hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 10:04



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 329 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 328 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: busaadam2023 az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: AWP Skinmenü (Javítás)
HozzászólásElküldve: 2018.03.25. 13:27 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2017.12.04. 09:15
Hozzászólások: 116
Megköszönt másnak: 58 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Sziasztok, valaki kijavítaná fordításnál ezt írja.

AMX Mod X Compiler 1.8.3-manual
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase
Copyright (c) 2004-2013 AMX Mod X Team

Modified for www.Freakz.ro / amx.freakz.ro

asd.sma(492) : error 017: undefined symbol "x_tempid"
asd.sma(504) : error 017: undefined symbol "x_tempid"
asd.sma(504) : warning 215: expression has no effect
asd.sma(504) : warning 215: expression has no effect
asd.sma(504) : error 001: expected token: ";", but found ")"
asd.sma(504) : error 029: invalid expression, assumed zero
asd.sma(504) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
5 Errors.
Done.


  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <nvault>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fun>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <hamsandwich>
  8.  
  9. #define USE_CC 1
  10.  
  11. #if defined USE_CC
  12. #include <colorchat>
  13. #endif
  14.  
  15. #define FREQ 0.1
  16.  
  17. new oles[33], skin[33], vault, SEBZES, skin_oles, skin_hsoles, skin_kesoles
  18.  
  19.  
  20. new skin1[121], skin2[121], skin3[121], skin4[121], skin5[121], skin6[121], skin7[121], skin8[121], skin9[121], skin10[121], skin11[121], skin12[121], skin13[121], skin14[121], skin15[121], skin16[121], skin17[121], skin18[121], skin19[121], skin20[121]
  21. new const awp[] = "models/awp.mdl"
  22. new const awp_1[] = "models/amerikai.mdl"
  23. new const awp_2[] = "models/arany.mdl"
  24. new const awp_3[] = "models/asiimov.mdl"
  25. new const awp_4[] = "models/boom.mdl"
  26. new const awp_5[] = "models/camon.mdl"
  27. new const awp_6[] = "models/corticera.mdl"
  28. new const awp_7[] = "models/dragonlore.mdl"
  29. new const awp_8[] = "models/electrichive.mdl"
  30. new const awp_9[] = "models/galaxy.mdl"
  31. new const awp_10[] = "models/graphite.mdl"
  32. new const awp_11[] = "models/gyik.mdl"
  33. new const awp_12[] = "models/joker.mdl"
  34. new const awp_13[] = "models/katona.mdl"
  35. new const awp_14[] = "models/laser.mdl"
  36. new const awp_15[] = "models/medusa.mdl"
  37. new const awp_16[] = "models/monster.mdl"
  38. new const awp_17[] = "models/onitaiji.mdl"
  39. new const awp_18[] = "models/pitviper.mdl"
  40. new const awp_19[] = "models/suninleo.mdl"
  41. new const awp_20[] = "models/smoke.mdl"
  42.  
  43.  
  44. public plugin_precache()
  45. {
  46.     precache_model(awp)
  47.     precache_model(awp_1)
  48.     precache_model(awp_2)
  49.     precache_model(awp_3)
  50.     precache_model(awp_4)
  51.     precache_model(awp_5)
  52.     precache_model(awp_6)
  53.     precache_model(awp_7)
  54.     precache_model(awp_8)
  55.     precache_model(awp_9)
  56.     precache_model(awp_10)
  57.     precache_model(awp_11)
  58.     precache_model(awp_12)
  59.     precache_model(awp_13)
  60.     precache_model(awp_14)
  61.     precache_model(awp_15)
  62.     precache_model(awp_16)
  63.     precache_model(awp_17)
  64.     precache_model(awp_18)
  65.     precache_model(awp_19)
  66.     precache_model(awp_20)
  67. }
  68. public plugin_init()
  69. {
  70.     register_plugin("AWP", "AWP", "AWP")
  71.     set_task(25.0, "KorUzenet", 0, _, _, "b")
  72.  
  73.     register_event("CurWeapon","fegyverek","be","1=1")
  74.     register_event("Damage", "event_sebzes", "be" )
  75.     register_event("DeathMsg", "halal", "a" );
  76.     register_event("CurWeapon", "fegyverid", "be", "1=1")
  77.  
  78.     register_clcmd("say /skinmenu","menu")
  79.     register_clcmd("say /awp","menu")
  80.     register_clcmd("say /skinoles","pontmegtekint")
  81.     register_clcmd("say /oles","pontmegtekint")
  82.     register_clcmd("say /fegyok","menu")
  83.     register_clcmd("say /fegyverskin","menu")
  84.     register_clcmd("say /fegyomenu","menu")
  85.  
  86.     register_cvar("sima_oles", "5");
  87.     register_cvar("hs_oles", "15");
  88.     register_cvar("kes_oles", "30");
  89.  
  90.     skin_oles = get_cvar_num("sima_oles");
  91.     skin_hsoles = get_cvar_num("hs_oles");
  92.     skin_kesoles = get_cvar_num("kes_oles");
  93.     SEBZES = register_cvar("skin_sebzes", "1")
  94.  
  95.  
  96.     vault = nvault_open("fegyver_skin")
  97.  
  98. }
  99. public fegyverid(id)
  100. {
  101.     new fegyver = get_user_weapon(id)
  102.  
  103.     if(skin[id] == 0 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp)
  104.     if(skin[id] == 1 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_1)
  105.     if(skin[id] == 2 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_2)
  106.     if(skin[id] == 3 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_3)
  107.     if(skin[id] == 4 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_4)
  108.     if(skin[id] == 5 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_5)
  109.     if(skin[id] == 6 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_6)
  110.     if(skin[id] == 7 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_7)
  111.     if(skin[id] == 8 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_8)
  112.     if(skin[id] == 9 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_9)
  113.     if(skin[id] == 10 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_10)
  114.     if(skin[id] == 11 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_11)
  115.     if(skin[id] == 12 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_12)
  116.     if(skin[id] == 13 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_13)
  117.     if(skin[id] == 14 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_14)
  118.     if(skin[id] == 15 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_15)
  119.     if(skin[id] == 16 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_16)
  120.     if(skin[id] == 17 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_17)
  121.     if(skin[id] == 18 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_18)
  122.     if(skin[id] == 19 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_19)
  123.     if(skin[id] == 20 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_20)
  124. }
  125. public halal(id)
  126. {
  127.     new gyilkos = read_data( 1 );
  128.     new aldozat = read_data( 2 );  
  129.  
  130.     if(gyilkos == aldozat || ! is_user_connected(gyilkos) || ! is_user_connected(aldozat))
  131.     {
  132.         return PLUGIN_HANDLED;
  133.     }
  134.     new olesekert = skin_oles;
  135.  
  136.     if(read_data(3))
  137.     {
  138.         olesekert += skin_hsoles;
  139.     }
  140.  
  141.     static Fegyver[26];
  142.  
  143.     read_data(4, Fegyver, sizeof(Fegyver) -1);
  144.  
  145.     if(equal(Fegyver,"knife"))  
  146.     {
  147.         olesekert += skin_kesoles;
  148.     }
  149.     oles[gyilkos] += olesekert;
  150.  
  151.     ColorChat(gyilkos, RED, "^3[.:{B4DB0Y$}:.] ^4Kaptál ^3+%i ^1Ölést!", olesekert);
  152.     return PLUGIN_HANDLED;
  153. }
  154. public menu(id) {
  155.     new cim[121]
  156.     formatex(cim, charsmax(cim), "\r[\d.:{B4DB0Y$}:.\r] \yFőMenü ^n\dPontjaid: \w%d^nOldal",oles[id])
  157.     new menu = menu_create(cim, "skin_menu");
  158.  
  159.     formatex(skin1, charsmax(skin1),"%s", oles[id] >= 50 ? "\\rAmerikai AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dFényes AWP \\r[50 Pont]\\y");
  160.     formatex(skin2, charsmax(skin2),"%s", oles[id] >= 80 ? "\\yArany AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dSötét AWP \\r[80 Pont]\\y");
  161.     formatex(skin3, charsmax(skin3),"%s", oles[id] >= 110 ? "\\rAsiimov AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dEzüst AWP \\r[110 Pont]\\y");
  162.     formatex(skin4, charsmax(skin4),"%s", oles[id] >= 150 ? "\\yBoom AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dFa AWP \\r[150 Pont]\\y");
  163.     formatex(skin5, charsmax(skin5),"%s", oles[id] >= 200 ? "\\rCamon AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dArany AWP \\r[200 Pont]\\y");
  164.     formatex(skin6, charsmax(skin6),"%s", oles[id] >= 250 ? "\\yCortiCera AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dPulzus AWP \\r[250 Pont]\\y");
  165.     formatex(skin7, charsmax(skin7),"%s", oles[id] >= 300 ? "\\rDragonLore AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dCsíkos AWP \\r[300 Pont]\\y");
  166.     formatex(skin8, charsmax(skin8),"%s", oles[id] >= 360 ? "\\yElectriChive AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dTerep AWP \\r[360 Pont]\\y");
  167.     formatex(skin9, charsmax(skin9),"%s", oles[id] >= 410 ? "\\yGalaxy AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dTűz AWP \\r[410 Pont]\\y");
  168.     formatex(skin10, charsmax(skin10),"%s", oles[id] >= 440 ? "\\yGraphite AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dKatonai AWP \\r[440 Pont]\\y");
  169.     formatex(skin11, charsmax(skin11),"%s", oles[id] >= 470 ? "\\yGyik AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dKobra AWP \\r[470 Pont]\\y");
  170.     formatex(skin12, charsmax(skin12),"%s", oles[id] >= 510 ? "\\yJoker AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dTigris AWP \\r[510 Pont]\\y");
  171.     formatex(skin13, charsmax(skin13),"%s", oles[id] >= 570 ? "\\yKatona AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dDevolved AWP \\r[570 Pont]\\y");
  172.     formatex(skin14, charsmax(skin14),"%s", oles[id] >= 610 ? "\\yLaser AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dAsiimov AWP \\r[610 Pont]\\y");
  173.     formatex(skin15, charsmax(skin15),"%s", oles[id] >= 660 ? "\\yMedusa AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dCrossFire AWP \\r[660 Pont]\\y");
  174.     formatex(skin16, charsmax(skin16),"%s", oles[id] >= 710 ? "\\yMonster AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dMetal AWP \\r[710 Pont]\\y");
  175.     formatex(skin17, charsmax(skin17),"%s", oles[id] >= 760 ? "\\yOniTaiji AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dMagma AWP \\r[760 Pont]\\y");
  176.     formatex(skin18, charsmax(skin18),"%s", oles[id] >= 820 ? "\\yPitViper AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dZombie AWP \\r[820 Pont]\\y");
  177.     formatex(skin19, charsmax(skin19),"%s", oles[id] >= 900 ? "\\ySuninLeo AWP 2 \\r[Megszerezve]" : "\\dZombie AWP 2 \\r[900 Pont]\\y");
  178.     formatex(skin20, charsmax(skin20),"%s", oles[id] >= 1000 ? "\\ySmoke AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dStar AWP \\r[1000 Pont]\\y");
  179.  
  180.     menu_additem(menu, "\\yAlap AWP \\r[Megszerezve]", "1", 0 );
  181.     menu_additem(menu, skin1, "2", oles[id] >= 50 ? 0 : 1);
  182.     menu_additem(menu, skin2, "3", oles[id] >= 80 ? 0 : 1);
  183.     menu_additem(menu, skin3, "4", oles[id] >= 110 ? 0 : 1);
  184.     menu_additem(menu, skin4, "5", oles[id] >= 150 ? 0 : 1);
  185.     menu_additem(menu, skin5, "6", oles[id] >= 200 ? 0 : 1);
  186.     menu_additem(menu, skin6, "7", oles[id] >= 250 ? 0 : 1);
  187.     menu_additem(menu, skin7, "8", oles[id] >= 300 ? 0 : 1);
  188.     menu_additem(menu, skin8, "9", oles[id] >= 360 ? 0 : 1);
  189.     menu_additem(menu, skin9, "10", oles[id] >= 410 ? 0 : 1);
  190.     menu_additem(menu, skin10, "11", oles[id] >= 440 ? 0 : 1);
  191.     menu_additem(menu, skin11, "12", oles[id] >= 470 ? 0 : 1);
  192.     menu_additem(menu, skin12, "13", oles[id] >= 510 ? 0 : 1);
  193.     menu_additem(menu, skin13, "14", oles[id] >= 570 ? 0 : 1);
  194.     menu_additem(menu, skin14, "15", oles[id] >= 610 ? 0 : 1);
  195.     menu_additem(menu, skin15, "16", oles[id] >= 660 ? 0 : 1);
  196.     menu_additem(menu, skin16, "17", oles[id] >= 710 ? 0 : 1);
  197.     menu_additem(menu, skin17, "18", oles[id] >= 760 ? 0 : 1);
  198.     menu_additem(menu, skin18, "19", oles[id] >= 820 ? 0 : 1);
  199.     menu_additem(menu, skin19, "20", oles[id] >= 900 ? 0 : 1);
  200.         menu_additem(menu, skin20, "21", oles[id] >= 1000 ? 0 : 1);
  201.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  202.     menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  203.     menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Tovább");
  204.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  205.     menu_display(id, menu, 0);
  206. }
  207. public pontmegtekint(id)
  208. {
  209.     ColorChat(id, RED, "^1[^3.:{B4DB0Y$}:.^1]^1» ^4Jelenleg ^3%d ^4ölésed van.", oles[id])
  210. }
  211. public event_sebzes( id ) {
  212.  
  213.     new aldozat_id = id;
  214.     if( !is_user_connected( aldozat_id ) ) return PLUGIN_CONTINUE
  215.     new dmg_adas = read_data( 2 );
  216.     new dmgtype = read_data( 3 );
  217.     new Float:szorzo = get_pcvar_float(SEBZES);
  218.     new Float:sebzes = dmg_adas * szorzo;
  219.     new elet = get_user_health( aldozat_id );
  220.  
  221.     new FegyID, sebzo_id = get_user_attacker( aldozat_id, FegyID );
  222.  
  223.     if( !is_user_connected( sebzo_id ) || !is_user_alive( aldozat_id ) ) {
  224.         return PLUGIN_HANDLED
  225.     }
  226.  
  227.     if( FegyID == CSW_AK47 && skin[sebzo_id] == 11 ) {
  228.  
  229.         if( floatround(sebzes) >= elet ) {
  230.             if( aldozat_id == sebzo_id ) {
  231.                 return PLUGIN_CONTINUE
  232.                 }else{
  233.                 log_kill( sebzo_id, aldozat_id, "ak47", 0 );
  234.             }
  235.  
  236.             return PLUGIN_CONTINUE
  237.             }else {
  238.             if( aldozat_id == sebzo_id ) return PLUGIN_CONTINUE
  239.  
  240.             fakedamage( aldozat_id, "weapon_ak47", sebzes, dmgtype );
  241.         }
  242.     }
  243.     return PLUGIN_CONTINUE
  244. }
  245. stock log_kill(gyilkos, aldozat, fegyver[],fejloves) {
  246.     user_silentkill( aldozat );
  247.  
  248.     message_begin( MSG_ALL, get_user_msgid( "DeathMsg" ), {0,0,0}, 0 );
  249.     write_byte( gyilkos );
  250.     write_byte( aldozat );
  251.     write_byte( fejloves );
  252.     write_string( fegyver );
  253.     message_end();
  254.  
  255.     new oles = get_user_frags( gyilkos );
  256.     set_user_frags( gyilkos, oles++ );
  257.     new elvetel = get_user_frags( aldozat );
  258.     set_user_frags( aldozat, elvetel++ );
  259.  
  260.     return PLUGIN_CONTINUE
  261. }
  262. public fegyverek(id)
  263. {
  264.     new fegyver = get_user_weapon(id)
  265.  
  266.     set_user_footsteps(id , ( (skin[id] == 1 && fegyver == CSW_AWP) ? 1 : 0) )
  267.  
  268.     return PLUGIN_CONTINUE
  269. }
  270. public KorUzenet() {
  271.  
  272.     ColorChat(0, RED, "^1[^3.:{B4DB0Y$}:.^1]^1» ^4AWP ^nMenü: ^3/awp");
  273.     return PLUGIN_HANDLED;
  274. }
  275. public skin_menu(id, menu, item) {
  276.     if( item == MENU_EXIT )
  277.     {
  278.         menu_destroy(id);
  279.         return PLUGIN_HANDLED;
  280.     }
  281.     new data[9], szName[64];
  282.     new access, callback;
  283.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  284.     new key = str_to_num(data);
  285.  
  286.     switch(key) {
  287.         case 1:{
  288.             if(oles[id] >= 0)
  289.                 skin[id] = 0
  290.             ColorChat(id, RED, "^1[^3.:{B4DB0Y$}:.^1]^1» ^4Kiválasztottad ^1az ^4Alap ^1AWP-t!");
  291.         }
  292.         case 2:{
  293.             if(oles[id] >= 50)
  294.                 skin[id] = 1
  295.             ColorChat(id, RED, "^1[^3.:{B4DB0Y$}:.^1]^1» ^4Kiválasztottad ^1a ^4Amerikai ^1AWP-t!");
  296.         }
  297.         case 3:{
  298.             if(oles[id] >= 80)
  299.                 skin[id] = 2
  300.             ColorChat(id, RED, "^1[^3.:{B4DB0Y$}:.^1]^1» ^4Kiválasztottad ^1a ^4Arany ^1AWP-t!");
  301.         }
  302.         case 4:{
  303.             if(oles[id] >= 110)
  304.                 skin[id] = 3
  305.             ColorChat(id, RED, "^1[^3.:{B4DB0Y$}:.^1]^1» ^4Kiválasztottad ^1az ^4 Asiimov ^1AWP-t!");
  306.         }
  307.         case 5:{
  308.             if(oles[id] >= 150)
  309.                 skin[id] = 4
  310.             ColorChat(id, RED, "^1[^3.:{B4DB0Y$}:.^1]^1» ^4Kiválasztottad ^1a ^4Boom ^1AWP-t!");
  311.         }
  312.         case 6:{
  313.             if(oles[id] >= 200)
  314.                 skin[id] = 5
  315.             ColorChat(id, RED, "^1[^3.:{B4DB0Y$}:.^1]^1» ^4Kiválasztottad ^1az ^4Camon ^1AWP-t!");
  316.         }
  317.         case 7:{
  318.             if(oles[id] >= 250)
  319.                 skin[id] = 6
  320.             ColorChat(id, RED, "^1[^3.:{B4DB0Y$}:.^1]^1» ^4Kiválasztottad ^1a ^4CortiCera ^1AWP-t!");
  321.         }
  322.         case 8:{
  323.             if(oles[id] >= 300)
  324.                 skin[id] = 7
  325.             ColorChat(id, RED, "^1[^3.:{B4DB0Y$}:.^1]^1» ^4Kiválasztottad ^1a ^4DragonLore ^1AWP-t!");
  326.         }
  327.         case 9:{
  328.             if(oles[id] >= 360)
  329.                 skin[id] = 8
  330.             ColorChat(id, RED, "^1[^3.:{B4DB0Y$}:.^1]^1» ^4Kiválasztottad ^1a ^4ElectriChive ^1AWP-t!");
  331.         }
  332.         case 10:{
  333.             if(oles[id] >= 410)
  334.                 skin[id] = 9
  335.             ColorChat(id, RED, "^1[^3.:{B4DB0Y$}:.^1]^1» ^4Kiválasztottad ^1a ^4Galaxy ^1AWP-t!");
  336.         }      
  337.         case 11:{
  338.             if(oles[id] >= 440)
  339.                 skin[id] = 10
  340.             ColorChat(id, RED, "^1[^3.:{B4DB0Y$}:.^1]^1» ^4Kiválasztottad ^1a ^4Graphite ^1AWP-t!");
  341.         }
  342.         case 12:{
  343.             if(oles[id] >= 470)
  344.                 skin[id] = 11
  345.             ColorChat(id, RED, "^1[^3.:{B4DB0Y$}:.^1]^1» ^4Kiválasztottad ^1a ^4Gyik ^1AWP-t!");
  346.         }
  347.         case 13:{
  348.             if(oles[id] >= 510)
  349.                 skin[id] = 11
  350.             ColorChat(id, RED, "^1[^3.:{B4DB0Y$}:.^1]^1» ^4Kiválasztottad ^1a ^4Joker ^1AWP-t!");
  351.         }
  352.         case 14:{
  353.             if(oles[id] >= 570)
  354.                 skin[id] = 11
  355.             ColorChat(id, RED, "^1[^3.:{B4DB0Y$}:.^1]^1» ^4Kiválasztottad ^1a ^4Katona ^1AWP-t!");
  356.         }
  357.         case 15:{
  358.             if(oles[id] >= 610)
  359.                 skin[id] = 11
  360.             ColorChat(id, RED, "^1[^3.:{B4DB0Y$}:.^1]^1» ^4Kiválasztottad ^1az ^4Laser ^1AWP-t!");
  361.         }
  362.         case 16:{
  363.             if(oles[id] >= 660)
  364.                 skin[id] = 11
  365.             ColorChat(id, RED, "^1[^3.:{B4DB0Y$}:.^1]^1» ^4Kiválasztottad ^1a ^4Medusa ^1AWP-t!");
  366.         }
  367.         case 17:{
  368.             if(oles[id] >= 710)
  369.                 skin[id] = 11
  370.             ColorChat(id, RED, "^1[^3.:{B4DB0Y$}:.^1]^1» ^4Kiválasztottad ^1a ^4Monster ^1AWP-t!");
  371.         }
  372.         case 18:{
  373.             if(oles[id] >= 760)
  374.                 skin[id] = 11
  375.             ColorChat(id, RED, "^1[^3.:{B4DB0Y$}:.^1]^1» ^4Kiválasztottad ^1a ^4Onitaiji ^1AWP-t!");
  376.         }
  377.         case 19:{
  378.             if(oles[id] >= 820)
  379.                 skin[id] = 11
  380.             ColorChat(id, RED, "^1[^3.:{B4DB0Y$}:.^1]^1» ^4Kiválasztottad ^1a ^4PitViper ^1AWP-t!");
  381.         }
  382.         case 20:{
  383.             if(oles[id] >= 900)
  384.                 skin[id] = 11
  385.             ColorChat(id, RED, "^1[^3.:{B4DB0Y$}:.^1]^1» ^4Kiválasztottad ^1a ^4SuninLeo ^1AWP-t!");
  386.             }
  387.         case 21:{
  388.             if(oles[id] >= 1000)
  389.                 skin[id] = 11
  390.             ColorChat(id, RED, "^1[^3.:{B4DB0Y$}:.^1]^1» ^4Kiválasztottad ^1a ^4Smoke ^1AWP-t!");
  391.  
  392.             menu_destroy(menu)
  393.             return PLUGIN_HANDLED
  394.         }
  395.     }
  396.     return PLUGIN_HANDLED
  397. }
  398.  
  399. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  400. {
  401.     new count = 1, players[32]
  402.     static msg[191]
  403.     vformat(msg, 190, input, 3)
  404.  
  405.     replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  406.     replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  407.     replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  408.     replace_all(msg, 190, "á", "á")
  409.     replace_all(msg, 190, "é", "é")
  410.     replace_all(msg, 190, "í", "í")
  411.     replace_all(msg, 190, "ó", "ó")
  412.     replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  413.     replace_all(msg, 190, "ő", "ő")
  414.     replace_all(msg, 190, "ú", "ú")
  415.     replace_all(msg, 190, "ü", "ü")
  416.     replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  417.     replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  418.     replace_all(msg, 190, "É", "É")
  419.     replace_all(msg, 190, "Í", "Í")
  420.     replace_all(msg, 190, "Ó", "Ó")
  421.     replace_all(msg, 190, "Ö", "Ö")
  422.     replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  423.     replace_all(msg, 190, "Ú", "Ú")
  424.     replace_all(msg, 190, "Ü", "Ü")
  425.     replace_all(msg, 190, "Ű", "Ű")        
  426.  
  427. }
  428.  
  429. public mentes(id)
  430. {
  431.     new vaultkey[64],vaultdata[256], authid[32]
  432.     get_user_authid(id, authid, 31)
  433.     format(vaultkey,63,"%s-SKIN", authid)
  434.     format(vaultdata,255,"%i#%i#", oles[id],skin[id])
  435.     nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  436.     return PLUGIN_CONTINUE
  437. }
  438. public betoltes(id)
  439. {
  440.     new vaultkey[64],vaultdata[256], authid[32]
  441.     get_user_authid(id, authid, 31)
  442.     format(vaultkey,63,"%s-SKIN", authid)
  443.     format(vaultdata,255,"%i#%i#",oles[id],skin[id])
  444.     nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  445.     replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  446.     new str_num[32], skin_num[32]
  447.     parse(vaultdata, str_num, 31, skin_num, 31)
  448.     oles[id] = str_to_num(str_num)
  449.     skin[id] = str_to_num(skin_num)
  450.     return PLUGIN_CONTINUE
  451. }
  452. public client_disconnect(id)
  453. {
  454.     mentes(id)
  455. }
  456. public client_connect(id)
  457. {
  458.     betoltes(id)
  459. }
  460. public kuldesmenu(id)
  461. {
  462.     new szText[555 char]
  463.    
  464.     formatex( szText, charsmax( szText ), "\r[\d.:{B4DB0Y$}:.\r] - \yKüldés\d ^n\d Válasszd ki a Játékost!" )
  465.     new menu = menu_create(szText, "kuldes_menu_h")
  466.     new players[32], pnum, tempid;
  467.     new szName[32], szTempid[10];
  468.     get_players(players, pnum);
  469.     for( new i; i<pnum; i++ )
  470.     {
  471.     tempid = players[i];
  472.     {
  473.     get_user_name(tempid, szName, charsmax(szName));
  474.     num_to_str(tempid, szTempid, charsmax(szTempid));
  475.     menu_additem(menu, szName, szTempid, 0);
  476.     }
  477.     }
  478.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  479.     menu_display(id, menu, 0)
  480. }
  481. public kuldes_menu_h(id, menu, item)
  482.     {
  483.     if( item == MENU_EXIT )
  484.     {
  485.     menu_destroy(menu);
  486.     return PLUGIN_HANDLED;
  487.     }
  488.    
  489.     new data[6], szName[64]
  490.     new access, callback;
  491.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  492.     x_tempid = str_to_num(data);
  493.     client_cmd(id, "messagemode MENNYISEG");
  494.     menu_destroy(menu);
  495.     return PLUGIN_HANDLED;
  496. }
  497.     public arany_kuld(id)
  498. {
  499.     new uzenet[121];
  500.     new kuldoneve[32], tempname[32]
  501.     read_args(uzenet, charsmax(uzenet))
  502.     remove_quotes(uzenet)
  503.     get_user_name(id, kuldoneve, 31)
  504.     get_user_name(x_tempid, tempname, 31)
  505.  
  506.     if(str_to_num(uzenet) < 0)
  507.     return PLUGIN_HANDLED
  508.  
  509.     if(arany[id] >= str_to_num(uzenet))
  510.     {
  511.     arany[x_tempid] += str_to_num(uzenet)
  512.     arany[id] -= str_to_num(uzenet)
  513.     ColorChat(id, GREEN, "^1[^3.:{B4DB0Y$}:.^1]^1» ^4%s ^1küldött ^4%d ^1Pontot ^4%s^1-nak!", kuldoneve, str_to_num(uzenet), tempname)  
  514.     }
  515.     else
  516.     {
  517.     ColorChat(id, GREEN, "^1[^3.:{B4DB0Y$}:.^1]^1» ^1Sajnálom, nincs elég pontod.")
  518.     }
  519.     return PLUGIN_HANDLED;
  520.     }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: AWP Skinmenü (Javítás)
HozzászólásElküldve: 2018.03.25. 14:26 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2018.02.01. 16:27
Hozzászólások: 225
Megköszönt másnak: 14 alkalommal
Megköszönték neki: 18 alkalommal
Helló, nem küldi itt el. Privátban küldtem.

Ők köszönték meg Tomii nek ezt a hozzászólást: duvilax (2018.03.25. 16:29)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: AWP Skinmenü (Javítás)
HozzászólásElküldve: 2018.03.25. 18:18 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
Tomii írta:
Helló, nem küldi itt el. Privátban küldtem.


Szövegkiemelő --> SMA Forráskód --> amxxstudio/notepad++ -ban CTRL+C majd a hlmod.hu-n CTRL+V, és még csak letöltenie sem kell ahhoz, hogy megnézze a forráskódot.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 12 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole