hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 15:56



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 544 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 543 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Színes sebzés kiíró
HozzászólásElküldve: 2018.01.28. 11:02 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2017.12.04. 09:15
Hozzászólások: 116
Megköszönt másnak: 58 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Sziasztok, valaki megtudná csinálni ezt a plugin-t hogy színesen jeleze menyit sebeztem az ellenfélbe.

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3.  
  4. new g_hudmsg1, g_hudmsg2;
  5.  
  6. public plugin_init() {
  7.     register_plugin("Bullet Damage with Spec", "1.3", "Sn!ff3r, modded by mforce")
  8.     register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")
  9.  
  10.     g_hudmsg1 = CreateHudSyncObj()
  11.     g_hudmsg2 = CreateHudSyncObj()
  12. }
  13.  
  14. public on_damage(id) { 
  15.     static attacker; attacker = get_user_attacker(id)
  16.  
  17.     if(is_user_connected(attacker)) {
  18.     static damage; damage = read_data(2)
  19.  
  20.     set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
  21.     ShowSyncHudMsg(id, g_hudmsg2, "%i^n", damage)
  22.  
  23.     set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
  24.     ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)
  25.  
  26.  
  27.     static iPlayers[32], iNum;
  28.     get_players(iPlayers, iNum, "bch")
  29.  
  30.     for(new i = 0, Spectator = iPlayers[0]; i < iNum; Spectator = iPlayers[i++]) {
  31.         if(entity_get_int(Spectator, EV_INT_iuser2) == attacker) {
  32.             set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
  33.             ShowSyncHudMsg(Spectator, g_hudmsg1, "%i^n", damage)
  34.             }
  35.         if(entity_get_int(Spectator, EV_INT_iuser2) == id) {
  36.             set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
  37.             ShowSyncHudMsg(Spectator, g_hudmsg2, "%i^n", damage)
  38.             }
  39.         }
  40.     }
  41. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Színes sebzés kiíró
HozzászólásElküldve: 2018.01.28. 11:06 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2017.07.13. 12:42
Hozzászólások: 103
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Talán ez, nem csináltam még ilyet, tehát teszteld.
Ha random(256)-ot használsz, az RGB Színek "helyett", akkor az random 255 szín közül (az RGB színek közül) kiválaszt egyet, és olyan színe lesz.


Kód:
#include <amxmodx>
#include <engine>
 
new g_hudmsg1, g_hudmsg2;
 
public plugin_init() {
    register_plugin("Bullet Damage with Spec", "1.3", "Sn!ff3r, modded by mforce")
    register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")
 
    g_hudmsg1 = CreateHudSyncObj()
    g_hudmsg2 = CreateHudSyncObj()
}
 
public on_damage(id) {
    static attacker; attacker = get_user_attacker(id)
 
    if(is_user_connected(attacker)) {
    static damage; damage = read_data(2)
 
    set_hudmessage(random(256), random(256), random(256), 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
    ShowSyncHudMsg(id, g_hudmsg2, "%i^n", damage)
 
    set_hudmessage(random(256), random(256), random(256), -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
    ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)
 
 
    static iPlayers[32], iNum;
    get_players(iPlayers, iNum, "bch")
 
    for(new i = 0, Spectator = iPlayers[0]; i < iNum; Spectator = iPlayers[i++]) {
        if(entity_get_int(Spectator, EV_INT_iuser2) == attacker) {
            set_hudmessage(random(256), random(256), random(256), -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
            ShowSyncHudMsg(Spectator, g_hudmsg1, "%i^n", damage)
            }
        if(entity_get_int(Spectator, EV_INT_iuser2) == id) {
            set_hudmessage(random(256), random(256), random(256), 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
            ShowSyncHudMsg(Spectator, g_hudmsg2, "%i^n", damage)
            }
        }
    }
}

_________________
[steam]zck1337_main[/steam]

Ők köszönték meg zack1337 nek ezt a hozzászólást: duvilax (2018.01.28. 11:30)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Színes sebzés kiíró
HozzászólásElküldve: 2018.01.28. 11:30 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2017.12.04. 09:15
Hozzászólások: 116
Megköszönt másnak: 58 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
zack1337 írta:
Talán ez, nem csináltam még ilyet, tehát teszteld.
Ha random(256)-ot használsz, az RGB Színek "helyett", akkor az random 255 szín közül (az RGB színek közül) kiválaszt egyet, és olyan színe lesz.


Kód:
#include <amxmodx>
#include <engine>
 
new g_hudmsg1, g_hudmsg2;
 
public plugin_init() {
    register_plugin("Bullet Damage with Spec", "1.3", "Sn!ff3r, modded by mforce")
    register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")
 
    g_hudmsg1 = CreateHudSyncObj()
    g_hudmsg2 = CreateHudSyncObj()
}
 
public on_damage(id) {
    static attacker; attacker = get_user_attacker(id)
 
    if(is_user_connected(attacker)) {
    static damage; damage = read_data(2)
 
    set_hudmessage(random(256), random(256), random(256), 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
    ShowSyncHudMsg(id, g_hudmsg2, "%i^n", damage)
 
    set_hudmessage(random(256), random(256), random(256), -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
    ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)
 
 
    static iPlayers[32], iNum;
    get_players(iPlayers, iNum, "bch")
 
    for(new i = 0, Spectator = iPlayers[0]; i < iNum; Spectator = iPlayers[i++]) {
        if(entity_get_int(Spectator, EV_INT_iuser2) == attacker) {
            set_hudmessage(random(256), random(256), random(256), -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
            ShowSyncHudMsg(Spectator, g_hudmsg1, "%i^n", damage)
            }
        if(entity_get_int(Spectator, EV_INT_iuser2) == id) {
            set_hudmessage(random(256), random(256), random(256), 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
            ShowSyncHudMsg(Spectator, g_hudmsg2, "%i^n", damage)
            }
        }
    }
}


Köszönöm sikerült..:)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 28 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole