hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.18. 10:54



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 200 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 200 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 12 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Modellek le mentése
HozzászólásElküldve: 2018.12.26. 09:39 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.14. 08:21
Hozzászólások: 547
Megköszönt másnak: 95 alkalommal
Megköszönték neki: 71 alkalommal
Üdv.

szeretném lementeni a modelleket. megoldható? esetleg valaki el magyarázná?

  1. #include < amxmodx >
  2. #include < cstrike >
  3.  
  4. #define PLUGIN "VIP kinezet menu"
  5. #define VERSION "1.0"
  6. #define AUTHOR "Connor"
  7.  
  8. public plugin_precache()
  9. {
  10.     precache_model("models/jatekos/CT_1/CT_1.mdl");
  11.     precache_model("models/jatekos/CT_2/CT_2.mdl");
  12.     precache_model("models/jatekos/T_1/T_1.mdl");
  13.     precache_model("models/jatekos/T_2/T_2.mdl");
  14. }
  15.  
  16. public plugin_init() {
  17.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  18.  
  19.     register_clcmd( "say /skinem",  "Kinezet_Menu" );
  20. }
  21.  
  22. public Kinezet_Menu( id )  
  23. {  
  24.     new menu = menu_create("\rValaszd ki a skinedet", "Kinezet_Menu")  
  25.     menu_additem( menu, "\yCT Elso modell", "1", ADMIN_LEVEL_H );  
  26.     menu_additem( menu, "\yCT Masodik modell", "2", ADMIN_LEVEL_H );  
  27.     menu_additem( menu, "\yT Elso modell", "3", ADMIN_LEVEL_H );  
  28.     menu_additem( menu, "\yT Masodik modell", "4", ADMIN_LEVEL_H );  
  29.  
  30.     menu_setprop( menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );  
  31.     menu_display( id, menu, 0 );  
  32. }  
  33.  
  34. public Kinezet_Menu_2(id, menu, item)
  35. {
  36.     if (item == MENU_EXIT)
  37.     {
  38.         menu_destroy(menu)
  39.         return PLUGIN_HANDLED;
  40.     }
  41.  
  42.     new data[6], szName[64];
  43.     new access, callback;
  44.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  45.     new key = str_to_num(data);
  46.  
  47.     if(!is_user_alive(id))
  48.         return PLUGIN_HANDLED
  49.  
  50.     switch(key)
  51.     {
  52.         case 1:
  53.         {
  54.             cs_set_user_model(id, "CT_1")
  55.         }
  56.         case 2:
  57.         {
  58.             cs_set_user_model(id, "CT_2")
  59.         }
  60.         case 3:
  61.         {
  62.             cs_set_user_model(id, "T_1")
  63.         }
  64.         case 4:
  65.         {
  66.             cs_set_user_model(id, "T_2")
  67.         }
  68.     }
  69.     return PLUGIN_CONTINUE;
  70. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Modellek le mentése
HozzászólásElküldve: 2018.12.26. 09:57 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
Hozzászólások: 1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
Ez az egyik legegyszerűbb mentés, akár több értéket is tudsz menteni persze:
https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=91503


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Modellek le mentése
HozzászólásElküldve: 2018.12.26. 10:13 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.14. 08:21
Hozzászólások: 547
Megköszönt másnak: 95 alkalommal
Megköszönték neki: 71 alkalommal
regener írta:
Ez az egyik legegyszerűbb mentés, akár több értéket is tudsz menteni persze:
https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=91503


ez idáig rendbe van. viszont mit kell pontosan menteni? ezzel vagyok meg keveredve.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Modellek le mentése
HozzászólásElküldve: 2018.12.26. 11:14 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
Hozzászólások: 1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
Csinálsz egy változót (pl. g_iModel[33][2]) amiben az értékeket (pl. g_iModel[id][0] = 1) mented, majd azt visszaolvasva a megfelelő model fájl nevét helyettesíted be a modelváltásnál.

Ők köszönték meg regener nek ezt a hozzászólást: elit (2018.12.26. 11:36)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Modellek le mentése
HozzászólásElküldve: 2018.12.26. 11:35 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.14. 08:21
Hozzászólások: 547
Megköszönt másnak: 95 alkalommal
Megköszönték neki: 71 alkalommal
regener írta:
Csinálsz egy változót (pl. g_iModel[33][2]) amiben az értékeket (pl. g_iModel[id][0] = 1) mented, majd azt visszaolvasva a megfelelő model fájl nevét helyettesíted be a modelváltásnál.


értem. megprobálom!

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Modellek le mentése
HozzászólásElküldve: 2018.12.28. 00:13 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2017.04.30. 17:21
Hozzászólások: 286
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 66 alkalommal
Ahogy regener is írta változóba rakod csak szerintem nem muszáj több dimenziójú változóba hanem simán g_modell[33] aztán ahol kiválassza g_modell[id] = 1, 2, 3, 4 aztán pedig körkezdési eventnél egy switchel végig futtatod a g modell tömböt aztán oda írod a set user modell cuccost. És így cssk 1 értéket kell mentened is. Remélem valamivel segíthettem én is.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Modellek le mentése
HozzászólásElküldve: 2018.12.28. 06:27 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.14. 08:21
Hozzászólások: 547
Megköszönt másnak: 95 alkalommal
Megköszönték neki: 71 alkalommal
aarpi. írta:
Ahogy regener is írta változóba rakod csak szerintem nem muszáj több dimenziójú változóba hanem simán g_modell[33] aztán ahol kiválassza g_modell[id] = 1, 2, 3, 4 aztán pedig körkezdési eventnél egy switchel végig futtatod a g modell tömböt aztán oda írod a set user modell cuccost. És így cssk 1 értéket kell mentened is. Remélem valamivel segíthettem én is.


nekem az is jó ha írsz 1 rövid példát. hátha valakinek szüksége lesz még rá.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Modellek le mentése
HozzászólásElküldve: 2018.12.28. 11:00 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2017.04.30. 17:21
Hozzászólások: 286
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 66 alkalommal
elit írta:
aarpi. írta:
Ahogy regener is írta változóba rakod csak szerintem nem muszáj több dimenziójú változóba hanem simán g_modell[33] aztán ahol kiválassza g_modell[id] = 1, 2, 3, 4 aztán pedig körkezdési eventnél egy switchel végig futtatod a g modell tömböt aztán oda írod a set user modell cuccost. És így cssk 1 értéket kell mentened is. Remélem valamivel segíthettem én is.


nekem az is jó ha írsz 1 rövid példát. hátha valakinek szüksége lesz még rá.

Este gépnél írok, ezt a hsz.t majd módosítom.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Modellek le mentése
HozzászólásElküldve: 2018.12.28. 14:57 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.10. 12:46
Hozzászólások: 429
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 157 alkalommal
Üdv. Parancsolj. Remélem ilyenre gondoltál. Ha bármi kérdésed van vagy hibát tapasztalsz, akkor megkérlek, hogy írj.

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <amxmisc>
  4. #include <hamsandwich>
  5. #include <cstrike>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Player Models"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "Dooz"
  10.  
  11. new const cModels_Info[][][] = {
  12.     //Menüben levő név | Modell elérési útvonal | Modell neve
  13.     {"CT Első modell","models/player/CT_1/CT_1.mdl", "CT_1"},
  14.     {"CT Második modell","models/player/CT_2/CT_2.mdl", "CT_2"},
  15.     {"T Első modell","models/player/T_1/T_1.mdl", "T_1"},
  16.     {"T Második modell","models/player/T_2/T_2.mdl", "T_2"}
  17. };
  18.  
  19. new g_iModel_Num[33];
  20.  
  21. public plugin_precache(){
  22.     //Lekérjük a cModels_Info const méretét
  23.     new iSize = sizeof(cModels_Info);
  24.    
  25.     //Betöltjük a modelleket
  26.     for(new i; i < sizeof(cModels_Info); i++)
  27.         precache_model(cModels_Info[i][1]);
  28. }
  29.  
  30. public plugin_init(){
  31.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  32.    
  33.     //Regisztráljuk a parancsot, amely majd előhozza a menüt
  34.     register_clcmd( "say /skinem",  "Player_Model_Menu" );
  35.    
  36.     //Regisztráljuk a Player_Spawn függvényt, amely meghívódik, amikor a játékos újraélled
  37.     RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Player_Spawn", 1);
  38. }
  39.  
  40. public client_putinserver(iId){
  41.     //Csatlakozásnál töröljük a játékos modelljét, azaz az alap modellje lesz
  42.     g_iModel_Num[iId] = -1;
  43. }
  44.  
  45. public Player_Model_Menu(iId){
  46.     new sText[1024], iTemp[32], iSize = sizeof(cModels_Info);
  47.  
  48.     formatex(sText, charsmax(sText), "Játékos modell cserélő^n\wOldal:\r%s", iSize > 7 ? "" : " 1/1");
  49.     new iMenu = menu_create(sText, "Player_Model_Menu_Handler");
  50.    
  51.     //Kiíratjuk a modellek nevét a menübe
  52.     for(new i; i < iSize; i++){
  53.         num_to_str(i, iTemp, charsmax(iTemp));
  54.         formatex(sText, charsmax(sText), "\w%s", cModels_Info[i][0]);  
  55.         menu_additem(iMenu, sText, iTemp, 0);  
  56.     }
  57.    
  58.     menu_setprop(iMenu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  59.     menu_setprop(iMenu, MPROP_NEXTNAME, "Tovább");
  60.     menu_setprop(iMenu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  61.    
  62.     menu_display(iId, iMenu, 0);
  63. }
  64.  
  65. public Player_Model_Menu_Handler(iId, iMenu, iItem){
  66.     if(iItem == MENU_EXIT){
  67.         menu_destroy(iMenu);
  68.         return PLUGIN_HANDLED;
  69.     }
  70.    
  71.     //A változóbe elmentjük a kiválasztott modell számát.
  72.     g_iModel_Num[iId] = iItem;
  73.    
  74.     return PLUGIN_HANDLED;
  75. }
  76.  
  77. public Player_Spawn(iId){
  78.     if(!is_user_alive(iId) || g_iModel_Num[iId] == -1)
  79.         return;
  80.    
  81.     //Beállítjuk a játékos modelljét
  82.     cs_set_user_model(iId, cModels_Info[g_iModel_Num[iId]][2])
  83. }


ui. [profil]aarpi.[/profil] nyugodtan írd le a te verziódat is.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Modellek le mentése
HozzászólásElküldve: 2018.12.28. 15:29 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2012.10.09. 13:48
Hozzászólások: 1439
Megköszönték neki: 174 alkalommal
Kód:
iTemp[32] >> ez string, ne használjunk integer jelzőt. :) 

num_to_str(i, iTemp, charsmax(iTemp)); // pont emiatt, ez megtévesztő, integert alakítasz át stringgé.
formatex(sText, charsmax(sText), "\w%s", cModels_Info[i][0]); 
menu_additem(iMenu, sText, iTemp, 0);


De miért adod át az iTemp stringet a menü handlernek, ha azt nem dolgozod fel?
Az item != iTemp-pel, ha erre gondolt a szerző (item == int, iTemp == string). :)

_________________
Minden jót! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 12 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 25 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole