hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 18:38



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 244 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 243 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Szöveg színezés - ColorChat.
HozzászólásElküldve: 2017.10.02. 11:38 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2017.07.14. 12:17
Hozzászólások: 208
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 22 alkalommal
Sziasztok.
Van ez a Kés mód amit én úgy nevezek Kés menü.
És valaki úgy meg bírná csinálni, hogy ezt a mondatot színezi, vagy is az [OpTic Gaming] sima alap szín legyen (Sárga) és amit ír Piros.
client_print(0,print_chat,"[OpTic Gaming] Írd be /knife, hogy választhass az új kések közül.")
És még 1 dolog az, hogy van az a Töltő kés és azt show_hudmessage írja.
Én úgy szeretném, hogy [OpTic Gaming] Élet töltődés.
[OpTic] Gamin] sárga szín amit ír legyen Kék.
Előre is köszönöm szépen!

_________________
~ Mondd ki amit ki akarsz mondani, tedd azt amihez kedved van, ne bánj meg semmit és ne hagyd hogy az emberek elgyengítsenek! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szöveg színezés - ColorChat.
HozzászólásElküldve: 2017.10.02. 12:20 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.28. 00:35
Hozzászólások: 2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
Tessék:
  1. /*
  2.    Fordította: BBk - Death of Legend
  3. */
  4.  
  5. #include <amxmodx>
  6. #include <amxmisc>
  7. #include <engine>
  8. #include <vault>
  9. #include <fun>
  10. #include <colorchat>
  11.  
  12. #define PLUGIN "Knife Mod"
  13. #define VERSION "1.0"
  14. #define AUTHOR "spunko"
  15.  
  16. #define TASK_INTERVAL 4.0  
  17. #define MAX_HEALTH 255  
  18.  
  19. new knife_model[33]
  20. new g_Menu
  21.  
  22. new CVAR_HIGHSPEED
  23. new CVAR_LOWSPEED
  24. new CVAR_LOWGRAV
  25. new CVAR_NORMGRAV
  26. new CVAR_HEALTH_ADD
  27. new CVAR_HEALTH_MAX
  28. new CVAR_DAMAGE
  29.  
  30. public plugin_init() {
  31.    
  32.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  33.    
  34.     register_event( "Damage", "event_damage", "be" )
  35.     register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1")
  36.    
  37.     g_Menu = register_menuid("Kes Mod")
  38.     register_menucmd(g_Menu, 1023, "knifemenu")
  39.    
  40.     register_clcmd("say /knife", "display_knife")
  41.    
  42.     CVAR_HIGHSPEED = register_cvar("km_highspeed","340")
  43.     CVAR_LOWSPEED = register_cvar("km_lowspeed","170")
  44.     CVAR_HEALTH_ADD = register_cvar("km_addhealth", "3")
  45.     CVAR_HEALTH_MAX = register_cvar("km_maxhealth", "75")
  46.     CVAR_DAMAGE = register_cvar("km_damage", "2")
  47.     CVAR_LOWGRAV = register_cvar("km_lowgravity" , "400")
  48.     CVAR_NORMGRAV = get_cvar_pointer("sv_gravity")
  49.    
  50.     set_task(480.0, "kmodmsg", 0, _, _, "b")
  51. }
  52.  
  53. public plugin_precache() {
  54.     precache_model("models/optic_gaming_kes/v_ugro.mdl")
  55.     precache_model("models/optic_gaming_kes/p_ugro.mdl")
  56.     precache_model("models/optic_gaming_kes/v_machete.mdl")
  57.     precache_model("models/optic_gaming_kes/p_machete.mdl")
  58.     precache_model("models/optic_gaming_kes/v_bak.mdl")
  59.     precache_model("models/optic_gaming_kes/p_bak.mdl")
  60.     precache_model("models/optic_gaming_kes/v_gyors.mdl")
  61.     precache_model("models/optic_gaming_kes/p_gyors.mdl")
  62.     precache_model("models/v_knife.mdl")
  63.     precache_model("models/p_knife.mdl")
  64. }
  65.  
  66. public display_knife(id) {
  67.     new menuBody[512]
  68.     add(menuBody, 511, "\rOpTic Gaming - Kés menü - 2017\w^n^n")
  69.     add(menuBody, 511, "1. Machete \y[Több sebzés/Kis sebesség]\w^n")
  70.     add(menuBody, 511, "2. Bak kés \y[Nincs trappolás]\w^n")
  71.     add(menuBody, 511, "3. Zseb kés \y[Gyorsaság]\w^n")
  72.     add(menuBody, 511, "4. Ugró kés \y[Nagyobb ugrás]\w^n")
  73.     add(menuBody, 511, "5. Alap kés \y[Élet újratöltödés]\w^n^n")
  74.     add(menuBody, 511, "0. Kilépés^n")
  75.    
  76.     new keys = ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<3 | 1<<4 | 1<<9 )
  77.     show_menu(id, keys, menuBody, -1, "OpTic Gaming - Kés menü - 2017")
  78. }
  79.  
  80. public knifemenu(id, key) {
  81.     switch(key)
  82.     {
  83.         case 0: SetKnife(id , 4)
  84.         case 1: SetKnife(id , 2)
  85.         case 2: SetKnife(id , 3)
  86.         case 3: SetKnife(id , 1)
  87.         case 4: SetKnife(id , 0)
  88.         default: return PLUGIN_HANDLED
  89.     }
  90.     SaveData(id)
  91.     return PLUGIN_HANDLED
  92. }
  93.  
  94. public SetKnife(id , Knife) {
  95.     knife_model[id] = Knife
  96.    
  97.     new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo)
  98.     if ( Weapon != CSW_KNIFE )
  99.         return PLUGIN_HANDLED
  100.    
  101.     new vModel[56],pModel[56]
  102.    
  103.     switch(Knife)
  104.     {
  105.         case 0: {
  106.             format(vModel,55,"models/v_knife.mdl")
  107.             format(pModel,55,"models/p_knife.mdl")
  108.         }
  109.         case 1: {
  110.             format(vModel,55,"models/optic_gaming_kes/v_ugro.mdl")
  111.             format(pModel,55,"models/optic_gaming_kes/p_ugro.mdl")
  112.         }
  113.         case 2: {
  114.             format(vModel,55,"models/optic_gaming_kes/v_bak.mdl")
  115.             format(pModel,55,"models/optic_gaming_kes/p_bak.mdl")
  116.         }
  117.         case 3: {
  118.             format(vModel,55,"models/optic_gaming_kes/v_gyors.mdl")
  119.             format(pModel,55,"models/optic_gaming_kes/p_gyors.mdl")
  120.         }
  121.         case 4: {
  122.             format(vModel,55,"models/optic_gaming_kes/v_machete.mdl")
  123.             format(pModel,55,"models/optic_gaming_kes/p_machete.mdl")
  124.         }
  125.     }
  126.    
  127.     entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
  128.     entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, pModel)
  129.    
  130.     return PLUGIN_HANDLED;  
  131. }
  132.  
  133. public event_damage( id ) {
  134.    
  135.     new victim_id = id;
  136.     if( !is_user_connected( victim_id ) ) return PLUGIN_CONTINUE
  137.     new dmg_take = read_data( 2 );
  138.     new dmgtype = read_data( 3 );
  139.     new Float:multiplier = get_pcvar_float(CVAR_DAMAGE);
  140.     new Float:damage = dmg_take * multiplier;
  141.     new health = get_user_health( victim_id );
  142.    
  143.     new iWeapID, attacker_id = get_user_attacker( victim_id, iWeapID );
  144.    
  145.     if( !is_user_connected( attacker_id ) || !is_user_alive( victim_id ) ) {
  146.         return PLUGIN_HANDLED
  147.     }
  148.    
  149.     if( iWeapID == CSW_KNIFE && knife_model[attacker_id] == 4 ) {
  150.        
  151.         if( floatround(damage) >= health ) {
  152.             if( victim_id == attacker_id ) {
  153.                 return PLUGIN_CONTINUE
  154.                 }else{
  155.                 log_kill( attacker_id, victim_id, "knife", 0 );
  156.             }
  157.            
  158.             return PLUGIN_CONTINUE
  159.             }else {
  160.             if( victim_id == attacker_id ) return PLUGIN_CONTINUE
  161.            
  162.             fakedamage( victim_id, "weapon_knife", damage, dmgtype );
  163.         }
  164.     }
  165.     return PLUGIN_CONTINUE
  166. }
  167.  
  168. public CurWeapon(id)
  169.     {
  170.     new Weapon = read_data(2)
  171.    
  172.     // Set Knife Model
  173.     SetKnife(id, knife_model[id])  
  174.    
  175.     // Task Options
  176.    
  177.     if(knife_model[id] == 0 && !task_exists(id) && Weapon == CSW_KNIFE)
  178.         set_task(TASK_INTERVAL , "task_healing",id,_,_,"b")
  179.     else if(task_exists(id))
  180.         remove_task(id)
  181.    
  182.     // Abilities
  183.     set_user_footsteps(id , ( (knife_model[id] == 2 && Weapon == CSW_KNIFE) ? 1 : 0) )
  184.    
  185.     new Float:Gravity = ((knife_model[id] == 1 && Weapon == CSW_KNIFE)? get_pcvar_float(CVAR_LOWGRAV) : get_pcvar_float(CVAR_NORMGRAV)) / 800.0
  186.     set_user_gravity(id , Gravity)
  187.    
  188.     // Speed
  189.     new Float:Speed
  190.     if(Weapon != CSW_KNIFE || knife_model[id] < 3)
  191.         return PLUGIN_CONTINUE
  192.     else if(knife_model[id] == 3)
  193.         Speed = get_pcvar_float(CVAR_HIGHSPEED)
  194.     else if(knife_model[id] == 4)
  195.         Speed = get_pcvar_float(CVAR_LOWSPEED)
  196.    
  197.     set_user_maxspeed(id, Speed)
  198.    
  199.     return PLUGIN_HANDLED  
  200.    
  201. }
  202.  
  203. stock log_kill(killer, victim, weapon[],headshot) {
  204.     user_silentkill( victim );
  205.    
  206.     message_begin( MSG_ALL, get_user_msgid( "DeathMsg" ), {0,0,0}, 0 );
  207.     write_byte( killer );
  208.     write_byte( victim );
  209.     write_byte( headshot );
  210.     write_string( weapon );
  211.     message_end();
  212.    
  213.     new kfrags = get_user_frags( killer );
  214.     set_user_frags( killer, kfrags++ );
  215.     new vfrags = get_user_frags( victim );
  216.     set_user_frags( victim, vfrags++ );
  217.    
  218.     return  PLUGIN_CONTINUE
  219. }
  220.  
  221.  
  222. public task_healing(id) {  
  223.     new addhealth = get_pcvar_num(CVAR_HEALTH_ADD)  
  224.     if (!addhealth)
  225.         return  
  226.    
  227.     new maxhealth = get_pcvar_num(CVAR_HEALTH_MAX)  
  228.     if (maxhealth > MAX_HEALTH) {
  229.         set_pcvar_num(CVAR_HEALTH_MAX, MAX_HEALTH)  
  230.         maxhealth = MAX_HEALTH
  231.     }  
  232.    
  233.     new health = get_user_health(id)  
  234.    
  235.     if (is_user_alive(id) && (health < maxhealth)) {
  236.         set_user_health(id, health + addhealth)
  237.         set_hudmessage(0, 0, 255, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.1, 4)
  238.         show_hudmessage(id,"[OpTic Gaming] Élet töltődés.")
  239.         message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, id)
  240.         write_short(1<<10)
  241.         write_short(1<<10)
  242.         write_short(0x0000)
  243.         write_byte(0)
  244.         write_byte(200)
  245.         write_byte(0)
  246.         write_byte(75)
  247.         message_end()
  248.     }
  249.    
  250.     else {
  251.         if (is_user_alive(id) && (health > maxhealth))
  252.             remove_task(id)
  253.     }
  254. }
  255.  
  256. public client_disconnect(id) {  
  257.     if(task_exists(id)) remove_task(id)  
  258. }  
  259.  
  260.  
  261. public kmodmsg() {
  262.    
  263.     ColorChat(0,NORMAL,"[OpTic Gaming]^3 Írd be /knife, hogy választhass az új kések közül.")
  264. }  
  265.  
  266. public client_authorized(id)
  267.     {
  268.     LoadData(id)
  269. }
  270.  
  271. SaveData(id)
  272. {
  273.    
  274.     new authid[32]
  275.     get_user_authid(id, authid, 31)
  276.    
  277.     new vaultkey[64]
  278.     new vaultdata[64]
  279.    
  280.     format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid)
  281.     format(vaultdata, 63, "%d", knife_model[id])
  282.     set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)
  283. }
  284.  
  285. LoadData(id)
  286. {
  287.     new authid[32]
  288.     get_user_authid(id,authid,31)
  289.    
  290.     new vaultkey[64], vaultdata[64]
  291.    
  292.     format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid)
  293.     get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)
  294.     knife_model[id] = str_to_num(vaultdata)
  295.    
  296. }
  297. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  298. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1033\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  299. */

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szöveg színezés - ColorChat.
HozzászólásElküldve: 2017.10.05. 17:04 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2017.07.14. 12:17
Hozzászólások: 208
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 22 alkalommal
Köszönöm szépen ;)

_________________
~ Mondd ki amit ki akarsz mondani, tedd azt amihez kedved van, ne bánj meg semmit és ne hagyd hogy az emberek elgyengítsenek! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szöveg színezés - ColorChat.
HozzászólásElküldve: 2017.10.06. 10:26 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.04. 10:58
Hozzászólások: 219
Megköszönt másnak: 11 alkalommal
Megköszönték neki: 18 alkalommal
^1 = Sárga
^4 = Zöld
^3 = Csapat színe ( Kék,Piros )

Pluginba írva pedig:

("^x01 %L",") = Sárga
("^x04 %L",") = Zöld
("^x03 %L",") = Csapat színe ( Kék,Piros )

_________________
STEAM
[steam]konfigos[/steam]
YOUTUBE

Szerverek
Kép
_
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szöveg színezés - ColorChat.
HozzászólásElküldve: 2018.02.22. 20:46 
Offline
GFX-Designer
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.12. 15:06
Hozzászólások: 624
Megköszönt másnak: 199 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
DR.AnimaL írta:
^1 = Sárga
^4 = Zöld
^3 = Csapat színe ( Kék,Piros )

Pluginba írva pedig:

("^x01 %L",") = Sárga
("^x04 %L",") = Zöld
("^x03 %L",") = Csapat színe ( Kék,Piros )


Egy szövegben lehet alkalmazni egyszerre mind a két módszert?

_________________
„Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”

-MAXHACKED Website-
-HERViD Website-
► Spoiler mutatása


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szöveg színezés - ColorChat.
HozzászólásElküldve: 2018.02.22. 20:54 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.06. 14:20
Hozzászólások: 964
Megköszönt másnak: 102 alkalommal
Megköszönték neki: 134 alkalommal
*GrafitY* írta:
DR.AnimaL írta:
^1 = Sárga
^4 = Zöld
^3 = Csapat színe ( Kék,Piros )

Pluginba írva pedig:

("^x01 %L",") = Sárga
("^x04 %L",") = Zöld
("^x03 %L",") = Csapat színe ( Kék,Piros )


Egy szövegben lehet alkalmazni egyszerre mind a két módszert?


Természetesen..

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!

Ők köszönték meg The Peace nek ezt a hozzászólást: *GrafitY* (2018.02.22. 21:54)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szöveg színezés - ColorChat.
HozzászólásElküldve: 2018.03.05. 09:46 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.04. 10:58
Hozzászólások: 219
Megköszönt másnak: 11 alkalommal
Megköszönték neki: 18 alkalommal
*GrafitY* írta:
DR.AnimaL írta:
^1 = Sárga
^4 = Zöld
^3 = Csapat színe ( Kék,Piros )

Pluginba írva pedig:

("^x01 %L",") = Sárga
("^x04 %L",") = Zöld
("^x03 %L",") = Csapat színe ( Kék,Piros )


Egy szövegben lehet alkalmazni egyszerre mind a két módszert?


Így van.
Pl: ^x04[HLMOD.HU] ^x01Üdvözöllek a szerveren ^x03Érezd jól magad

_________________
STEAM
[steam]konfigos[/steam]
YOUTUBE

Szerverek
Kép
_
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 10 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole