hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.28. 02:27



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 532 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 532 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Tag mismatch
HozzászólásElküldve: 2017.12.10. 23:04 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.28. 14:00
Hozzászólások: 106
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Sziasztok!

Azt szerettem volna elérni, hogy egy adott Kill/Death arány felett a játékosok csatlakozáskor jogot kapjanak, ám ez nem igazán akar összejönni. Az alábbi forráskódra valamiért Tag mismatch-et ír a fordító, holott Float-ot hasonlítok Float-hoz...

Hiába írtam akár változóként is (new Float:a=2.0), akkor is hibát dobott rá. Sajnos ez pedig kifejezetten egy olyan érték, amit float-ban kell megkapnom/összehasonlítanom.

Megoldás.
  1. public client_putinserver(id)
  2. {
  3.     new szStats[8],szBHits[8];
  4.     get_user_stats(id,szStats,szBHits);
  5.     new Float:k_per_d = (float(szStats[0])/float(szStats[1]))
  6.    
  7.     if(Float:k_per_d >= 2.0)
  8.         set_user_flags(id, get_user_flags(id) | ADMIN_KICK)
  9. }


regener segítségeis jó.

_________________
Kép


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Jucika 2017.12.19. 10:50-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Tag mismatch
HozzászólásElküldve: 2017.12.11. 07:10 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2014.10.30. 10:18
Hozzászólások: 468
Megköszönt másnak: 235 alkalommal
Megköszönték neki: 34 alkalommal
Jucika írta:
Sziasztok!

Azt szerettem volna elérni, hogy egy adott Kill/Death arány felett a játékosok csatlakozáskor jogot kapjanak, ám ez nem igazán akar összejönni. Az alábbi forráskódra valamiért Tag mismatch-et ír a fordító, holott Float-ot hasonlítok Float-hoz...

  1. public client_putinserver(id)
  2. {
  3.     new szStats[8],szBHits[8];
  4.     get_user_stats(id,szStats,szBHits);
  5.     new Float:k_per_d = (szStats[0]/szStats[1])
  6.    
  7.     if(Float:k_per_d >= 2.0)
  8.         set_user_flags(id, get_user_flags(id) | ADMIN_KICK)
  9. }


Hiába írtam akár változóként is (new Float:a=2.0), akkor is hibát dobott rá. Sajnos ez pedig kifejezetten egy olyan érték, amit float-ban kell megkapnom/összehasonlítanom.



Én kipróbálnám 2.00-al, ha nem akkor új float változó bele a 2.0-át és a két változót hasonlítani össze. Ha az sem, nekem is szokott ilyen warning-ot dobni de ha itt:
https://amx.freakz.ro/ lefordítom akkor meg nincs baja vele. Amúgy nekem is van olyan pluginom ami ilyen riasztást ad, de ettől függetlenül fut.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Tag mismatch
HozzászólásElküldve: 2017.12.11. 16:11 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
Hozzászólások: 1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
  1. public client_putinserver(id)
  2. {
  3.     new szStats[8],szBHits[8], Float:skillContainer[33];
  4.     get_user_stats(id,szStats,szBHits);
  5.     skillContainer[id] = float(szStats[0])/float(szStats[1]);
  6.  
  7.     if(skillContainer[id] >= 2.0)
  8.     {
  9.         new flags = read_flags("c") //többet is írhatsz bele, pl. abc
  10.         set_user_flags(id,flags)
  11.     }


Ha globálisan hozod létre a skillContainer-t akkor máshoz is tudod használni az arányt amit kap. Illetve öléskor illik frissíteni, így látja folyamatosan a változást.

Ők köszönték meg regener nek ezt a hozzászólást: Jucika (2017.12.18. 22:26)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Tag mismatch
HozzászólásElküldve: 2017.12.18. 22:26 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.28. 14:00
Hozzászólások: 106
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
regener írta:
  1. public client_putinserver(id)
  2. {
  3.     new szStats[8],szBHits[8], Float:skillContainer[33];
  4.     get_user_stats(id,szStats,szBHits);
  5.     skillContainer[id] = float(szStats[0])/float(szStats[1]);
  6.  
  7.     if(skillContainer[id] >= 2.0)
  8.     {
  9.         new flags = read_flags("c") //többet is írhatsz bele, pl. abc
  10.         set_user_flags(id,flags)
  11.     }


Ha globálisan hozod létre a skillContainer-t akkor máshoz is tudod használni az arányt amit kap. Illetve öléskor illik frissíteni, így látja folyamatosan a változást.

Köszönöm.:)

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 60 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole