hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.19. 15:41



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 228 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 228 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Kör eleji üzenet
HozzászólásElküldve: 2013.12.11. 11:17 
Sziasztok! (Chasper kérésére írom ki a plugint hátha kell még vkinek.)

Plugin leírása:
Kör elején hudban írja ki a infót. (Melyik körben vagytok)
+ 4 Hang is van hozzá!

-->Cvarok<--

Nincsenek, a pluginban tudod állítani ha értesz hozzá..


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kör eleji üzenet
HozzászólásElküldve: 2013.12.25. 23:02 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.14. 19:13
Hozzászólások: 15
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Nagyon jó lett! :) Grt hozzá

Ők köszönték meg CLaNLoRrD nek ezt a hozzászólást: FonoK (2016.03.14. 18:53)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kör eleji üzenet
HozzászólásElküldve: 2018.02.22. 22:13 
Offline
GFX-Designer
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.12. 15:06
Hozzászólások: 624
Megköszönt másnak: 199 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
Hang lejátszást ki lehet szedni?

_________________
„Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”

-MAXHACKED Website-
-HERViD Website-
► Spoiler mutatása


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kör eleji üzenet
HozzászólásElküldve: 2018.02.22. 22:15 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
*GrafitY* írta:
Hang lejátszást ki lehet szedni?


  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. new const PLUGIN  [] = "AMX Round Count"
  5. new const VERSION [] = "0.0.1"
  6. new const AUTHOR  [] = "Duna"
  7.  
  8. new g_roundCount
  9.  
  10. public plugin_init(){
  11.     register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR)
  12.     register_event("RoundTime", "roundcount", "bc")
  13.     register_event("TextMsg","reset_counter","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
  14.     return PLUGIN_CONTINUE
  15. }
  16. public roundcount()
  17.     if ( read_data(1) == floatround(get_cvar_float("mp_roundtime") * 60.0) ) {
  18.  
  19.     ++g_roundCount
  20.  
  21.     new r = random(256)
  22.     new g = random(256)
  23.     new b = random(256)
  24.  
  25.     set_hudmessage(r,g,b, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 1.0, 0.15, 1)
  26.     show_hudmessage(0,"^nKészülj fel a Csatára!^n%d. Forduló!", g_roundCount)
  27. }
  28.  
  29. public reset_counter(){
  30.     g_roundCount = 0
  31. }

Ők köszönték meg Pika nek ezt a hozzászólást: *GrafitY* (2018.02.22. 22:21)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kör eleji üzenet
HozzászólásElküldve: 2023.02.20. 14:34 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2015.09.27. 13:04
Hozzászólások: 41
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Sziasztok nekem egy olyan problémám lenne az egésszel hogy, 1 hangra akartam át alakítani mindent mappa szerint raktam be a hangot le is tölti de viszont nem játsza le körkezdéseknél. valaki tudna segíteni a megoldásában mi lehet a probléma hogy, müködjön és ne csak letöltse a szerver hannem halatszodjon is kör indulásokkor? köszönöm előre is :)

Kód:
===========================================================================================*/
 
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
 
new const PLUGIN[] = "AMX Round Count"
new const VERSION[] = "0.0.1"
new const AUTHOR[] = "Duna"
 
new g_roundCount
 
public plugin_init(){
   register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR)
   register_event("RoundTime", "roundcount", "bc")
   register_event("TextMsg","reset_counter","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
   return PLUGIN_CONTINUE
}
 
new prepare_sounds[][] =
{
   "keszuljfel/felkeszules.wav",
};
 
public roundcount()
   if ( read_data(1) == floatround(get_cvar_float("mp_roundtime") * 60.0) ) {
 
   ++g_roundCount
 
   new r = random(256)
   new g = random(256)
   new b = random(256)
 
   set_hudmessage(r,g,b, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 1.0, 0.15, 1)
   show_hudmessage(0,"^nKészülj fel a Csatára!^n%d. Forduló!", g_roundCount)
 
   client_cmd(0,"spk %s",prepare_sounds[random(sizeof prepare_sounds)]);
}
 
public reset_counter(){
   g_roundCount = 0
}
 
public plugin_precache(){
   precache_sound ("keszuljfel/felkeszules.wav",)
   return PLUGIN_CONTINUE
}


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kör eleji üzenet
HozzászólásElküldve: 2023.02.20. 15:50 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2019.07.12. 13:47
Hozzászólások: 305
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 48 alkalommal
Vedd ki a wav ot a lejatszasbol.

_________________
Munkáim / Segítkezésem
Serial BanSystem v3
Serial BanSystem v4
HerBoy - Avatár MultiMod


Avatár: 37.221.209.130:27350
HerBoy: 37.221.209.130:27295


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kör eleji üzenet
HozzászólásElküldve: 2023.02.20. 18:07 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2015.09.27. 13:04
Hozzászólások: 41
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
~Shediboii írta:
Vedd ki a wav ot a lejatszasbol.



Kivettem de most dupla hibát ír nem is engedi lekonvertálni se a plugint

Konvertálási hiba:
korelejiuzenethang.sma(1) : error 010: invalid function or declaration
korelejiuzenethang.sma(22) : error 029: invalid expression, assumed zero
korelejiuzenethang.sma(22) : error 008: must be a constant expression; assumed zero
korelejiuzenethang.sma(44) : error 029: invalid expression, assumed zero
korelejiuzenethang.sma(44 -- 45) : error 088: number of arguments does not match definition

5 Errors.
Could not locate output file korelejiuzenethang.amx (compile failed).

Kód:
===========================================================================================*/
 
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
 
new const PLUGIN[] = "AMX Round Count"
new const VERSION[] = "0.0.1"
new const AUTHOR[] = "Duna"
 
new g_roundCount
 
public plugin_init(){
   register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR)
   register_event("RoundTime", "roundcount", "bc")
   register_event("TextMsg","reset_counter","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
   return PLUGIN_CONTINUE
}
 
new prepare_sounds[][] =
{
   "keszuljfel/felkeszules",
};
 
public roundcount()
   if ( read_data(1) == floatround(get_cvar_float("mp_roundtime") * 60.0) ) {
 
   ++g_roundCount
 
   new r = random(256)
   new g = random(256)
   new b = random(256)
 
   set_hudmessage(r,g,b, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 1.0, 0.15, 1)
   show_hudmessage(0,"^nKészülj fel a Csatára!^n%d. Forduló!", g_roundCount)
 
   client_cmd(0,"spk %s",prepare_sounds[random(sizeof prepare_sounds)]);
}
 
public reset_counter(){
   g_roundCount = 0
}
 
public plugin_precache(){
   precache_sound ("keszuljfel/felkeszules",)
   return PLUGIN_CONTINUE
}


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 15 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole