hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 22:18



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 218 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 1 rejtett és 217 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: plugin egyszerűsítése stb..
HozzászólásElküldve: 2018.09.30. 16:02 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2017.04.30. 17:21
Hozzászólások: 286
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 66 alkalommal
Hellóó, olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy egy plugint hogyan lehetne szerver baráttabbá tenni illetve leegyszerűsíteni pld. 100 sor helyett legyen 50-60. Válaszokat várom, előre is köszii.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: plugin egyszerűsítése stb..
HozzászólásElküldve: 2018.09.30. 17:29 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2018.02.07. 01:13
Hozzászólások: 127
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 25 alkalommal
aarpi. írta:
Hellóó, olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy egy plugint hogyan lehetne szerver baráttabbá tenni illetve leegyszerűsíteni pld. 100 sor helyett legyen 50-60. Válaszokat várom, előre is köszii.

Lehet "ForCiklusal, Tombel, stb.."

Ők köszönték meg Supra nek ezt a hozzászólást: aarpi. (2018.09.30. 20:55)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: plugin egyszerűsítése stb..
HozzászólásElküldve: 2018.09.30. 19:55 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.06. 14:20
Hozzászólások: 964
Megköszönt másnak: 102 alkalommal
Megköszönték neki: 134 alkalommal
aarpi. írta:
Hellóó, olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy egy plugint hogyan lehetne szerver baráttabbá tenni illetve leegyszerűsíteni pld. 100 sor helyett legyen 50-60. Válaszokat várom, előre is köszii.


Ha kevesebb sort szeretnél akkor próbálj így használni dolgokat (pár példát írok):


-----------------------------------------------------------------

Statnullázó ( original - 8 sor ):

  1. public ResetStats(id)
  2. {
  3.     cs_set_user_deaths(id, 0)
  4.     set_user_frags(id, 0)
  5.     cs_set_user_deaths(id, 0)
  6.     set_user_frags(id, 0)
  7.     print_color(id, "!gPrefX!y Sikeresen nulláztad a statodat!")
  8. }


Statnullázó ( Simple - 4 sor ):

  1. public ResetStats(id){
  2.     cs_set_user_deaths(id, 0);set_user_frags(id, 0);cs_set_user_deaths(id, 0);set_user_frags(id, 0)
  3.     print_color(id, "!g[S]tunt*!y Sikeresen nulláztad a statodat!")
  4. }


-----------------------------------------------------------------

Nézzük meg a Random-ot:

Tegyük fel ne kapjon semmit mind az 5 'case'-ban [PL: ládanyitáshoz] (ALAP VERZIO - 28 sor)

  1. switch( random_num( 0,5 ))
  2.     {
  3.         case 0:
  4.         {
  5.               // nem kaptál semmit
  6.         }
  7.         case 1:
  8.         {
  9.              
  10.         }
  11.         case 2:
  12.         {
  13.               // nem kaptál semmit
  14.         }
  15.         case 3:
  16.         {
  17.               // nem kaptál semmit
  18.         }
  19.         case 4:
  20.         {
  21.               // nem kaptál semmit
  22.         }
  23.         case 5:
  24.         {
  25.              // nem kaptál semmit
  26.         }
  27.     }
  28. }


-----------------------------------------------------------------


Egyszerűsített változat (5 sor)

  1. switch ( random_num( 0,5 )){
  2.         case 0..5:{
  3.              // Nem kaptál semmit
  4.     }
  5. }


-----------------------------------------------------------------


Majd még írok ha akarsz párat... vagy ha leírod mire vagy pontosabban kíváncsi akkor akár azt...
remélem tudtam picit is segíteni.

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!

Ők köszönték meg The Peace nek ezt a hozzászólást: aarpi. (2018.09.30. 20:55)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: plugin egyszerűsítése stb..
HozzászólásElküldve: 2018.09.30. 20:13 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.10. 12:46
Hozzászólások: 429
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 157 alkalommal
Szia. Ajánlom, hogy olvasd át ezeket.

Hatékony scriptelés 1. - Lekérések
https://wiki.alliedmods.net/Optimizing_Plugins_(AMX_Mod_X_Scripting)
https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=88792
(A 3. linkre ha rákattintasz, akkor a posztba még találhatsz pár linket, ami segíthet.)

Ha esetleg ezeken kívül is lenne kérdésed bizonyos dolgokról, akkor írd le ide.

Ők köszönték meg Dooz nek ezt a hozzászólást: aarpi. (2018.09.30. 20:55)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: plugin egyszerűsítése stb..
HozzászólásElküldve: 2018.09.30. 21:03 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2017.04.30. 17:21
Hozzászólások: 286
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 66 alkalommal
Köszönöm, mindenképp át fogom olvasni amiket belinkeltél dooz. Illetve levi szintén köszii:D lenne egy kérdésem, hogy most jelenleg úgy van a raktár:
Kód:
switch(key)
{
case 1: Skin[0][id] = 1
case 2: Skin[0][id] = 2....
És ez teljesen 114-ig

Tehát akkor ezt úgy oldjam meg, hogy:
Kód:
case 1...114 Skin[0][id] = key ??

Éés írta egy személy hogy new helyett static-ot használjak tehát van nekem egy sima dollar tömböm átírom static-ra és kész mert állítólag más használatot is igényel vagy mi nem vágom :/
Kód:
new dollar[33] ---> static dollar[33]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: plugin egyszerűsítése stb..
HozzászólásElküldve: 2018.09.30. 22:00 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.10. 12:46
Hozzászólások: 429
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 157 alkalommal
Nem is muszáj akkor a switch oda, ha csak a case 1..114 van.

Elég ennyit írni a switch (és ami van benne) helyére:
  1. Skin[0][id] = key;


Ha esetleg folytatódik a case, azaz case 115 stb.. akkor érdemes így használni:
  1. switch(key){
  2.  case 1...114: Skin[0][id] = key;
  3.  case 115...200: Skin[1][id] = key;
  4. }


Itt olvashatsz a static-ról:
[TUT] The Use of Static Variables

Ők köszönték meg Dooz nek ezt a hozzászólást: aarpi. (2018.09.30. 22:05)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 30 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole