hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 21:51



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 219 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 1 rejtett és 217 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 21 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: skinmenü
HozzászólásElküldve: 2018.09.07. 11:20 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2015.11.20. 17:59
Hozzászólások: 270
Megköszönt másnak: 33 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
matkoimre írta:
The Peace írta:
matkoimre írta:
Sziasztok!

Segítségetek szeretném kérni ,szeretnék ebbe a pluginba új skineket beleírni.Ez hogyan oldható meg valaki segítene benne, előre is köszönöm!


Szép estét:


Nos van neked 1 ilyen const-od (Jelenleg 50 név van beleírva)

  1. new const c_Fegyverek[MAX][] ={
  2.     { "Adidas AK47" },
  3.     { "Barcelone AK47" },
  4.     { "Black AK47" },
  5.     { "Blooded AK47" },
  6.     { "Blue AK47" },
  7.     { "Carboned AK47" },
  8.     { "Collect AK47" },
  9.     { "Color AK47" },
  10.     { "Curzon AK47" },
  11.     { "Galaxy AK47" },
  12.     { "Acho M4A1" },
  13.     { "Black M4A1" },
  14.     { "Cool M4A1" },
  15.     { "Crome M4A1" },
  16.     { "Desert M4A1" },
  17.     { "Dragon M4A1" },
  18.     { "Fain M4A1" },
  19.     { "Fotote M4A1" },
  20.     { "Future M4A1" },
  21.     { "Galaxy M4A1" },
  22.     { "ÁtlátszĂł Deagle" },
  23.     { "Battle Deagle" },
  24.     { "Black Deagle" },
  25.     { "Colt Deagle" },
  26.     { "Dragon Deagle" },
  27.     { "Egyed Deagle" },
  28.     { "Famosas Deagle" },
  29.     { "Fantazi Deagle" },
  30.     { "Galaxy Deagle" },
  31.     { "Gold Deagle" },
  32.     { "Amerika AWP" },
  33.     { "Arany AWP" },
  34.     { "Camon AWP" },
  35.     { "Galaxy AWP" },
  36.     { "Gyik AWP" },
  37.     { "Ice AWP" },
  38.     { "Joker AWP" },
  39.     { "Katona AWP" },
  40.     { "Laser AWP" },
  41.     { "Monster AWP" },
  42.     { "Adidas KĂ©s" },
  43.     { "Atom KĂ©s" },
  44.     { "Black KĂ©s" },
  45.     { "BotkĂ©s" },
  46.     { "Color KĂ©s" },
  47.     { "Dragon KĂ©s" },
  48.     { "Gold KĂ©s" },
  49.     { "Jungel KĂ©s" },
  50.     { "Megatron KĂ©s" },
  51.     { "Natural KĂ©s" }
  52. };


Ahhoz tartozik 1 DEFINÁLT szám (Jelen esetben az az 50 [Annyi amennyi skin van beleírva]
  1. #define MAX 50


Például írjunk bele 1 matkoimre kést, figyelj:


Van az a const ami felül van ugye ehhez +1-t beleírunk (így fog kinézni) :

  1. new const c_Fegyverek[MAX][] ={
  2.     { "Adidas AK47" },
  3.     { "Barcelone AK47" },
  4.     { "Black AK47" },
  5.     { "Blooded AK47" },
  6.     { "Blue AK47" },
  7.     { "Carboned AK47" },
  8.     { "Collect AK47" },
  9.     { "Color AK47" },
  10.     { "Curzon AK47" },
  11.     { "Galaxy AK47" },
  12.     { "Acho M4A1" },
  13.     { "Black M4A1" },
  14.     { "Cool M4A1" },
  15.     { "Crome M4A1" },
  16.     { "Desert M4A1" },
  17.     { "Dragon M4A1" },
  18.     { "Fain M4A1" },
  19.     { "Fotote M4A1" },
  20.     { "Future M4A1" },
  21.     { "Galaxy M4A1" },
  22.     { "ÁtlátszĂł Deagle" },
  23.     { "Battle Deagle" },
  24.     { "Black Deagle" },
  25.     { "Colt Deagle" },
  26.     { "Dragon Deagle" },
  27.     { "Egyed Deagle" },
  28.     { "Famosas Deagle" },
  29.     { "Fantazi Deagle" },
  30.     { "Galaxy Deagle" },
  31.     { "Gold Deagle" },
  32.     { "Amerika AWP" },
  33.     { "Arany AWP" },
  34.     { "Camon AWP" },
  35.     { "Galaxy AWP" },
  36.     { "Gyik AWP" },
  37.     { "Ice AWP" },
  38.     { "Joker AWP" },
  39.     { "Katona AWP" },
  40.     { "Laser AWP" },
  41.     { "Monster AWP" },
  42.     { "Adidas KĂ©s" },
  43.     { "Atom KĂ©s" },
  44.     { "Black KĂ©s" },
  45.     { "BotkĂ©s" },
  46.     { "Color KĂ©s" },
  47.     { "Dragon KĂ©s" },
  48.     { "Gold KĂ©s" },
  49.     { "Jungel KĂ©s" },
  50.     { "Megatron KĂ©s" },
  51.     { "Natural KĂ©s" },
  52.         { "Matkoimre KĂ©s" }
  53. };


Mivel beleírtuk ezért a DEFINÁLÁS(MAX)-ba is írunk +1-t (51 lesz).

  1. #define MAX 51


Ahol az elérést találjuk megkeressük azt a const-ot (Jelen esetben):

  1. new const m_KNIFE[][] ={
  2.     "models/exodus_skinmenu/knife/Adidas.mdl",
  3.     "models/exodus_skinmenu/knife/Atom.mdl",
  4.     "models/exodus_skinmenu/knife/Black.mdl",
  5.     "models/exodus_skinmenu/knife/Bot.mdl",
  6.     "models/exodus_skinmenu/knife/Color.mdl",
  7.     "models/exodus_skinmenu/knife/Dragon.mdl",
  8.     "models/exodus_skinmenu/knife/Gold.mdl",
  9.     "models/exodus_skinmenu/knife/Jungel.mdl",
  10.     "models/exodus_skinmenu/knife/Megatron.mdl",
  11.     "models/exodus_skinmenu/knife/Natural.mdl"
  12. };


Ehhez is +1-t hozzáírunk a végére.

  1. new const m_KNIFE[][] ={
  2.     "models/exodus_skinmenu/knife/Adidas.mdl",
  3.     "models/exodus_skinmenu/knife/Atom.mdl",
  4.     "models/exodus_skinmenu/knife/Black.mdl",
  5.     "models/exodus_skinmenu/knife/Bot.mdl",
  6.     "models/exodus_skinmenu/knife/Color.mdl",
  7.     "models/exodus_skinmenu/knife/Dragon.mdl",
  8.     "models/exodus_skinmenu/knife/Gold.mdl",
  9.     "models/exodus_skinmenu/knife/Jungel.mdl",
  10.     "models/exodus_skinmenu/knife/Megatron.mdl",
  11.     "models/exodus_skinmenu/knife/Natural.mdl",
  12.         "models/exodus_skinmenu/knife/Matkoimre.mdl" // Ezt írtam hozzá
  13. };


És már mást a forráskódba nem is kell tenned, hanem az SQL-be a szerkezetnél az IT_50 után létrehozol +1-t ami lesz az IT_51 (INT 11)


És ennyi volna...


na ugye hogy nem nehéz? :D


köszi de a drop esélyt hogyan tudok állítani hogy nehezebben dobálja a skineket ?


Hálás köszönet a segítségért!

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: skinmenü
HozzászólásElküldve: 2018.09.07. 14:50 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.06. 14:20
Hozzászólások: 964
Megköszönt másnak: 102 alkalommal
Megköszönték neki: 134 alkalommal
matkoimre írta:
Hálás köszönet a segítségért!


Hagyja a f*szba, amiben tudok segítek.

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: skinmenü
HozzászólásElküldve: 2018.09.07. 16:59 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2015.11.20. 17:59
Hozzászólások: 270
Megköszönt másnak: 33 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
The Peace írta:
matkoimre írta:
Hálás köszönet a segítségért!


Hagyja a f*szba, amiben tudok segítek.




droprendszerbe és az ölés rendszerbe segítenél?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: skinmenü
HozzászólásElküldve: 2018.09.08. 11:34 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2015.11.20. 17:59
Hozzászólások: 270
Megköszönt másnak: 33 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
matkoimre írta:
Supra írta:
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <colorchat>
  5. #include <hamsandwich>
  6. #include <sqlx>
  7.  
  8. new const PLUGIN[] = "Skin Menü"
  9. new const VERSION[] = "1.0"
  10. new const AUTHOR[] = "exodus"
  11.  
  12. //------------------------------------------------------------------------------------------------
  13. //Beállítások
  14. //------------------------------------------------------------------------------------------------
  15.  
  16. new const SQLINFO[][] = { "", "", "", "" };
  17.  
  18. new const Prefix[] = "[.:BlacK DemonS:.] Fun Szerver" //Menükben megjelenõ prefix
  19. new const Chat_Prefix[] = "[.:BlacK DemonS:.]" //Chatben megjelenõ prefix
  20. new const Website[] = "fb.com/groups/blackdemonsszerver/" //Fõmenüben a menük alatt megjelenõ kiírás (pl.: fb oldal)
  21.  
  22. new const Drop[][] = { 50 }; //Mennyi ölés után adjon valamilyen skint.
  23.  
  24. #define MAX 51 //Felszerelhetõ skinek száma
  25. #define ADMIN ADMIN_BAN //Addoláshoz szükséges jog
  26.  
  27. //------------------------------------------------------------------------------------------------
  28. //------------------------------------------------------------------------------------------------
  29. //------------------------------------------------------------------------------------------------
  30. new t_OSkin[MAX][33], t_Skin[5][33], Oles[2][33], name[32][33];
  31. new Beallitasok[33];
  32. new Handle:g_SqlTuple;
  33. //------------------------------------------------------------------------------------------------
  34.  
  35. public plugin_init()
  36. {
  37. register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR)
  38.  
  39. sql_create_table();
  40.  
  41. register_impulse(201, "m_Fomenu");
  42. register_clcmd("say /menu", "m_Fomenu");
  43. register_clcmd("say /add", "m_Addolas");
  44.  
  45. register_event("CurWeapon", "m_CurWeapon", "be", "1=1");
  46. register_event("DeathMsg", "m_Halal", "a");
  47. }
  48.  
  49. new const c_Fegyverek[MAX][] =
  50. {
  51.     { "Adidas AK47" },
  52.     { "Barcelone AK47" },
  53.     { "Black AK47" },
  54.     { "Blooded AK47" },
  55.     { "Blue AK47" },
  56.     { "Carboned AK47" },
  57.     { "Collect AK47" },
  58.     { "Color AK47" },
  59.     { "Curzon AK47" },
  60.     { "Galaxy AK47" },
  61.     { "Acho M4A1" },
  62.     { "Black M4A1" },
  63.     { "Cool M4A1" },
  64.     { "Crome M4A1" },
  65.     { "Desert M4A1" },
  66.     { "Dragon M4A1" },
  67.     { "Fain M4A1" },
  68.     { "Fotote M4A1" },
  69.     { "Future M4A1" },
  70.     { "Galaxy M4A1" },
  71.     { "Átlátszó Deagle" },
  72.     { "Battle Deagle" },
  73.     { "Black Deagle" },
  74.     { "Colt Deagle" },
  75.     { "Dragon Deagle" },
  76.     { "Egyed Deagle" },
  77.     { "Famosas Deagle" },
  78.     { "Fantazi Deagle" },
  79.     { "Galaxy Deagle" },
  80.     { "Gold Deagle" },
  81.     { "Amerika AWP" },
  82.     { "Arany AWP" },
  83.     { "Camon AWP" },
  84.     { "Galaxy AWP" },
  85.     { "Gyik AWP" },
  86.     { "Ice AWP" },
  87.     { "Joker AWP" },
  88.     { "Katona AWP" },
  89.     { "Laser AWP" },
  90.     { "Monster AWP" },
  91.     { "Adidas Kés" },
  92.     { "Atom Kés" },
  93.     { "Black Kés" },
  94.     { "Botkés" },
  95.     { "Color Kés" },
  96.     { "Dragon Kés" },
  97.     { "Gold Kés" },
  98.     { "Jungel Kés" },
  99.     { "Megatron Kés" },
  100.     { "Natural Kés" },
  101.     { "+1 kés" }
  102. };
  103.  
  104. new const m_AK47[][] =
  105. {
  106.     "models/exodus_skinmenu/Ak47/Adidas.mdl",
  107.     "models/exodus_skinmenu/Ak47/Barcelone.mdl",
  108.     "models/exodus_skinmenu/Ak47/Black.mdl",
  109.     "models/exodus_skinmenu/Ak47/Blooded.mdl",
  110.     "models/exodus_skinmenu/Ak47/Blue.mdl",
  111.     "models/exodus_skinmenu/Ak47/Carboned.mdl",
  112.     "models/exodus_skinmenu/Ak47/Collect.mdl",
  113.     "models/exodus_skinmenu/Ak47/Collor.mdl",
  114.     "models/exodus_skinmenu/Ak47/Curzon.mdl",
  115.     "models/exodus_skinmenu/Ak47/Galaxy.mdl"
  116. };
  117. new const m_M4A1[][] =
  118. {
  119.     "models/exodus_skinmenu/M4a1/Acho.mdl",
  120.     "models/exodus_skinmenu/M4a1/Black.mdl",
  121.     "models/exodus_skinmenu/M4a1/Cool.mdl",
  122.     "models/exodus_skinmenu/M4a1/Crome.mdl",
  123.     "models/exodus_skinmenu/M4a1/Desert.mdl",
  124.     "models/exodus_skinmenu/M4a1/Dragon.mdl",
  125.     "models/exodus_skinmenu/M4a1/Fain.mdl",
  126.     "models/exodus_skinmenu/M4a1/Fotote.mdl",
  127.     "models/exodus_skinmenu/M4a1/Future.mdl",
  128.     "models/exodus_skinmenu/M4a1/Galaxy.mdl"
  129. };
  130. new const m_DEAGLE[][] =
  131. {
  132.     "models/exodus_skinmenu/Deagle/Atlatszo.mdl",
  133.     "models/exodus_skinmenu/Deagle/Batle.mdl",
  134.     "models/exodus_skinmenu/Deagle/Black.mdl",
  135.     "models/exodus_skinmenu/Deagle/Colt.mdl",
  136.     "models/exodus_skinmenu/Deagle/Dragon.mdl",
  137.     "models/exodus_skinmenu/Deagle/Egyed.mdl",
  138.     "models/exodus_skinmenu/Deagle/Famosas.mdl",
  139.     "models/exodus_skinmenu/Deagle/Fantazi.mdl",
  140.     "models/exodus_skinmenu/Deagle/Galaxy.mdl",
  141.     "models/exodus_skinmenu/Deagle/Gold.mdl"
  142. };
  143. new const m_AWP[][] =
  144. {
  145.     "models/exodus_skinmenu/awp/Amerika.mdl",
  146.     "models/exodus_skinmenu/awp/Arany.mdl",
  147.     "models/exodus_skinmenu/awp/Camon.mdl",
  148.     "models/exodus_skinmenu/awp/Galaxy.mdl",
  149.     "models/exodus_skinmenu/awp/Gyik.mdl",
  150.     "models/exodus_skinmenu/awp/Ice.mdl",
  151.     "models/exodus_skinmenu/awp/Joker.mdl",
  152.     "models/exodus_skinmenu/awp/Katona.mdl",
  153.     "models/exodus_skinmenu/awp/Laser.mdl",
  154.     "models/exodus_skinmenu/awp/Monster.mdl"
  155. };
  156. new const m_KNIFE[][] =
  157. {
  158.     "models/exodus_skinmenu/knife/Adidas.mdl",
  159.     "models/exodus_skinmenu/knife/Atom.mdl",
  160.     "models/exodus_skinmenu/knife/Black.mdl",
  161.     "models/exodus_skinmenu/knife/Bot.mdl",
  162.     "models/exodus_skinmenu/knife/Color.mdl",
  163.     "models/exodus_skinmenu/knife/Dragon.mdl",
  164.     "models/exodus_skinmenu/knife/Gold.mdl",
  165.     "models/exodus_skinmenu/knife/Jungel.mdl",
  166.     "models/exodus_skinmenu/knife/Megatron.mdl",
  167.     "models/exodus_skinmenu/knife/Natural.mdl",
  168.     "models/exodus_skinmenu/knife/+1kes.mdl"
  169. };
  170. public m_Addolas(id)
  171. {
  172.     if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  173.     {
  174.         for(new i;i < MAX; i++)
  175.         t_OSkin[i][id] += 1;
  176.         ColorChat(id, GREEN, "%s^1Megkaptál minden skint!", Chat_Prefix);
  177.     }
  178.     else
  179.     {
  180.         ColorChat(id, GREEN, "%s^1Nincs jogod ehhez a parancshoz", Chat_Prefix);
  181.     }
  182. }
  183. public m_Fomenu(id)
  184. {
  185. new cim[121];
  186. format(cim, charsmax(cim), "[%s] \r~ \dFõmenü^n\dKövetkezõ Drop: [\r%d\d/%dÖlés]", Prefix, Oles[0][id], Drop[0][0]);
  187. new menu = menu_create(cim, "h_Fomenu");
  188.  
  189. menu_additem(menu, "Felszerelések", "1", 0);
  190. menu_additem(menu, "Beállitások", "2", 0);
  191. format(cim, charsmax(cim), "Random Skin \d[\r%d\d/25Ölés]^n^n\d%s", Oles[1][id], Website);
  192. menu_additem(menu, cim, "3", 0);
  193.  
  194. menu_display(id, menu, 0);
  195. }
  196.  
  197. public h_Fomenu(id, menu, item)
  198. {
  199. if(item == MENU_EXIT)
  200. {
  201.     menu_destroy(menu);
  202.     return;
  203. }
  204.  
  205. new data[9], szName[64];
  206. new access, callback;
  207. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  208. new key = str_to_num(data);
  209.  
  210. switch(key)
  211.     {
  212.         case 1: m_Felszereles(id);
  213.         case 2: m_Skinbeallitas(id);
  214.         case 3:
  215.         {
  216.             if(Oles[1][id] >= 15)
  217.             {
  218.                 m_RandomDrop(id);
  219.             }
  220.             else
  221.             {
  222.                 ColorChat(id, GREEN, "%s^1Nincs meg a szükséges 15 ölésed", Chat_Prefix);
  223.             }
  224.         }
  225.     }
  226. }
  227. public m_Felszereles(id)
  228. {
  229. new String[121];
  230. formatex(String, charsmax(String), "[%s] \r~ \dFelszerelés", Prefix);
  231. new menu = menu_create(String, "h_Felszereles");
  232.  
  233.     for(new i;i < sizeof(c_Fegyverek); i++)
  234.     {
  235.         if(t_OSkin[i][id] > 0)
  236.         {
  237.             new Sor[6]; num_to_str(i, Sor, 5);
  238.             formatex(String, charsmax(String), "%s \d[\r%d \dDB]", c_Fegyverek[i][0], t_OSkin[i][id]);
  239.             menu_additem(menu, String, Sor);
  240.         }
  241.     }
  242.    
  243. menu_display(id, menu, 0);
  244. }
  245.  
  246. public h_Felszereles(id, menu, item)
  247. {
  248. if(item == MENU_EXIT)
  249. {
  250.     menu_destroy(menu);
  251.     return;
  252. }
  253.  
  254. new data[9], szName[64];
  255. new access, callback;
  256. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  257. new key = str_to_num(data);
  258.  
  259. switch(key)
  260.     {
  261.         case 0..9: t_Skin[0][id] = key;
  262.         case 10..19: t_Skin[1][id] = key-9;
  263.         case 20..29: t_Skin[2][id] = key-19;
  264.         case 30..39: t_Skin[3][id] = key-29;
  265.         case 40..49: t_Skin[4][id] = key-39;
  266.     }
  267. }
  268.  
  269. public m_Halal()
  270. {
  271. new Gyilkos = read_data(1);
  272. new Aldozat = read_data(2);
  273.  
  274. if(Gyilkos == Aldozat)
  275. return PLUGIN_HANDLED;
  276.  
  277. for(new i;i < 2; i++)
  278. Oles[i][Gyilkos] ++;
  279.  
  280. m_Halal_Ellenorzes(Gyilkos);
  281. return PLUGIN_HANDLED;
  282. }
  283. public m_Halal_Ellenorzes(id)
  284. {
  285. new FegyverID = random_num(0, MAX)
  286.  
  287.     if(Oles[0][id] >= Drop[0][0])
  288.     {
  289.         t_OSkin[FegyverID][id]++;
  290.         Oles[0][id] = 0;
  291.         ColorChat(id, GREEN, "%s^1Találtál egy ^4%s^1-t.", Chat_Prefix, c_Fegyverek[FegyverID]);
  292.     }
  293. }
  294. public m_Skinbeallitas(id)
  295. {
  296. new cim[121];
  297. format(cim, charsmax(cim), "[%s] \r~ \dBeállítások", Prefix);
  298. new menu = menu_create(cim, "Skinbeallitas_h");
  299.    
  300. menu_additem(menu, Beallitasok[id] == 1 ? "Skin: \rBekapcsolva \y| \wKikapcsolva":"Skin: \wBekapcsolva \y| \rKikapcsolva", "1",0);
  301.    
  302. menu_display(id, menu, 0);
  303. }
  304. public Skinbeallitas_h(id, menu, item)
  305. {
  306. if(item == MENU_EXIT)
  307. {
  308.         menu_destroy(menu);
  309.         return;
  310. }
  311.    
  312. new data[9], szName[64];
  313. new access, callback;
  314. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  315. new key = str_to_num(data);
  316.    
  317. switch(key)
  318. {
  319.         case 1:
  320.         {
  321.             if(Beallitasok[id] == 1)
  322.             {
  323.                 Beallitasok[id] = 0;
  324.             }
  325.             else
  326.             {
  327.                 Beallitasok[id] = 1;
  328.             }
  329.             m_Skinbeallitas(id);
  330.         }
  331.     }
  332. }
  333. public plugin_precache()
  334. {
  335.     for(new i;i < sizeof(m_AK47); i++)
  336.     {
  337.         precache_model(m_AK47[i]);
  338.     }
  339.     for(new i;i < sizeof(m_M4A1); i++)
  340.     {
  341.         precache_model(m_M4A1[i]);
  342.     }
  343.     for(new i;i < sizeof(m_DEAGLE); i++)
  344.     {
  345.         precache_model(m_DEAGLE[i]);
  346.     }
  347.     for(new i;i < sizeof(m_AWP); i++)
  348.     {
  349.         precache_model(m_AWP[i]);
  350.     }
  351.     for(new i;i < sizeof(m_KNIFE); i++)
  352.     {
  353.         precache_model(m_KNIFE[i]);
  354.     }
  355. }
  356. public m_CurWeapon(id)
  357. {
  358.     if(Beallitasok[id] == 0)
  359.         return;
  360.  
  361.     new beallitasok = get_user_weapon(id);
  362.  
  363.     for(new i;i < sizeof(m_AK47); i++)
  364.     {
  365.         if(t_Skin[0][id] == 1 + i && beallitasok == CSW_AK47)
  366.         {
  367.             set_pev(id, pev_viewmodel2, m_AK47[i]);
  368.         }
  369.     }
  370.     for(new i;i < sizeof(m_M4A1); i++)
  371.     {
  372.         if(t_Skin[1][id] == 1 + i && beallitasok == CSW_M4A1)
  373.         {
  374.             set_pev(id, pev_viewmodel2, m_M4A1[i]);
  375.         }
  376.     }
  377.     for(new i;i < sizeof(m_DEAGLE); i++)
  378.     {
  379.         if(t_Skin[2][id] == 1 + i && beallitasok == CSW_DEAGLE)
  380.         {
  381.             set_pev(id, pev_viewmodel2, m_DEAGLE[i]);
  382.         }
  383.     }
  384.     for(new i;i < sizeof(m_AWP); i++)
  385.     {
  386.         if(t_Skin[3][id] == 1 + i && beallitasok == CSW_AWP)
  387.         {
  388.             set_pev(id, pev_viewmodel2, m_AWP[i]);
  389.         }
  390.     }
  391.     for(new i;i < sizeof(m_KNIFE); i++)
  392.     {
  393.         if(t_Skin[4][id] == 1 + i && beallitasok == CSW_KNIFE)
  394.         {
  395.             set_pev(id, pev_viewmodel2, m_KNIFE[i]);
  396.         }
  397.     }
  398. }
  399. public m_RandomDrop(id)
  400. {
  401. new FegyverID = random_num(0, MAX)
  402.  
  403. t_OSkin[FegyverID][id]++;
  404. Oles[1][id] -= 25;
  405. ColorChat(id, GREEN, "%s^1Random Drop: ^4%s^1.", Chat_Prefix, c_Fegyverek[FegyverID]);
  406. }
  407. public client_disconnect(id)
  408. {
  409. if(!is_user_bot(id))
  410. {
  411.     sql_update_user(id);
  412. }
  413. for(new i;i < 2; i++)
  414. Oles[i][id] = 0;
  415.  
  416. for(new i;i < MAX; i++)
  417. t_OSkin[i][id] = 0;
  418.  
  419. for(new i;i < 5; i++)
  420. t_Skin[i][id] = 0;
  421.  
  422. copy(name[id], charsmax(name[]), "");
  423. }
  424. public client_putinserver(id)
  425. {
  426.     if(!is_user_bot(id))
  427.     {
  428.         get_user_name(id, name[id], charsmax(name));
  429.         sql_load_user(id);
  430.     }
  431.    
  432.     Beallitasok[id] = 1;
  433. }
  434. public sql_create_table()
  435. {
  436. g_SqlTuple = SQL_MakeDbTuple(SQLINFO[0], SQLINFO[1], SQLINFO[2], SQLINFO[3]);
  437.  
  438. static Query[10048];
  439. new Len;
  440.  
  441. Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query), "CREATE TABLE IF NOT EXISTS `skin_menu_1.0`");
  442. Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "(`Nev` varchar(32) NOT NULL, ");
  443.  
  444. for(new i;i < MAX; i++)
  445. Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`IT_%d` int(11) NOT NULL,", i);
  446.  
  447. for(new i;i < 2; i++)
  448. Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`Kill_%d` int(11) NOT NULL,", i);
  449.  
  450. for(new i;i < 5; i++)
  451. Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`SK_%d` int(11) NOT NULL,", i);
  452.  
  453. Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`id` INT(11) NOT NULL AUTO_INCREMENT PRIMARY KEY)");
  454.  
  455. SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "createTableThread", Query);
  456. }
  457.  
  458. public sql_load_user(id)
  459. {
  460. static Query[10048];
  461. new Data[1];
  462. Data[0] = id;
  463.  
  464. formatex(Query, charsmax(Query), "SELECT * FROM `skin_menu_1.0` WHERE Nev = ^"%s^";", name[id]);
  465. SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "QuerySelectData", Query, Data, 1);
  466. }
  467. public QuerySelectData(FailState, Handle:Query, Error[], Errcode, Data[], DataSize, Float:Queuetime)
  468. {
  469.     if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED || FailState == TQUERY_QUERY_FAILED)
  470.     {
  471.         log_amx("%s", Error);
  472.         return;
  473.     }
  474.     else
  475.     {
  476.     new id = Data[0];
  477.    
  478.     if(SQL_NumRows(Query) > 0)
  479.     {
  480.         for(new i;i < 2; i++)
  481.         {
  482.             new String[64];
  483.             formatex(String, charsmax(String), "Kill_%d", i);
  484.             Oles[i][id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, String));
  485.         }
  486.        
  487.         for(new i;i < MAX; i++)
  488.         {
  489.             new String[64];
  490.             formatex(String, charsmax(String), "IT_%d", i);
  491.             t_OSkin[i][id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, String));
  492.         }
  493.    
  494.         for(new i;i < 5; i++)
  495.         {
  496.             new String[64];
  497.             formatex(String, charsmax(String), "SK%d", i);
  498.             t_Skin[i][id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, String));
  499.         }
  500.     }
  501.     else
  502.     {
  503.         sql_save_user(id);
  504.     }
  505.     }
  506. }
  507. public sql_save_user(id)
  508. {
  509. static Query[256];
  510.  
  511. formatex(Query, charsmax(Query), "INSERT INTO `skin_menu_1.0` (`Nev`) VALUES (^"%s^");", name[id]);
  512. SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "QuerySetData", Query);
  513. }
  514. public sql_update_user(id)
  515. {
  516. static Query[10048];
  517. new Len;
  518.  
  519. Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query), "UPDATE `skin_menu_1.0` SET Kill_1 = ^"%i^", ",Oles[0][id]);
  520.  
  521. for(new i;i < MAX; i++)
  522. Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "IT_%d = ^"%i^", ", i, t_OSkin[i][id]);
  523.  
  524. for(new i;i < 5; i++)
  525. Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "SK_%d = ^"%i^", ", i, t_Skin[i][id]);
  526.  
  527. Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "Kill_0 = ^"%i^" WHERE Nev = ^"%s^";", Oles[1][id], name[id]);
  528.  
  529. SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "QuerySetData", Query);
  530. }
  531. public createTableThread(FailState, Handle:Query, Error[], Errcode, Data[], DataSize, Float:Queuetime)
  532. {
  533.     if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED)
  534.     set_fail_state("[HIBA*] NEM TUDTAM CSATLAKOZNI AZ ADATBAZISHOZ!");
  535.     else if(FailState == TQUERY_QUERY_FAILED)
  536.     set_fail_state("Query Error");
  537.     if(Errcode)
  538.     log_amx("[HIBA*] HIBAT DOBTAM: %s",Error);
  539. }
  540. public QuerySetData(FailState, Handle:Query, Error[], Errcode, Data[], DataSize, Float:Queuetime)
  541. {
  542.     if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED || FailState == TQUERY_QUERY_FAILED)
  543.     {
  544.         log_amx("%s", Error);
  545.         return;
  546.     }
  547. }
  548. public plugin_end()
  549. {
  550.     SQL_FreeHandle(g_SqlTuple);
  551. }
  552. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  553. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  554. */

tesssek



köszönöm a segítséget!


beletudod nekem írni hogy ID-re mentsen ?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: skinmenü
HozzászólásElküldve: 2018.09.24. 18:51 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2015.11.20. 17:59
Hozzászólások: 270
Megköszönt másnak: 33 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
matkoimre írta:
matkoimre írta:
Supra írta:
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <colorchat>
  5. #include <hamsandwich>
  6. #include <sqlx>
  7.  
  8. new const PLUGIN[] = "Skin Menü"
  9. new const VERSION[] = "1.0"
  10. new const AUTHOR[] = "exodus"
  11.  
  12. //------------------------------------------------------------------------------------------------
  13. //Beállítások
  14. //------------------------------------------------------------------------------------------------
  15.  
  16. new const SQLINFO[][] = { "", "", "", "" };
  17.  
  18. new const Prefix[] = "[.:BlacK DemonS:.] Fun Szerver" //Menükben megjelenõ prefix
  19. new const Chat_Prefix[] = "[.:BlacK DemonS:.]" //Chatben megjelenõ prefix
  20. new const Website[] = "fb.com/groups/blackdemonsszerver/" //Fõmenüben a menük alatt megjelenõ kiírás (pl.: fb oldal)
  21.  
  22. new const Drop[][] = { 50 }; //Mennyi ölés után adjon valamilyen skint.
  23.  
  24. #define MAX 51 //Felszerelhetõ skinek száma
  25. #define ADMIN ADMIN_BAN //Addoláshoz szükséges jog
  26.  
  27. //------------------------------------------------------------------------------------------------
  28. //------------------------------------------------------------------------------------------------
  29. //------------------------------------------------------------------------------------------------
  30. new t_OSkin[MAX][33], t_Skin[5][33], Oles[2][33], name[32][33];
  31. new Beallitasok[33];
  32. new Handle:g_SqlTuple;
  33. //------------------------------------------------------------------------------------------------
  34.  
  35. public plugin_init()
  36. {
  37. register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR)
  38.  
  39. sql_create_table();
  40.  
  41. register_impulse(201, "m_Fomenu");
  42. register_clcmd("say /menu", "m_Fomenu");
  43. register_clcmd("say /add", "m_Addolas");
  44.  
  45. register_event("CurWeapon", "m_CurWeapon", "be", "1=1");
  46. register_event("DeathMsg", "m_Halal", "a");
  47. }
  48.  
  49. new const c_Fegyverek[MAX][] =
  50. {
  51.     { "Adidas AK47" },
  52.     { "Barcelone AK47" },
  53.     { "Black AK47" },
  54.     { "Blooded AK47" },
  55.     { "Blue AK47" },
  56.     { "Carboned AK47" },
  57.     { "Collect AK47" },
  58.     { "Color AK47" },
  59.     { "Curzon AK47" },
  60.     { "Galaxy AK47" },
  61.     { "Acho M4A1" },
  62.     { "Black M4A1" },
  63.     { "Cool M4A1" },
  64.     { "Crome M4A1" },
  65.     { "Desert M4A1" },
  66.     { "Dragon M4A1" },
  67.     { "Fain M4A1" },
  68.     { "Fotote M4A1" },
  69.     { "Future M4A1" },
  70.     { "Galaxy M4A1" },
  71.     { "Átlátszó Deagle" },
  72.     { "Battle Deagle" },
  73.     { "Black Deagle" },
  74.     { "Colt Deagle" },
  75.     { "Dragon Deagle" },
  76.     { "Egyed Deagle" },
  77.     { "Famosas Deagle" },
  78.     { "Fantazi Deagle" },
  79.     { "Galaxy Deagle" },
  80.     { "Gold Deagle" },
  81.     { "Amerika AWP" },
  82.     { "Arany AWP" },
  83.     { "Camon AWP" },
  84.     { "Galaxy AWP" },
  85.     { "Gyik AWP" },
  86.     { "Ice AWP" },
  87.     { "Joker AWP" },
  88.     { "Katona AWP" },
  89.     { "Laser AWP" },
  90.     { "Monster AWP" },
  91.     { "Adidas Kés" },
  92.     { "Atom Kés" },
  93.     { "Black Kés" },
  94.     { "Botkés" },
  95.     { "Color Kés" },
  96.     { "Dragon Kés" },
  97.     { "Gold Kés" },
  98.     { "Jungel Kés" },
  99.     { "Megatron Kés" },
  100.     { "Natural Kés" },
  101.     { "+1 kés" }
  102. };
  103.  
  104. new const m_AK47[][] =
  105. {
  106.     "models/exodus_skinmenu/Ak47/Adidas.mdl",
  107.     "models/exodus_skinmenu/Ak47/Barcelone.mdl",
  108.     "models/exodus_skinmenu/Ak47/Black.mdl",
  109.     "models/exodus_skinmenu/Ak47/Blooded.mdl",
  110.     "models/exodus_skinmenu/Ak47/Blue.mdl",
  111.     "models/exodus_skinmenu/Ak47/Carboned.mdl",
  112.     "models/exodus_skinmenu/Ak47/Collect.mdl",
  113.     "models/exodus_skinmenu/Ak47/Collor.mdl",
  114.     "models/exodus_skinmenu/Ak47/Curzon.mdl",
  115.     "models/exodus_skinmenu/Ak47/Galaxy.mdl"
  116. };
  117. new const m_M4A1[][] =
  118. {
  119.     "models/exodus_skinmenu/M4a1/Acho.mdl",
  120.     "models/exodus_skinmenu/M4a1/Black.mdl",
  121.     "models/exodus_skinmenu/M4a1/Cool.mdl",
  122.     "models/exodus_skinmenu/M4a1/Crome.mdl",
  123.     "models/exodus_skinmenu/M4a1/Desert.mdl",
  124.     "models/exodus_skinmenu/M4a1/Dragon.mdl",
  125.     "models/exodus_skinmenu/M4a1/Fain.mdl",
  126.     "models/exodus_skinmenu/M4a1/Fotote.mdl",
  127.     "models/exodus_skinmenu/M4a1/Future.mdl",
  128.     "models/exodus_skinmenu/M4a1/Galaxy.mdl"
  129. };
  130. new const m_DEAGLE[][] =
  131. {
  132.     "models/exodus_skinmenu/Deagle/Atlatszo.mdl",
  133.     "models/exodus_skinmenu/Deagle/Batle.mdl",
  134.     "models/exodus_skinmenu/Deagle/Black.mdl",
  135.     "models/exodus_skinmenu/Deagle/Colt.mdl",
  136.     "models/exodus_skinmenu/Deagle/Dragon.mdl",
  137.     "models/exodus_skinmenu/Deagle/Egyed.mdl",
  138.     "models/exodus_skinmenu/Deagle/Famosas.mdl",
  139.     "models/exodus_skinmenu/Deagle/Fantazi.mdl",
  140.     "models/exodus_skinmenu/Deagle/Galaxy.mdl",
  141.     "models/exodus_skinmenu/Deagle/Gold.mdl"
  142. };
  143. new const m_AWP[][] =
  144. {
  145.     "models/exodus_skinmenu/awp/Amerika.mdl",
  146.     "models/exodus_skinmenu/awp/Arany.mdl",
  147.     "models/exodus_skinmenu/awp/Camon.mdl",
  148.     "models/exodus_skinmenu/awp/Galaxy.mdl",
  149.     "models/exodus_skinmenu/awp/Gyik.mdl",
  150.     "models/exodus_skinmenu/awp/Ice.mdl",
  151.     "models/exodus_skinmenu/awp/Joker.mdl",
  152.     "models/exodus_skinmenu/awp/Katona.mdl",
  153.     "models/exodus_skinmenu/awp/Laser.mdl",
  154.     "models/exodus_skinmenu/awp/Monster.mdl"
  155. };
  156. new const m_KNIFE[][] =
  157. {
  158.     "models/exodus_skinmenu/knife/Adidas.mdl",
  159.     "models/exodus_skinmenu/knife/Atom.mdl",
  160.     "models/exodus_skinmenu/knife/Black.mdl",
  161.     "models/exodus_skinmenu/knife/Bot.mdl",
  162.     "models/exodus_skinmenu/knife/Color.mdl",
  163.     "models/exodus_skinmenu/knife/Dragon.mdl",
  164.     "models/exodus_skinmenu/knife/Gold.mdl",
  165.     "models/exodus_skinmenu/knife/Jungel.mdl",
  166.     "models/exodus_skinmenu/knife/Megatron.mdl",
  167.     "models/exodus_skinmenu/knife/Natural.mdl",
  168.     "models/exodus_skinmenu/knife/+1kes.mdl"
  169. };
  170. public m_Addolas(id)
  171. {
  172.     if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  173.     {
  174.         for(new i;i < MAX; i++)
  175.         t_OSkin[i][id] += 1;
  176.         ColorChat(id, GREEN, "%s^1Megkaptál minden skint!", Chat_Prefix);
  177.     }
  178.     else
  179.     {
  180.         ColorChat(id, GREEN, "%s^1Nincs jogod ehhez a parancshoz", Chat_Prefix);
  181.     }
  182. }
  183. public m_Fomenu(id)
  184. {
  185. new cim[121];
  186. format(cim, charsmax(cim), "[%s] \r~ \dFõmenü^n\dKövetkezõ Drop: [\r%d\d/%dÖlés]", Prefix, Oles[0][id], Drop[0][0]);
  187. new menu = menu_create(cim, "h_Fomenu");
  188.  
  189. menu_additem(menu, "Felszerelések", "1", 0);
  190. menu_additem(menu, "Beállitások", "2", 0);
  191. format(cim, charsmax(cim), "Random Skin \d[\r%d\d/25Ölés]^n^n\d%s", Oles[1][id], Website);
  192. menu_additem(menu, cim, "3", 0);
  193.  
  194. menu_display(id, menu, 0);
  195. }
  196.  
  197. public h_Fomenu(id, menu, item)
  198. {
  199. if(item == MENU_EXIT)
  200. {
  201.     menu_destroy(menu);
  202.     return;
  203. }
  204.  
  205. new data[9], szName[64];
  206. new access, callback;
  207. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  208. new key = str_to_num(data);
  209.  
  210. switch(key)
  211.     {
  212.         case 1: m_Felszereles(id);
  213.         case 2: m_Skinbeallitas(id);
  214.         case 3:
  215.         {
  216.             if(Oles[1][id] >= 15)
  217.             {
  218.                 m_RandomDrop(id);
  219.             }
  220.             else
  221.             {
  222.                 ColorChat(id, GREEN, "%s^1Nincs meg a szükséges 15 ölésed", Chat_Prefix);
  223.             }
  224.         }
  225.     }
  226. }
  227. public m_Felszereles(id)
  228. {
  229. new String[121];
  230. formatex(String, charsmax(String), "[%s] \r~ \dFelszerelés", Prefix);
  231. new menu = menu_create(String, "h_Felszereles");
  232.  
  233.     for(new i;i < sizeof(c_Fegyverek); i++)
  234.     {
  235.         if(t_OSkin[i][id] > 0)
  236.         {
  237.             new Sor[6]; num_to_str(i, Sor, 5);
  238.             formatex(String, charsmax(String), "%s \d[\r%d \dDB]", c_Fegyverek[i][0], t_OSkin[i][id]);
  239.             menu_additem(menu, String, Sor);
  240.         }
  241.     }
  242.    
  243. menu_display(id, menu, 0);
  244. }
  245.  
  246. public h_Felszereles(id, menu, item)
  247. {
  248. if(item == MENU_EXIT)
  249. {
  250.     menu_destroy(menu);
  251.     return;
  252. }
  253.  
  254. new data[9], szName[64];
  255. new access, callback;
  256. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  257. new key = str_to_num(data);
  258.  
  259. switch(key)
  260.     {
  261.         case 0..9: t_Skin[0][id] = key;
  262.         case 10..19: t_Skin[1][id] = key-9;
  263.         case 20..29: t_Skin[2][id] = key-19;
  264.         case 30..39: t_Skin[3][id] = key-29;
  265.         case 40..49: t_Skin[4][id] = key-39;
  266.     }
  267. }
  268.  
  269. public m_Halal()
  270. {
  271. new Gyilkos = read_data(1);
  272. new Aldozat = read_data(2);
  273.  
  274. if(Gyilkos == Aldozat)
  275. return PLUGIN_HANDLED;
  276.  
  277. for(new i;i < 2; i++)
  278. Oles[i][Gyilkos] ++;
  279.  
  280. m_Halal_Ellenorzes(Gyilkos);
  281. return PLUGIN_HANDLED;
  282. }
  283. public m_Halal_Ellenorzes(id)
  284. {
  285. new FegyverID = random_num(0, MAX)
  286.  
  287.     if(Oles[0][id] >= Drop[0][0])
  288.     {
  289.         t_OSkin[FegyverID][id]++;
  290.         Oles[0][id] = 0;
  291.         ColorChat(id, GREEN, "%s^1Találtál egy ^4%s^1-t.", Chat_Prefix, c_Fegyverek[FegyverID]);
  292.     }
  293. }
  294. public m_Skinbeallitas(id)
  295. {
  296. new cim[121];
  297. format(cim, charsmax(cim), "[%s] \r~ \dBeállítások", Prefix);
  298. new menu = menu_create(cim, "Skinbeallitas_h");
  299.    
  300. menu_additem(menu, Beallitasok[id] == 1 ? "Skin: \rBekapcsolva \y| \wKikapcsolva":"Skin: \wBekapcsolva \y| \rKikapcsolva", "1",0);
  301.    
  302. menu_display(id, menu, 0);
  303. }
  304. public Skinbeallitas_h(id, menu, item)
  305. {
  306. if(item == MENU_EXIT)
  307. {
  308.         menu_destroy(menu);
  309.         return;
  310. }
  311.    
  312. new data[9], szName[64];
  313. new access, callback;
  314. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  315. new key = str_to_num(data);
  316.    
  317. switch(key)
  318. {
  319.         case 1:
  320.         {
  321.             if(Beallitasok[id] == 1)
  322.             {
  323.                 Beallitasok[id] = 0;
  324.             }
  325.             else
  326.             {
  327.                 Beallitasok[id] = 1;
  328.             }
  329.             m_Skinbeallitas(id);
  330.         }
  331.     }
  332. }
  333. public plugin_precache()
  334. {
  335.     for(new i;i < sizeof(m_AK47); i++)
  336.     {
  337.         precache_model(m_AK47[i]);
  338.     }
  339.     for(new i;i < sizeof(m_M4A1); i++)
  340.     {
  341.         precache_model(m_M4A1[i]);
  342.     }
  343.     for(new i;i < sizeof(m_DEAGLE); i++)
  344.     {
  345.         precache_model(m_DEAGLE[i]);
  346.     }
  347.     for(new i;i < sizeof(m_AWP); i++)
  348.     {
  349.         precache_model(m_AWP[i]);
  350.     }
  351.     for(new i;i < sizeof(m_KNIFE); i++)
  352.     {
  353.         precache_model(m_KNIFE[i]);
  354.     }
  355. }
  356. public m_CurWeapon(id)
  357. {
  358.     if(Beallitasok[id] == 0)
  359.         return;
  360.  
  361.     new beallitasok = get_user_weapon(id);
  362.  
  363.     for(new i;i < sizeof(m_AK47); i++)
  364.     {
  365.         if(t_Skin[0][id] == 1 + i && beallitasok == CSW_AK47)
  366.         {
  367.             set_pev(id, pev_viewmodel2, m_AK47[i]);
  368.         }
  369.     }
  370.     for(new i;i < sizeof(m_M4A1); i++)
  371.     {
  372.         if(t_Skin[1][id] == 1 + i && beallitasok == CSW_M4A1)
  373.         {
  374.             set_pev(id, pev_viewmodel2, m_M4A1[i]);
  375.         }
  376.     }
  377.     for(new i;i < sizeof(m_DEAGLE); i++)
  378.     {
  379.         if(t_Skin[2][id] == 1 + i && beallitasok == CSW_DEAGLE)
  380.         {
  381.             set_pev(id, pev_viewmodel2, m_DEAGLE[i]);
  382.         }
  383.     }
  384.     for(new i;i < sizeof(m_AWP); i++)
  385.     {
  386.         if(t_Skin[3][id] == 1 + i && beallitasok == CSW_AWP)
  387.         {
  388.             set_pev(id, pev_viewmodel2, m_AWP[i]);
  389.         }
  390.     }
  391.     for(new i;i < sizeof(m_KNIFE); i++)
  392.     {
  393.         if(t_Skin[4][id] == 1 + i && beallitasok == CSW_KNIFE)
  394.         {
  395.             set_pev(id, pev_viewmodel2, m_KNIFE[i]);
  396.         }
  397.     }
  398. }
  399. public m_RandomDrop(id)
  400. {
  401. new FegyverID = random_num(0, MAX)
  402.  
  403. t_OSkin[FegyverID][id]++;
  404. Oles[1][id] -= 25;
  405. ColorChat(id, GREEN, "%s^1Random Drop: ^4%s^1.", Chat_Prefix, c_Fegyverek[FegyverID]);
  406. }
  407. public client_disconnect(id)
  408. {
  409. if(!is_user_bot(id))
  410. {
  411.     sql_update_user(id);
  412. }
  413. for(new i;i < 2; i++)
  414. Oles[i][id] = 0;
  415.  
  416. for(new i;i < MAX; i++)
  417. t_OSkin[i][id] = 0;
  418.  
  419. for(new i;i < 5; i++)
  420. t_Skin[i][id] = 0;
  421.  
  422. copy(name[id], charsmax(name[]), "");
  423. }
  424. public client_putinserver(id)
  425. {
  426.     if(!is_user_bot(id))
  427.     {
  428.         get_user_name(id, name[id], charsmax(name));
  429.         sql_load_user(id);
  430.     }
  431.    
  432.     Beallitasok[id] = 1;
  433. }
  434. public sql_create_table()
  435. {
  436. g_SqlTuple = SQL_MakeDbTuple(SQLINFO[0], SQLINFO[1], SQLINFO[2], SQLINFO[3]);
  437.  
  438. static Query[10048];
  439. new Len;
  440.  
  441. Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query), "CREATE TABLE IF NOT EXISTS `skin_menu_1.0`");
  442. Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "(`Nev` varchar(32) NOT NULL, ");
  443.  
  444. for(new i;i < MAX; i++)
  445. Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`IT_%d` int(11) NOT NULL,", i);
  446.  
  447. for(new i;i < 2; i++)
  448. Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`Kill_%d` int(11) NOT NULL,", i);
  449.  
  450. for(new i;i < 5; i++)
  451. Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`SK_%d` int(11) NOT NULL,", i);
  452.  
  453. Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`id` INT(11) NOT NULL AUTO_INCREMENT PRIMARY KEY)");
  454.  
  455. SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "createTableThread", Query);
  456. }
  457.  
  458. public sql_load_user(id)
  459. {
  460. static Query[10048];
  461. new Data[1];
  462. Data[0] = id;
  463.  
  464. formatex(Query, charsmax(Query), "SELECT * FROM `skin_menu_1.0` WHERE Nev = ^"%s^";", name[id]);
  465. SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "QuerySelectData", Query, Data, 1);
  466. }
  467. public QuerySelectData(FailState, Handle:Query, Error[], Errcode, Data[], DataSize, Float:Queuetime)
  468. {
  469.     if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED || FailState == TQUERY_QUERY_FAILED)
  470.     {
  471.         log_amx("%s", Error);
  472.         return;
  473.     }
  474.     else
  475.     {
  476.     new id = Data[0];
  477.    
  478.     if(SQL_NumRows(Query) > 0)
  479.     {
  480.         for(new i;i < 2; i++)
  481.         {
  482.             new String[64];
  483.             formatex(String, charsmax(String), "Kill_%d", i);
  484.             Oles[i][id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, String));
  485.         }
  486.        
  487.         for(new i;i < MAX; i++)
  488.         {
  489.             new String[64];
  490.             formatex(String, charsmax(String), "IT_%d", i);
  491.             t_OSkin[i][id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, String));
  492.         }
  493.    
  494.         for(new i;i < 5; i++)
  495.         {
  496.             new String[64];
  497.             formatex(String, charsmax(String), "SK%d", i);
  498.             t_Skin[i][id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, String));
  499.         }
  500.     }
  501.     else
  502.     {
  503.         sql_save_user(id);
  504.     }
  505.     }
  506. }
  507. public sql_save_user(id)
  508. {
  509. static Query[256];
  510.  
  511. formatex(Query, charsmax(Query), "INSERT INTO `skin_menu_1.0` (`Nev`) VALUES (^"%s^");", name[id]);
  512. SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "QuerySetData", Query);
  513. }
  514. public sql_update_user(id)
  515. {
  516. static Query[10048];
  517. new Len;
  518.  
  519. Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query), "UPDATE `skin_menu_1.0` SET Kill_1 = ^"%i^", ",Oles[0][id]);
  520.  
  521. for(new i;i < MAX; i++)
  522. Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "IT_%d = ^"%i^", ", i, t_OSkin[i][id]);
  523.  
  524. for(new i;i < 5; i++)
  525. Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "SK_%d = ^"%i^", ", i, t_Skin[i][id]);
  526.  
  527. Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "Kill_0 = ^"%i^" WHERE Nev = ^"%s^";", Oles[1][id], name[id]);
  528.  
  529. SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "QuerySetData", Query);
  530. }
  531. public createTableThread(FailState, Handle:Query, Error[], Errcode, Data[], DataSize, Float:Queuetime)
  532. {
  533.     if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED)
  534.     set_fail_state("[HIBA*] NEM TUDTAM CSATLAKOZNI AZ ADATBAZISHOZ!");
  535.     else if(FailState == TQUERY_QUERY_FAILED)
  536.     set_fail_state("Query Error");
  537.     if(Errcode)
  538.     log_amx("[HIBA*] HIBAT DOBTAM: %s",Error);
  539. }
  540. public QuerySetData(FailState, Handle:Query, Error[], Errcode, Data[], DataSize, Float:Queuetime)
  541. {
  542.     if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED || FailState == TQUERY_QUERY_FAILED)
  543.     {
  544.         log_amx("%s", Error);
  545.         return;
  546.     }
  547. }
  548. public plugin_end()
  549. {
  550.     SQL_FreeHandle(g_SqlTuple);
  551. }
  552. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  553. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  554. */

tesssek



köszönöm a segítséget!


beletudod nekem írni hogy ID-re mentsen ?


AMX Mod X Compiler 1.8.3-manual
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase
Copyright (c) 2004-2013 AMX Mod X Team

Modified for www.Freakz.ro / amx.freakz.ro

include_183/ham_const.inc(1859) : warning 200: symbol "Ham_DOD_Weapon_PlayerIsWaterSni" is truncated to 31 characters
include_183/ham_const.inc(2628) : warning 200: symbol "Ham_ESF_Weapon_HolsterWhenMelee" is truncated to 31 characters
include_183/ham_const.inc(2697) : warning 200: symbol "Ham_NS_EffectivePlayerClassChan" is truncated to 31 characters
include_183/ham_const.inc(2802) : warning 200: symbol "Ham_NS_Weapon_GetWeaponPrimeTim" is truncated to 31 characters
include_183/ham_const.inc(2826) : warning 200: symbol "Ham_NS_Weapon_GetIsWeaponPrimin" is truncated to 31 characters
include_183/ham_const.inc(3271) : warning 200: symbol "Ham_SC_CheckAndApplyGenericAtta" is truncated to 31 characters
include_183/ham_const.inc(3320) : warning 200: symbol "Ham_SC_Player_MenuInputPerforme" is truncated to 31 characters
include_183/ham_const.inc(3416) : warning 200: symbol "Ham_SC_Player_TimeToStartNextVo" is truncated to 31 characters
include_183/ham_const.inc(3448) : warning 200: symbol "Ham_SC_Player_DisableCollisionW" is truncated to 31 characters
include_183/ham_const.inc(3456) : warning 200: symbol "Ham_SC_Player_EnableCollisionWi" is truncated to 31 characters
include_183/ham_const.inc(3530) : warning 200: symbol "Ham_SC_Weapon_PrecacheCustomMod" is truncated to 31 characters
include_183/ham_const.inc(3631) : warning 200: symbol "Ham_TFC_Weapon_GetNextAttackDel" is truncated to 31 characters
include_183/ham_const.inc(3699) : warning 200: symbol "Ham_OPF_MySquadTalkMonsterPoint" is truncated to 31 characters
skinmenut.sma(101) : error 029: invalid expression, assumed zero
skinmenut.sma(101) : error 008: must be a constant expression; assumed zero
skinmenut.sma(167) : error 029: invalid expression, assumed zero
skinmenut.sma(167) : error 008: must be a constant expression; assumed zero
skinmenut.sma(231) : warning 217: loose indentation
skinmenut.sma(241) : warning 217: loose indentation
skinmenut.sma(285) : warning 217: loose indentation

4 Errors.
Compile failed!

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: skinmenü
HozzászólásElküldve: 2018.09.24. 18:59 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2018.09.18. 22:39
Hozzászólások: 27
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Szia, tessék.

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
Modified for www.freakz.ro

skinmenu.sma(233) : warning 217: loose indentation
skinmenu.sma(243) : warning 217: loose indentation
skinmenu.sma(287) : warning 217: loose indentation
Header size: 1688 bytes
Code size: 15732 bytes
Data size: 150956 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements: 184760 bytes

3 Warnings.
Done.


Csatolmányok:
skinmenu.sma [15.11 KiB]
Letöltve 38 alkalommal.

Ők köszönték meg LeX nek ezt a hozzászólást: matkoimre (2018.09.24. 19:21)
  Népszerűség: 2.27%
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: skinmenü
HozzászólásElküldve: 2018.09.24. 19:21 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2015.11.20. 17:59
Hozzászólások: 270
Megköszönt másnak: 33 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
LeX írta:
Szia, tessék.

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
Modified for www.freakz.ro

skinmenu.sma(233) : warning 217: loose indentation
skinmenu.sma(243) : warning 217: loose indentation
skinmenu.sma(287) : warning 217: loose indentation
Header size: 1688 bytes
Code size: 15732 bytes
Data size: 150956 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements: 184760 bytes

3 Warnings.
Done.


Köszönöm! :D

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: skinmenü
HozzászólásElküldve: 2018.09.24. 19:24 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2018.09.18. 22:39
Hozzászólások: 27
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Nincsmit.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: skinmenü
HozzászólásElküldve: 2018.09.24. 19:59 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2015.11.20. 17:59
Hozzászólások: 270
Megköszönt másnak: 33 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
LeX írta:
Nincsmit.



nem jó, kifagy a szerver tőle :(


Csatolmányok:
skinmenu(1).sma [15.11 KiB]
Letöltve 32 alkalommal.

_________________
Kép
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: skinmenü
HozzászólásElküldve: 2018.09.24. 21:01 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2018.02.07. 01:13
Hozzászólások: 127
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 25 alkalommal
matkoimre írta:
LeX írta:
Nincsmit.



nem jó, kifagy a szerver tőle :(

log?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 21 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 21 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole