hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 12:36



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 220 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 220 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 9 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Nem működik az ejtőernyő plugin.
HozzászólásElküldve: 2018.12.28. 18:53 
ADMINOKNÁL MŰKÖDIK AZ EJTŐERNYŐ, DE A JÁTÉKOSOKNÁL NEM, MIÉRT LEHET EZ?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
HozzászólásElküldve: 2018.12.28. 19:04 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2018.12.04. 11:25
Hozzászólások: 36
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Szia amxx.cfg be ird be paracute_cost "0"


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
HozzászólásElküldve: 2018.12.28. 19:17 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.06. 14:20
Hozzászólások: 964
Megköszönt másnak: 102 alkalommal
Megköszönték neki: 134 alkalommal
Mesterpukancs írta:
Szia amxx.cfg be ird be paracute_cost "0"


Feleslegesen minek szólsz ismét hozzá?

------------------------------------------------------------


Tessék használd ezt (mindenkinek lesz ejtőernyője!)

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <engine>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fun>
  6.  
  7. new bool:has_parachute[33]
  8. new para_ent[33]
  9. new gCStrike = 0
  10. new pDetach, pFallSpeed, pEnabled, pCost, pPayback
  11.  
  12. #define PARACHUTE_LEVEL ADMIN_LEVEL_A
  13.  
  14. public plugin_init()
  15. {
  16.     register_plugin("Parachute", "1.3", "KRoT@L/JTP10181")
  17.     pEnabled = register_cvar("sv_parachute", "1" )
  18.     pFallSpeed = register_cvar("parachute_fallspeed", "100")
  19.     pDetach = register_cvar("parachute_detach", "1")
  20.    
  21.     if (cstrike_running()) gCStrike = true
  22.    
  23.     if (gCStrike) {
  24.        
  25.         pCost = register_cvar("parachute_cost", "0")
  26.         pPayback = register_cvar("parachute_payback", "75")
  27.        
  28.         register_concmd("amx_parachute", "admin_give_parachute", PARACHUTE_LEVEL, "<nick, #userid or @team>" )
  29.     }
  30.    
  31.     register_clcmd("say", "HandleSay")
  32.     register_clcmd("say_team", "HandleSay")
  33.    
  34.     register_event("ResetHUD", "newSpawn", "be")
  35.     register_event("DeathMsg", "death_event", "a")
  36.    
  37.     //Setup jtp10181 CVAR
  38.     new cvarString[256], shortName[16]
  39.     copy(shortName,15,"chute")
  40.    
  41.     register_cvar("jtp10181","",FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY)
  42.     get_cvar_string("jtp10181",cvarString,255)
  43.    
  44.     if (strlen(cvarString) == 0) {
  45.         formatex(cvarString,255,shortName)
  46.         set_cvar_string("jtp10181",cvarString)
  47.     }
  48.     else if (contain(cvarString,shortName) == -1) {
  49.         format(cvarString,255,"%s,%s",cvarString, shortName)
  50.         set_cvar_string("jtp10181",cvarString)
  51.     }
  52. }
  53.  
  54. public plugin_natives()
  55. {
  56.     set_module_filter("module_filter")
  57.     set_native_filter("native_filter")
  58. }
  59.  
  60. public module_filter(const module[])
  61. {
  62.     if (!cstrike_running() && equali(module, "cstrike")) {
  63.         return PLUGIN_HANDLED
  64.     }
  65.    
  66.     return PLUGIN_CONTINUE
  67. }
  68.  
  69. public native_filter(const name[], index, trap)
  70. {
  71.     if (!trap) return PLUGIN_HANDLED
  72.    
  73.     return PLUGIN_CONTINUE
  74. }
  75.  
  76. public plugin_precache()
  77. {
  78.     precache_model("models/parachute.mdl")
  79. }
  80.  
  81. public client_connect(id)
  82. {
  83.     parachute_reset(id)
  84. }
  85.  
  86. public client_disconnect(id)
  87. {
  88.     parachute_reset(id)
  89. }
  90.  
  91. public death_event()
  92. {
  93.     new id = read_data(2)
  94.     parachute_reset(id)
  95. }
  96.  
  97. parachute_reset(id)
  98. {
  99. if(para_ent[id] > 0) {
  100.     if (is_valid_ent(para_ent[id])) {
  101.         remove_entity(para_ent[id])
  102.     }
  103. }
  104.  
  105. if (is_user_alive(id)) set_user_gravity(id, 1.0)
  106.  
  107. has_parachute[id] = false
  108. para_ent[id] = 0
  109. }
  110.  
  111. public newSpawn(id)
  112. {
  113. if(para_ent[id] > 0) {
  114.     remove_entity(para_ent[id])
  115.     set_user_gravity(id, 1.0)
  116.     para_ent[id] = 0
  117. }
  118.  
  119. if (!gCStrike || access(id,PARACHUTE_LEVEL) || get_pcvar_num(pCost) <= 0) {
  120.     has_parachute[id] = true
  121.     //set_view(id, CAMERA_3RDPERSON)
  122. }
  123. }
  124.  
  125. public HandleSay(id)
  126. {
  127. if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE
  128.  
  129. new args[128]
  130. read_args(args, 127)
  131. remove_quotes(args)
  132.  
  133. if (gCStrike) {
  134.     if (equali(args, "buy_parachute")) {
  135.         buy_parachute(id)
  136.         return PLUGIN_HANDLED
  137.     }
  138.     else if (equali(args, "sell_parachute")) {
  139.         sell_parachute(id)
  140.         return PLUGIN_HANDLED
  141.     }
  142.     else if (containi(args, "give_parachute") == 0) {
  143.         give_parachute(id,args[15])
  144.         return PLUGIN_HANDLED
  145.     }
  146. }
  147.  
  148. if (containi(args, "parachute") != -1) {
  149.     if (gCStrike) client_print(id, print_chat, "[AMXX] Ejt?erny? parancsok: buy_parachute, sell_parachute, give_parachute")
  150.     client_print(id, print_chat, "[AMXX] Az ejt?erny? haszn?lat?hoz nyomd meg az E bet?t")
  151. }
  152.  
  153. return PLUGIN_CONTINUE
  154. }
  155.  
  156. public buy_parachute(id)
  157. {
  158. if (!gCStrike) return PLUGIN_CONTINUE
  159. if (!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE
  160.  
  161. if (!get_pcvar_num(pEnabled)) {
  162.     client_print(id, print_chat, "[AMXX] Ejt?erny? plugin kikapcsolva")
  163.     return PLUGIN_HANDLED
  164. }
  165.  
  166. if (has_parachute[id]) {
  167.     client_print(id, print_chat, "[AMXX] Neked m?r van ejt?erny?d")
  168.     return PLUGIN_HANDLED
  169. }
  170.  
  171. new money = cs_get_user_money(id)
  172. new cost = get_pcvar_num(pCost)
  173.  
  174. if (money < cost) {
  175.     client_print(id, print_chat, "[AMXX] Nincs el?g p?nzed az ejt?erny? v?s?rl?s?hoz - Costs $%i", cost)
  176.     return PLUGIN_HANDLED
  177. }
  178.  
  179. cs_set_user_money(id, money - cost)
  180. client_print(id, print_chat, "[AMXX] Vett?l egy ejt?erny?t Haszn?lathoz nyomd meg az E bet?t")
  181. has_parachute[id] = true
  182.  
  183. return PLUGIN_HANDLED
  184. }
  185.  
  186. public sell_parachute(id)
  187. {
  188. if (!gCStrike) return PLUGIN_CONTINUE
  189. if (!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE
  190.  
  191. if (!get_pcvar_num(pEnabled)) {
  192.     client_print(id, print_chat, "[AMXX] Ejt?erny? plugin kikapcsolva")
  193.     return PLUGIN_HANDLED
  194. }
  195.  
  196. if (!has_parachute[id]) {
  197.     client_print(id, print_chat, "[AMXX] Neked nincs ejt?erny?d ez?rt nem tudod eladni")
  198.     return PLUGIN_HANDLED
  199. }
  200.  
  201. if (access(id,PARACHUTE_LEVEL)) {
  202.     client_print(id, print_chat, "[AMXX] Te nem adhatod el az admin ?ltal adott ingyen ejt?erny?t!")
  203.     return PLUGIN_HANDLED
  204. }
  205.  
  206. parachute_reset(id)
  207.  
  208. new money = cs_get_user_money(id)
  209. new cost = get_pcvar_num(pCost)
  210.  
  211. new sellamt = floatround(cost * (get_pcvar_num(pPayback) / 100.0))
  212. cs_set_user_money(id, money + sellamt)
  213.  
  214. client_print(id, print_chat, "[AMX] Eladtad a haszn?lt ejt?erny?d ennyi?rt: $%d", sellamt)
  215.  
  216. return PLUGIN_CONTINUE
  217. }
  218.  
  219. public give_parachute(id,args[])
  220. {
  221. if (!gCStrike) return PLUGIN_CONTINUE
  222. if (!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE
  223.  
  224. if (!get_pcvar_num(pEnabled)) {
  225.     client_print(id, print_chat, "[AMXX] Ejt?erny? plugin bekapcsolva")
  226.     return PLUGIN_HANDLED
  227. }
  228.  
  229. if (!has_parachute[id]) {
  230.     client_print(id, print_chat, "[AMXX] Te nem tudod haszn?lni az ejt?erny?d mert nincs.")
  231.     return PLUGIN_HANDLED
  232. }
  233.  
  234. new player = cmd_target(id, args, 4)
  235. if (!player) return PLUGIN_HANDLED
  236.  
  237. new id_name[32], pl_name[32]
  238. get_user_name(id, id_name, 31)
  239. get_user_name(player, pl_name, 31)
  240.  
  241. if(has_parachute[player]) {
  242.     client_print(id, print_chat, "[AMXX] %s m?r van ejt?erny?je.", pl_name)
  243.     return PLUGIN_HANDLED
  244. }
  245.  
  246. parachute_reset(id)
  247. has_parachute[player] = true
  248.  
  249. client_print(id, print_chat, "[AMXX] Adt?l ejt?erny?t neki : %s.", pl_name)
  250. client_print(player, print_chat, "[AMXX] %s haszn?lja az ejt?erny?t amit te adt?l neki.", id_name)
  251.  
  252. return PLUGIN_HANDLED
  253. }
  254.  
  255. public admin_give_parachute(id, level, cid) {
  256.  
  257. if (!gCStrike) return PLUGIN_CONTINUE
  258.  
  259. if(!cmd_access(id,level,cid,2)) return PLUGIN_HANDLED
  260.  
  261. if (!get_pcvar_num(pEnabled)) {
  262.     client_print(id, print_chat, "[AMXX] ejt?erny? plugin kikapcsolva")
  263.     return PLUGIN_HANDLED
  264. }
  265.  
  266. new arg[32], name[32], name2[32], authid[35], authid2[35]
  267. read_argv(1,arg,31)
  268. get_user_name(id,name,31)
  269. get_user_authid(id,authid,34)
  270.  
  271. if (arg[0]=='@'){
  272.     new players[32], inum
  273.     if (equali("T",arg[1]))     copy(arg[1],31,"TERRORIST")
  274.     if (equali("ALL",arg[1]))   get_players(players,inum)
  275.     else                        get_players(players,inum,"e",arg[1])
  276.    
  277.     if (inum == 0) {
  278.         console_print(id,"No clients in such team")
  279.         return PLUGIN_HANDLED
  280.     }
  281.    
  282.     for(new a = 0; a < inum; a++) {
  283.         has_parachute[players[a]] = true
  284.     }
  285.    
  286.     switch(get_cvar_num("amx_show_activity"))   {
  287.         case 2: client_print(0,print_chat,"ADMIN %s: adott egy ejt?erny?t ^"%s^" playernek",name,arg[1])
  288.             case 1: client_print(0,print_chat,"ADMIN: Adott egy ejt?erny?t ^"%s^" playernek",arg[1])
  289.             }
  290.        
  291.         console_print(id,"[AMXX] Te adt?l egy ejt?erny?t ^"%s^" playernek",arg[1])
  292.         log_amx("^"%s<%d><%s><>^" adt?l ejt?erny?t ^"%s^"", name,get_user_userid(id),authid,arg[1])
  293.     }
  294.     else {
  295.        
  296.         new player = cmd_target(id,arg,6)
  297.         if (!player) return PLUGIN_HANDLED
  298.        
  299.         has_parachute[player] = true
  300.        
  301.         get_user_name(player,name2,31)
  302.         get_user_authid(player,authid2,34)
  303.        
  304.         switch(get_cvar_num("amx_show_activity")) {
  305.             case 2: client_print(0,print_chat,"ADMIN %s: adt?l ejt?erny?t ^"%s^"",name,name2)
  306.                 case 1: client_print(0,print_chat,"ADMIN: adt?l ejt?erny?t ^"%s^"",name2)
  307.             }
  308.        
  309.         console_print(id,"[AMXX] te adt?l ejt?erny?t ^"%s^"", name2)
  310.         log_amx("^"%s<%d><%s><>^" adt?l ejt?erny?t ^"%s<%d><%s><>^"", name,get_user_userid(id),authid,name2,get_user_userid(player),authid2)
  311.     }
  312.     return PLUGIN_HANDLED
  313. }
  314.  
  315. public client_PreThink(id)
  316. {
  317.     //parachute.mdl animation information
  318.     //0 - deploy - 84 frames
  319.     //1 - idle - 39 frames
  320.     //2 - detach - 29 frames
  321.    
  322.     if (!get_pcvar_num(pEnabled)) return
  323.     if (!is_user_alive(id) || !has_parachute[id]) return
  324.    
  325.     new Float:fallspeed = get_pcvar_float(pFallSpeed) * -1.0
  326.     new Float:frame
  327.    
  328.     new button = get_user_button(id)
  329.     new oldbutton = get_user_oldbutton(id)
  330.     new flags = get_entity_flags(id)
  331.    
  332.     if (para_ent[id] > 0 && (flags & FL_ONGROUND)) {
  333.        
  334.         if (get_pcvar_num(pDetach)) {
  335.            
  336.             if (get_user_gravity(id) == 0.1) set_user_gravity(id, 1.0)
  337.            
  338.             if (entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) != 2) {
  339.                 entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 2)
  340.                 entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
  341.                 entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
  342.                 entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
  343.                 entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0)
  344.                 entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.0)
  345.                 return
  346.             }
  347.            
  348.             frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 2.0
  349.             entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)
  350.             entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)
  351.            
  352.             if (frame > 254.0) {
  353.                 remove_entity(para_ent[id])
  354.                 para_ent[id] = 0
  355.             }
  356.         }
  357.         else {
  358.             remove_entity(para_ent[id])
  359.             set_user_gravity(id, 1.0)
  360.             para_ent[id] = 0
  361.         }
  362.        
  363.         return
  364.     }
  365.    
  366.     if (button & IN_USE) {
  367.        
  368.         new Float:velocity[3]
  369.         entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  370.        
  371.         if (velocity[2] < 0.0) {
  372.            
  373.             if(para_ent[id] <= 0) {
  374.                 para_ent[id] = create_entity("info_target")
  375.                 if(para_ent[id] > 0) {
  376.                     entity_set_string(para_ent[id],EV_SZ_classname,"parachute")
  377.                     entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_aiment, id)
  378.                     entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_owner, id)
  379.                     entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
  380.                     entity_set_model(para_ent[id], "models/parachute.mdl")
  381.                     entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 0)
  382.                     entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
  383.                     entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
  384.                     entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
  385.                 }
  386.             }
  387.            
  388.             if (para_ent[id] > 0) {
  389.                
  390.                 entity_set_int(id, EV_INT_sequence, 3)
  391.                 entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 1)
  392.                 entity_set_float(id, EV_FL_frame, 1.0)
  393.                 entity_set_float(id, EV_FL_framerate, 1.0)
  394.                 set_user_gravity(id, 0.1)
  395.                
  396.                 velocity[2] = (velocity[2] + 40.0 < fallspeed) ? velocity[2] + 40.0 : fallspeed
  397.                 entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  398.                
  399.                 if (entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) == 0) {
  400.                    
  401.                     frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 1.0
  402.                     entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)
  403.                     entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)
  404.                    
  405.                     if (frame > 100.0) {
  406.                         entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0)
  407.                         entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.4)
  408.                         entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 1)
  409.                         entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
  410.                         entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
  411.                         entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
  412.                     }
  413.                 }
  414.             }
  415.         }
  416.         else if (para_ent[id] > 0) {
  417.             remove_entity(para_ent[id])
  418.             set_user_gravity(id, 1.0)
  419.             para_ent[id] = 0
  420.         }
  421.     }
  422.     else if ((oldbutton & IN_USE) && para_ent[id] > 0 ) {
  423.         remove_entity(para_ent[id])
  424.         set_user_gravity(id, 1.0)
  425.         para_ent[id] = 0
  426.     }
  427. }

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
HozzászólásElküldve: 2018.12.28. 19:26 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2018.12.04. 11:25
Hozzászólások: 36
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
nem felesleges :) nekem is ez volt a probléma.
nem kellene " bele ugatnod"


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
HozzászólásElküldve: 2018.12.28. 19:33 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.06. 14:20
Hozzászólások: 964
Megköszönt másnak: 102 alkalommal
Megköszönték neki: 134 alkalommal
Mesterpukancs írta:
nem felesleges :) nekem is ez volt a probléma.
nem kellene " bele ugatnod"



De akkor írnád le értelmesen és nem úgy írnád hogy: paracute_cost "0" ...


HANEM:

parachute_cost "0"

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!

Ők köszönték meg The Peace nek ezt a hozzászólást: sZmolka (2018.12.30. 09:58)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
HozzászólásElküldve: 2018.12.28. 19:36 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2018.12.04. 11:25
Hozzászólások: 36
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
ö nekem igy van bele irva és jó.
nekem igy tanították .


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
HozzászólásElküldve: 2018.12.29. 18:15 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
Mesterpukancs írta:
ö nekem igy van bele irva és jó.
nekem igy tanították .


Jó volt amire gondoltál csak figyelmetlen voltál, és elírtad. Rászántál volna pár másodpercet, és kimásoltad volna a parancsot ha nem vagy benne biztos. Elkerülve a félrevezetést.

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
HozzászólásElküldve: 2018.12.29. 20:02 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2012.10.09. 13:48
Hozzászólások: 1439
Megköszönték neki: 174 alkalommal
Pika, illett volna ezt a témát a kukába dobni..
Nem használunk nagybetűket témanévnél, a leírása szintén egy rakás nulla, fos, szar, igénytelen. Lassan azt hiszem, hogy a moderátorok sem nagyon erőltetik meg magukat, de legalább lesz jelentés. :)

_________________
Minden jót! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Nem működik az ejtőernyő plugin.
HozzászólásElküldve: 2018.12.31. 15:12 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
Nekem sikerült megértenem de ahogy látom másnak is. Köszi. Nem erőltetem magam ezt nem is tagadom. 4 napja betegeskedem (Fáj a hajam) és még így is feljövök és megteszem azt a minimális munkát, és a jelentéseket átnézem mert nem vettem észre, hogy nagyon rajtam kívül más megtenné. Ha gond van a munkámmal, kérlek ne felém hanem egy Admin felé jelezd. Köszi.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 9 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 12 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole