hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 23:47



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 215 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 214 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 16 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Minden kör végén vissza számol
HozzászólásElküldve: 2018.02.10. 14:36 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2016.09.22. 18:33
Hozzászólások: 83
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 35 alkalommal
Sziasztok!
Valaki át alakítaná nekem, hogy ne akkor számoljon vissza mikor letelik a map idő, hanem minden kör végén :)
Köszönöm annak aki megcsinálja! :)
Megy a köszönet! :cheers2:


Csatolmányok:
visszaszamol.sma [1.85 KiB]
Letöltve 68 alkalommal.

Ők köszönték meg ricsbond nek ezt a hozzászólást: Sykov (2018.02.10. 21:01)
  Népszerűség: 2.27%
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Minden kör végén vissza számol
HozzászólásElküldve: 2018.02.11. 21:26 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2018.01.29. 21:30
Hozzászólások: 27
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Szia!

Te arra gondolsz, hogy írjunk egy rendszert, ami kitalálja, hogy mikor lesz az utolsó játékos lelőve elmenti azt az időpontot visszamegy a múltba 1 perccel előrébb és a megfelelő időpontban elindítja a számlálót, vagy arra gondolsz, hogy amikor vége van a körnek indítsa el? (Tehát amikor már mindenki meghalt)

_________________
Arra lettem figyelmes a minap, hogy egyre hülyébbek az emberek. A vonatállomásokon már van olyan szöveg, hogy kérjük kedves utasainkat, hogy az uticéljuknak megfelelő vonatra szálljanak fel.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Minden kör végén vissza számol
HozzászólásElküldve: 2018.02.11. 22:17 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
makaidav írta:
Szia!

Te arra gondolsz, hogy írjunk egy rendszert, ami kitalálja, hogy mikor lesz az utolsó játékos lelőve elmenti azt az időpontot visszamegy a múltba 1 perccel előrébb és a megfelelő időpontban elindítja a számlálót, vagy arra gondolsz, hogy amikor vége van a körnek indítsa el? (Tehát amikor már mindenki meghalt)


Nem, de szerintem teljesen érthetően leírta. roundtimer -10 vagy mittudomén mennyi idő. Logikus, hogy nem kell visszamenned az időbe, ne legyél gyerekes.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Minden kör végén vissza számol
HozzászólásElküldve: 2018.02.11. 23:10 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2016.09.22. 18:33
Hozzászólások: 83
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 35 alkalommal
makaidav írta:
Szia!

Te arra gondolsz, hogy írjunk egy rendszert, ami kitalálja, hogy mikor lesz az utolsó játékos lelőve elmenti azt az időpontot visszamegy a múltba 1 perccel előrébb és a megfelelő időpontban elindítja a számlálót, vagy arra gondolsz, hogy amikor vége van a körnek indítsa el? (Tehát amikor már mindenki meghalt)


Igazad van rosszul fogalmaztam, egy bemelegítő kör pluginba kelenne beleírni. :)
Mikor az utolső 10mp-nél tart a bemelegítő kör akkor játsza le.
Illetve azt kelenne nekem a free for all pluginba mikor meghal mindenki, jöjjön megint a bemelegítő kör.
Tehát mikor vége a bemelegítő körnek (20mp kb) jöjjön az éles kör, miután meghal mindenki akkor megint egy bemelegítő kör és itt játsza le a vissza számolás plugint! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Minden kör végén vissza számol
HozzászólásElküldve: 2018.02.12. 00:29 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2018.01.29. 21:30
Hozzászólások: 27
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Pika írta:
Nem, de szerintem teljesen érthetően leírta. roundtimer -10 vagy mittudomén mennyi idő. Logikus, hogy nem kell visszamenned az időbe, ne legyél gyerekes.


Abból a megfogalmazásból ezt vettem le..

Ricsbond így már értem

 ! Moderátori megjegyzés (Pika):
Hogy vetted azt le? :lol: Tudsz az időben utazni?

_________________
Arra lettem figyelmes a minap, hogy egyre hülyébbek az emberek. A vonatállomásokon már van olyan szöveg, hogy kérjük kedves utasainkat, hogy az uticéljuknak megfelelő vonatra szálljanak fel.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Minden kör végén vissza számol
HozzászólásElküldve: 2018.02.12. 01:11 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2016.09.22. 18:33
Hozzászólások: 83
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 35 alkalommal
makaidav írta:
Pika írta:
Nem, de szerintem teljesen érthetően leírta. roundtimer -10 vagy mittudomén mennyi idő. Logikus, hogy nem kell visszamenned az időbe, ne legyél gyerekes.


Abból a megfogalmazásból ezt vettem le..

Ricsbond így már értem


Írtam! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Minden kör végén vissza számol
HozzászólásElküldve: 2018.02.12. 11:09 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.06. 14:20
Hozzászólások: 964
Megköszönt másnak: 102 alkalommal
Megköszönték neki: 134 alkalommal
Csáó!

1 próbát megér. nem tudom hogy ezt e akartad vagy sem. :D

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <engine>
  4.  
  5. #define Visszaszamol 60
  6.  
  7. new Ido, Kor = 0
  8.  
  9.  
  10. new timeleft_numbers[][] = {
  11.     { "misc/1.wav"      }, { "misc/2.wav"      },{ "misc/3.wav"      }, { "misc/4.wav"      },
  12.     { "misc/5.wav"      }, { "misc/6.wav"      },{ "misc/7.wav"      },{ "misc/8.wav"      }, { "misc/9.wav"      },{ "misc/10.wav"     }              
  13. }
  14.  
  15. public plugin_init()
  16. {
  17.     register_plugin("Cucc","","Levii / The Peace")
  18.    
  19.     if( Kor == 0 )  
  20.     {
  21.         Indulj( )
  22.     }
  23.    
  24. }
  25. public Indulj()
  26. {
  27.     Ido = Visszaszamol
  28.     set_task(1.0, "Idozito")
  29. }
  30. public Idozito()
  31. {
  32.     if(Ido > 0)
  33.     {
  34.         Ido--
  35.         set_hudmessage(random_num(0,255), random_num(0,255), random_num(0,255), 0.0, 0.14, 0, 6.0, 12.0)
  36.         show_hudmessage(0, "%d masodpercig meg bemelegito kor van!",Ido)
  37.         set_task(1.0, "Idozito")
  38.     }
  39.     else if(Ido > 10) client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/10.wav")
  40.         else if(Ido > 9)client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/9.wav")
  41.         else if(Ido > 8)client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/8.wav")
  42.         else if(Ido > 7)client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/7.wav")
  43.         else if(Ido > 6)client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/6.wav")
  44.         else if(Ido > 5)client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/5.wav")
  45.         else if(Ido > 4)client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/4.wav")
  46.         else if(Ido > 3)client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/3.wav")
  47.         else if(Ido > 2)client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/2.wav")
  48.         else if(Ido > 1)client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/1.wav")
  49.        
  50.         else
  51.             Kor += 1
  52. }
  53. public plugin_precache()
  54. {
  55.    
  56.     for(new i = 0; i < sizeof(timeleft_numbers); i++)
  57.         precache_sound(timeleft_numbers[i][0])
  58.    
  59. }

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Minden kör végén vissza számol
HozzászólásElküldve: 2018.02.12. 14:40 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2016.09.22. 18:33
Hozzászólások: 83
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 35 alkalommal
The Peace írta:
Csáó!

1 próbát megér. nem tudom hogy ezt e akartad vagy sem. :D

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <engine>
  4.  
  5. #define Visszaszamol 60
  6.  
  7. new Ido, Kor = 0
  8.  
  9.  
  10. new timeleft_numbers[][] = {
  11.     { "misc/1.wav"      }, { "misc/2.wav"      },{ "misc/3.wav"      }, { "misc/4.wav"      },
  12.     { "misc/5.wav"      }, { "misc/6.wav"      },{ "misc/7.wav"      },{ "misc/8.wav"      }, { "misc/9.wav"      },{ "misc/10.wav"     }              
  13. }
  14.  
  15. public plugin_init()
  16. {
  17.     register_plugin("Cucc","","Levii / The Peace")
  18.    
  19.     if( Kor == 0 )  
  20.     {
  21.         Indulj( )
  22.     }
  23.    
  24. }
  25. public Indulj()
  26. {
  27.     Ido = Visszaszamol
  28.     set_task(1.0, "Idozito")
  29. }
  30. public Idozito()
  31. {
  32.     if(Ido > 0)
  33.     {
  34.         Ido--
  35.         set_hudmessage(random_num(0,255), random_num(0,255), random_num(0,255), 0.0, 0.14, 0, 6.0, 12.0)
  36.         show_hudmessage(0, "%d masodpercig meg bemelegito kor van!",Ido)
  37.         set_task(1.0, "Idozito")
  38.     }
  39.     else if(Ido > 10) client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/10.wav")
  40.         else if(Ido > 9)client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/9.wav")
  41.         else if(Ido > 8)client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/8.wav")
  42.         else if(Ido > 7)client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/7.wav")
  43.         else if(Ido > 6)client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/6.wav")
  44.         else if(Ido > 5)client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/5.wav")
  45.         else if(Ido > 4)client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/4.wav")
  46.         else if(Ido > 3)client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/3.wav")
  47.         else if(Ido > 2)client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/2.wav")
  48.         else if(Ido > 1)client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/1.wav")
  49.        
  50.         else
  51.             Kor += 1
  52. }
  53. public plugin_precache()
  54. {
  55.    
  56.     for(new i = 0; i < sizeof(timeleft_numbers); i++)
  57.         precache_sound(timeleft_numbers[i][0])
  58.    
  59. }



Jól látom, hogy van ebbe alapból egy bemelegítő kör? :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Minden kör végén vissza számol
HozzászólásElküldve: 2018.02.12. 16:22 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.06. 14:20
Hozzászólások: 964
Megköszönt másnak: 102 alkalommal
Megköszönték neki: 134 alkalommal
ricsbond írta:
The Peace írta:
Csáó!

1 próbát megér. nem tudom hogy ezt e akartad vagy sem. :D

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <engine>
  4.  
  5. #define Visszaszamol 60
  6.  
  7. new Ido, Kor = 0
  8.  
  9.  
  10. new timeleft_numbers[][] = {
  11.     { "misc/1.wav"      }, { "misc/2.wav"      },{ "misc/3.wav"      }, { "misc/4.wav"      },
  12.     { "misc/5.wav"      }, { "misc/6.wav"      },{ "misc/7.wav"      },{ "misc/8.wav"      }, { "misc/9.wav"      },{ "misc/10.wav"     }              
  13. }
  14.  
  15. public plugin_init()
  16. {
  17.     register_plugin("Cucc","","Levii / The Peace")
  18.    
  19.     if( Kor == 0 )  
  20.     {
  21.         Indulj( )
  22.     }
  23.    
  24. }
  25. public Indulj()
  26. {
  27.     Ido = Visszaszamol
  28.     set_task(1.0, "Idozito")
  29. }
  30. public Idozito()
  31. {
  32.     if(Ido > 0)
  33.     {
  34.         Ido--
  35.         set_hudmessage(random_num(0,255), random_num(0,255), random_num(0,255), 0.0, 0.14, 0, 6.0, 12.0)
  36.         show_hudmessage(0, "%d masodpercig meg bemelegito kor van!",Ido)
  37.         set_task(1.0, "Idozito")
  38.     }
  39.     else if(Ido > 10) client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/10.wav")
  40.         else if(Ido > 9)client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/9.wav")
  41.         else if(Ido > 8)client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/8.wav")
  42.         else if(Ido > 7)client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/7.wav")
  43.         else if(Ido > 6)client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/6.wav")
  44.         else if(Ido > 5)client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/5.wav")
  45.         else if(Ido > 4)client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/4.wav")
  46.         else if(Ido > 3)client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/3.wav")
  47.         else if(Ido > 2)client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/2.wav")
  48.         else if(Ido > 1)client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/1.wav")
  49.        
  50.         else
  51.             Kor += 1
  52. }
  53. public plugin_precache()
  54. {
  55.    
  56.     for(new i = 0; i < sizeof(timeleft_numbers); i++)
  57.         precache_sound(timeleft_numbers[i][0])
  58.    
  59. }



Jól látom, hogy van ebbe alapból egy bemelegítő kör? :)


Csak a bemelegítő kör részét csináltam meg, de az sem biztos hogy megy..

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Minden kör végén vissza számol
HozzászólásElküldve: 2018.02.12. 17:01 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2016.09.22. 18:33
Hozzászólások: 83
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 35 alkalommal
The Peace írta:
ricsbond írta:
The Peace írta:
Csáó!

1 próbát megér. nem tudom hogy ezt e akartad vagy sem. :D

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <engine>
  4.  
  5. #define Visszaszamol 60
  6.  
  7. new Ido, Kor = 0
  8.  
  9.  
  10. new timeleft_numbers[][] = {
  11.     { "misc/1.wav"      }, { "misc/2.wav"      },{ "misc/3.wav"      }, { "misc/4.wav"      },
  12.     { "misc/5.wav"      }, { "misc/6.wav"      },{ "misc/7.wav"      },{ "misc/8.wav"      }, { "misc/9.wav"      },{ "misc/10.wav"     }              
  13. }
  14.  
  15. public plugin_init()
  16. {
  17.     register_plugin("Cucc","","Levii / The Peace")
  18.    
  19.     if( Kor == 0 )  
  20.     {
  21.         Indulj( )
  22.     }
  23.    
  24. }
  25. public Indulj()
  26. {
  27.     Ido = Visszaszamol
  28.     set_task(1.0, "Idozito")
  29. }
  30. public Idozito()
  31. {
  32.     if(Ido > 0)
  33.     {
  34.         Ido--
  35.         set_hudmessage(random_num(0,255), random_num(0,255), random_num(0,255), 0.0, 0.14, 0, 6.0, 12.0)
  36.         show_hudmessage(0, "%d masodpercig meg bemelegito kor van!",Ido)
  37.         set_task(1.0, "Idozito")
  38.     }
  39.     else if(Ido > 10) client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/10.wav")
  40.         else if(Ido > 9)client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/9.wav")
  41.         else if(Ido > 8)client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/8.wav")
  42.         else if(Ido > 7)client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/7.wav")
  43.         else if(Ido > 6)client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/6.wav")
  44.         else if(Ido > 5)client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/5.wav")
  45.         else if(Ido > 4)client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/4.wav")
  46.         else if(Ido > 3)client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/3.wav")
  47.         else if(Ido > 2)client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/2.wav")
  48.         else if(Ido > 1)client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/1.wav")
  49.        
  50.         else
  51.             Kor += 1
  52. }
  53. public plugin_precache()
  54. {
  55.    
  56.     for(new i = 0; i < sizeof(timeleft_numbers); i++)
  57.         precache_sound(timeleft_numbers[i][0])
  58.    
  59. }



Jól látom, hogy van ebbe alapból egy bemelegítő kör? :)


Csak a bemelegítő kör részét csináltam meg, de az sem biztos hogy megy..



Teszteltem. Nem játsza le a hangot plusz amiikor véget ér a bemelegítő akkor nem kezdi el az éles kört. :) csak folytatja tovább.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 16 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 11 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole