hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.20. 05:59



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 262 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 262 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: p_ models
HozzászólásElküldve: 2018.07.30. 21:50 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.06.13. 14:05
Hozzászólások: 144
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
Sziasztok

Nem nagyon akkartam írni de már engine -s és a fakemeta változatott is próbáltam.

Elvilegben és gyakorlatban is le kellene ennek cserélni-e a megadott p_skin modelt de még sem teszi meg.

Fordító(https://amx.freakz.ro/?v=1.8.1).

Fakemeta változat
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/blabla/blabla/p_blabla.mdl");

Engine változat
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/blabla/blabla/p_blabla.mdl");

És a kérdésem viszont az van e valakinek egy harmadik változat mert ez így sehogy se megy nekem .

Előre is kösszönöm szépen és megy a pacsi a segítőnek.

_________________
(Zeus)Pogibanane :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: p_ models
HozzászólásElküldve: 2018.07.31. 02:39 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
Hozzászólások: 1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
Milyen funkcióban/eseménynél próbáltad?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: p_ models
HozzászólásElküldve: 2018.07.31. 11:31 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2018.01.05. 10:30
Hozzászólások: 66
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
Szia.

Nem kell így túlbonyolítani a dolgokat, van sokkal egyszerűbb módja is.
Minden entityhez tartozik 4 darab integer változó (iuser1, iuser2, iuser3, iuser4), amelyet kedvünk szerint állíthatunk, ebben az esetben 1 is elég. Ezt a változót halálkor és drop estén állítjuk be, amely tartalmazni fogja a skin id-jét, ha felveszi valaki ezt a fegyvert akkor Ham_Item_Deploy eseménynél lekérjük ezt a változót és beállítjuk a skint.

#define SetWeapSkin(%1,%2) ( set_pev( %1, pev_iuser1, %2 ) )
#define GetWeapSkin(%1) ( pev( %1, pev_iuser1 ) )

SetWeapSkin( Entity, Érték ); -- beállítja az entity iuser1 értékét a megadott Értékre
GetWeapSkin( Entity ); -- visszaadja az adott Entity iuser1 értékét (0-t ad vissza, ha nincs beállítva)

Ha csak a név kell akkor jobban jársz, ha azt tárolod el pev_message-ben, így a lecsatlakozás problémát is megoldod.
  1. static Float:Origin[3], sName[ 32 ];
  2.     pev(Victim, pev_origin, Origin);
  3.     Ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"));
  4.     Origin[2] -= 36;
  5.     engfunc(EngFunc_SetOrigin, Ent, Origin);
  6.  
  7.     if(!pev_valid(Ent))
  8.         return PLUGIN_HANDLED;
  9.        
  10.     get_user_name( iVictim, sName, charsmax( sName ) );
  11.    
  12.     set_pev( Ent, pev_message, sName );
  13.  
  14.     set_pev(Ent, pev_classname, "dogcedula");
  15.     engfunc(EngFunc_SetModel, Ent, "models/model.mdl");
  16.     dllfunc(DLLFunc_Spawn, Ent);
  17.     set_pev(Ent, pev_solid, SOLID_BBOX);
  18.     set_pev(Ent, pev_movetype, MOVETYPE_NONE);
  19.     engfunc(EngFunc_SetSize, Ent, Float:{-23.160000, -13.660000, -0.050000}, Float:{11.470000, 12.780000, 6.720000});
  20.     engfunc(EngFunc_DropToFloor, Ent);
  21.     return PLUGIN_HANDLED;
  22. }
  23. public ForwardTouch(Ent, id)
  24. {
  25.     if(pev_valid(Ent))
  26.     {
  27.         new ClassName[32];
  28.         pev(Ent, pev_classname, ClassName, charsmax(ClassName));
  29.  
  30.         if(!equal(ClassName, "dogcedula"))
  31.             return FMRES_IGNORED;
  32.  
  33.         new sOwner[ 32 ];
  34.         pev( Ent, pev_message, sOwner, charsmax( sOwner ) );
  35.         client_printcolor(id, "%s csomagjat vetted fel.", sOwner);
  36.         csomag[id]++;
  37.         engfunc(EngFunc_RemoveEntity, Ent);
  38.     }
  39.     return FMRES_IGNORED;
  40. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: p_ models
HozzászólásElküldve: 2018.07.31. 11:40 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
Hozzászólások: 1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
SidLuke írta:
Szia.

Nem kell így túlbonyolítani a dolgokat, van sokkal egyszerűbb módja is.
Minden entityhez tartozik 4 darab integer változó (iuser1, iuser2, iuser3, iuser4), amelyet kedvünk szerint állíthatunk, ebben az esetben 1 is elég. Ezt a változót halálkor és drop estén állítjuk be, amely tartalmazni fogja a skin id-jét, ha felveszi valaki ezt a fegyvert akkor Ham_Item_Deploy eseménynél lekérjük ezt a változót és beállítjuk a skint.

#define SetWeapSkin(%1,%2) ( set_pev( %1, pev_iuser1, %2 ) )
#define GetWeapSkin(%1) ( pev( %1, pev_iuser1 ) )

SetWeapSkin( Entity, Érték ); -- beállítja az entity iuser1 értékét a megadott Értékre
GetWeapSkin( Entity ); -- visszaadja az adott Entity iuser1 értékét (0-t ad vissza, ha nincs beállítva)

Ha csak a név kell akkor jobban jársz, ha azt tárolod el pev_message-ben, így a lecsatlakozás problémát is megoldod.
  1. static Float:Origin[3], sName[ 32 ];
  2.     pev(Victim, pev_origin, Origin);
  3.     Ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"));
  4.     Origin[2] -= 36;
  5.     engfunc(EngFunc_SetOrigin, Ent, Origin);
  6.  
  7.     if(!pev_valid(Ent))
  8.         return PLUGIN_HANDLED;
  9.        
  10.     get_user_name( iVictim, sName, charsmax( sName ) );
  11.    
  12.     set_pev( Ent, pev_message, sName );
  13.  
  14.     set_pev(Ent, pev_classname, "dogcedula");
  15.     engfunc(EngFunc_SetModel, Ent, "models/model.mdl");
  16.     dllfunc(DLLFunc_Spawn, Ent);
  17.     set_pev(Ent, pev_solid, SOLID_BBOX);
  18.     set_pev(Ent, pev_movetype, MOVETYPE_NONE);
  19.     engfunc(EngFunc_SetSize, Ent, Float:{-23.160000, -13.660000, -0.050000}, Float:{11.470000, 12.780000, 6.720000});
  20.     engfunc(EngFunc_DropToFloor, Ent);
  21.     return PLUGIN_HANDLED;
  22. }
  23. public ForwardTouch(Ent, id)
  24. {
  25.     if(pev_valid(Ent))
  26.     {
  27.         new ClassName[32];
  28.         pev(Ent, pev_classname, ClassName, charsmax(ClassName));
  29.  
  30.         if(!equal(ClassName, "dogcedula"))
  31.             return FMRES_IGNORED;
  32.  
  33.         new sOwner[ 32 ];
  34.         pev( Ent, pev_message, sOwner, charsmax( sOwner ) );
  35.         client_printcolor(id, "%s csomagjat vetted fel.", sOwner);
  36.         csomag[id]++;
  37.         engfunc(EngFunc_RemoveEntity, Ent);
  38.     }
  39.     return FMRES_IGNORED;
  40. }


Ennek mi köze a fegyver player modelhez (p_XYZ.mdl)? Olvasd már el mire válaszolsz...


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: p_ models
HozzászólásElküldve: 2018.07.31. 13:32 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.06.13. 14:05
Hozzászólások: 144
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
Azért fura nekem ez a dolog mivel a v modelek kiválóan mennek de a p model nem.
Letölteni letölti de nem rakja be ...
Jelenleg igy van.

Kód:
public plugin_init()
{
register_event("CurWeapon", "FegyverValtas", "be", "1=1");
}

public FegyverValtas(id)
{
new fegyver  = get_user_weapon(id);

if(fegyver == CSW_HEGRENADE)
{
        set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/newgomodzeus/allap/p_heg.mdl");
   set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/newgomodzeus/allap/v_heg.mdl");
}
if(fegyver == CSW_FLASHBANG)
{
   set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/newgomodzeus/allap/p_flash.mdl");
   set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/newgomodzeus/allap/v_flash.mdl");
}
if(fegyver == CSW_C4)
{
   set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/newgomodzeus/allap/p_c4.mdl");
   set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/newgomodzeus/allap/v_c4.mdl");
}
if(fegyver == CSW_SMOKEGRENADE)
{
   set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/newgomodzeus/allap/p_smoke.mdl");
   set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/newgomodzeus/allap/v_smoke.mdl");
}
}

_________________
(Zeus)Pogibanane :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: p_ models
HozzászólásElküldve: 2018.07.31. 15:21 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
Hozzászólások: 1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
Próbáld ki ezt:
  1. #include <hamsandwich>
  2.  
  3. public plugin_init()
  4. {
  5.     RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_smokegrenade", "ham_nadeDeploy_Post", 1);
  6.     RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_flashbang", "ham_nadeDeploy_Post", 1);
  7.     RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_hegrenade", "ham_nadeDeploy_Post", 1);
  8.     RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_c4", "ham_nadeDeploy_Post", 1);
  9. }
  10.  
  11. public ham_nadeDeploy_Post(iEnt)
  12. {
  13.         if(iEnt <= 0)
  14.                 return HAM_IGNORED;
  15.         static id; id = get_pdata_cbase(iEnt, 41, 4)
  16.         if(!is_user_alive(id))
  17.                 return HAM_IGNORED;
  18.  
  19.         new sClassName[128];
  20.         get_entvar(iEnt, var_classname, sClassName, charsmax(sClassName));
  21.  
  22.         new iWpn = get_weaponid(sClassName);
  23.  
  24.         if(iWpn == CSW_HEGRENADE)
  25.         {
  26.                 set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/newgomodzeus/allap/p_heg.mdl");
  27.                 set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/newgomodzeus/allap/v_heg.mdl");
  28.         }
  29.         else if(iWpn == CSW_C4)
  30.         {
  31.                 set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/newgomodzeus/allap/p_c4.mdl");
  32.                 set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/newgomodzeus/allap/v_c4.mdl");
  33.         }
  34.         else if(iWpn == CSW_SMOKEGRENADE)
  35.         {
  36.                 set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/newgomodzeus/allap/p_smoke.mdl");
  37.                 set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/newgomodzeus/allap/v_smoke.mdl");
  38.         }
  39.         else if(iWpn == CSW_FLASHBANG)
  40.         {
  41.                 set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/newgomodzeus/allap/p_flash.mdl");
  42.                 set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/newgomodzeus/allap/v_flash.mdl");
  43.         }
  44.         return HAM_IGNORED;
  45. }

Ők köszönték meg regener nek ezt a hozzászólást: pogibanane (2018.08.01. 18:39)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: p_ models
HozzászólásElküldve: 2018.07.31. 16:19 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2018.02.07. 01:13
Hozzászólások: 127
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 25 alkalommal
regener írta:
Próbáld ki ezt:
  1. #include <hamsandwich>
  2.  
  3. public plugin_init()
  4. {
  5.     RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_smokegrenade", "ham_nadeDeploy_Post", 1);
  6.     RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_flashbang", "ham_nadeDeploy_Post", 1);
  7.     RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_hegrenade", "ham_nadeDeploy_Post", 1);
  8.     RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_c4", "ham_nadeDeploy_Post", 1);
  9. }
  10.  
  11. public ham_nadeDeploy_Post(iEnt)
  12. {
  13.         if(iEnt <= 0)
  14.                 return HAM_IGNORED;
  15.         static id; id = get_pdata_cbase(iEnt, 41, 4)
  16.         if(!is_user_alive(id))
  17.                 return HAM_IGNORED;
  18.  
  19.         new sClassName[128];
  20.         get_entvar(iEnt, var_classname, sClassName, charsmax(sClassName));
  21.  
  22.         new iWpn = get_weaponid(sClassName);
  23.  
  24.         if(iWpn == CSW_HEGRENADE)
  25.         {
  26.                 set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/newgomodzeus/allap/p_heg.mdl");
  27.                 set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/newgomodzeus/allap/v_heg.mdl");
  28.         }
  29.         else if(iWpn == CSW_C4)
  30.         {
  31.                 set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/newgomodzeus/allap/p_c4.mdl");
  32.                 set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/newgomodzeus/allap/v_c4.mdl");
  33.         }
  34.         else if(iWpn == CSW_SMOKEGRENADE)
  35.         {
  36.                 set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/newgomodzeus/allap/p_smoke.mdl");
  37.                 set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/newgomodzeus/allap/v_smoke.mdl");
  38.         }
  39.         else if(iWpn == CSW_FLASHBANG)
  40.         {
  41.                 set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/newgomodzeus/allap/p_flash.mdl");
  42.                 set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/newgomodzeus/allap/v_flash.mdl");
  43.         }
  44.         return HAM_IGNORED;
  45. }

Szerintem switchel atlathatobb..

U.I:

Igy gondoltam:
  1. #include <hamsandwich>
  2.  
  3. new const Weapons[][] = {
  4.     "weapon_smokegrenade",
  5.     "weapon_flashbang",
  6.     "weapon_hegrenade",
  7.     "weapon_c4"
  8. };
  9.  
  10. public plugin_init()
  11. {
  12.     for(new i;i < sizeof(Weapons); i++)
  13.         RegisterHam(Ham_Item_Deploy, Weapons[i], "ham_nadeDeploy_Post", 1);
  14. }
  15.  
  16. public ham_nadeDeploy_Post(iEnt)
  17. {
  18.         if(iEnt <= 0)
  19.                 return HAM_IGNORED;
  20.         static id; id = get_pdata_cbase(iEnt, 41, 4)
  21.         if(!is_user_alive(id))
  22.                 return HAM_IGNORED;
  23.  
  24.         new sClassName[128];
  25.         get_entvar(iEnt, var_classname, sClassName, charsmax(sClassName));
  26.  
  27.         new iWpn = get_weaponid(sClassName);
  28.        
  29.         switch(iWpn)
  30.         {
  31.             case CSW_HEGRENADE:
  32.             {
  33.                 set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/newgomodzeus/allap/p_heg.mdl");
  34.                 set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/newgomodzeus/allap/v_heg.mdl");
  35.             }
  36.             case CSW_C4:
  37.             {
  38.                 set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/newgomodzeus/allap/p_c4.mdl");
  39.                 set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/newgomodzeus/allap/v_c4.mdl");
  40.             }
  41.             case CSW_SMOKEGRENADE:
  42.             {
  43.                 set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/newgomodzeus/allap/p_smoke.mdl");
  44.                 set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/newgomodzeus/allap/v_smoke.mdl");
  45.             }
  46.             case CSW_FLASHBANG:
  47.             {
  48.                 set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/newgomodzeus/allap/p_flash.mdl");
  49.                 set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/newgomodzeus/allap/v_flash.mdl");
  50.             }
  51.         }
  52.        
  53.         return HAM_IGNORED;
  54. }

Ők köszönték meg Supra nek ezt a hozzászólást: pogibanane (2018.08.01. 18:39)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: p_ models
HozzászólásElküldve: 2018.07.31. 17:52 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
Hozzászólások: 1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
Meg gyorsabb is a switch, csak elsőnek tesztelje hogy működik-e. Utána tőlem úgy alakítja ahogy tetszik :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: p_ models
HozzászólásElküldve: 2018.08.01. 18:38 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.06.13. 14:05
Hozzászólások: 144
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
Most már azt nem tudom hogy a ***hostnál van -e baj, mivel ezzel sem müködik a p_model de a v_ model megy.

Gondoltam saját gépemen megnézem mi a helyzett ezzel a dologal és müködik még a fakemetas változat is mind a 3 módon....

_________________
(Zeus)Pogibanane :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: p_ models
HozzászólásElküldve: 2018.08.01. 18:39 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.06.13. 14:05
Hozzászólások: 144
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
És természetesen nagyon szépen kösszönöm önnöknek a segítséget télleg.

_________________
(Zeus)Pogibanane :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 20 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole