hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 12:40



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 324 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 323 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Client_print_color
HozzászólásElküldve: 2018.03.11. 01:26 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2017.12.04. 09:15
Hozzászólások: 116
Megköszönt másnak: 58 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Sziasztok mikor fordítani szeretnék az amxmodx compilerben marmint sajat forditoban mindig a colorchar.inc-ben akkad fel colorchat.inc felvan telepitve az include mappaban valaki frisseb includet vagy valami megoldast helyes irasom javitani fogom.

Eloreis köszönöm a valaszokat


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Client_print_color
HozzászólásElküldve: 2018.03.11. 07:31 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2014.10.30. 10:18
Hozzászólások: 468
Megköszönt másnak: 235 alkalommal
Megköszönték neki: 34 alkalommal
duvilax írta:
Sziasztok mikor fordítani szeretnék az amxmodx compilerben marmint sajat forditoban mindig a colorchar.inc-ben akkad fel colorchat.inc felvan telepitve az include mappaban valaki frisseb includet vagy valami megoldast helyes irasom javitani fogom.

Eloreis köszönöm a valaszokat


Stock include helyett. Hátha nem akadna meg rá:
  1. stock client_print_color(const id, const input[], any:...)
  2. {
  3.     new count = 1, players[32]
  4.     static msg[191]
  5.     vformat(msg, 190, input, 3)
  6.    
  7.     replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  8.     replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  9.     replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  10.     replace_all(msg, 190, "á", "á")
  11.     replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  12.     replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  13.     replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  14.     replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  15.     replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  16.     replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  17.     replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  18.     replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  19.     replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  20.     replace_all(msg, 190, "É", "É")
  21.     replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  22.     replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  23.     replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  24.     replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  25.     replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  26.     replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  27.     replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")      
  28.    
  29.     if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  30.     {
  31.         for (new i = 0; i < count; i++)
  32.         {
  33.             if (is_user_connected(players[i]))
  34.             {
  35.                 message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  36.                 write_byte(players[i])
  37.                 write_string(msg)
  38.                 message_end()
  39.             }
  40.         }
  41.     }
  42.     return PLUGIN_HANDLED
  43. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Client_print_color
HozzászólásElküldve: 2018.03.11. 12:28 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2017.12.04. 09:15
Hozzászólások: 116
Megköszönt másnak: 58 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Szia.
sma forráskód.
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <reapi>
  3. #include <colorchat>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Round Message"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "mforce"
  8.  
  9. new maxplayers;
  10.  
  11. public plugin_init() {
  12.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  13.     RegisterHookChain(RG_CSGameRules_RestartRound, "fw_newround", true);
  14.     maxplayers = get_maxplayers();
  15. }
  16.  
  17. public fw_newround() {
  18.     new maxrounds = get_member_game(m_iMaxRounds);
  19.     new playedrounds = get_member_game(m_iTotalRoundsPlayed);
  20.    
  21.     new players = get_playersnum();
  22.    
  23.     client_print_color(0, print_team_default, "^4[FaNtasy]^3 Körök: ^1%i^4/^1%i ^1|| ^3Játékosok: ^1%i^4/^1%i", playedrounds, maxrounds, players, maxplayers);
  24. }
  25. stock client_print_color(const id, const input[], any:...)
  26. {
  27.     new count = 1, players[32]
  28.     static msg[191]
  29.     vformat(msg, 190, input, 3)
  30.    
  31.     replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  32.     replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  33.     replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  34.     replace_all(msg, 190, "á", "á")
  35.     replace_all(msg, 190, "é", "é")
  36.     replace_all(msg, 190, "í", "í")
  37.     replace_all(msg, 190, "ó", "ó")
  38.     replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  39.     replace_all(msg, 190, "ő", "ő")
  40.     replace_all(msg, 190, "ú", "ú")
  41.     replace_all(msg, 190, "ü", "ü")
  42.     replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  43.     replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  44.     replace_all(msg, 190, "É", "É")
  45.     replace_all(msg, 190, "Í", "Í")
  46.     replace_all(msg, 190, "Ó", "Ó")
  47.     replace_all(msg, 190, "Ö", "Ö")
  48.     replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  49.     replace_all(msg, 190, "Ú", "Ú")
  50.     replace_all(msg, 190, "Ü", "Ü")
  51.     replace_all(msg, 190, "Ű", "Ű")      
  52.    
  53.     if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  54.     {
  55.         for (new i = 0; i < count; i++)
  56.         {
  57.             if (is_user_connected(players[i]))
  58.             {
  59.                 message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  60.                 write_byte(players[i])
  61.                 write_string(msg)
  62.                 message_end()
  63.             }
  64.         }
  65.     }
  66.     return PLUGIN_HANDLED
  67. }

A hiba pedig ez.
  1. client_print_color(0, print_team_default, "^4[FaNtasy]^3 Körök: ^1%i^4/^1%i ^1|| ^3Játékosok: ^1%i^4/^1%i", playedrounds, maxrounds, players, maxplayers);


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Client_print_color
HozzászólásElküldve: 2018.03.11. 13:18 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.14. 08:21
Hozzászólások: 547
Megköszönt másnak: 95 alkalommal
Megköszönték neki: 71 alkalommal
nincs semmi hiba a pluginba.

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <reapi>
  3. #include <colorchat>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Round Message"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "mforce"
  8.  
  9. new maxplayers;
  10.  
  11. public plugin_init() {
  12.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  13.     RegisterHookChain(RG_CSGameRules_RestartRound, "fw_newround", true);
  14.     maxplayers = get_maxplayers();
  15. }
  16.  
  17. public fw_newround() {
  18.     new maxrounds = get_member_game(m_iMaxRounds);
  19.     new playedrounds = get_member_game(m_iTotalRoundsPlayed);
  20.    
  21.     new players = get_playersnum();
  22.    
  23.     client_print_color(0, print_team_default, "^4[FaNtasy]^3 Körök: ^1%i^4/^1%i ^1|| ^3Játékosok: ^1%i^4/^1%i", playedrounds, maxrounds, players, maxplayers);
  24. }


ez igy jó. amit csatolok azt rakd a forditóba


Csatolmányok:
colorchat.inc [6.47 KiB]
Letöltve 99 alkalommal.

_________________
Kép

Ők köszönték meg elit nek ezt a hozzászólást: duvilax (2018.03.11. 14:41)
  Népszerűség: 2.27%
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Client_print_color
HozzászólásElküldve: 2018.03.11. 14:42 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2017.12.04. 09:15
Hozzászólások: 116
Megköszönt másnak: 58 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
elit írta:
nincs semmi hiba a pluginba.

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <reapi>
  3. #include <colorchat>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Round Message"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "mforce"
  8.  
  9. new maxplayers;
  10.  
  11. public plugin_init() {
  12.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  13.     RegisterHookChain(RG_CSGameRules_RestartRound, "fw_newround", true);
  14.     maxplayers = get_maxplayers();
  15. }
  16.  
  17. public fw_newround() {
  18.     new maxrounds = get_member_game(m_iMaxRounds);
  19.     new playedrounds = get_member_game(m_iTotalRoundsPlayed);
  20.    
  21.     new players = get_playersnum();
  22.    
  23.     client_print_color(0, print_team_default, "^4[FaNtasy]^3 Körök: ^1%i^4/^1%i ^1|| ^3Játékosok: ^1%i^4/^1%i", playedrounds, maxrounds, players, maxplayers);
  24. }


ez igy jó. amit csatolok azt rakd a forditóba

Köszi szépen!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Client_print_color
HozzászólásElküldve: 2018.03.12. 08:13 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2014.10.30. 10:18
Hozzászólások: 468
Megköszönt másnak: 235 alkalommal
Megköszönték neki: 34 alkalommal
Colorchat.inc:

  1. client_print_color(0, print_team_default, ".....


Stock:

  1. client_print_color(0, "....


A stocknál nem kell alapértelmezett színt megadni :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Client_print_color
HozzászólásElküldve: 2018.03.12. 08:27 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.14. 08:21
Hozzászólások: 547
Megköszönt másnak: 95 alkalommal
Megköszönték neki: 71 alkalommal
jokypapa írta:
Colorchat.inc:

  1. client_print_color(0, print_team_default, ".....


Stock:

  1. client_print_color(0, "....


A stocknál nem kell alapértelmezett színt megadni :)



wtf?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Client_print_color
HozzászólásElküldve: 2018.03.12. 09:09 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2014.10.30. 10:18
Hozzászólások: 468
Megköszönt másnak: 235 alkalommal
Megköszönték neki: 34 alkalommal
Colorchat inc deklaráció:

  1. stock client_print_color(id, sender, const fmt[], any:...)
  2. {....


Stock deklaráció:
  1. stock client_print_color(const id, const input[], any:...)
  2. {...


Pusztán arra a dologra szerettem volna felhívni a figyelmet másnak is, h ha cserélgetik a stock vagy colorchat megoldást akkor a client_print_color hiába ugyan az a parancs, nem biztos h ugyan úgy fog működni.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 26 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole