hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 22:27



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 206 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 206 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 28 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 Következő

Hogy tetszik a projekt, az ötlet és a megvalósítás?
Nagyon tetszik mint a ötlet , mint a megvalósítás! 75%  75%  [ 12 ]
Nagyon tetszik az ötlet, a megvalósítás is jó, de keveslem a funkciókat! 19%  19%  [ 3 ]
Nagyon tetszik a ötlet , de a megvalósítás lehetne jobb is! 0%  0%  [ 0 ]
Az ötlet nem az igazi, de szépen meg lett valósítva! 0%  0%  [ 0 ]
Az ötlet nem az igazi, ahogy a megvalósítás sem. 0%  0%  [ 0 ]
Rossz ötlet, de a megvalósítás jó. 0%  0%  [ 0 ]
Az ötlet pocsék, nem is értem, miért valósítottad meg. 6%  6%  [ 1 ]
Szavazatok száma: 16
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Mixelj bárkivel, bármikor!
HozzászólásElküldve: 2018.02.24. 23:49 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2012.10.09. 13:48
Hozzászólások: 1439
Megköszönték neki: 174 alkalommal
A bemutató hirdetést is tartalmaz! Adminisztrátor által jóváhagyva!
Sziasztok kedves játékosok!

Szeretném bemutatni önálló és eddigi legnagyobb, legnehezebb projektemet, ami PHP, MySQL, különböző Shell scriptek és AMXMODX egyvelege: www.mixelj.hu

____________________________________________________________________________________________________________
Ez a bemutató innen, a hivatalos oldalról származik! Ezért lehetséges, hogy itt még nem a legfrissebb leírás található!
____________________________________________________________________________________________________________

Az oldal célja, hogy a játékosok bárkivel, bármkor MIX-et szervezhessenek és lebonyolíthassák azt.

Részletesebb leírás a weboldal lényegéről, működéséről, lehetőségekről:
A MIX funkciókat csak az használhatja, aki regisztrált és a SteamID-t is megadta.. A regisztráció pofon egyszerű, a SteamID-t pedig bejelentkezve, a MIX várószobák menüpontra kattintva lehet megadni.. Ezután bárki létrehozhat egy ún. várószobát, ami több típusú lehet:
    - Publikus: bárki beléphet, a várószobákban megjelenik a listában.
    - Baráti: a szobában levők hívhatnak meg embereket saját meghívó link segítségével.
    - Privát: csak a szoba tulajdonosa hívhat meg embereket egy meghívó link segítségével.
Így adottak a lehetőségek, hogy csak barátokkal, vagy ismeretlen emberekkel is játszhassanak a játékosok.

A szoba létrehozásakor, vagy már meglevő szoba esetén a szoba tulajdonosa megadhatja a MIX beállításait. Megadhatóak a következők:
    - szoba férőhely, ami lehet:
      3v3, 4v4, 5v5
    - pálya beállítás módja, ami lehet:
      Előre beállított: a szoba tulajdonosa adja meg a pályát a szoba létrehozása után.
      Szavazás: minden tag egy pályára szavazhat.
      Véletlenszerű: a rendszer véletlenszerűen választ ki egy pályát.
    - csapat beállítás módja, ami lehet:
      Csapatkapitány szavazás: a szobában levő tagok választhatnak szavazás útján 2 csapatkapitányt.
      Véletlenszerű csapatkapitány sorsolás: a rendszer véletlenszerűen sorsol 2 csapatkapitányt. Ezután a csapatkapitányok felváltva kiválaszthatják a csapattagokat.
      Random felosztás: a rendszer teljesen random módon osztja el a csapatokat.

A szoba tulajdonosa indíthatja el csak a folyamatot. Ha minden beállítás kész, a játékosoknak egy gombra kell kattintani, jelezve, hogy részükről mehet a játék.
Tehát a weboldalon történik a beállítások megadása.

A szoba tulajdonosa zárhatja le a szobát, indíthatja el a szavazást. Ha minden beállítás kész, a játékosoknak egy"Készen állok"gombra kell kattintani, jelezve, hogy részükről mehet a játék.
Tehát a weboldalon történik a játék, csapatbeállítás.

Több játékszerver is lehetőségre áll, így egyszerre több mix is rendezhető egy pillanatban, függetlenül a szobák számától. Így csökkenthető a várakozási idő is a mix szerver kiválasztásakor.
Ha mindenki készen áll, a rendszer automatikusan kiválaszt egy épp elérhető, szabad szervert.
Amint a szerver és a várószoba közötti kommunikáció lezajlik, a szerver elvégzi a beállításokat (pályát vált stb) és megad egy bemelegítő időtartamot. Eközben pedig már csatlakozhatnak is a játékosok. Csak azok a játékosok tudnak fellépni, akik az adott megtalált várószobában tartózkodnak, akik nem, azokat a játékosokat a szerver nem engedi csatlakozni. Erről ők konzolban találnak információt.
A bemelegítő alatt minden játékosnak be kell csatlakoznia a szerverre, hogy a mix megkezdődjön. Ha ez nem történik meg, a szerver újra lezárásra kerül. A weboldalon az eredmények megmaradnak, csak egy újabb "Készen állok" státuszt kell beállítani.
Miután mindenki becsatlakozott a szerverre és lejárt a bemelegítő kör, a MIX kezdetét veszi. Az egész folyamatot automatikusan intézi a játékszerveren található AMXX plugin.

Pár szó a szerveren található modról:
A MIX levezénylését a szerveren egy ún. Automix mod teszi lehetővé
Az rcon parancsok viszonylag nehézkes és időigényes használata (nem nehéz, viszont!), biztonsági tényezője miatt, illetve mivel random játékosokból tevődnek össze majd a csapatok (így admin sem lehet fent), szükséges az AMXMODX használata (a Dproto és VoiceTransCoder használata miatt amúgy is szükséges a Metamod, metaplugin szinten pedig ezt sokkal nehezebb megoldani). Hogy minél "tisztább" legyen a játék, minden olyan AMXX plugint kivettük vagy tiltunk, ami nem kapcsolódik az Automix modhoz.
A mod 2017. november óta fejlesztés alatt van, törekszünk a hibátlan kódra, hogy a lehető legkisebb lassulást okozzon a szerveren, A szerver folyamatos kommunikáció alatt áll a weboldallal, így - főleg a későbbiekben - minden adat szinkronizációra kerül (meccs állása, játékos statisztikák stb.).

Röviden a MIX menetéről:
Minden régi játékos mixelt/warozott legalább életében egyszer. Az újaknak, vagy akik nem ismerik: cs_ vagy de_ pályákon, a várószobában megadott felállásban (3v3-, 4v4, 5v5), 15-15 kört (ez lentebb részletezve) játszanak egymással a játékosok/csapatok. 15 kört az egyik térfélen, terroristaként, illetve 15 kört anti-terroristaként. Opcionális esetben, ha hosszabbítás be van kapcsolva, több kör is játszható (ez lentebb részletezve).

Az Automix mod pofon egyszerűen működik (legalábbis amit a játékosok látnak :D , összeállítani mondjuk bitang nehéz, nem kevés munka van vele):
    - Mindenki becsatlakozott, lejárt a bemelegítő idő.
    - Kés kör: A csapatok kés körrel eldönthetik, melyik térfélen szeretnének kezdeni. A győztes csapat szavazhat erről. Ha a szavazás végeredménye "csere", automatikusan megcseréljük a csapatokat, ellenkező esetben marad minden az eredeti állásban.
    - Miután megtörtént a szavazás végeredményének végrehajtása, egy kör újraindítást követően elkezdődik az éles játék.
    - Az első félidő 15 körből áll. Ezt követi egy automatikus csapatváltás, majd egy rövid szusszanó, felkészülési idő a második félidőre.
    - Ha nincs hosszabbítás:
      A második félidő minden esetben a győztes 16. körig tart. Amelyik csapat előbb eléri a 16. nyert kör, automatikusan nyer.
    - Ha van hosszabbítás:
      Ha az állás a második félidő végén, a 30. körben 15-15, a hosszabbítás következik. Ekkor ismét csapatcsere következik és mindkét térfélen még egyszer játszanak 5-5 kört.
      A 35. körben ismét csapatcsere következik, majd a hosszabbítás második félideje következik, egyben az utolsó 5 kör.
      Hosszabbítás esetén nincs döntetlen állás. A játék egészen a győztes 21. körig tart. Amint valamelyik csapat eléri a 21. győztes kört, a játéknak vége.
    - Játék végén a szerver végrehajtja az utolsó szinkronizációt a weboldallal, majd ismét lezárja a szervert, hogy újra kisorsolhassa a rendszer.

A mod elsőnek bonyolultnak tűnhet, de nem az. Minden kérdésre szívesen válaszolok akár itt, hozzászólásban, akár privát üzenet formájában is!

A játékosok lehetőségeik:
A játékosoknak lehetőségük van az alábbi funkciók használatára MIX alatt:

    - Feladás szavazása:
      - A játékos indítványozhat a csapata felé szavazást a játék feladásáról.
      - Ha a szavazás sikeres, a játéknak azonnal vége és a másik csapat nyer.
      - A két szavazás indítványozása között 90 mp-et várni kell.
    -Szünet szavazása:
      - A játékos indítványozhat a csapata felé szavazást 1 perces szünetet.
      - Ha a szavazás sikeres, a következő körben a "freezetime" és "buytime" 60 mp lesz, tehát kör elején 60 mp várakozás lesz beállítva.
      - A két szavazás indítványozása között 90 mp-et várni kell.
    - Csapattárs kirúgása, kitiltása:
      - A játékos indítványozhat a csapata felé szavazást egy csapattárs kirúgásáról (pl. ha a játékos csal, afk, troll stb.).
      - A játékosnak ki kell választania, kit szeretne kirúgni és hogy miért. A szavazás indításakor az indítványozó automatikusan IGEN-re szavaz, a kirúgandó játékos nem szavazhat.
      - Ha a szavazás sikeres, a játékost automatikusan kirúgja a szerver, illetve a weboldalon a várószobából tiltásra kerül.
      - A kitiltás során nem jön létre jelentés, így intézkedés nem lesz a későbbiekben.
      - Visszacsatlakozni nem tud.A két szavazás indítványozása között 90 mp-et várni kell.
    - Játékos jelentése:
      - A játékos jelentheti a játékosokat (pl. ha a játékos csal, afk, troll stb.).
      - A játékosnak ki kell választania, kit szeretne jelenteni és hogy miért.
      - A jelentés azonnal bekerül az adatbázisba, amit mint a jelentő, mint a jelentett játékos nyomon követhet.
      - A jelentett játékosnak a MIX végén fel kell töltenie az összes azon a meccsen létrejött kép és .dem fájlt egy .zip archivumba csomagolva.
      - A jelentéseket egy admin kezeli a weboldalon, közvetlenül a játékba nem szólunk bele. A jelentésekről lentebb bővebb információt kaphatsz.

Jelentések és az adminok feladatai:
A játékosok érdekében bevezettük a jelentés-rendszert, amivel párhuzamosan az admin jogosultságot is létrejött.
Az adott meccsen lehetőség van jelenteni játékost, ha pl. az csal.
Mint a jelentő, mint a jelentett játékos nyomon követheti a jelentéseket. A jelentő csak az aktuális állapotot látja, míg a jelentett játékosnak ezen kívül fel kell töltenie a megfelelő archivumot a jelentéshez, amivel igazolja, hogy a benne szereplő feltétel (pl. csúnya beszéd, csalás) hamis.
A jelentett játékosnak jelentéstől számított 3 óráig van lehetősége ezt megtenni, utána a rendszer automatikusan eltiltja a várószobáktól addig, amíg legalább az archivumot fel nem tölti.
Ha több jelentés is készült egy meccsen, úgy a feltöltött archivum automatikusan csatolásra kerül a többi jelentéshez is.
Miután feltöltötte az archivumot, a rendszer által kiszabott ideiglenes tiltás törlődik és az admin kezelheti a jelentést: igaz, vagy hamis, csalt, vagy sem.
Ha valakit az admin csalónak minősít, úgy ő eltiltásra kerül a várószobáktól, tehát nem használhatja, nem mixelhet többet.
A jelentést viszont még jóvá kell hagyni, tehát felülbírálható a döntés, ha pl. az admin rosszul ítélte meg a helyzetet. Így az admin tiltása nem végleges, azonban a jóváhagyó intézkedése után a jelentés szerkesztése már nem lehetséges.
Reméljük ezzel visszaszorítjuk a csalókat.

Statisztikai rendszer:
2018.05.16-án egy hatalmas update került publikálásra, ami a statisztikai rendszert, adatgyűjtést és felhasználást tartalmazta.
A szerver minden kör végén elmenti a meccs és a játékos statisztika adatait:
    - az aktuális csapat állást
    - a játékos öléseit
    - a játékos halálait
    - a játékos fejlövéseit
    - a játékos bomba robbantásait
    - a játékos bomba hatástalanításait

Ennek köszönhetően minden saját/bárki által lejátszott meccs eredményeit vissza lehet nézni a weboldalon, a Profil oldalon körökre bontva is. Ezeket az adatokat grafikonra vetítve is megnézhetitek.
A rendszer könnyen bővíthető, így ha úgy adódik és ha igény van rá, dolgozunk még rajta. Eme rendszer alapja egy leendő rang rendszernek is.

Reméljük ezzel a rövidke leírással sikerült bemutatnunk az oldalt, a projektet, a célunkat,és sikerült felkeltenünk az érdeklődést.
Hívd meg barátaid, próbáljátok ki bátran! Reméljük elnyeri a tetszést és te is csatlakozol a közösségünkhöz. ;)

____________________________________________________________________________________________________________


Külön köszönet [profil]Metal[/profil] kollégának a rengeteg segítségért a kódolás során. ;)

Kapcsolattartás:
[profil]Beep[/profil]
Facebook
Steam csoport

Changelog: (időrend szerint csökkenő sorrendben)
WEB UPDATE és rendelkezésre állás
MOD FIX és tervek nyárra
UPDATE: Meccs és játékos statisztikák
WEB UPDATE: béta vége
Szerver béta verzió vége
WEB Update: Tartalom kiegészítés
WEB FIX: Várószobák lassulása
UPDATE: Jelentések és tiltások
Update - Mod: v2.17.30/b
A teljes változásnapló Itt megtekinthető!

_________________
Minden jót! :)


A hozzászólást 11 alkalommal szerkesztették, utoljára BeepBeep 2018.06.10. 11:37-kor.

Ők köszönték meg BeepBeep nek ezt a hozzászólást (összesen 4): regener (2018.02.25. 02:32) • koko.988 (2018.02.25. 11:43) • SmaCk (2018.02.25. 12:18) • Akosch:. (2018.03.03. 10:37)
  Népszerűség: 9.09%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
HozzászólásElküldve: 2018.02.24. 23:52 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2012.10.09. 13:48
Hozzászólások: 1439
Megköszönték neki: 174 alkalommal
Megnyitó és a jövőbeni terveimről. ;)

_________________
Minden jót! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
HozzászólásElküldve: 2018.02.25. 04:54 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4270
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 513 alkalommal
Megemlitett milyen meghato :cry: :cry: :cry:

Napi 64 ora teszteles meg melozni se mentunk meg borotvalkozni se volt ido de megerte.
Idézet:
Megoltelek, Spike, DeteCT0R, atya, Tanya - rendszeres segítség a tesztelések során. :)

Sok sikert a projectel :D

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
HozzászólásElküldve: 2018.02.25. 10:22 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2012.10.09. 13:48
Hozzászólások: 1439
Megköszönték neki: 174 alkalommal
DeteCT0R írta:
Megemlitett milyen meghato :cry: :cry: :cry:

Napi 64 ora teszteles meg melozni se mentunk meg borotvalkozni se volt ido de megerte.
Idézet:
Megoltelek, Spike, DeteCT0R, atya, Tanya - rendszeres segítség a tesztelések során. :)

Sok sikert a projectel :D


Azért ennyire nem volt rossz a fejlesztés. Embereket verbuválni és eligazítani tovább tartott, mint magát a pár kattintást elvégezni és játszani. Borotválkozni meg amúgy is utálok. :D
De örülök, ha már egy ember is úgy tartja, megérte. ;)

_________________
Minden jót! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
HozzászólásElküldve: 2018.02.25. 12:20 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.11. 20:11
Hozzászólások: 915
Megköszönt másnak: 52 alkalommal
Megköszönték neki: 317 alkalommal
Gratulalok, vegre valaki aki hoz valami egyedi dolgot amire senki mas nem kepes hosszu idok ota. Respect!
A dologban csak annyit sajnalok, hogy szerintem karnak fektetted bele a sok idot es esetleg penzt mert nem lesz erdeklodes, de mindig csak elore! Gratula megegyszer! :)

_________________
viewtopic.php?f=101&t=25611#p184899
viewtopic.php?f=114&t=29544&p=209471#p209431


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
HozzászólásElküldve: 2018.02.25. 12:48 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.07.02. 17:41
Hozzászólások: 1641
Megköszönt másnak: 121 alkalommal
Megköszönték neki: 247 alkalommal
Grat, de mi történik, ha csalnak? Még csak fájl ellenőrzés sincs, ahogy admin sem. Random játékos benyomja az aim-ot és vége is a mix-nek. Vagy van valami megoldás rá?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
HozzászólásElküldve: 2018.02.25. 13:43 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2012.10.09. 13:48
Hozzászólások: 1439
Megköszönték neki: 174 alkalommal
SmaCk írta:
Gratulalok, vegre valaki aki hoz valami egyedi dolgot amire senki mas nem kepes hosszu idok ota. Respect!
A dologban csak annyit sajnalok, hogy szerintem karnak fektetted bele a sok idot es esetleg penzt mert nem lesz erdeklodes, de mindig csak elore! Gratula megegyszer! :)


Köszönöm :)
Eredetileg ismerősökkel játszottunk volna, de kinőtte magát a projekt és inkább mindenki számára használhatóvá tettem. Ha már hetente háromszor játszunk rajta, megérte nekem. ;)

theglorious írta:
Grat, de mi történik, ha csalnak? Még csak fájl ellenőrzés sincs, ahogy admin sem. Random játékos benyomja az aim-ot és vége is a mix-nek. Vagy van valami megoldás rá?


Egyrészt olyan embereket hívjatok, akikben megbíztok. Ha mégse bír magával az illető, a saját csapata ki tudja szavazással tiltani a szerverről és a várószobából a játékost. A későbbiekben ezzel párhuzamosan report is készül, tehát be kell majd mutatnia a demot és a snapshot képeket is. :)
Jelenleg csak a voteban él, ami a szerverről kickel, várószobából banol. Visszajönni nem tud.

_________________
Minden jót! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
HozzászólásElküldve: 2018.02.26. 10:14 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.09. 17:39
Hozzászólások: 4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
Az a secenkénti XHR kérés must have dolog? Biztos van rá szofisztikáltabb megoldás (socket?) Főleg, hogy auth előtt is történik, amikor érdemi usecase nincs is.

(Pic: https://i.imgur.com/IWAe9Bh.png )


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
HozzászólásElküldve: 2018.02.26. 15:23 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2012.10.09. 13:48
Hozzászólások: 1439
Megköszönték neki: 174 alkalommal
Silent írta:
Az a secenkénti XHR kérés must have dolog? Biztos van rá szofisztikáltabb megoldás (socket?) Főleg, hogy auth előtt is történik, amikor érdemi usecase nincs is.

(Pic: https://i.imgur.com/IWAe9Bh.png )


A csatolt képen a visszautasított megjelenítés a Facebookra vonatkozik. Minden más a dinamikus megjelenítést szolgálja, illetve státusz küldést/fogadást.

_________________
Minden jót! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
HozzászólásElküldve: 2018.02.26. 16:17 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.09. 17:39
Hozzászólások: 4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
Én a képen azt mutattam be, hogy kb 100 request küldés történt. Erre lehetne keresni barátibb megoldást, ezért írtam a socket-et.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 28 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 12 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole