayCreate( 32 );
  13.     g_daAsd[ CONSTANT2 ] = ArrayCreate( 32 );
  14.    
  15.     // értékadásnál viszont már hibát dob a fordító
  16.     ArrayPushString( g_daAsd[ CONSTANT1 ], "asd" ); // Warning: Tag mismatch
  17.     ArrayPushString( g_daAsd[ CONSTANT2 ], "asd2" ); // Warning: Tag mismatch
  18. }

Megoldhatnám így is:
#define CONSTANT1 0
#define CONSTANT2 1

Így nincs hiba, viszont Én enumerátor segítségével szeretném megoldani.
Az érdekesség, hogy statikus tömbökkel tökéletesen működik.

  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <colorchat>
  5.  
  6. #define PLUGIN "New Plug-In"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "author"
  9.  
  10. enum _:eData {
  11.     CON,
  12.     CON1
  13. }
  14.  
  15. new Array:g_Array;
  16.  
  17. new const Numb[] = { 0,1,2 }
  18.  
  19. public plugin_init()
  20. {
  21.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  22.    
  23.     g_Array = ArrayCreate(1);
  24. }
  25. public fgv(iId)
  26. {
  27.     for(new i;i < ArraySize(g_Array); i++)
  28.     {
  29.         ArrayPushArray(g_Array, Numb[i]);
  30.        
  31.         ColorChat(iId, NORMAL, "Adat: %i", ArrayGetCell(g_Array, i));
  32.     }
  33. }
  34. public plugin_end()
  35. {
  36.     ArrayDestroy(g_Array);
  37. }


Tessék egy példa..

_________________
Just* Szerverek hamarosan!

Ők köszönték meg Zoe nek ezt a hozzászólást: duvilax (2017.12.13. 19:06)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Dinamikus
HozzászólásElküldve: 2017.12.12. 21:11 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2014.05.01. 13:18
Hozzászólások: 627
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 104 alkalommal
Zoe írta:
duvilax írta:
Üdv!

A kérdésem az lenne, hogy miért nem tudom a dinamikus tömböt e módon indexelni:
  1. enum _:CONSTANT_SIZE
  2. {
  3.     CONSTANT1 = 0,
  4.     CONSTANT2
  5. }
  6.  
  7. new Array: g_daAsd[ CONSTANT_SIZE ];
  8.  
  9. public fgv()
  10. {
  11.     // itt még oké
  12.     g_daAsd[ CONSTANT1 ] = ArrayCreate( 32 );
  13.     g_daAsd[ CONSTANT2 ] = ArrayCreate( 32 );
  14.    
  15.     // értékadásnál viszont már hibát dob a fordító
  16.     ArrayPushString( g_daAsd[ CONSTANT1 ], "asd" ); // Warning: Tag mismatch
  17.     ArrayPushString( g_daAsd[ CONSTANT2 ], "asd2" ); // Warning: Tag mismatch
  18. }

Megoldhatnám így is:
#define CONSTANT1 0
#define CONSTANT2 1

Így nincs hiba, viszont Én enumerátor segítségével szeretném megoldani.
Az érdekesség, hogy statikus tömbökkel tökéletesen működik.

  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <colorchat>
  5.  
  6. #define PLUGIN "New Plug-In"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "author"
  9.  
  10. enum _:eData {
  11.     CON,
  12.     CON1
  13. }
  14.  
  15. new Array:g_Array;
  16.  
  17. new const Numb[] = { 0,1,2 }
  18.  
  19. public plugin_init()
  20. {
  21.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  22.    
  23.     g_Array = ArrayCreate(1);
  24. }
  25. public fgv(iId)
  26. {
  27.     for(new i;i < ArraySize(g_Array); i++)
  28.     {
  29.         ArrayPushArray(g_Array, Numb[i]);
  30.        
  31.         ColorChat(iId, NORMAL, "Adat: %i", ArrayGetCell(g_Array, i));
  32.     }
  33. }
  34. public plugin_end()
  35. {
  36.     ArrayDestroy(g_Array);
  37. }


Tessék egy példa..


Nem tudom, de szerintem ez nem teljesen okés így.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Dinamikus
HozzászólásElküldve: 2017.12.12. 21:56 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.11.08. 18:40
Hozzászólások: 127
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 22 alkalommal
JohanCorn írta:
Zoe írta:
duvilax írta:
Üdv!

A kérdésem az lenne, hogy miért nem tudom a dinamikus tömböt e módon indexelni:
  1. enum _:CONSTANT_SIZE
  2. {
  3.     CONSTANT1 = 0,
  4.     CONSTANT2
  5. }
  6.  
  7. new Array: g_daAsd[ CONSTANT_SIZE ];
  8.  
  9. public fgv()
  10. {
  11.     // itt még oké
  12.     g_daAsd[ CONSTANT1 ] = ArrayCreate( 32 );
  13.     g_daAsd[ CONSTANT2 ] = ArrayCreate( 32 );
  14.    
  15.     // értékadásnál viszont már hibát dob a fordító
  16.     ArrayPushString( g_daAsd[ CONSTANT1 ], "asd" ); // Warning: Tag mismatch
  17.     ArrayPushString( g_daAsd[ CONSTANT2 ], "asd2" ); // Warning: Tag mismatch
  18. }

Megoldhatnám így is:
#define CONSTANT1 0
#define CONSTANT2 1

Így nincs hiba, viszont Én enumerátor segítségével szeretném megoldani.
Az érdekesség, hogy statikus tömbökkel tökéletesen működik.

  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <colorchat>
  5.  
  6. #define PLUGIN "New Plug-In"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "author"
  9.  
  10. enum _:eData {
  11.     CON,
  12.     CON1
  13. }
  14.  
  15. new Array:g_Array;
  16.  
  17. new const Numb[] = { 0,1,2 }
  18.  
  19. public plugin_init()
  20. {
  21.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  22.    
  23.     g_Array = ArrayCreate(1);
  24. }
  25. public fgv(iId)
  26. {
  27.     for(new i;i < ArraySize(g_Array); i++)
  28.     {
  29.         ArrayPushArray(g_Array, Numb[i]);
  30.        
  31.         ColorChat(iId, NORMAL, "Adat: %i", ArrayGetCell(g_Array, i));
  32.     }
  33. }
  34. public plugin_end()
  35. {
  36.     ArrayDestroy(g_Array);
  37. }


Tessék egy példa..


Nem tudom, de szerintem ez nem teljesen okés így.

Birnal te csinalni peldat ? me

_________________
Just* Szerverek hamarosan!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Dinamikus
HozzászólásElküldve: 2017.12.13. 19:03 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.15. 19:04
Hozzászólások: 407
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 176 alkalommal
Ez még anno az Én kérdésem volt...
Dinamikus tömb indexelés


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Dinamikus
HozzászólásElküldve: 2017.12.13. 19:06 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2017.12.04. 09:15
Hozzászólások: 116
Megköszönt másnak: 58 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
demon írta:
Ez még anno az Én kérdésem volt...
Dinamikus tömb indexelés

Szia, tudom hogy a tiéd csak kértem rá választ mert ugye te nem kaptál rá és köszönöm Zoe-é sikerült megoldani.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 63 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole