hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 00:00



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 228 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 227 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: hud
HozzászólásElküldve: 2018.12.09. 22:29 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2017.04.30. 17:21
Hozzászólások: 286
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 66 alkalommal
Helló lenne egy kis gondom egy kis hud részecskével az lenne, hogy a hud célkereszt körül random időkben beugrik miközben a hud pozíciója nem is ott van hanem a radar részénél kb. a fordító illetve a logok nem írnak róla semmit sem, a targetes cucc okozhatja ami pedig demon rangrendszeréből lett ki kotyvasztva mivel nem találtam ehhez hasonló targetes cuccot ami nem csak first personba mutatja az infokat. Aki segít előre is köszönöm. Kód a hudról:
Kód:
public hud()
{
   new p[32],n
   get_players(p,n,"ch")
   for(new i=0;i<n;i++)
   {
      new id = p[i]
      NameConrol(id)
      if(Hud[id])
      {
         if(!is_user_alive(id))
         {
            set_hudmessage(0, 140, 255, 0.01, 0.18, 0, 6.0, 2.5)
            new t = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2)
            
            if(t != 0)
            {
               if(g_Bejelentkezve[t])
               {
                  static neve1[40]
                  get_user_name(t, neve1, 39)
                  
                  show_hudmessage(id, "Nezve: %s.[#%d]^nSzint: [%d/100]^nXP: [%d/250]^n^nTS3: blabla", neve1, g_Id[t], g_Level[t], g_Exp[t])
               }
               else
               {
                  show_hudmessage(id, "Nincs Bejelentkezve!")
               }
            }
         }
         else
         {
            if(g_Bejelentkezve[id])
            {
               static neve[40]
               get_user_name(id, neve, 39)
               
               show_hudmessage(id, "Hello, %s.[#%d]^nSzint: [%d/100]^nXP: [%d/250]^n^nTS3: blabla", neve, g_Id[id], g_Level[id], g_Exp[id])
            }
            else
            {
               show_hudmessage(id, "KĂ©rlek jelentkezz vagy regisztrálj be! [ T ] betű.")
            }
         }
      }
   }
}


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: hud
HozzászólásElküldve: 2018.12.09. 23:34 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.10. 12:46
Hozzászólások: 429
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 157 alkalommal
Szia. Próbáld megy így:

  1. public hud()
  2. {
  3.    new p[32],n
  4.    get_players(p,n,"ch")
  5.    for(new i=0;i<n;i++)
  6.    {
  7.       new id = p[i]
  8.       NameConrol(id)
  9.       if(Hud[id])
  10.       {
  11.          set_hudmessage(0, 140, 255, 0.01, 0.18, 0, 6.0, 2.5)
  12.          
  13.          if(!is_user_alive(id))
  14.          {
  15.             new t = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2)
  16.            
  17.             if(t != 0)
  18.             {
  19.                if(g_Bejelentkezve[t])
  20.                {
  21.                   static neve1[40]
  22.                   get_user_name(t, neve1, 39)
  23.                  
  24.                   show_hudmessage(id, "Nezve: %s.[#%d]^nSzint: [%d/100]^nXP: [%d/250]^n^nTS3: blabla", neve1, g_Id[t], g_Level[t], g_Exp[t])
  25.                }
  26.                else
  27.                {
  28.                   show_hudmessage(id, "Nincs Bejelentkezve!")
  29.                }
  30.             }
  31.          }
  32.          else
  33.          {
  34.             if(g_Bejelentkezve[id])
  35.             {
  36.                static neve[40]
  37.                get_user_name(id, neve, 39)
  38.                
  39.                show_hudmessage(id, "Hello, %s.[#%d]^nSzint: [%d/100]^nXP: [%d/250]^n^nTS3: blabla", neve, g_Id[id], g_Level[id], g_Exp[id])
  40.             }
  41.             else
  42.             {
  43.                show_hudmessage(id, "KĂ©rlek jelentkezz vagy regisztrálj be! [ T ] betű.")
  44.             }
  45.          }
  46.       }
  47.    }
  48. }


Szerintem a hiba ott lesz, hogy csak akkor állítod be a koordinátákat/színt stb.., amikor az illető halott, azaz más játékost néz.

Ők köszönték meg Dooz nek ezt a hozzászólást: aarpi. (2018.12.11. 21:47)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole