hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.09.15. 19:18



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 303 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 301 vendég

A legtöbb felhasználó (2883 fő) 2025.07.30. 16:00-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Zolika_36az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [12 hozzászólás ]  Oldal12Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Freezetime
HozzászólásElküldve:2012.03.17. 11:55 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2012.02.14. 15:09
Hozzászólások:1423
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Hali egy olyan beállításra vagy pluginra lenne szükségem ami csak az egyik csapatnál állít be freezetimet, pontosabban a T-knél.
megvalósítható ? és hogyan ? :d

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Freezetime
HozzászólásElküldve:2012.03.17. 12:00 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=62027
ez a jó elvileg:
Kód:
#include <amxmodx> 
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "Team Freeze"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "M249-M4A1"
// alka is teh sexy man

new gTeamFreeze, gFreezeTime, gFreezeTeam

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_event("HLTV", "eRoundStart", "a", "1=0", "2=0")
     
    // Change the CVAR "freeze_team" to "0" to disable this plugin
    gTeamFreeze = register_cvar("freeze_team_enabled", "1")
    // 10.0 is how many seconds to freeze the player
    gFreezeTime = register_cvar("freeze_time", "10.0")
    // team 1 = terrorist, team 2 = counter-terrorist
    gFreezeTeam = register_cvar("freeze_team", "1")
}

public eRoundStart() {
    // This set_task is necessary
    if (get_pcvar_num(gTeamFreeze) > 0) {
        set_task(get_cvar_num("mp_freezetime") + 0.1, "FreezeTeam")
    }
}

public FreezeTeam() {
    new players[32], totalplayers, player
    get_players(players, totalplayers)
     
    for (new i = 0; i < totalplayers; i++)
    {
        player = players[i]
        if (get_user_team(player) == get_pcvar_num(gFreezeTeam)) {
            client_print(player, print_chat, "[AMXX] Your team is currently frozen for %i seconds.", get_pcvar_num(gFreezeTime))
            set_pev(player, pev_flags, pev(player, pev_flags) | FL_FROZEN)
        }
    }
    set_task(float(get_pcvar_num(gFreezeTime)), "UnFreezeTeam", 6291)
}

public UnFreezeTeam() {
    new players[32], totalplayers, player
    get_players(players, totalplayers)
     
    for (new i = 0; i < totalplayers; i++)
    {
        player = players[i]
        if (get_user_team(player) == get_pcvar_num(gFreezeTeam)) {
            client_print(player, print_chat, "[AMXX] Your team is no longer frozen.")
            set_pev(player, pev_flags, pev(player, pev_flags) & ~FL_FROZEN)
        }
    }

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Freezetime
HozzászólásElküldve:2012.06.22. 18:16 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2012.02.14. 15:09
Hozzászólások:1423
Megköszönték neki: 2 alkalommal
meglehet ezt csinálni hogy ne a levegőbe fagyjanak be hanem mikor földet értek ?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Freezetime
HozzászólásElküldve:2012.06.22. 18:18 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2012.02.07. 23:34
Hozzászólások:2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
Késlelteted a plugint

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Freezetime
HozzászólásElküldve:2012.06.22. 18:57 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Fél másodperccel késleltetve a megállítást.
Kód:
  1. #include <amxmodx>

  2. #include <amxmisc>

  3. #include <fakemeta>

  4.  

  5. #define PLUGIN "Team Freeze"

  6. #define VERSION "1.0"

  7. #define AUTHOR "M249-M4A1"

  8. // alka is teh sexy man

  9.  

  10. new gTeamFreeze, gFreezeTime, gFreezeTeam

  11.  

  12. public plugin_init() {

  13.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

  14.     register_event("HLTV", "eRoundStart", "a", "1=0", "2=0")

  15.      

  16.     // Change the CVAR "freeze_team" to "0" to disable this plugin

  17.     gTeamFreeze = register_cvar("freeze_team_enabled", "1")

  18.     // 10.0 is how many seconds to freeze the player

  19.     gFreezeTime = register_cvar("freeze_time", "10.0")

  20.     // team 1 = terrorist, team 2 = counter-terrorist

  21.     gFreezeTeam = register_cvar("freeze_team", "1")

  22. }

  23.  

  24. public eRoundStart() {

  25.     // This set_task is necessary

  26.     if (get_pcvar_num(gTeamFreeze) > 0) {

  27.         set_task(get_cvar_num("mp_freezetime") + 0.5, "FreezeTeam")

  28.     }

  29. }

  30.  

  31. public FreezeTeam() {

  32.     new players[32], totalplayers, player

  33.     get_players(players, totalplayers)

  34.      

  35.     for (new i = 0; i < totalplayers; i++)

  36.     {

  37.         player = players[i]

  38.         if (get_user_team(player) == get_pcvar_num(gFreezeTeam)) {

  39.             client_print(player, print_chat, "[AMXX] Your team is currently frozen for %i seconds.", get_pcvar_num(gFreezeTime))

  40.             set_pev(player, pev_flags, pev(player, pev_flags) | FL_FROZEN)

  41.         }

  42.     }

  43.     set_task(float(get_pcvar_num(gFreezeTime)), "UnFreezeTeam", 6291)

  44. }

  45.  

  46. public UnFreezeTeam() {

  47.     new players[32], totalplayers, player

  48.     get_players(players, totalplayers)

  49.      

  50.     for (new i = 0; i < totalplayers; i++)

  51.     {

  52.         player = players[i]

  53.         if (get_user_team(player) == get_pcvar_num(gFreezeTeam)) {

  54.             client_print(player, print_chat, "[AMXX] Your team is no longer frozen.")

  55.             set_pev(player, pev_flags, pev(player, pev_flags) & ~FL_FROZEN)

  56.         }

  57.     }

  58. }  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Freezetime
HozzászólásElküldve:2012.06.28. 16:09 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2012.02.14. 15:09
Hozzászólások:1423
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Nincs valami funkció arra, hogy akkor fagyasszon mikor földre értünk?
Ja és azt meglehet hogy miközben megvagyunk fagyva ha választanak más kasztot (BB 6.5) akkor se tudjanak mozogni ?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Freezetime
HozzászólásElküldve:2012.06.28. 18:13 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Idézet:
Nincs valami funkció arra, hogy akkor fagyasszon mikor földre értünk?


Bizonyos forwardokkal valószínűleg meg lehet csinálni, de.. :)

Ahhoz, hogy más kaszt választása esetén meg tudjuk oldani amit kértél, ahhoz minimum a forráskód kellene. Nem mondom, hogy én megcsinálom, de anélkül senkinek nem fog menni.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Freezetime
HozzászólásElküldve:2012.06.29. 12:54 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2012.02.14. 15:09
Hozzászólások:1423
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Bázisépítőé vagy a kasztoké ?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Freezetime
HozzászólásElküldve:2012.06.29. 12:57 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Mindkettő. Úgy a legegyszerűbb.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Freezetime
HozzászólásElküldve:2012.06.29. 13:06 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2012.02.14. 15:09
Hozzászólások:1423
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Csatolom mert szerintem hosszú lenne.


Csatolmányok:
bb_classes65.sma [3.69KiB]
Letöltve 30 alkalommal.
basebuilder65.sma [82.67KiB]
Letöltve 30 alkalommal.

_________________
Kép
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [12 hozzászólás ]  Oldal12Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole