hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 23:40



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 221 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 1 rejtett és 220 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: If/Else
HozzászólásElküldve: 2018.06.03. 08:48 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2018.02.07. 01:13
Hozzászólások: 127
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 25 alkalommal
Sziasztok ez hoy birnam megoldani hogy if/else legyen ? pld az if nel mikor meg vasaroljuk az itemet irja hogy sikeresen megvasaroltad ezt az itemet:
az else -nel mar hogy nincs eleg pontod.

Aki megcsinalja kap 1 pacsit :D
  1. new szPlugin[64];
  2.     if(equali(BoltTargyak[item][TargyPlugin], "CORE")) formatex(szPlugin, charsmax(szPlugin), "");
  3.     else formatex(szPlugin, charsmax(szPlugin), BoltTargyak[item][TargyPlugin]);
  4.  
  5.  
  6.     if( callfunc_begin(BoltTargyak[item][TargyFunk], szPlugin) == 1 )
  7.     {
  8.         callfunc_push_int(id);
  9.         callfunc_end();
  10.  
  11.         Pont[id] += BoltTargyak[item][Arak];
  12.         TargyBolt[id][item] ++;
  13.     }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: If/Else
HozzászólásElküldve: 2018.06.03. 08:57 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.10. 12:46
Hozzászólások: 429
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 157 alkalommal
Helló. Így gondoltad?

  1. new szPlugin[64];
  2.    
  3.     if(equali(BoltTargyak[item][TargyPlugin], "CORE")) formatex(szPlugin, charsmax(szPlugin), "");
  4.     else formatex(szPlugin, charsmax(szPlugin), BoltTargyak[item][TargyPlugin]);
  5.  
  6.    
  7.     if( callfunc_begin(BoltTargyak[item][TargyFunk], szPlugin) == 1 && Pont[id] >= BoltTargyak[item][Arak])
  8.     {
  9.         callfunc_push_int(id);
  10.         callfunc_end();
  11.  
  12.         Pont[id] -= BoltTargyak[item][Arak]; //Gondolom itt kivonni akartad a Pontból a tárgynak az árát, nem hozzáadni.
  13.         TargyBolt[id][item] ++;
  14.         client_print(id,print_chat,"Sikeresen megvásároltad a tárgyat!");
  15.     }
  16.     else
  17.         client_print(id,print_chat,"Nincs elég pontod a tárgy megvásárolásához!");

Ők köszönték meg Dooz nek ezt a hozzászólást: Supra (2018.06.03. 09:00)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: If/Else
HozzászólásElküldve: 2018.06.03. 09:00 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2018.02.07. 01:13
Hozzászólások: 127
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 25 alkalommal
Dooz írta:
Helló. Így gondoltad?

  1. new szPlugin[64];
  2.    
  3.     if(equali(BoltTargyak[item][TargyPlugin], "CORE")) formatex(szPlugin, charsmax(szPlugin), "");
  4.     else formatex(szPlugin, charsmax(szPlugin), BoltTargyak[item][TargyPlugin]);
  5.  
  6.    
  7.     if( callfunc_begin(BoltTargyak[item][TargyFunk], szPlugin) == 1 && Pont[id] >= BoltTargyak[item][Arak])
  8.     {
  9.         callfunc_push_int(id);
  10.         callfunc_end();
  11.  
  12.         Pont[id] -= BoltTargyak[item][Arak]; //Gondolom itt kivonni akartad a Pontból a tárgynak az árát, nem hozzáadni.
  13.         TargyBolt[id][item] ++;
  14.         client_print(id,print_chat,"Sikeresen megvásároltad a tárgyat!");
  15.     }
  16.     else
  17.         client_print(id,print_chat,"Nincs elég pontod a tárgy megvásárolásához!");

Igen, nagyon koran van oszt nem vettem eszre. Koszonom


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole