Offline |
|
|
Csatlakozott:2018.02.07. 01:13 Hozzászólások:127 Megköszönt másnak: 7 alkalommal Megköszönték neki: 25 alkalommal
|
Dooz írta: Üdv. Utána néztem kicsit és találtam egy példát rá. (Lehetséges, hogy te is ezt találtad.)
Egy ilyen példát találtam rá (Ez nem a teljes kódrész):
#define XO_PLAYER 5 #define m_pActiveItem 373 public plugin_init(){ RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_dualdeagle", "CDeagle_Deploy", true) } public CDeagle_Deploy( iDeagle ) { new id = get_pdata_cbase(iDeagle, m_pPlayer, XO_WEAPON) if( HasUserDualDeagle(id) ) { set_pev(id, pev_viewmodel, g_iszDualDeagleModel) } } public furien_buy_dualdeagle( id ) { new iTeam = furien_get_user_team(id) if( iTeam == -1 ) { return ShopCloseMenu } new iItemCost = g_iCost[iTeam] if( iItemCost <= 0 ) { return ShopTeamNotAvail } if( ~HasUserDualDeagle(id) ) { if( furien_try_buy(id, iItemCost) ) { SetUserDualDeagle(id) if( get_user_weapon(id) == CSW_DEAGLE ) { ExecuteHamB(Ham_Item_Deploy, get_pdata_cbase(id, m_pActiveItem, XO_PLAYER)) } return ShopBought } else { return ShopNotEnoughMoney } } return ShopAlreadyHaveOne }
Amikor lefut a "furien_buy_dualdeagle" és az "if(get_user_weapon(id) == CSW_DEAGLE)" igaz (Vagyis a jelenlegi fegyvere az Deagle), akkor meghívódik az "ExecuteHamB(Ham_Item_Deploy, get_pdata_cbase(id, m_pActiveItem, XO_PLAYER))" által a "CDeagle_Deploy( iDeagle )" függvény és a Deage-nek lecseréli a kinézetét. Fontos, hogy a plugin_init-be benne legyen már a "RegisterHam(Ham_Item_Deploy..", hogy legyen mire hivatkozzon.
Egyszerübben így is megcsinálhatod:
#define XO_PLAYER 5 #define m_pActiveItem 373 public plugin_init(){ RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_dualdeagle", "CDeagle_Deploy", true) } public CDeagle_Deploy( iDeagle ) { new id = get_pdata_cbase(iDeagle, m_pPlayer, XO_WEAPON) if( HasUserDualDeagle(id) ) { set_pev(id, pev_viewmodel, g_iszDualDeagleModel) } } public furien_buy_dualdeagle( id ) { new iTeam = furien_get_user_team(id) if( iTeam == -1 ) { return ShopCloseMenu } new iItemCost = g_iCost[iTeam] if( iItemCost <= 0 ) { return ShopTeamNotAvail } if( ~HasUserDualDeagle(id) ) { if( furien_try_buy(id, iItemCost) ) { SetUserDualDeagle(id) if( get_user_weapon(id) == CSW_DEAGLE ) { if( HasUserDualDeagle(id) ){ set_pev(id, pev_viewmodel, g_iszDualDeagleModel) } } return ShopBought } else { return ShopNotEnoughMoney } } return ShopAlreadyHaveOne }
Tehát kicseréltem ezt: ExecuteHamB(Ham_Item_Deploy, get_pdata_cbase(id, m_pActiveItem, XO_PLAYER))
Erre:if( HasUserDualDeagle(id) ){ set_pev(id, pev_viewmodel, g_iszDualDeagleModel) }
Úgyan az fog történni, szóval mindegy melyiket használod.
Remélem érthető volt. Ha mégsem akkor írsz és megpróbálom másképp elmagyarázni. Am reg volt de eltudnad kuldeni a teljes kodot ?
|
|