hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 19:46



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 211 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 209 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: w_model csere (C4,Gránatok, stb)
HozzászólásElküldve: 2018.11.19. 10:24 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.14. 08:21
Hozzászólások: 547
Megköszönt másnak: 95 alkalommal
Megköszönték neki: 71 alkalommal
üdv.

w_modell cserét hogy lehet megoldani? esetleg valaki egy egyszerű példát írna? (C4,Gránátok, stb).

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: w_model csere (C4,Gránatok, stb)
HozzászólásElküldve: 2018.11.19. 18:10 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2018.11.02. 12:23
Hozzászólások: 148
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
elit írta:
üdv.

w_modell cserét hogy lehet megoldani? esetleg valaki egy egyszerű példát írna? (C4,Gránátok, stb).



Kód:
public fw_SetModel(entity, model[])
{
        if(!is_valid_ent(entity))
            return FMRES_IGNORED

        if(equal(model,CRB_W_MODEL_OLD))
        {
            engfunc(EngFunc_SetModel, ent, UMB_W_MODEL)
            return FMRES_SUPERCEDE
        }
        return FMRES_IGNORED
}


Pl:

Kód:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>


new const CRB_W_MODEL_OLD[] = "models/w_crowbar.mdl"
new const UMB_W_MODEL[] = "models/max/w_umbrella.mdl"


public plugin_init() {
       
    register_forward(FM_SetModel, "fwd_SetModel")
    RegisterHam(Ham_Spawn, "weapon_crowbar", "Weapon_Spawn", 1);
   
}

public fwd_SetModel(ent, model[])
{   
    if(equal(model, CRB_W_MODEL_OLD))
    {
        engfunc(EngFunc_SetModel, ent, UMB_W_MODEL)
        return FMRES_SUPERCEDE
    }
    return FMRES_IGNORED
}

public Weapon_Spawn(ent)
{
    engfunc(EngFunc_SetModel, ent, UMB_W_MODEL);
    return HAM_IGNORED;
}

public plugin_precache()
{
    precache_model(UMB_W_MODEL)
}

_________________
****

Ők köszönték meg *tOrNaDo nek ezt a hozzászólást: elit (2018.11.20. 09:35)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: w_model csere (C4,Gránatok, stb)
HozzászólásElküldve: 2018.11.20. 05:52 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.14. 08:21
Hozzászólások: 547
Megköszönt másnak: 95 alkalommal
Megköszönték neki: 71 alkalommal
*tOrNaDo írta:
elit írta:
üdv.

w_modell cserét hogy lehet megoldani? esetleg valaki egy egyszerű példát írna? (C4,Gránátok, stb).



Kód:
public fw_SetModel(entity, model[])
{
        if(!is_valid_ent(entity))
            return FMRES_IGNORED

        if(equal(model,CRB_W_MODEL_OLD))
        {
            engfunc(EngFunc_SetModel, ent, UMB_W_MODEL)
            return FMRES_SUPERCEDE
        }
        return FMRES_IGNORED
}


Pl:

Kód:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>


new const CRB_W_MODEL_OLD[] = "models/w_crowbar.mdl"
new const UMB_W_MODEL[] = "models/max/w_umbrella.mdl"


public plugin_init() {
       
    register_forward(FM_SetModel, "fwd_SetModel")
    RegisterHam(Ham_Spawn, "weapon_crowbar", "Weapon_Spawn", 1);
   
}

public fwd_SetModel(ent, model[])
{   
    if(equal(model, CRB_W_MODEL_OLD))
    {
        engfunc(EngFunc_SetModel, ent, UMB_W_MODEL)
        return FMRES_SUPERCEDE
    }
    return FMRES_IGNORED
}

public Weapon_Spawn(ent)
{
    engfunc(EngFunc_SetModel, ent, UMB_W_MODEL);
    return HAM_IGNORED;
}

public plugin_precache()
{
    precache_model(UMB_W_MODEL)
}


rendben. át csekkolom hamarosan. annyi kérdésem lenne ha pl többet akarok bele írni azt hogyan oldjam meg?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: w_model csere (C4,Gránatok, stb)
HozzászólásElküldve: 2018.11.20. 09:41 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
Hozzászólások: 1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
Switch-el simán elágazod.

De ha olyan cserét akarsz hogy fixen más legyen és csak 1 fajta akkor egyszerűbb (linux szerver esetén) az unprecacher-el kicseréltetni így rögtön csak azt tölti be ami kell.
Felrakod mint a többi metamod plugint majd a mappájába beleírod a list.inibe a benne lévő példák szerint:
Kód:
// Path flags replace_file
// Example 1: models/w_usp.mdl c models/v_knife_custom.mdl
// Example 2: models/w_knife.mdl

models/w_smokegrenade.mdl c models/w_impulsegrenade.mdl
models/w_hegrenade.mdl c models/w_ujheg.mdl
models/w_flashbang.mdl c models/w_ujflash.mdl


Ez az előtöltött modelt cseréli ki, így nincs más teendőd azon kívül hogy felrakod a modelt a megfelelő mappába.

Ők köszönték meg regener nek ezt a hozzászólást: elit (2018.11.20. 10:46)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: w_model csere (C4,Gránatok, stb)
HozzászólásElküldve: 2018.11.20. 12:22 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.14. 08:21
Hozzászólások: 547
Megköszönt másnak: 95 alkalommal
Megköszönték neki: 71 alkalommal
Működik mind a kettő verzió. Köszönöm!

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 25 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole