hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 07:38



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 361 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 361 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 51 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3 4 5 6 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Elite Sniper 2.0
HozzászólásElküldve: 2018.11.30. 20:44 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2018.11.02. 12:23
Hozzászólások: 148
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
norbee.16 írta:
Felesleges hozzászólás.. Gyarapítani akartok vagy mi? Ne azt írjátok, hogy hát meg, de meg majd, meg akartam, hanem a javított verziót írjátok ide ha ennyire nagy a baj.


A probléma inkább itt az, hogy 2 sort nem tudnak javítani. Mellesleg, az eredeti se hibás, csak mindent át akarnak írni, hogy "egyedibb" legyen, és közük sincs hozzá..

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Elite Sniper 2.0
HozzászólásElküldve: 2018.12.01. 14:39 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2018.02.07. 01:13
Hozzászólások: 127
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 25 alkalommal
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <colorchat>
  5. #include <dhudmessage>
  6. #include <sqlx>
  7.  
  8. new const PLUGIN[] = "Elite Sniper MOD"
  9. new const VERSION[] = "2.0"
  10. new const AUTHOR[] = "exodus" // Ha lehet ne ? ? k??
  11.  
  12. #define DollarMin 1 //Minimum doll?drop (minimum 1 legyen mindig)
  13. #define DollarMax 22 //Maximum doll?drop (b?ennyi lehet)
  14.  
  15. #define TULAJ ADMIN_LEVEL_A //Tulaj prefix joga
  16. #define ADMIN ADMIN_KICK //Admin prefix joga
  17. #define VIP ADMIN_LEVEL_H //VIP prefix joga
  18.  
  19. new const PREFIX[] = "[Elite Sniper MOD 2.0]"; //Men??n megjelen??efix
  20. new const Chat_Prefix[] = "[Információ]"; //Chatben megjelen??efix
  21.  
  22. new const SQLINFO[][] =
  23. {
  24. "", //Kiszolg?
  25. "", //Felhaszn?n?
  26. "",
  27. "" //Jelsz??" //Adatb?s neve
  28. };
  29. new const Float:DropItem[][] =
  30. //Itt ??atod a droppok gyakoris?t
  31. {
  32. { 51.15}, //Kulcs drop
  33. { 35.35}, //Faberakásos Láda Drop
  34. { 23.62}, //Csiszolatlan Láda Drop
  35. { 11.23} //Sniper Láda Drop
  36. };
  37.  
  38. new const LadaNevek[][] =
  39. //Itt ??atod a l?k neveit
  40. {
  41. {"Faberakásos Láda"},
  42. {"Csiszolatlan Láda"},
  43. {"Sniper Láda"}
  44. };
  45.  
  46. new const Fegyverek[37][] =
  47. //Itt ??atod a fegyverek neveit
  48. {
  49. {"AWP | Asiimov"},
  50. {"AWP | Boom"},
  51. {"AWP | Dragon Lore"},
  52. {"AWP | Electric Hive"},
  53. {"AWP | Elite Build"},
  54. {"AWP | Hyper Beast"},
  55. {"AWP | Medusa"},
  56. {"AWP | Worm God"},
  57. {"AWP | Disco Party"},
  58. {"AWP | Cyrex"},
  59. {"AWP | Neural"},
  60. {"AWP | Corticera"},
  61. {"AWP | Alom"},
  62. {"AWP | Éjszaka"},
  63. {"AWP | Fekete Neon"},
  64. {"AWP | Czacziki"},
  65. {"AWP | Ezüst Féreg"},
  66. {"AWP | Tuz"},
  67. {"AWP | Grafit"},
  68. {"AWP | Impulzus"},
  69. {"AWP | Láva Bevonat"},
  70. {"AWP | Natus Vincere"},
  71. {"AWP | Neonzöld Bevonat"},
  72. {"AWP | Narancs Pikkely"},
  73. {"AWP | Piros Halál"},
  74. {"AWP | Vörös vonal"},
  75. {"AWP | Füst"},
  76. {"AWP | Kígyóbor"},
  77. {"AWP | Téli Bestia"},
  78. {"AWP | Supra"},
  79. {"AWP | Lepárló Víz"},
  80. {"Bajonett | Karmazsinvörös"},
  81. {"Karambit | Ultraibolya"},
  82. {"Arnyék Kések | Halványulás"},
  83. {"Pillangókés | Karmazsinvörös"},
  84. {"Bowie Kés | Halványulás"},
  85. {"Összecsukható Kés | Doppler"}
  86. };
  87. //--------------------------------------------------------------------------------------------------
  88. //T??k
  89. //--------------------------------------------------------------------------------------------------
  90. //Ment?
  91. new Handle:g_SqlTuple;
  92. //Kell?k
  93. new Dollar[33], Masodpercek[33], Lada[3][33], Kulcs[33], Oles[33], Szint[33], Fegyo[33], Mod;
  94. //Skinek
  95. new OsszesSkin[37][33], OsszesNev[37], Skin[3][33];
  96. //Piac
  97. new Erteke[33], kicucc[33], kirakva[33], pido;
  98. //Chat
  99. new message[192]
  100. new nev[32]
  101. new Temp[192]
  102. static color[10]
  103. //--------------------------------------------------------------------------------------------------
  104. public plugin_init()
  105. {
  106. register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);
  107.  
  108. register_impulse(201, "Fomenu");
  109. register_clcmd("say /menu", "Fomenu");
  110. register_clcmd("say /add", "Addolas");
  111.  
  112. register_clcmd("DOLLAR", "lekeres");
  113.  
  114. register_clcmd("say", "sayhook");
  115. register_event("CurWeapon", "FegyverCsere", "be", "1=1");
  116. register_event("DeathMsg", "Halal", "a");
  117.  
  118. set_task(3.0, "AutoCheck",_,_,_,"b");
  119. }
  120. //--------------------------------------------------------------------------------------------------
  121. public Addolas(id)
  122. {
  123. if(get_user_flags(id) == TULAJ)
  124. {
  125. for(new i;i < 37; i++)
  126. OsszesSkin[i][id]++;
  127. for(new i;i < 3; i++)
  128. Lada[i][id] += 50;
  129. Kulcs[id] = 150;
  130. }
  131. }
  132.  
  133. new const Awp_Modelek[][] =
  134. {
  135. "models/exodus_sniper/Default/AWP_DF.mdl",
  136. "models/exodus_sniper/AWP/Asii.mdl",
  137. "models/exodus_sniper/AWP/Boom.mdl",
  138. "models/exodus_sniper/AWP/DragonLore.mdl",
  139. "models/exodus_sniper/AWP/ElectricHive.mdl",
  140. "models/exodus_sniper/AWP/EliteBuild.mdl",
  141. "models/exodus_sniper/AWP/HyperBeast.mdl",
  142. "models/exodus_sniper/AWP/Medusa.mdl",
  143. "models/exodus_sniper/AWP/WormGod.mdl",
  144. "models/exodus_sniper/AWP/DiscoParty.mdl",
  145. "models/exodus_sniper/AWP/Cyrex.mdl",
  146. "models/exodus_sniper/AWP/Neural.mdl",
  147. "models/exodus_sniper/AWP/Corticera.mdl",
  148. "models/exodus_sniper/AWP/Alom.mdl",
  149. "models/exodus_sniper/AWP/Black.mdl",
  150. "models/exodus_sniper/AWP/BlackNeon.mdl",
  151. "models/exodus_sniper/AWP/Czacziki.mdl",
  152. "models/exodus_sniper/AWP/Engraved.mdl",
  153. "models/exodus_sniper/AWP/Fire.mdl",
  154. "models/exodus_sniper/AWP/Grafit.mdl",
  155. "models/exodus_sniper/AWP/Impulse.mdl",
  156. "models/exodus_sniper/AWP/Lava.mdl",
  157. "models/exodus_sniper/AWP/Natus.mdl",
  158. "models/exodus_sniper/AWP/Neon.mdl",
  159. "models/exodus_sniper/AWP/Orange.mdl",
  160. "models/exodus_sniper/AWP/RedDeath.mdl",
  161. "models/exodus_sniper/AWP/Redline.mdl",
  162. "models/exodus_sniper/AWP/Smoke.mdl",
  163. "models/exodus_sniper/AWP/Snake.mdl",
  164. "models/exodus_sniper/AWP/SnowBeast.mdl",
  165. "models/exodus_sniper/AWP/Supra.mdl",
  166. "models/exodus_sniper/AWP/Water.mdl"
  167. }
  168.  
  169. new const Kes_Modelek[][] =
  170. {
  171. "models/exodus_sniper/Default/KNIFE_DF.mdl",
  172. "models/exodus_sniper/Knife/Crimson_B.mdl",
  173. "models/exodus_sniper/Knife/Ultra_K.mdl",
  174. "models/exodus_sniper/Knife/Shadow_Fade.mdl",
  175. "models/exodus_sniper/Knife/Crimson_BF.mdl",
  176. "models/exodus_sniper/Knife/Bowie_Fade.mdl",
  177. "models/exodus_sniper/Knife/Flip_MFade.mdl"
  178. }
  179. #define MAX 8
  180.  
  181. new const szamok[MAX] =
  182. {
  183. 50,
  184. 100,
  185. 200,
  186. 300,
  187. 500,
  188. 750,
  189. 1000,
  190. 99999999999999
  191. }
  192. new const rangok[MAX+1][] =
  193. {
  194. "Újonc",
  195. "Zöldfülü",
  196. "Kezdo",
  197. "Amator",
  198. "Haladó",
  199. "Profi",
  200. "Nagymester",
  201. "AWP Isten",
  202. "---------"
  203. }
  204. public plugin_precache()
  205. {
  206. for(new i;i < sizeof(Awp_Modelek); i++) precache_model(Awp_Modelek[i]);
  207. for(new i;i < sizeof(Kes_Modelek); i++) precache_model(Kes_Modelek[i]);
  208. }
  209. public FegyverCsere(id)
  210. {
  211.     if(Fegyo[id] == 0)
  212.         return;
  213.    
  214.     switch(get_user_weapon(id))
  215.     {
  216.         case CSW_AWP: set_pev(id, pev_viewmodel2, Awp_Modelek[Skin[0][id]]);
  217.         case CSW_KNIFE: set_pev(id, pev_viewmodel2, Kes_Modelek[Skin[1][id]]);
  218.     }
  219. }
  220. public Fomenu(id)
  221. {
  222. new String[121]
  223. formatex(String, charsmax(String), "%s \r- \dFomenü^n\yDollár: \d%d$ \y| \yRangod: \d%s", PREFIX, Dollar[id], rangok[Szint[id]])
  224. new menu = menu_create(String, "Fomenu_h")
  225.  
  226. menu_additem(menu, "\wRaktár", "1", 0)
  227. menu_additem(menu, "\wLáda Nyitás", "2", 0)
  228. menu_additem(menu, "\wPiac", "3", 0)
  229. menu_additem(menu, "\wKuka", "4", 0)
  230. format(String,charsmax(String),"\wBeállitások^n^n\yKövetkezo Rangod\r: \d%s\d \y(\w%d/\r%d\y)", rangok[Szint[id]+1], Oles[id], szamok[Szint[id]])
  231. menu_additem(menu,String,"5")
  232.  
  233. menu_display(id, menu, 0)
  234. return PLUGIN_HANDLED
  235. }
  236. public Fomenu_h(id, menu, item)
  237. {
  238. if(item == MENU_EXIT)
  239. {
  240.     menu_destroy(menu);
  241.     return;
  242. }
  243.  
  244. new data[9], szName[64];
  245. new access, callback;
  246. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  247. new key = str_to_num(data);
  248.  
  249. switch(key)
  250. {
  251.     case 1: Raktar(id);
  252.         case 2: Ladanyitas(id);
  253.             case 3: Piac(id);
  254.             case 4: Kuka(id);
  255.             case 5: Beallitasok(id);
  256.         }
  257. }
  258. public Raktar(id)
  259. {
  260.     new String[121];
  261.     formatex(String, charsmax(String), "%s \r- \dRaktár",PREFIX);
  262.     new menu = menu_create(String, "Raktar_h");
  263.    
  264.     for(new i;i < sizeof(Fegyverek); i++)
  265.     {
  266.         if(OsszesSkin[i][id] > 0)
  267.         {
  268.             new Sor[6]; num_to_str(i, Sor, 5);
  269.             formatex(String, charsmax(String), "\w%s \y(\dÖsszes: \r%d\y)", Fegyverek[i][0], OsszesSkin[i][id]);
  270.             menu_additem(menu, String, Sor);
  271.         }
  272.     }
  273.     menu_display(id, menu, 0);
  274. }
  275. public Raktar_h(id, menu, item)
  276. {
  277.     if(item == MENU_EXIT)
  278.     {
  279.         menu_destroy(menu);
  280.         return;
  281.     }
  282.    
  283.     new data[9], szName[64];
  284.     new access, callback;
  285.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  286.     new key = str_to_num(data);
  287.    
  288.     switch(key)
  289.     {
  290.         case 0..30:
  291.             Skin[0][id] = key+1;
  292.         case 31..36:
  293.             Skin[1][id] = key-30;
  294.     }
  295. }
  296. public Ladanyitas(id)
  297. {
  298.     new String[121], Num[9];
  299.     format(String, charsmax(String), "%s \r- \dLádaNyitás^n\wKulcsaid: \d(%d) \yDrop esély: \r(%3.2f%%)", PREFIX, Kulcs[id], DropItem[0][Mod]);
  300.     new menu = menu_create(String, "Ladanyitas_h");
  301.    
  302.     for(new i=1;i < sizeof(LadaNevek); i++)
  303.     {
  304.         num_to_str(i, Num, charsmax(Num));
  305.         format(String, charsmax(String), "\w%s \d(%d) \yDrop esély: \r(%3.2f%%)", LadaNevek[i][0], Lada[i][id], DropItem[i][Mod]);
  306.         menu_additem(menu, String, Num);
  307.     }
  308.    
  309.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  310.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  311.     menu_display(id, menu, 0);
  312.     return PLUGIN_HANDLED;
  313. }
  314. public Ladanyitas_h(id, menu, item){
  315.     if(item == MENU_EXIT)
  316.     {
  317.         menu_destroy(menu);
  318.         return;
  319.     }
  320.    
  321.     new data[9], szName[64];
  322.     new access, callback;
  323.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  324.     new Key = str_to_num(data);
  325.    
  326.     if(Lada[Key][id] >= 1 && Kulcs[id] >= 1)
  327.     {
  328.         Lada[Key][id] --;
  329.         Kulcs[id] --;
  330.         Talal(id, Key);
  331.         Ladanyitas(id);
  332.     }
  333.     else
  334.     {
  335.         print_color(id, "!g%s !yNincs elég ládát vagy kulcsot!", Chat_Prefix);
  336.     }
  337. }
  338. public Kuka(id)
  339. {
  340.     new cim[121];
  341.     formatex(cim, charsmax(cim), "%s \r- \dKuka",PREFIX);
  342.     new menu = menu_create(cim, "Kuka_h");
  343.    
  344.     for(new i;i < sizeof(Fegyverek); i++)
  345.     {
  346.         if(OsszesSkin[i][id] > 0)
  347.         {
  348.             new Sor[6]; num_to_str(i, Sor, 5);
  349.             formatex(cim, charsmax(cim), "\w%s \y(\dÖsszes: \r%d\y)", Fegyverek[i][0], OsszesSkin[i][id]);
  350.             menu_additem(menu, cim, Sor);
  351.         }
  352.     }
  353.     menu_display(id, menu, 0);
  354. }
  355. public Kuka_h(id, menu, item)
  356. {
  357.     if(item == MENU_EXIT)
  358.     {
  359.         menu_destroy(menu);
  360.         return;
  361.     }
  362.    
  363.     new data[9], szName[64];
  364.     new access, callback;
  365.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  366.     new key = str_to_num(data);
  367.    
  368.     OsszesSkin[key][id] --;
  369.     Kuka(id);
  370.     ColorChat(id, GREEN, "%s^1Sikeresen Törölted a ^4%s ^1-Skint.", Chat_Prefix, Fegyverek[key][0]);
  371. }
  372. public Beallitasok(id)
  373. {
  374.     new cim[121];
  375.     format(cim, charsmax(cim), "%s \r- \dBeállítások", PREFIX);
  376.     new menu = menu_create(cim, "Beallitasok_h");
  377.    
  378.     menu_additem(menu, Fegyo[id] == 1 ? "Skin: \rBekapcsolva \y| \wKikapcsolva":"Skin: \wBekapcsolva \y| \rKikapcsolva", "1",0);
  379.     menu_display(id, menu, 0);
  380. }
  381. public Beallitasok_h(id, menu, item)
  382. {
  383.     if(item == MENU_EXIT)
  384.     {
  385.         menu_destroy(menu);
  386.         return;
  387.     }
  388.    
  389.     new data[9], szName[64];
  390.     new access, callback;
  391.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  392.     new key = str_to_num(data);
  393.    
  394.     switch(key)
  395.     {
  396.         case 1:
  397.         {
  398.             if(Fegyo[id] == 1)
  399.                 Fegyo[id] = 0;
  400.             else
  401.                 Fegyo[id] = 1;
  402.             Beallitasok(id);
  403.         }
  404.     }
  405. }
  406. public Talal(id, key)
  407. {
  408.     new Nev[32]; get_user_name(id, Nev, 31);
  409.    
  410.     if(key == 0)
  411.     {
  412.         switch(random_num(1,9))
  413.         {
  414.             case 1:
  415.             {
  416.                 OsszesSkin[0][id] ++;
  417.                 ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtad ezt: ^4%s ^1a ^4%sból.", Fegyverek[0][0], LadaNevek[0][0]);
  418.             }
  419.             case 2:
  420.             {
  421.                 OsszesSkin[1][id] ++;
  422.                 ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtad ezt: ^4%s ^1a ^4%sból.", Fegyverek[1][0], LadaNevek[0][0]);
  423.             }
  424.             case 3:
  425.             {
  426.                 OsszesSkin[2][id] ++;
  427.                 ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtad ezt: ^4%s ^1a ^4%sból.", Fegyverek[2][0], LadaNevek[0][0]);
  428.             }
  429.             case 4:
  430.             {
  431.                 OsszesSkin[3][id] ++;
  432.                 ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtad ezt: ^4%s ^1a ^4%sból.", Fegyverek[3][0], LadaNevek[0][0]);
  433.             }
  434.             case 5:
  435.             {
  436.                 OsszesSkin[17][id] ++;
  437.                 ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtad ezt: ^4%s ^1a ^4%sból.", Fegyverek[17][0], LadaNevek[0][0]);
  438.             }
  439.             case 6:
  440.             {
  441.                 OsszesSkin[16][id] ++;
  442.                 ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtad ezt: ^4%s ^1a ^4%sból.", Fegyverek[16][0], LadaNevek[0][0]);
  443.             }
  444.             case 7:
  445.             {
  446.                 OsszesSkin[4][id] ++;
  447.                 ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtad ezt: ^4%s ^1a ^4%sból.", Fegyverek[4][0], LadaNevek[0][0]);
  448.             }
  449.             case 8:
  450.             {
  451.                 OsszesSkin[31][id] ++;
  452.                 ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtad ezt: ^4%s ^1a ^4%sból.", Fegyverek[31][0], LadaNevek[0][0]);
  453.             }
  454.             case 9:
  455.             {
  456.                 OsszesSkin[32][id] ++;
  457.                 ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtad ezt: ^4%s ^1a ^4%sból.", Fegyverek[32][0], LadaNevek[0][0]);
  458.             }
  459.         }
  460.     }
  461.     if(key == 1)
  462.     {
  463.         switch(random_num(1,17))
  464.         {
  465.             case 1:
  466.             {
  467.                 OsszesSkin[5][id] ++;
  468.                 ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtad ezt: ^4%s ^1a ^4%sból.", Fegyverek[5][0], LadaNevek[0][0]);
  469.             }
  470.             case 2:
  471.             {
  472.                 OsszesSkin[6][id] ++;
  473.                 ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtad ezt: ^4%s ^1a ^4%sból.", Fegyverek[6][0], LadaNevek[0][0]);
  474.             }
  475.             case 3:
  476.             {
  477.                 OsszesSkin[7][id] ++;
  478.                 ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtad ezt: ^4%s ^1a ^4%sból.", Fegyverek[7][0], LadaNevek[0][0]);
  479.             }
  480.             case 4:
  481.             {
  482.                 OsszesSkin[8][id] ++;
  483.                 ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtad ezt: ^4%s ^1a ^4%sból.", Fegyverek[8][0], LadaNevek[0][0]);
  484.             }
  485.             case 5:
  486.             {
  487.                 OsszesSkin[15][id] ++;
  488.                 ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtad ezt: ^4%s ^1a ^4%sból.", Fegyverek[15][0], LadaNevek[0][0]);
  489.             }
  490.             case 6:
  491.             {
  492.                 OsszesSkin[14][id] ++;
  493.                 ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtad ezt: ^4%s ^1a ^4%sból.", Fegyverek[14][0], LadaNevek[0][0]);
  494.             }
  495.             case 7:
  496.             {
  497.                 OsszesSkin[13][id] ++;
  498.                 ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtad ezt: ^4%s ^1a ^4%sból.", Fegyverek[13][0], LadaNevek[0][0]);
  499.             }
  500.             case 8:
  501.             {
  502.                 OsszesSkin[16][id] ++;
  503.                 ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtad ezt: ^4%s ^1a ^4%sból.", Fegyverek[16][0], LadaNevek[0][0]);
  504.             }
  505.             case 9:
  506.             {
  507.                 OsszesSkin[17][id] ++;
  508.                 ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtad ezt: ^4%s ^1a ^4%sból.", Fegyverek[17][0], LadaNevek[0][0]);
  509.             }
  510.             case 10:
  511.             {
  512.                 OsszesSkin[18][id] ++;
  513.                 ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtad ezt: ^4%s ^1a ^4%sból.", Fegyverek[18][0], LadaNevek[0][0]);
  514.             }
  515.             case 11:
  516.             {
  517.                 OsszesSkin[19][id] ++;
  518.                 ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtad ezt: ^4%s ^1a ^4%sból.", Fegyverek[19][0], LadaNevek[0][0]);
  519.             }
  520.             case 12:
  521.             {
  522.                 OsszesSkin[20][id] ++;
  523.                 ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtad ezt: ^4%s ^1a ^4%sból.", Fegyverek[20][0], LadaNevek[0][0]);
  524.             }
  525.             case 13:
  526.             {
  527.                 OsszesSkin[21][id] ++;
  528.                 ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtad ezt: ^4%s ^1a ^4%sból.", Fegyverek[21][0], LadaNevek[0][0]);
  529.             }
  530.             case 14:
  531.             {
  532.                 OsszesSkin[22][id] ++;
  533.                 ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtad ezt: ^4%s ^1a ^4%sból.", Fegyverek[22][0], LadaNevek[0][0]);
  534.             }
  535.             case 15:
  536.             {
  537.                 OsszesSkin[23][id] ++;
  538.                 ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtad ezt: ^4%s ^1a ^4%sból.", Fegyverek[23][0], LadaNevek[0][0]);
  539.             }
  540.             case 16:
  541.             {
  542.                 OsszesSkin[33][id] ++;
  543.                 ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtad ezt: ^4%s ^1a ^4%sból.", Fegyverek[33][0], LadaNevek[0][0]);
  544.             }
  545.             case 17:
  546.             {
  547.                 OsszesSkin[34][id] ++;
  548.                 ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtad ezt: ^4%s ^1a ^4%sból.", Fegyverek[34][0], LadaNevek[0][0]);
  549.             }
  550.         }
  551.     }
  552.     if(key == 2)
  553.     {
  554.         switch(random_num(1,12))
  555.         {
  556.             case 1:
  557.             {
  558.                 OsszesSkin[10][id] ++;
  559.                 ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtad ezt: ^4%s ^1a ^4%sból.", Fegyverek[10][0], LadaNevek[0][0]);
  560.             }
  561.             case 2:
  562.             {
  563.                 OsszesSkin[11][id] ++;
  564.                 ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtad ezt: ^4%s ^1a ^4%sból.", Fegyverek[11][0], LadaNevek[0][0]);
  565.             }
  566.             case 3:
  567.             {
  568.                 OsszesSkin[12][id] ++;
  569.                 ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtad ezt: ^4%s ^1a ^4%sból.", Fegyverek[12][0], LadaNevek[0][0]);
  570.             }
  571.             case 4:
  572.             {
  573.                 OsszesSkin[24][id] ++;
  574.                 ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtad ezt: ^4%s ^1a ^4%sból.", Fegyverek[24][0], LadaNevek[0][0]);
  575.             }
  576.             case 5:
  577.             {
  578.                 OsszesSkin[25][id] ++;
  579.                 ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtad ezt: ^4%s ^1a ^4%sból.", Fegyverek[25][0], LadaNevek[0][0]);
  580.             }
  581.             case 6:
  582.             {
  583.                 OsszesSkin[26][id] ++;
  584.                 ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtad ezt: ^4%s ^1a ^4%sból.", Fegyverek[26][0], LadaNevek[0][0]);
  585.             }
  586.             case 7:
  587.             {
  588.                 OsszesSkin[27][id] ++;
  589.                 ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtad ezt: ^4%s ^1a ^4%sból.", Fegyverek[27][0], LadaNevek[0][0]);
  590.             }
  591.             case 8:
  592.             {
  593.                 OsszesSkin[28][id] ++;
  594.                 ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtad ezt: ^4%s ^1a ^4%sból.", Fegyverek[28][0], LadaNevek[0][0]);
  595.             }
  596.             case 9:
  597.             {
  598.                 OsszesSkin[29][id] ++;
  599.                 ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtad ezt: ^4%s ^1a ^4%sból.", Fegyverek[29][0], LadaNevek[0][0]);
  600.             }
  601.             case 10:
  602.             {
  603.                 OsszesSkin[30][id] ++;
  604.                 ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtad ezt: ^4%s ^1a ^4%sból.", Fegyverek[30][0], LadaNevek[0][0]);
  605.             }
  606.             case 11:
  607.             {
  608.                 OsszesSkin[35][id] ++;
  609.                 ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtad ezt: ^4%s ^1a ^4%sból.", Fegyverek[30][0], LadaNevek[0][0]);
  610.             }
  611.             case 12:
  612.             {
  613.                 OsszesSkin[36][id] ++;
  614.                 ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtad ezt: ^4%s ^1a ^4%sból.", Fegyverek[30][0], LadaNevek[0][0]);
  615.             }
  616.         }
  617.     }
  618.     Update(id);
  619.     return PLUGIN_HANDLED;
  620. }
  621. public Piac(id)
  622. {
  623.     new cim[121];
  624.     format(cim, charsmax(cim), "%s \r- \dPiac^n\yDollár: \d(%d$)", PREFIX, Dollar[id]);
  625.     new menu = menu_create(cim, "Piac_h");
  626.    
  627.     menu_additem(menu, "Eladás", "1", 0);
  628.     menu_additem(menu, "Vásárlás", "2", 0);
  629.    
  630.     menu_display(id, menu, 0);
  631. }
  632. public Piac_h(id, menu, item)
  633. {
  634.     if(item == MENU_EXIT)
  635.     {
  636.         menu_destroy(menu);
  637.         return;
  638.     }
  639.    
  640.     new data[9], szName[64];
  641.     new access, callback;
  642.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  643.     new key = str_to_num(data);
  644.    
  645.     switch(key)
  646.     {
  647.         case 1: Eladas(id);
  648.             case 2: Vasarlas(id);
  649.         }
  650. }
  651. public Eladas(id) {
  652.     new cim[121], ks1[121], ks2[121];
  653.     format(cim, charsmax(cim), "%s \r- \dEladás", PREFIX);
  654.     new menu = menu_create(cim, "eladas_h" );
  655.    
  656.     if(kirakva[id] == 0)
  657.     {
  658.         for(new i=0; i < 37; i++)
  659.         {
  660.             if(kicucc[id] == 0) format(ks1, charsmax(ks1), "Válaszd ki a Tárgyat!");
  661.             else if(kicucc[id] == i) format(ks1, charsmax(ks1), "Tárgy: \r%s", Fegyverek[i-1][0]);
  662.             }
  663.         menu_additem(menu, ks1 ,"0",0);
  664.     }
  665.     if(kirakva[id] == 0){
  666.         format(ks2, charsmax(ks2), "\dÁra: \r%d \yDOLLÁR", Erteke[id]);
  667.         menu_additem(menu,ks2,"1",0);
  668.     }
  669.     if(Erteke[id] != 0 && kirakva[id] == 0)
  670.     {
  671.         menu_additem(menu,"Mehet a piacra!","2",0);
  672.     }
  673.     if(Erteke[id] != 0 && kirakva[id] == 1)
  674.     {
  675.         menu_additem(menu,"\wVisszavonás","-2",0);
  676.     }
  677.    
  678.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  679.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  680.     menu_display(id, menu, 0);
  681. }
  682. public eladas_h(id, menu, item){
  683.     if( item == MENU_EXIT )
  684.     {
  685.         menu_destroy(menu);
  686.         return PLUGIN_HANDLED;
  687.     }
  688.     new data[9], szName[64], name[32];
  689.     get_user_name(id, name, charsmax(name));
  690.     new access, callback;
  691.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  692.     new key = str_to_num(data);
  693.    
  694.     switch(key)
  695.     {
  696.         case -2:
  697.         {
  698.             kirakva[id] = 0;
  699.             kicucc[id] = 0;
  700.             Erteke[id] = 0;
  701.         }
  702.         case 0:
  703.         {
  704.             fvalaszt(id);
  705.         }
  706.         case 1:
  707.         {
  708.             client_cmd(id, "messagemode DOLLAR");
  709.         }
  710.         case 2:
  711.         {
  712.             for(new i=0; i < 37; i++)
  713.             {
  714.                 if(kicucc[id] == i && OsszesSkin[i-1][id] >= 1)
  715.                 {
  716.                     ColorChat(0, GREEN, "%s ^3%s ^1Kirakott egy ^4%s-^1t %d Dollárért",Chat_Prefix, name, Fegyverek[i-1][0], Erteke[id]);
  717.                     kirakva[id] = 1;
  718.                 }
  719.             }
  720.         }
  721.     }
  722.     menu_destroy(menu);
  723.     return PLUGIN_HANDLED;
  724. }
  725. public fvalaszt(id) {
  726.     new szMenuTitle[ 121 ],cim[121];
  727.     format( szMenuTitle, charsmax( szMenuTitle ), "%s \r- \dFegyver Válasz", PREFIX);
  728.     new menu = menu_create( szMenuTitle, "fvalaszt_h" );
  729.    
  730.     for(new i=0; i < 37; i++)
  731.     {
  732.         if(OsszesSkin[i][id] > 0)
  733.         {
  734.             new Num[6];
  735.             num_to_str(i, Num, 5);
  736.             formatex(cim, charsmax(cim), "\w%s \y(\dÖsszes: \r%d\y)", Fegyverek[i][0], OsszesSkin[i][id]);
  737.             menu_additem(menu, cim, Num);
  738.         }
  739.     }
  740.    
  741.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  742.     menu_display(id, menu, 0);
  743.    
  744. }
  745. public fvalaszt_h(id, menu, item){
  746.     if(item == MENU_EXIT)
  747.     {
  748.         menu_destroy(menu);
  749.         return;
  750.     }
  751.     new data[9], szName[64];
  752.     new access, callback;
  753.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  754.     new key = str_to_num(data);
  755.    
  756.     kicucc[id] = key+1;
  757.     Eladas(id);
  758. }
  759. public lekeres(id) {
  760.     new ertek, adatok[32];
  761.     read_args(adatok, charsmax(adatok));
  762.     remove_quotes(adatok);
  763.    
  764.     ertek = str_to_num(adatok);
  765.    
  766.     new hossz = strlen(adatok);
  767.    
  768.     if(hossz > 7)
  769.     {
  770.         client_cmd(id, "messagemode DOLLAR");
  771.     }
  772.     else if(ertek < 20)
  773.     {
  774.         ColorChat(id, GREEN, "%s ^1Nem tudsz eladni fegyver^3 20 Dollár alatt.", Chat_Prefix);
  775.         Eladas(id);
  776.     }
  777.     else
  778.     {
  779.         Erteke[id] = ertek;
  780.         Eladas(id);
  781.     }
  782. }
  783. public Vasarlas(id)
  784. {      
  785.     new mpont[512], menu, cim[121];
  786.    
  787.     static players[32],temp[10],pnum;  
  788.     get_players(players,pnum,"c");
  789.    
  790.     format(cim, charsmax(cim), "%s \r- \dVásárlás", PREFIX);
  791.     menu = menu_create(cim, "vasarlas_h" );
  792.    
  793.     for (new i; i < pnum; i++)
  794.     {
  795.         if(kirakva[players[i]] == 1 && Erteke[players[i]] > 0)
  796.         {
  797.             for(new a=0; a < 125; a++)
  798.             {
  799.                 if(kicucc[players[i]] == a)
  800.                     formatex(mpont,256,"\y%s\d(\wEladó: \r%s \d| \wÁra: \r%d\d)", Fegyverek[a-1][0], get_player_name(players[i]), Erteke[players[i]]);
  801.             }
  802.            
  803.             num_to_str(players[i],temp,charsmax(temp));
  804.             menu_additem(menu, mpont, temp);
  805.         }
  806.     }
  807.     menu_setprop(menu, MPROP_PERPAGE, 6);
  808.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );
  809.     menu_display(id, menu);
  810.     return PLUGIN_HANDLED;
  811. }
  812. public vasarlas_h(id,menu, item){
  813.     if(item == MENU_EXIT)
  814.     {
  815.         menu_destroy(menu);
  816.         return;
  817.     }
  818.     if(pido != 0){
  819.         Vasarlas(id);
  820.         return;
  821.     }
  822.     new data[6] ,szName[64],access,callback;
  823.     new name[32], name2[32];
  824.     get_user_name(id, name, charsmax(name));
  825.    
  826.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data, charsmax(data), szName, charsmax(szName), callback);
  827.    
  828.     new player = str_to_num(data);
  829.     get_user_name(player, name2, charsmax(name2));
  830.     pido = 2;
  831.     set_task(2.0, "vido");
  832.    
  833.     for(new i=0; i < 125; i++)
  834.     {
  835.         if(Dollar[id] >= Erteke[player] && kicucc[player] == i && kirakva[player] == 1)
  836.         {
  837.             kirakva[player] = 0;
  838.             ColorChat(0, GREEN, "%s ^3%s ^1vett egy ^4%s ^1%s-tól %d Dollárért!",Chat_Prefix, name, Fegyverek[i-1][0], name2, Erteke[player]);
  839.             Dollar[player] += Erteke[player];
  840.             Dollar[id] -= Erteke[player];
  841.             OsszesSkin[i-1][id] ++;
  842.             OsszesSkin[i-1][player] --;
  843.             kicucc[player] = 0;
  844.             Erteke[player] = 0;
  845.         }
  846.     }
  847. }
  848. public vido()
  849. {
  850.     pido = 0;
  851. }
  852. public Halal()
  853. {
  854.     new Gyilkos = read_data(1);
  855.     new Aldozat = read_data(2);
  856.    
  857.     if(Gyilkos == Aldozat)
  858.         return PLUGIN_HANDLED;
  859.    
  860.     new pPont;
  861.    
  862.     pPont += random_num(DollarMin, DollarMax);
  863.     Dollar[Gyilkos] += pPont;
  864.    
  865.     set_dhudmessage(random(256), random(256), random(256), -1.0, 0.20, 0, 6.0, 3.0);
  866.     show_dhudmessage(Gyilkos, "+%d $", pPont);
  867.    
  868.     Oles[Gyilkos] ++;
  869.    
  870.     if(szamok[Szint[Gyilkos]] <= Oles[Gyilkos] && szamok[Szint[Gyilkos]] != 0)
  871.         Szint[Gyilkos]++
  872.    
  873.     Droppolas(Gyilkos);
  874.     return PLUGIN_HANDLED;
  875. }
  876. public Droppolas(id)
  877. {
  878.     new Players[32], Num, Nev[32]
  879.     get_players(Players, Num, "c")
  880.     get_user_name(id, Nev, 31)
  881.     new Float:RandomSzam = random_float(0.01, 100.00);
  882.    
  883.     if(RandomSzam <= DropItem[0][Mod])
  884.     {
  885.         Kulcs[id] ++;
  886.         ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtál egy: ^4Kulcsot.");
  887.     }
  888.     else if(RandomSzam <= DropItem[1][Mod])
  889.     {
  890.         Lada[0][id] ++;
  891.         ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtál egy: ^4%s-t.", LadaNevek[0][0]);
  892.     }
  893.     else if(RandomSzam <= DropItem[2][Mod])
  894.     {
  895.         Lada[1][id] ++;
  896.         ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtál egy: ^4%s-t.", LadaNevek[1][0]);
  897.     }
  898.     else if(RandomSzam <= DropItem[3][Mod])
  899.     {
  900.         Lada[2][id] ++;
  901.         ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtál egy: ^4%s-t.", LadaNevek[2][0]);
  902.     }
  903. }
  904. public sayhook(id)
  905. {
  906.     read_args (message, 191)
  907.     remove_quotes (message)
  908.     if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  909.     {
  910.         return PLUGIN_CONTINUE
  911.     }
  912.     new Bnum = strlen(message)
  913.     new Nnum = 0
  914.     new i = 0
  915.     get_user_name(id, nev, 31)
  916.    
  917.     if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  918.     {
  919.         get_user_team(id, color, 9)
  920.         formatex(Temp, 191, "^4[^3Tulaj^4][^3%s^4]^3 %s^1: ^4%s", rangok[Szint[id]], nev, message)
  921.     }
  922.     else if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  923.     {
  924.         get_user_team(id, color, 9)
  925.         formatex(Temp, 191, "^4[^3Admin^4][^3%s^4] ^3%s^1: ^4%s", rangok[Szint[id]], nev, message)
  926.     }
  927.     else if(get_user_flags(id) & VIP)
  928.     {
  929.         get_user_team(id, color, 9)
  930.         formatex(Temp, 191, "^4[^3VIP^4][^3%s^4] ^3%s^1: ^4%s", rangok[Szint[id]], nev, message)
  931.     }
  932.     else
  933.     {
  934.         get_user_team(id, color, 9)
  935.         formatex(Temp, 191, "^4[^3%s^4]^3 %s^4:^1 %s", rangok[Szint[id]], nev, message)
  936.     }
  937.     while(i < Bnum)
  938.     {
  939.         if(message[i] == '1' || message[i] == '2' || message[i] == '3' || message[i] == '4' || message[i] == '5' || message[i] == '6' || message[i] == '7' || message[i] == '8' || message[i] == '9' || message[i] == '0')
  940.             Nnum++
  941.         ++i
  942.     }
  943.     if(Nnum >= 7)
  944.     {
  945.         ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1A Szerveren ^3Tilos ^1a Hírdetés!")
  946.         return PLUGIN_HANDLED
  947.     }
  948.     sendmessage(color)
  949.     return PLUGIN_HANDLED
  950. }
  951. public sendmessage(color[])
  952. {
  953.     new teamName[10]
  954.     for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  955.     {
  956.         get_user_team (player, teamName, 9)
  957.         teamf (player, color)
  958.         elkuldes(player, Temp)
  959.         teamf(player, teamName)
  960.     }
  961. }
  962. public NameConrol(id){
  963.     if(!is_user_connected(id))
  964.         return PLUGIN_CONTINUE
  965.    
  966.     new name[31]
  967.     get_user_name(id, name, 30)
  968.    
  969.     new Bnum = strlen(name);
  970.    
  971.     new i=0
  972.     new Nnum=0
  973.    
  974.     while(i < Bnum)
  975.     {      
  976.         if(name[i] == '1' || name[i] == '2' || name[i] == '3' || name[i] == '4' || name[i] == '5' || name[i] == '6' || name[i] == '7' || name[i] == '8' || name[i] == '9' || name[i] == '0')
  977.             Nnum++;
  978.         ++i;
  979.     }
  980.    
  981.     if( Nnum >= 7)
  982.     {
  983.         client_cmd(id, "name ^"Tilos a Hirdetes!^"")
  984.         client_cmd(id, "retry")
  985.         return PLUGIN_CONTINUE
  986.     }
  987.     return PLUGIN_CONTINUE
  988. }
  989. public teamf(player, team[])
  990. {
  991.     message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  992.     write_byte(player)
  993.     write_string(team)
  994.     message_end()
  995. }
  996. public elkuldes(player, Temp[])
  997. {
  998.     message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  999.     write_byte( player )
  1000.     write_string( Temp )
  1001.     message_end()
  1002. }
  1003. public AutoCheck()
  1004. {
  1005.     new p[32],n;
  1006.     get_players(p,n,"ch");
  1007.     for(new i=0;i<n;i++)
  1008.     {
  1009.         new id = p[i];
  1010.         InfoHud(id);
  1011.     }
  1012. }
  1013. public InfoHud(id)
  1014. {  
  1015.     if(is_user_alive(id))
  1016.     {
  1017.         new iMasodperc, iPerc, iOra, nev[32];
  1018.         get_user_name(id, nev, 31);
  1019.         iMasodperc = Masodpercek[id] + get_user_time(id);
  1020.         iPerc = iMasodperc / 60;
  1021.         iOra = iPerc / 60;
  1022.         iMasodperc = iMasodperc - iPerc * 60;
  1023.         iPerc = iPerc - iOra * 60;
  1024.        
  1025.         set_hudmessage(0, 255, 0, 0.0, 0.2, 0, 0.0, 12.0);
  1026.         show_hudmessage(id, " Üdv %s^n Játszott ido: %dÓra %dPerc %dMp.", nev, iOra, iPerc, iMasodperc);
  1027.     }
  1028. }
  1029. public plugin_cfg()
  1030. {
  1031.     g_SqlTuple = SQL_MakeDbTuple(SQLINFO[0], SQLINFO[1], SQLINFO[2], SQLINFO[3]);
  1032.    
  1033.     static Query[10048];
  1034.     new Len;
  1035.    
  1036.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query), "CREATE TABLE IF NOT EXISTS `elite_sniper_2.0`");
  1037.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "(`Nev` varchar(32) NOT NULL, ");
  1038.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`Dollars` int(11) NOT NULL,");
  1039.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`Masodpercek` int(11) NOT NULL,");
  1040.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`Szint` int(11) NOT NULL,");
  1041.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`Oles` int(11) NOT NULL,");
  1042.    
  1043.     for(new i;i < 37; i++)
  1044.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`F_%d` int(11) NOT NULL,", i);
  1045.    
  1046.     for(new i;i < 3; i++)
  1047.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`Skin_%d` int(11) NOT NULL,", i);
  1048.    
  1049.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`Osszes` int(11) NOT NULL, `id` INT(11) NOT NULL AUTO_INCREMENT PRIMARY KEY)");
  1050.    
  1051.     SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "createTableThread", Query);
  1052. }
  1053. public Load(id) {
  1054.     static Query[10048];
  1055.     new Data[1], Name[32];
  1056.     get_user_name(id, Name, 31);
  1057.     Data[0] = id;
  1058.    
  1059.     formatex(Query, charsmax(Query), "SELECT * FROM `elite_sniper_2.0` WHERE Nev = ^"%s^";", Name);
  1060.     SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "QuerySelectData", Query, Data, 1);
  1061. }
  1062. public QuerySelectData(FailState, Handle:Query, Error[], Errcode, Data[], DataSize, Float:Queuetime) {
  1063.     if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED || FailState == TQUERY_QUERY_FAILED) {
  1064.         log_amx("%s", Error);
  1065.         return;
  1066.     }
  1067.     else {
  1068.         new id = Data[0];
  1069.        
  1070.         if(SQL_NumRows(Query) > 0) {
  1071.             Dollar[id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "Dollars"));
  1072.             Masodpercek[id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "Masodpercek"));
  1073.             Szint[id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "Szint"));
  1074.             Oles[id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "Oles"));
  1075.            
  1076.             for(new i=0;i<37;i++)
  1077.                 OsszesNev[i] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "Osszes"));
  1078.            
  1079.             for(new i=0;i < 37; i++)
  1080.             {
  1081.                 new String[64];
  1082.                 formatex(String, charsmax(String), "F_%d", i);
  1083.                 OsszesSkin[i][id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, String));
  1084.             }
  1085.            
  1086.             for(new i;i < 3; i++)
  1087.             {
  1088.                 new String[64];
  1089.                 formatex(String, charsmax(String), "Skin_%d", i);
  1090.                 Skin[i][id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, String));
  1091.             }
  1092.            
  1093.         }
  1094.         else
  1095.         {
  1096.             Save(id);
  1097.         }
  1098.     }
  1099. }
  1100. public Save(id)
  1101. {
  1102.     static Query[256];
  1103.     new Name[32]; get_user_name(id, Name, 31);
  1104.    
  1105.     formatex(Query, charsmax(Query), "INSERT INTO `elite_sniper_2.0` (`Nev`) VALUES (^"%s^");", Name);
  1106.    
  1107.     SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "QuerySetData", Query);
  1108. }
  1109. public Update(id)
  1110. {
  1111.     static Query[10048];
  1112.     new Len;
  1113.     new Name[32]; get_user_name(id, Name, 31);
  1114.    
  1115.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query), "UPDATE `elite_sniper_2.0` SET Dollars = ^"%i^", ",Dollar[id]);
  1116.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "Szint = ^"%i^", ", Szint[id]);
  1117.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "Oles = ^"%i^", ", Oles[id]);
  1118.    
  1119.     for(new i=0;i < 37; i++)
  1120.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "Osszes = ^"%i^", ", OsszesNev[i]);
  1121.    
  1122.     for(new i=0;i < 37; i++)
  1123.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "F_%d = ^"%i^", ", i, OsszesSkin[i][id]);
  1124.    
  1125.     for(new i;i < 3; i++)
  1126.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "Skin_%d = ^"%i^", ", i, Skin[i][id]);
  1127.    
  1128.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "Masodpercek = ^"%i^" WHERE Nev = ^"%s^";", Masodpercek[id]+get_user_time(id), Name);
  1129.    
  1130.     SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "QuerySetData", Query);
  1131. }
  1132. public createTableThread(FailState, Handle:Query, Error[], Errcode, Data[], DataSize, Float:Queuetime) {
  1133.     if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED)
  1134.         set_fail_state("[HIBA*] NEM TUDTAM CSATLAKOZNI AZ ADATBAZISHOZ!");
  1135.     else if(FailState == TQUERY_QUERY_FAILED)
  1136.         set_fail_state("Query Error");
  1137.     if(Errcode)
  1138.         log_amx("[HIBA*] HIBAT DOBTAM: %s",Error);
  1139. }
  1140. public QuerySetData(FailState, Handle:Query, Error[], Errcode, Data[], DataSize, Float:Queuetime) {
  1141.     if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED || FailState == TQUERY_QUERY_FAILED) {
  1142.         log_amx("%s", Error);
  1143.         return;
  1144.     }
  1145. }
  1146. public client_putinserver(id)
  1147. {
  1148.     Dollar[id] = EOS;
  1149.     Masodpercek[id] = 0;
  1150.     Szint[id] = 0;
  1151.     Kulcs[id] = 0;
  1152.     Oles[id] = 0;
  1153.     Fegyo[id] = 1;
  1154.    
  1155.     for(new i;i < 37; i++)
  1156.         OsszesNev[i] = EOS;
  1157.    
  1158.     for(new i;i < 37; i++)
  1159.         OsszesSkin[i][id] = EOS;
  1160.    
  1161.     for(new i;i < 3; i++)
  1162.         Skin[i][id] = EOS;
  1163.    
  1164.     for(new i;i < 3; i++)
  1165.         Lada[i][id] = EOS;
  1166.    
  1167.     if(!is_user_bot(id))
  1168.         Load(id);
  1169. }
  1170.  
  1171. public client_disconnect(id)
  1172. {
  1173.     if(!is_user_bot(id))
  1174.         Update(id);
  1175. }
  1176. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  1177. {
  1178.     new count = 1, players[32]
  1179.     static msg[191]
  1180.     vformat(msg, 190, input, 3)
  1181.    
  1182.     replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  1183.     replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  1184.     replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  1185.    
  1186.     if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  1187.     {
  1188.    
  1189.         for (new i = 0; i < count; i++)
  1190.         {
  1191.             if (is_user_connected(players[i]))
  1192.             {
  1193.                 message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  1194.                 write_byte(players[i])
  1195.                 write_string(msg)
  1196.                 message_end()
  1197.             }
  1198.         }
  1199.     }
  1200.     return PLUGIN_HANDLED
  1201. }
  1202. stock get_player_name(id){
  1203.     static Nev[32];
  1204.     get_user_name(id, Nev,31);
  1205.     return Nev;
  1206. }
  1207. public plugin_end() {
  1208.     SQL_FreeHandle(g_SqlTuple);
  1209. }

Tessek javitott valtozata


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Elite Sniper 2.0
HozzászólásElküldve: 2018.12.19. 15:17 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2018.12.04. 11:25
Hozzászólások: 36
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Sziasztok Láttam Sokan Kértétek Ugye ez exodus dolga lett volna
Hogy a Regisztrációs rendszert bele írni a módba.
Én bele írtam nektek. és így Könnyebb Lesz Védeni a Karaktereteket !

Itt tudjátok le szedni!
Teszt nem volt!
de Hibátlanul le fordította!
Dowload Link:
https://data.hu/get/11586749/elit_sniper_reg_2.0.sma


Csatolmányok:
elit_sniper_reg_2.0.sma [41.7 KiB]
Letöltve 89 alkalommal.
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Elite Sniper 2.0
HozzászólásElküldve: 2018.12.21. 15:00 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.10. 12:46
Hozzászólások: 429
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 157 alkalommal
Mesterpukancs írta:
Sziasztok Láttam Sokan Kértétek Ugye ez exodus dolga lett volna
Hogy a Regisztrációs rendszert bele írni a módba.
Én bele írtam nektek. és így Könnyebb Lesz Védeni a Karaktereteket !

Itt tudjátok le szedni!
Teszt nem volt!
de Hibátlanul le fordította!
Dowload Link:
https://data.hu/get/11586749/elit_sniper_reg_2.0.sma


Off Topic
Bele írtad? Max átmásoltad, mivel hiányos.. miért kell felesleges pluginokat megosztani? Főleg, hogy nem is tesztelted.. Jön majd egy csomó felesleges kérdés, hogy ez meg az nem megy ebben a módban..

Ők köszönték meg Dooz nek ezt a hozzászólást: [K]eNu* (2018.12.21. 15:07)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Elite Sniper 2.0
HozzászólásElküldve: 2018.12.22. 16:00 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2018.12.04. 11:25
Hozzászólások: 36
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Na majd javítom de tegnap este teszteltem. nekem jó lett.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Elite Sniper 2.0
HozzászólásElküldve: 2018.12.22. 16:06 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2017.04.30. 17:21
Hozzászólások: 286
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 66 alkalommal
Mesterpukancs írta:
Na majd javítom de tegnap este teszteltem. nekem jó lett.

Ládanyitásnál megint nincs ott a kulcs illetve láda levonása szóval megint freeben lehet nyitni ha van 1-1 ládád kulcsod :lol: reg rendszerből meg szerintem értelmesebbet rakhattál volna bele ha már belekezdtél


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Elite Sniper 2.0
HozzászólásElküldve: 2018.12.22. 21:06 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2018.12.04. 11:25
Hozzászólások: 36
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Nyugi Nem kapkodok :D Majd estére még rá kukkantok és Normálisan meg csinálom nektek.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Elite Sniper 2.0
HozzászólásElküldve: 2018.12.22. 22:25 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2017.10.14. 00:48
Hozzászólások: 304
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 16 alkalommal
Elkezdtem kijavítani, lesz benne #Id-s regisztrációs rendszer, hud, ládanyitás fixálva. Több sírást nem kérek mert ebből már elég :)

_________________
2015.07.11 Konfigolás kezdete
2017.09.27 Első nagy játékosbázissal rendelkező szerver | RtD
2018.08.24 Második nagy játékosbázissal rendelkező szerver | Black Night
2018.11.16 Konfigolás befejezése


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Elite Sniper 2.0
HozzászólásElküldve: 2018.12.22. 22:51 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2018.12.04. 11:25
Hozzászólások: 36
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Akkor én nem javítom tesó Na Sok sikert :)
!
kellemes ünnepeket!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Elite Sniper 2.0
HozzászólásElküldve: 2018.12.23. 09:39 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2017.10.14. 00:48
Hozzászólások: 304
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 16 alkalommal
Mesterpukancs írta:
Akkor én nem javítom tesó Na Sok sikert :)
!
kellemes ünnepeket!

Hát amúgy amit csináltál az nem is javítás volt hanem CTRL + C, persze elég szarul :D Neked is kellemes ünnepeket.

_________________
2015.07.11 Konfigolás kezdete
2017.09.27 Első nagy játékosbázissal rendelkező szerver | RtD
2018.08.24 Második nagy játékosbázissal rendelkező szerver | Black Night
2018.11.16 Konfigolás befejezése


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 51 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3 4 5 6 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 12 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole