hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 18:20



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 246 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 244 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Event+hírdető plugin
HozzászólásElküldve: 2018.05.05. 12:46 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.27. 11:34
Hozzászólások: 295
Megköszönt másnak: 944 alkalommal
Megköszönték neki: 16 alkalommal
Sziasztok!

Aki szeretne egy event plugint +hírdető , annak ajánlom ezt.

Lehetséges van benne hiba, de attól függetlenül jól működik.

Event idő alatt kapható dolgok:

-Gravitáció
Elvétel, illetve hozzáadás

-Sebesség
Elvétel, illetve hozzáadás

-Élet
Elvétel, illetve hozzáadás

-Frag
Hozzáadás

-Sebzés hatékonyság
Hozzáadás


Más-más pluginból állítottam össze!


Leszólást, beszólást stb stb nem kérek! Aki használja az használja, aki nem az nem. :xicon_e_biggrin:


Lehetséges, hogy pár include nem kell bele! :lol:


Notepad++-al készítettem el.

Aki használja, megkérném hogy egy pacsit nyomjon! Köszi!


Csatolmányok:
event+hirdeto.sma [10.42 KiB]
Letöltve 182 alkalommal.

_________________
Kép

Facebook Oldalunk
Facebook Csoportunk

Ők köszönték meg FonoK nek ezt a hozzászólást: Creewi (2018.05.05. 12:58)
  Népszerűség: 2.27%
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Event+hírdető plugin
HozzászólásElküldve: 2018.05.05. 12:57 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.10. 12:46
Hozzászólások: 429
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 157 alkalommal
Helló. Nem leszólni szeretnélek, de szerintem kicsit javíts a kódon, mert siralmas.

Értem én, hogy "Más-más pluginból állítottam össze!", de ahogy bele néztem, ez egyből szembe ugrott:

  1. new const PLUGIN[] = "Event";
  2. new const VERSION[] = "0.1";
  3. new const Mode[] = "Global Offensive 3.0";
  4. new const AUTHOR[] = "Exodus";
  5. new const Mode2[] = "Eggs";
  6. new const AUTHOR2[] = "Mforce";
  7. new const Fejlesztve[] = "TwisT";



Sok felesleges dolog van benne. Szerintem optimalizáld a kódot és a haszontalan dolgokat töröld.
Még egyszer mondom, hogy nem leszólni szeretnélek, csupán segíteni.

Ők köszönték meg Dooz nek ezt a hozzászólást: FonoK (2018.05.05. 13:02)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Event+hírdető plugin
HozzászólásElküldve: 2018.05.05. 13:00 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.07.02. 17:41
Hozzászólások: 1641
Megköszönt másnak: 121 alkalommal
Megköszönték neki: 247 alkalommal
Semmi köze a Plugin keresése vagy kérése fórumhoz.
Helyeztesd át ide: viewforum.php?f=10

_________________
Kép

Ők köszönték meg theglorious nek ezt a hozzászólást: FonoK (2018.05.05. 13:02)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Event+hírdető plugin
HozzászólásElküldve: 2018.05.05. 13:20 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.27. 11:34
Hozzászólások: 295
Megköszönt másnak: 944 alkalommal
Megköszönték neki: 16 alkalommal
Dooz írta:
Helló. Nem leszólni szeretnélek, de szerintem kicsit javíts a kódon, mert siralmas.

Értem én, hogy "Más-más pluginból állítottam össze!", de ahogy bele néztem, ez egyből szembe ugrott:

  1. new const PLUGIN[] = "Event";
  2. new const VERSION[] = "0.1";
  3. new const Mode[] = "Global Offensive 3.0";
  4. new const AUTHOR[] = "Exodus";
  5. new const Mode2[] = "Eggs";
  6. new const AUTHOR2[] = "Mforce";
  7. new const Fejlesztve[] = "TwisT";



Sok felesleges dolog van benne. Szerintem optimalizáld a kódot és a haszontalan dolgokat töröld.
Még egyszer mondom, hogy nem leszólni szeretnélek, csupán segíteni.


Csatolmányok:
update_event_es_hirdeto.sma [10.87 KiB]
Letöltve 177 alkalommal.

_________________
Kép

Facebook Oldalunk
Facebook Csoportunk
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Event+hírdető plugin
HozzászólásElküldve: 2018.05.05. 13:54 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.06. 14:20
Hozzászólások: 964
Megköszönt másnak: 102 alkalommal
Megköszönték neki: 134 alkalommal
Szerintem így szebb / letisztultabb... de igazából ember függő.:

  1. /*
  2.      Plugin más-más pluginbĂłl lett össze rakva
  3.      Mforce-Eggs(TalálhatĂł dolgok)
  4.      Exodus-Global Offensive 3.0 (Event)
  5.      GudDevil- GlubalUnison (HĂ­rdetĂ©s)
  6. */
  7. new const C_Prefix[] = "[Információ]";
  8.  
  9.  
  10. #include <amxmodx>
  11. #include <dhudmessage>
  12. #include <hamsandwich>
  13. #include <colorchat>
  14. #include <fun>
  15.  
  16.  
  17. new  Event[33], Oles[33], Mod, g_iMsgSetFOV,gMessageScoreInfo;
  18.  
  19. public plugin_init() {
  20.    
  21.     register_plugin("Event+Hirdetes","0.1","Twist");   
  22.     register_event("DeathMsg", "Halal", "a");
  23.     g_iMsgSetFOV = get_user_msgid("SetFOV");
  24.     gMessageScoreInfo = get_user_msgid("ScoreInfo");
  25.    
  26.     RegisterHam(Ham_Spawn,"player","nezzedazeventidot",1);
  27.     set_task(60.0, "uzenetek",_,_,_,"b");
  28. }
  29. public Halal()
  30. {
  31.     new Gyilkos = read_data(1);
  32.     new Aldozat = read_data(2);
  33.    
  34.     if(Gyilkos == Aldozat)
  35.         return PLUGIN_HANDLED;
  36.    
  37.     Oles[Gyilkos]++;
  38.    
  39.     adjalcuccot(Gyilkos);
  40.     return PLUGIN_HANDLED;
  41. }
  42. public adjalcuccot(id)
  43. {
  44.     new Nev[32]; get_user_name(id, Nev, 31);
  45.     new Float:RandomSzam = random_float(0.01, 100.00);
  46.     new Float:damage;
  47.     new szNev[32];
  48.     get_user_name(id, szNev, 31);
  49.    
  50.    
  51.     if(Mod == 0)
  52.     {
  53.         if(RandomSzam <= 0.0 && Event[id] == 3)
  54.             ColorChat(0, GREEN, "^3[InformáciĂł]~ ^1Jelenleg nincs Event, ezĂ©rt nem kaptál extrát!", C_Prefix);
  55.         else if(RandomSzam <= 0.0 && Event[id] == 2)
  56.             ColorChat(0, GREEN, "^3[InformáciĂł]~ ^1Jelenleg nincs Event, ezĂ©rt nem kaptál extrát!", C_Prefix);
  57.         else if(RandomSzam <= 0.0)
  58.             ColorChat(id, GREEN, "^3[InformáciĂł]~ ^1Jelenleg nincs Event, ezĂ©rt nem kaptál extrát!", C_Prefix);
  59.         else if(RandomSzam <= 0.0)
  60.             ColorChat(id, GREEN, "^3[InformáciĂł]~ ^1Jelenleg nincs Event, ezĂ©rt nem kaptál extrát!", C_Prefix);
  61.         else if(RandomSzam <= 0.0){
  62.             ColorChat(id, GREEN, "^3[InformáciĂł]~ ^1Jelenleg nincs Event, ezĂ©rt nem kaptál extrát!", C_Prefix);}
  63.     }
  64.     if(Mod == 1)
  65.     {
  66.         if(RandomSzam <= 0.3 && Event[id] == 3){
  67.             set_user_gravity(id, Float:0.5);set_task(30.0, "Vissza", id);
  68.             ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^1Event idĹ‘ ^3|  ^1%s ^4Jutalma:^1 GRAVITÁCIĂ“", C_Prefix, szNev);
  69.             emit_sound(id, CHAN_ITEM, "eventje/levelup.wav", VOL_NORM, ATTN_NORM, 0 , PITCH_NORM);}
  70.         else if(RandomSzam <= 3.4 && Event[id] == 2){  
  71.             new randomadj = random_num(1, 15);set_user_health(id, get_user_health(id)+randomadj);
  72.             ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^1Event idĹ‘ ^3|  ^1%s ^4Jutalma: ^1+ %d HP", C_Prefix, szNev, randomadj);}
  73.         else if(RandomSzam <= 7.1){
  74.             set_user_maxspeed(id, 400.0);
  75.             ColorChat(id, GREEN, "^3%s ^1Event idĹ‘ ^3|  ^1%s ^4Jutalma: ^1Nagyobb sebessĂ©g", C_Prefix, szNev);
  76.             emit_sound(id, CHAN_ITEM, "eventje/levelup.wav", VOL_NORM, ATTN_NORM, 0 , PITCH_NORM);}
  77.         else if(RandomSzam <= 0.1){
  78.             SetHamParamFloat(4, damage * 9);set_task(30.0, "Vissza", id);
  79.             ColorChat(id, GREEN, "^3%s ^1Event idĹ‘ ^3|  ^1%s ^4Jutalma: ^19x-er erĹ‘sebb lövĂ©s", C_Prefix, szNev);}
  80.         else if(RandomSzam <= 11.0){
  81.             set_user_gravity(id, Float:8.9);set_task(30.0, "Vissza", id);
  82.             ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^1Event idĹ‘ ^3|  ^1%s ^4Jutalma:^1VesztĂ©s GRAVITÁCIĂ“", C_Prefix, szNev);
  83.             emit_sound(id, CHAN_ITEM, "eventje/levelup.wav", VOL_NORM, ATTN_NORM, 0 , PITCH_NORM);}
  84.         else if(RandomSzam <= 8.0){
  85.             new iDrinkMinus = 5;set_user_health(id, get_user_health(id) - iDrinkMinus);makedrug(id);
  86.             ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^1Event idĹ‘ ^3|  ^1%s ^4Jutalma:^1BE LETT RUGVA", C_Prefix, szNev);
  87.             emit_sound(id, CHAN_ITEM, "barney/whatisthat.wav", VOL_NORM, ATTN_NORM, 0 , PITCH_NORM);}
  88.         else if(RandomSzam <= 3.0){
  89.             new iBonusFrags = 2;set_user_frags(id, get_user_frags(id) + iBonusFrags);UpdateScoreboard(id);
  90.             ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^1Event idĹ‘ ^3|  ^1%s ^4Jutalma:^1+2 FRAG", C_Prefix, szNev);}
  91.         else if(RandomSzam <= 3.0){
  92.             set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 80)
  93.             ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^1Event idĹ‘ ^3|  ^1%s ^4Jutalma:^1 fĂ©lig átlátszĂł", C_Prefix, szNev);}
  94.     }
  95.     if(Mod == 2)
  96.     {
  97.         if(RandomSzam <= 18.3 && Event[id] == 3){
  98.             new randomadj = random_num(1, 15);set_user_health(id, get_user_health(id)+randomadj);
  99.             ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^1Event idĹ‘ ^3|  ^1%s ^4Jutalma: ^1+ %d HP", C_Prefix, szNev, randomadj);}
  100.         else if(RandomSzam <= 22.1 && Event[id] == 2){
  101.             SetHamParamFloat(4, damage * 4);set_task(30.0, "Vissza", id);
  102.             ColorChat(id, GREEN, "^3%s ^1Event idĹ‘ ^3|  ^1%s ^4Jutalma: ^14x-er erĹ‘sebb lövĂ©s", C_Prefix, szNev);
  103.             emit_sound(id, CHAN_ITEM, "eventje/levelup.wav", VOL_NORM, ATTN_NORM, 0 , PITCH_NORM);}
  104.         else if(RandomSzam <= 12.0){
  105.             set_user_gravity(id, Float:0.5);set_task(30.0, "Vissza", id);
  106.             ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^1Event idĹ‘ ^3|  ^1%s ^4Jutalma:^1 GRAVITÁCIĂ“", C_Prefix, szNev);}
  107.         else if(RandomSzam <= 41.0){
  108.             set_user_maxspeed(id, 400.0);
  109.             ColorChat(id, GREEN, "^3%s ^1Event idĹ‘ ^3|  ^1%s ^4Jutalma: ^1Nagyobb sebessĂ©g", C_Prefix, szNev);
  110.             emit_sound(id, CHAN_ITEM, "eventje/levelup.wav", VOL_NORM, ATTN_NORM, 0 , PITCH_NORM);}
  111.         else if(RandomSzam <= 13.0){
  112.             new randomadj = random_num(1, 5);
  113.             set_user_health(id, get_user_health(id)-randomadj);
  114.             ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^1Event idĹ‘ ^3|  ^1%s ^4Jutalma: ^1VesztĂ©s %d HP", C_Prefix, szNev, randomadj);}
  115.         else if(RandomSzam <= 27.0){
  116.             set_user_gravity(id, Float:8.9);set_task(30.0, "Vissza", id);
  117.             ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^1Event idĹ‘ ^3|  ^1%s ^4Jutalma:^1VesztĂ©s GRAVITÁCIĂ“", C_Prefix, szNev);}
  118.         else if(RandomSzam <= 17.0){
  119.             new iDrinkMinus = 5;
  120.             set_user_health(id, get_user_health(id) - iDrinkMinus);makedrug(id);
  121.             ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^1Event idĹ‘ ^3|  ^1%s ^4Jutalma:^1BE LETT RUGVA", C_Prefix, szNev);
  122.             emit_sound(id, CHAN_ITEM, "barney/whatisthat.wav", VOL_NORM, ATTN_NORM, 0 , PITCH_NORM);}
  123.         else if(RandomSzam <= 13.0){
  124.             new iBonusFrags = 2;
  125.             set_user_frags(id, get_user_frags(id) + iBonusFrags);UpdateScoreboard(id);
  126.             ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^1Event idĹ‘ ^3|  ^1%s ^4Jutalma:^1+2 FRAG", C_Prefix, szNev);
  127.             emit_sound(id, CHAN_ITEM, "eventje/levelup.wav", VOL_NORM, ATTN_NORM, 0 , PITCH_NORM);}
  128.         else if(RandomSzam <= 3.0){
  129.             set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 80)
  130.             ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^1Event idĹ‘ ^3|  ^1%s ^4Jutalma:^1 fĂ©lig átlátszĂł", C_Prefix, szNev);}
  131.     }
  132. }
  133. public eventellenorizd( id ){
  134.     new hour, minute, second;
  135.     time(hour, minute, second);
  136.    
  137.     if(8 <= hour && 10 > hour){
  138.         Mod = 1;
  139.         ColorChat(id, GREEN, "%s^1Jelenleg ^4Event idĹ‘ ^1van", C_Prefix);
  140.         set_dhudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.20, 0, 6.0, 6.0);
  141.         show_dhudmessage(id, "Event IdĹ‘");}
  142.     else{
  143.         Mod = 0;
  144.     }
  145.    
  146.     if(12 <= hour && 14 > hour){
  147.         Mod = 2;
  148.         ColorChat(id, GREEN, "%s^1Jelenleg ^4Event idĹ‘^1 van", C_Prefix);
  149.         set_dhudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.20, 0, 6.0, 6.0);
  150.         show_dhudmessage(id, "Event IdĹ‘");}
  151.     if(16 <= hour && 19 > hour){
  152.         Event[id] = 3;
  153.         ColorChat(id, GREEN, "%s^1Jelenleg ^4Event idĹ‘^1 van", C_Prefix);
  154.         set_dhudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.20, 0, 6.0, 6.0);
  155.         show_dhudmessage(id, "Event IdĹ‘");}
  156.     if(20 <= hour && 23 > hour){
  157.         Event[id] = 2;
  158.         set_dhudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.20, 0, 6.0, 6.0);
  159.         show_dhudmessage(id, "Event IdĹ‘");}
  160.     return PLUGIN_HANDLED;
  161. }
  162.  
  163. public uzenetek( ){
  164.     new x = random_num(0, 17);
  165.    
  166.     if(x == 0)
  167.         ColorChat(0, GREEN, "^3[InformáciĂł]^1 KĂ©rlek a szabályzatot tartsd be! ^3Köszönöm!");
  168.     else if(x == 1)
  169.         ColorChat(0, GREEN, "^3[InformáciĂł]^1 Team Speak3 szerverĂĽnk ^3hamarosan!");
  170.     else if(x == 2)
  171.         ColorChat(0, GREEN, "^3[InformáciĂł]^1 Társ szerverĂĽnk: ^3dHB GunGame");
  172.     else if(x == 3)
  173.         ColorChat(0, GREEN, "^3[InformáciĂł]^1 Top játĂ©kosok megnĂ©zĂ©se: ^3/top10 ^2/top20 ^3/top30");
  174.     else if(x == 4)
  175.         ColorChat(0, GREEN, "^3[InformáciĂł]^1 Meg akarod tudni, a ^3rank ^1helyezĂ©sed? ĂŤrd be: ^3/rank");
  176.     else if(x == 5)
  177.         ColorChat(0, GREEN, "^3[InformáciĂł]^1 Pályát ajánlani lehet!! ^3megköszönnĂ©nk!");
  178.     else if(x == 6)
  179.         ColorChat(0, GREEN, "[InformáciĂł]^1 Az adminok segĂ­tĹ‘ kĂ©szek! Fordulj hozzá nyugodtan!");
  180.     else if(x == 7)
  181.         ColorChat(0, GREEN, "^3[InformáciĂł]^1 Szerver állandĂł karbantartás alatt van! ÉlvezhetĹ‘ játĂ©k Ă©lmĂ©ny miatt!");
  182.     else if(x == 8)
  183.         ColorChat(0, GREEN, "^3[InformáciĂł]^1 Csillaggal (^3*^1) jelölt fegyver skineket ^3 F ^1betűvel tudod vizsgálni!");
  184.     else if(x == 9)
  185.         ColorChat(0, GREEN, "^3[InformáciĂł]^1 FĹ‘menĂĽ: ^3/menu, ^2T ^1betű");
  186.     else if(x == 10)
  187.         ColorChat(0, GREEN, "^3[InformáciĂł]^1 www.facebook.com/karpatiaszerver"&#41;;
  188.     else if(x == 11)
  189.         ColorChat(0, GREEN, "^3[InformáciĂł]^1 www.facebook.com/groups/karpatiaszerver"&#41;;
  190.     else if(x == 12)
  191.         ColorChat(0, GREEN, "^3[InformáciĂł]^1 Ăśdvözöllek a szerveren, jĂł játĂ©kot!");
  192.     else if(x == 14)
  193.         ColorChat(0, GREEN, "^3[InformáciĂł]^1 Eventek mindennap!");
  194.     else if(x == 15)
  195.         ColorChat(0, GREEN, "^3[InformáciĂł]^1 Plugint szerkeztette: ^3| BT |~TwisT(H.E.R.B.Á.L)");
  196.     else if(x == 16)
  197.         ColorChat(0, GREEN, "^3[InformáciĂł]^1 Érezd jóé magad a szerveren!");  
  198.     else if(x == 17){
  199.         ColorChat(0, GREEN, "^3[InformáciĂł]^1 Tulajdonos/ok, illetve adminok segĂ­tĹ‘kĂ©szek! Fordulj hozzájuk nyugodtan!");   
  200.         set_task(60.0, "uzenetek")
  201.     }
  202. }
  203.  
  204. public client_disconnect( id ) {
  205.     remove_task( id );removedrug( id );
  206. }
  207. public Vissza( id ) {
  208.     new szNev[ 32 ];
  209.     get_user_name( id, szNev, 31 );
  210.     set_user_godmode( id, 0 );set_user_noclip( id, 0 );
  211.     ColorChat( 0, GREEN, "", szNev );
  212. }
  213. public makedrug( id ) {
  214.     message_begin( MSG_ONE, g_iMsgSetFOV, { 0, 0, 0 }, id );write_byte( 135 );
  215.     message_end( );
  216.    
  217.     set_task(3.0, "removedrug", id);
  218. }
  219. public removedrug( id ) {
  220.     message_begin( MSG_ONE, g_iMsgSetFOV, { 0, 0, 0 }, id );write_byte( 90 );
  221.     message_end( );
  222. }
  223. UpdateScoreboard( id ) {
  224.     message_begin( MSG_ALL, gMessageScoreInfo );
  225.     write_byte( id );write_short(get_user_frags(id));write_short(get_user_deaths(id));
  226.     write_short(0);write_short(get_user_team(id));
  227.     message_end();
  228. }
  229. public plugin_precache( ){
  230.     precache_sound( "eventje/levelup.wav" );
  231.     precache_sound( "barney/whatisthat.wav" );
  232. }
  233. public nezzedazeventidot( id ){
  234.     eventellenorizd( id );
  235. }

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!

Ők köszönték meg The Peace nek ezt a hozzászólást: FonoK (2018.05.05. 14:39)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Event+hírdető plugin
HozzászólásElküldve: 2018.05.05. 14:08 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.10. 12:46
Hozzászólások: 429
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 157 alkalommal
Felesleges ez az "uzenetek" függvénybe:
  1. set_task(60.0, "uzenetek")


Mivel amúgy is 60 másodpercenként meghívódik:
  1. set_task(60.0, "uzenetek",_,_,_,"b");


Illetve ez is felesleges szerintem:
  1. if(Mod == 0)
  2.     {
  3.         if(RandomSzam <= 0.0 && Event[id] == 3)
  4.             ColorChat(0, GREEN, "^3[InformáciĂł]~ ^1Jelenleg nincs Event, ezĂ©rt nem kaptál extrát!", C_Prefix);
  5.         else if(RandomSzam <= 0.0 && Event[id] == 2)
  6.             ColorChat(0, GREEN, "^3[InformáciĂł]~ ^1Jelenleg nincs Event, ezĂ©rt nem kaptál extrát!", C_Prefix);
  7.         else if(RandomSzam <= 0.0)
  8.             ColorChat(id, GREEN, "^3[InformáciĂł]~ ^1Jelenleg nincs Event, ezĂ©rt nem kaptál extrát!", C_Prefix);
  9.         else if(RandomSzam <= 0.0)
  10.             ColorChat(id, GREEN, "^3[InformáciĂł]~ ^1Jelenleg nincs Event, ezĂ©rt nem kaptál extrát!", C_Prefix);
  11.         else if(RandomSzam <= 0.0){
  12.             ColorChat(id, GREEN, "^3[InformáciĂł]~ ^1Jelenleg nincs Event, ezĂ©rt nem kaptál extrát!", C_Prefix);}
  13.     }

Minden ölés után kiírni, hogy nincs event. Illetve, van amikor nem csak a játékosnak írja ki, hanem mindenkinek. Lásd az első 2 kiírást.

És még lehet sorolni..

Amondó vagyok, hogy ha publikálunk valamit, akkor az kicsit igényes legyen.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Event+hírdető plugin
HozzászólásElküldve: 2018.05.05. 14:38 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.27. 11:34
Hozzászólások: 295
Megköszönt másnak: 944 alkalommal
Megköszönték neki: 16 alkalommal
Dooz írta:
Felesleges ez az "uzenetek" függvénybe:
  1. set_task(60.0, "uzenetek")


Mivel amúgy is 60 másodpercenként meghívódik:
  1. set_task(60.0, "uzenetek",_,_,_,"b");


Illetve ez is felesleges szerintem:
  1. if(Mod == 0)
  2.     {
  3.         if(RandomSzam <= 0.0 && Event[id] == 3)
  4.             ColorChat(0, GREEN, "^3[InformáciĂł]~ ^1Jelenleg nincs Event, ezĂ©rt nem kaptál extrát!", C_Prefix);
  5.         else if(RandomSzam <= 0.0 && Event[id] == 2)
  6.             ColorChat(0, GREEN, "^3[InformáciĂł]~ ^1Jelenleg nincs Event, ezĂ©rt nem kaptál extrát!", C_Prefix);
  7.         else if(RandomSzam <= 0.0)
  8.             ColorChat(id, GREEN, "^3[InformáciĂł]~ ^1Jelenleg nincs Event, ezĂ©rt nem kaptál extrát!", C_Prefix);
  9.         else if(RandomSzam <= 0.0)
  10.             ColorChat(id, GREEN, "^3[InformáciĂł]~ ^1Jelenleg nincs Event, ezĂ©rt nem kaptál extrát!", C_Prefix);
  11.         else if(RandomSzam <= 0.0){
  12.             ColorChat(id, GREEN, "^3[InformáciĂł]~ ^1Jelenleg nincs Event, ezĂ©rt nem kaptál extrát!", C_Prefix);}
  13.     }

Minden ölés után kiírni, hogy nincs event. Illetve, van amikor nem csak a játékosnak írja ki, hanem mindenkinek. Lásd az első 2 kiírást.

És még lehet sorolni..

Amondó vagyok, hogy ha publikálunk valamit, akkor az kicsit igényes legyen.



Nem irja ki, mert drop százaléka 0% :D

_________________
Kép

Facebook Oldalunk
Facebook Csoportunk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Event+hírdető plugin
HozzászólásElküldve: 2018.05.05. 14:58 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.10. 12:46
Hozzászólások: 429
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 157 alkalommal
Oké, értem. De akkor is ez felesleges rész:
  1. if(Mod == 0)
  2.     {
  3.         if(RandomSzam <= 0.0 && Event[id] == 3)
  4.             ColorChat(0, GREEN, "^3[InformáciĂł]~ ^1Jelenleg nincs Event, ezĂ©rt nem kaptál extrát!", C_Prefix);
  5.         else if(RandomSzam <= 0.0 && Event[id] == 2)
  6.             ColorChat(0, GREEN, "^3[InformáciĂł]~ ^1Jelenleg nincs Event, ezĂ©rt nem kaptál extrát!", C_Prefix);
  7.         else if(RandomSzam <= 0.0)
  8.             ColorChat(id, GREEN, "^3[InformáciĂł]~ ^1Jelenleg nincs Event, ezĂ©rt nem kaptál extrát!", C_Prefix);
  9.         else if(RandomSzam <= 0.0)
  10.             ColorChat(id, GREEN, "^3[InformáciĂł]~ ^1Jelenleg nincs Event, ezĂ©rt nem kaptál extrát!", C_Prefix);
  11.         else if(RandomSzam <= 0.0){
  12.             ColorChat(id, GREEN, "^3[InformáciĂł]~ ^1Jelenleg nincs Event, ezĂ©rt nem kaptál extrát!", C_Prefix);}
  13.     }


Sose fog teljesülni a feltétel, ergo sose fogja ezeket kiírni.

Ők köszönték meg Dooz nek ezt a hozzászólást: FonoK (2018.05.05. 15:36)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Event+hírdető plugin
HozzászólásElküldve: 2018.05.05. 15:35 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.27. 11:34
Hozzászólások: 295
Megköszönt másnak: 944 alkalommal
Megköszönték neki: 16 alkalommal
Köszönöm!
Hamarosan javítok rajta, pár dolgot bele rakok!:)

_________________
Kép

Facebook Oldalunk
Facebook Csoportunk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole