hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 15:12



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 235 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 234 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 18 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: 512 limit
HozzászólásElküldve: 2018.06.03. 15:54 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2018.05.05. 18:34
Hozzászólások: 198
Megköszönt másnak: 39 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
IrOn írta:
DeteCT0R írta:
584 -nel jarsz. 512 a limit az unpreachevel se fogsz semmit se kezdeni. Vegyel ki dolgokat az a legjobb.

Idézet:
[Precache info]
206 modell (modellek, spriteok); 512 max engedelyezett
373 hang; 512 max engedelyezett
5 altalanos (bmp, mp3, txt, res, ...); 512 max engedelyezett
584 osszesen.


584 összesen, külön-külön lehet mindenből 512.
de_dust2-n még nincs is gond, szóval gondolom dust2 még nem is fagyott ki, mert itt nincs meg hangból,modellből se 512


D2 mapon szépen ment de amikor mapváltást akartam akkor kifagyott egy két map még ment.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 512 limit
HozzászólásElküldve: 2018.06.03. 20:32 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
Hozzászólások: 1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
Mivel rehlds-en fut a szeród ezt nyomd be konzolba:
Kód:
rescount


Majd kapsz egy ilyen táblázatot:
Kód:
rescount

  Type    : Total Limit

  model   : 399   510 
  sound   : 183   511 
  generic : 14    4096
  event   : 29    255 
  decal   : 633   511 
------------------------
1258 Total of precached resource count


Így tudod hol jársz.
Következő parancsod:
Kód:
reslist
Usage:  reslist <sound | model | decal | generic | event>

Tehát ha akarod tudni az éppen betöltött hangok listáját:
reslist sound


Ekkor kapsz egy szép listát a szerverlogba a fájlokkal.

Ezután:
https://github.com/In-line/metamod_unprecacher

* Például .mdl, .spr fájlok esetén ha olyat nem töltetsz be ami kell akkor szervercrash, hangoknál még csak egy hibasor a naplóban.

Ők köszönték meg regener nek ezt a hozzászólást (összesen 2): konfigos312 (2018.06.03. 21:19) • DeteCT0R (2018.06.04. 01:06)
  Népszerűség: 4.55%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 512 limit
HozzászólásElküldve: 2018.06.03. 21:18 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2018.05.05. 18:34
Hozzászólások: 198
Megköszönt másnak: 39 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
regener írta:
Mivel rehlds-en fut a szeród ezt nyomd be konzolba:
Kód:
rescount


Majd kapsz egy ilyen táblázatot:
Kód:
rescount

  Type    : Total Limit

  model   : 399   510 
  sound   : 183   511 
  generic : 14    4096
  event   : 29    255 
  decal   : 633   511 
------------------------
1258 Total of precached resource count


Így tudod hol jársz.
Következő parancsod:
Kód:
reslist
Usage:  reslist <sound | model | decal | generic | event>

Tehát ha akarod tudni az éppen betöltött hangok listáját:
reslist sound


Ekkor kapsz egy szép listát a szerverlogba a fájlokkal.

Ezután:
https://github.com/In-line/metamod_unprecacher

* Például .mdl, .spr fájlok esetén ha olyat nem töltetsz be ami kell akkor szervercrash, hangoknál még csak egy hibasor a naplóban.


Köszönöm ezt a meta plugint feltudnád rakni ugy ahogy be kell rakni?
Köszönöm

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 512 limit
HozzászólásElküldve: 2018.06.03. 21:40 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4270
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 513 alkalommal
regener írta:
Mivel rehlds-en fut a szeród ezt nyomd be konzolba:
Kód:
rescount


Majd kapsz egy ilyen táblázatot:
Kód:
rescount

  Type    : Total Limit

  model   : 399   510 
  sound   : 183   511 
  generic : 14    4096
  event   : 29    255 
  decal   : 633   511 
------------------------
1258 Total of precached resource count


Így tudod hol jársz.
Következő parancsod:
Kód:
reslist
Usage:  reslist <sound | model | decal | generic | event>

Tehát ha akarod tudni az éppen betöltött hangok listáját:
reslist sound


Ekkor kapsz egy szép listát a szerverlogba a fájlokkal.

Ezután:
https://github.com/In-line/metamod_unprecacher

* Például .mdl, .spr fájlok esetén ha olyat nem töltetsz be ami kell akkor szervercrash, hangoknál még csak egy hibasor a naplóban.

Ezt nemtudtam koszi le is teszteltem :D

Kód:
Type : Total Limit

model: 380510
sound: 411511
generic : 1574096
event: 29 255
decal: 225511
------------------------
1202 Total of precached resource count

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 512 limit
HozzászólásElküldve: 2018.06.03. 22:16 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2018.05.05. 18:34
Hozzászólások: 198
Megköszönt másnak: 39 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
Csak tudjátok mit nem értek?
A r..als Global On ugyan ezek a modelek vannak meg minden és ott faszán vált mappot itt nálam meg nem pedig semmivelsincs több moddelem bent.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 512 limit
HozzászólásElküldve: 2018.06.04. 22:11 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2018.05.05. 18:34
Hozzászólások: 198
Megköszönt másnak: 39 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
Esetleg a mapokbol nem lehet kiveni az enteket?
Ha el lehetne akkor valaki tudna adni plugint vagy amivel ki lehetne szedni előre is köszönöm.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 512 limit
HozzászólásElküldve: 2018.06.04. 23:09 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.10. 12:46
Hozzászólások: 429
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 157 alkalommal
Próbáld meg ezt:
Entity remover

Annyi a rossz vele, hogy egyenként kell minden entity-t törölni vele, nem törli egyből az egészet.

Ők köszönték meg Dooz nek ezt a hozzászólást: konfigos312 (2018.06.05. 22:26)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 512 limit
HozzászólásElküldve: 2018.06.05. 21:12 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.19. 12:14
Hozzászólások: 4280
Megköszönt másnak: 218 alkalommal
Megköszönték neki: 285 alkalommal
Felesleges, mivel nem tudsz modellt törölni a pályáról, ha csak nincs rá rakva entity. A videóban is csak egy ajtót töröl, azt is csak azért mert rajta van a func_door_remoting entity. Modellekre meg nem igen rak senki entity-t. Szóval unprechacer marad.

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép

Ők köszönték meg norbee.16 nek ezt a hozzászólást: konfigos312 (2018.06.05. 22:26)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 18 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 34 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole