hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 20:12



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 231 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 230 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: ExecuteHam
HozzászólásElküldve: 2018.05.28. 00:19 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2018.02.07. 01:13
Hozzászólások: 127
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 25 alkalommal
Sziasztok, ezt mit csinal ? valaki elmagyarazna ? hogy mihez kell ez meg stb..

  1. ExecuteHamB(Ham_Item_Deploy, get_pdata_cbase(id, m_pActiveItem, XO_PLAYER))


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ExecuteHam
HozzászólásElküldve: 2018.05.28. 10:18 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.10. 12:46
Hozzászólások: 429
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 157 alkalommal
Üdv. Utána néztem kicsit és találtam egy példát rá. (Lehetséges, hogy te is ezt találtad.)

Egy ilyen példát találtam rá (Ez nem a teljes kódrész):


  1. #define XO_PLAYER 5
  2. #define m_pActiveItem   373
  3.  
  4. public plugin_init(){
  5.     RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_dualdeagle", "CDeagle_Deploy", true)
  6. }
  7.  
  8. public CDeagle_Deploy( iDeagle )
  9. {
  10.     new id = get_pdata_cbase(iDeagle, m_pPlayer, XO_WEAPON)
  11.  
  12.     if( HasUserDualDeagle(id) )
  13.     {
  14.         set_pev(id, pev_viewmodel, g_iszDualDeagleModel)
  15.     }
  16. }
  17.  
  18. public furien_buy_dualdeagle( id )
  19. {
  20.     new iTeam = furien_get_user_team(id)
  21.     if( iTeam == -1 )
  22.     {
  23.         return ShopCloseMenu
  24.     }
  25.  
  26.     new iItemCost = g_iCost[iTeam]
  27.     if( iItemCost <= 0 )
  28.     {
  29.         return ShopTeamNotAvail
  30.     }
  31.  
  32.     if( ~HasUserDualDeagle(id) )
  33.     {
  34.         if( furien_try_buy(id, iItemCost) )
  35.         {
  36.             SetUserDualDeagle(id)
  37.             if( get_user_weapon(id) == CSW_DEAGLE )
  38.             {
  39.                 ExecuteHamB(Ham_Item_Deploy, get_pdata_cbase(id, m_pActiveItem, XO_PLAYER))
  40.             }
  41.             return ShopBought
  42.         }
  43.         else
  44.         {
  45.             return ShopNotEnoughMoney
  46.         }
  47.     }
  48.     return ShopAlreadyHaveOne
  49. }



Amikor lefut a "furien_buy_dualdeagle" és az "if(get_user_weapon(id) == CSW_DEAGLE)" igaz (Vagyis a jelenlegi fegyvere az Deagle), akkor meghívódik az "ExecuteHamB(Ham_Item_Deploy, get_pdata_cbase(id, m_pActiveItem, XO_PLAYER))" által a "CDeagle_Deploy( iDeagle )" függvény és a Deage-nek lecseréli a kinézetét. Fontos, hogy a plugin_init-be benne legyen már a "RegisterHam(Ham_Item_Deploy..", hogy legyen mire hivatkozzon.

Egyszerübben így is megcsinálhatod:


  1. #define XO_PLAYER 5
  2. #define m_pActiveItem   373
  3.  
  4. public plugin_init(){
  5.     RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_dualdeagle", "CDeagle_Deploy", true)
  6. }
  7.  
  8. public CDeagle_Deploy( iDeagle )
  9. {
  10.     new id = get_pdata_cbase(iDeagle, m_pPlayer, XO_WEAPON)
  11.  
  12.     if( HasUserDualDeagle(id) )
  13.     {
  14.         set_pev(id, pev_viewmodel, g_iszDualDeagleModel)
  15.     }
  16. }
  17.  
  18. public furien_buy_dualdeagle( id )
  19. {
  20.     new iTeam = furien_get_user_team(id)
  21.     if( iTeam == -1 )
  22.     {
  23.         return ShopCloseMenu
  24.     }
  25.  
  26.     new iItemCost = g_iCost[iTeam]
  27.     if( iItemCost <= 0 )
  28.     {
  29.         return ShopTeamNotAvail
  30.     }
  31.  
  32.     if( ~HasUserDualDeagle(id) )
  33.     {
  34.         if( furien_try_buy(id, iItemCost) )
  35.         {
  36.             SetUserDualDeagle(id)
  37.             if( get_user_weapon(id) == CSW_DEAGLE )
  38.             {
  39.                  if( HasUserDualDeagle(id) ){
  40.                   set_pev(id, pev_viewmodel, g_iszDualDeagleModel)
  41.                  }
  42.             }
  43.             return ShopBought
  44.         }
  45.         else
  46.         {
  47.             return ShopNotEnoughMoney
  48.         }
  49.     }
  50.     return ShopAlreadyHaveOne
  51. }


Tehát kicseréltem ezt:
  1. ExecuteHamB(Ham_Item_Deploy, get_pdata_cbase(id, m_pActiveItem, XO_PLAYER))


Erre:
  1. if( HasUserDualDeagle(id) ){
  2.                   set_pev(id, pev_viewmodel, g_iszDualDeagleModel)
  3. }


Úgyan az fog történni, szóval mindegy melyiket használod.

Remélem érthető volt. :D Ha mégsem akkor írsz és megpróbálom másképp elmagyarázni.

Ők köszönték meg Dooz nek ezt a hozzászólást: Supra (2018.05.28. 12:42)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ExecuteHam
HozzászólásElküldve: 2018.08.03. 18:12 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2018.02.07. 01:13
Hozzászólások: 127
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 25 alkalommal
Dooz írta:
Üdv. Utána néztem kicsit és találtam egy példát rá. (Lehetséges, hogy te is ezt találtad.)

Egy ilyen példát találtam rá (Ez nem a teljes kódrész):


  1. #define XO_PLAYER 5
  2. #define m_pActiveItem   373
  3.  
  4. public plugin_init(){
  5.     RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_dualdeagle", "CDeagle_Deploy", true)
  6. }
  7.  
  8. public CDeagle_Deploy( iDeagle )
  9. {
  10.     new id = get_pdata_cbase(iDeagle, m_pPlayer, XO_WEAPON)
  11.  
  12.     if( HasUserDualDeagle(id) )
  13.     {
  14.         set_pev(id, pev_viewmodel, g_iszDualDeagleModel)
  15.     }
  16. }
  17.  
  18. public furien_buy_dualdeagle( id )
  19. {
  20.     new iTeam = furien_get_user_team(id)
  21.     if( iTeam == -1 )
  22.     {
  23.         return ShopCloseMenu
  24.     }
  25.  
  26.     new iItemCost = g_iCost[iTeam]
  27.     if( iItemCost <= 0 )
  28.     {
  29.         return ShopTeamNotAvail
  30.     }
  31.  
  32.     if( ~HasUserDualDeagle(id) )
  33.     {
  34.         if( furien_try_buy(id, iItemCost) )
  35.         {
  36.             SetUserDualDeagle(id)
  37.             if( get_user_weapon(id) == CSW_DEAGLE )
  38.             {
  39.                 ExecuteHamB(Ham_Item_Deploy, get_pdata_cbase(id, m_pActiveItem, XO_PLAYER))
  40.             }
  41.             return ShopBought
  42.         }
  43.         else
  44.         {
  45.             return ShopNotEnoughMoney
  46.         }
  47.     }
  48.     return ShopAlreadyHaveOne
  49. }



Amikor lefut a "furien_buy_dualdeagle" és az "if(get_user_weapon(id) == CSW_DEAGLE)" igaz (Vagyis a jelenlegi fegyvere az Deagle), akkor meghívódik az "ExecuteHamB(Ham_Item_Deploy, get_pdata_cbase(id, m_pActiveItem, XO_PLAYER))" által a "CDeagle_Deploy( iDeagle )" függvény és a Deage-nek lecseréli a kinézetét. Fontos, hogy a plugin_init-be benne legyen már a "RegisterHam(Ham_Item_Deploy..", hogy legyen mire hivatkozzon.

Egyszerübben így is megcsinálhatod:


  1. #define XO_PLAYER 5
  2. #define m_pActiveItem   373
  3.  
  4. public plugin_init(){
  5.     RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_dualdeagle", "CDeagle_Deploy", true)
  6. }
  7.  
  8. public CDeagle_Deploy( iDeagle )
  9. {
  10.     new id = get_pdata_cbase(iDeagle, m_pPlayer, XO_WEAPON)
  11.  
  12.     if( HasUserDualDeagle(id) )
  13.     {
  14.         set_pev(id, pev_viewmodel, g_iszDualDeagleModel)
  15.     }
  16. }
  17.  
  18. public furien_buy_dualdeagle( id )
  19. {
  20.     new iTeam = furien_get_user_team(id)
  21.     if( iTeam == -1 )
  22.     {
  23.         return ShopCloseMenu
  24.     }
  25.  
  26.     new iItemCost = g_iCost[iTeam]
  27.     if( iItemCost <= 0 )
  28.     {
  29.         return ShopTeamNotAvail
  30.     }
  31.  
  32.     if( ~HasUserDualDeagle(id) )
  33.     {
  34.         if( furien_try_buy(id, iItemCost) )
  35.         {
  36.             SetUserDualDeagle(id)
  37.             if( get_user_weapon(id) == CSW_DEAGLE )
  38.             {
  39.                  if( HasUserDualDeagle(id) ){
  40.                   set_pev(id, pev_viewmodel, g_iszDualDeagleModel)
  41.                  }
  42.             }
  43.             return ShopBought
  44.         }
  45.         else
  46.         {
  47.             return ShopNotEnoughMoney
  48.         }
  49.     }
  50.     return ShopAlreadyHaveOne
  51. }


Tehát kicseréltem ezt:
  1. ExecuteHamB(Ham_Item_Deploy, get_pdata_cbase(id, m_pActiveItem, XO_PLAYER))


Erre:
  1. if( HasUserDualDeagle(id) ){
  2.                   set_pev(id, pev_viewmodel, g_iszDualDeagleModel)
  3. }


Úgyan az fog történni, szóval mindegy melyiket használod.

Remélem érthető volt. :D Ha mégsem akkor írsz és megpróbálom másképp elmagyarázni.

Am
reg volt de eltudnad kuldeni a teljes kodot ?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 28 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole