hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.20. 01:08



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 246 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 246 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Gránát Sebzés Állító és Effekt
HozzászólásElküldve: 2015.08.01. 15:32 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2015.06.27. 12:31
Hozzászólások: 38
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
>>Leírás<<

Ezzel a pluginnal be tudjuk állítani, hogy mennyit sebezzen a gránát. Mikor megsebez egy gránát akkor a képernyő piros lesz egy ideig.
Trailt is lehet bekapcsolni a gránátnak.


>>Cvarok<<

grenade_enhancer_active <0|1> - Plugin ki/be kapcsolás (Alap: 1)
grenade_enhancer_screenflash <0|1> - Képernyő villanás ki/be kapcsolás (Alap: 1)
grenade_enhancer_display <0|1> - Sebzés kiírás ki/be kapcsolása (Alap: 1)
grenade_enhancer_shake <0|1> - Képernyő rázkódás ki/be kapcsolása (Alap: 1)
grenade_enhancer_damagetype <0|1> - Véletlenszerű írányból ütés ki/be kapcs. (Alap: 1)
grenade_enhancer_damage "10" - Sebzés
grenade_enhancer_trail <0|1> - Gránát trail ki/be kapcsolása (Alap: 1)
grenade_enhancer_trailcolor "255000000" - Trail színértéke RGB formátumban

- Telepítés szokásos módon


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára StepByStep 2015.08.01. 15:57-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2015.08.01. 15:35 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.23. 21:51
Hozzászólások: 55
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Definiáld be a készítőt! (anakin_cstrike)

_________________
AWP mod: 15%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2015.08.01. 15:57 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2015.06.27. 12:31
Hozzászólások: 38
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Főnix írta:
Definiáld be a készítőt! (anakin_cstrike)


Beleírtam! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2015.08.02. 16:08 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.16. 13:43
Hozzászólások: 50
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Jó kis plugin !

_________________
.:R3pLaY:. OnLY d2 IP: 37.17.173.240:27229


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2019.01.21. 09:41 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.04. 10:58
Hozzászólások: 219
Megköszönt másnak: 11 alkalommal
Megköszönték neki: 18 alkalommal
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

grenade_enhancersma.sma(38) : error 017: undefined symbol "get_cvarptr_num"
grenade_enhancersma.sma(41) : error 017: undefined symbol "get_cvarptr_num"
grenade_enhancersma.sma(42) : error 017: undefined symbol "get_cvarptr_num"
grenade_enhancersma.sma(48) : error 017: undefined symbol "get_cvarptr_num"
grenade_enhancersma.sma(54) : error 017: undefined symbol "get_cvarptr_num"
grenade_enhancersma.sma(60) : error 017: undefined symbol "get_cvarptr_num"
grenade_enhancersma.sma(70) : error 017: undefined symbol "get_cvarptr_num"
grenade_enhancersma.sma(74) : error 017: undefined symbol "get_cvarptr_string"
grenade_enhancersma.sma(74) : error 088: number of arguments does not match definition
grenade_enhancersma.sma(120) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "toggle_display"
grenade_enhancersma.sma(120) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "toggle_flash"
grenade_enhancersma.sma(120) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "toggle_plugin"
grenade_enhancersma.sma(120) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "toggle_power"
grenade_enhancersma.sma(120) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "toggle_shake"
grenade_enhancersma.sma(120) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "toggle_trail"
grenade_enhancersma.sma(120) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "toggle_type"
grenade_enhancersma.sma(120) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "trail_color"

9 Errors.
Could not locate output file grenade_enhancersma.amx (compile failed).

_________________
STEAM
[steam]konfigos[/steam]
YOUTUBE

Szerverek
Kép
_
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2019.01.21. 09:45 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.04. 10:58
Hozzászólások: 219
Megköszönt másnak: 11 alkalommal
Megköszönték neki: 18 alkalommal
DR.AnimaL írta:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

grenade_enhancersma.sma(38) : error 017: undefined symbol "get_cvarptr_num"
grenade_enhancersma.sma(41) : error 017: undefined symbol "get_cvarptr_num"
grenade_enhancersma.sma(42) : error 017: undefined symbol "get_cvarptr_num"
grenade_enhancersma.sma(48) : error 017: undefined symbol "get_cvarptr_num"
grenade_enhancersma.sma(54) : error 017: undefined symbol "get_cvarptr_num"
grenade_enhancersma.sma(60) : error 017: undefined symbol "get_cvarptr_num"
grenade_enhancersma.sma(70) : error 017: undefined symbol "get_cvarptr_num"
grenade_enhancersma.sma(74) : error 017: undefined symbol "get_cvarptr_string"
grenade_enhancersma.sma(74) : error 088: number of arguments does not match definition
grenade_enhancersma.sma(120) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "toggle_display"
grenade_enhancersma.sma(120) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "toggle_flash"
grenade_enhancersma.sma(120) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "toggle_plugin"
grenade_enhancersma.sma(120) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "toggle_power"
grenade_enhancersma.sma(120) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "toggle_shake"
grenade_enhancersma.sma(120) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "toggle_trail"
grenade_enhancersma.sma(120) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "toggle_type"
grenade_enhancersma.sma(120) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "trail_color"

9 Errors.
Could not locate output file grenade_enhancersma.amx (compile failed).


Lol, az nem is amxx, hanem mxx re van írva ?!
GRAT! :D

_________________
STEAM
[steam]konfigos[/steam]
YOUTUBE

Szerverek
Kép
_
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2019.01.21. 18:42 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
Hozzászólások: 1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
DR.AnimaL írta:
Lol, az nem is amxx, hanem mxx re van írva ?!

Ez még AMX Mod, nem az X változata, 1.76 és előttiek.

AMXX átirat:
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <csstats>
  3.  
  4. #define PLUGIN "Grenade Enchancer"
  5. #define VERSION "1.3"
  6. #define AUTHOR "anakin_cstrike"
  7.  
  8. new toggle_plugin, toggle_type, toggle_power,
  9.         toggle_flash, toggle_shake, toggle_display,
  10.         toggle_trail, trail_color;
  11.  
  12. new g_trail;
  13. new fade, shake;
  14.  
  15. public plugin_init()
  16. {
  17.     register_plugin("Grenade Enhancer","1.3","anakin_cstrike");
  18.  
  19.     toggle_plugin = register_cvar("grenade_enhancer_active","1");
  20.     toggle_flash = register_cvar("grenade_enhancer_screenflash","1");
  21.     toggle_display = register_cvar("grenade_enhancer_display","1");
  22.     toggle_shake = register_cvar("grenade_enhancer_shake","1");
  23.     toggle_type = register_cvar("grenade_enhancer_damagetype","2");
  24.     toggle_power = register_cvar("grenade_enhancer_damage","10");
  25.     toggle_trail = register_cvar("grenade_enhancer_trail","1");
  26.     trail_color = register_cvar("grenade_enhancer_trailcolor","255000000");
  27.  
  28.     fade = get_user_msgid("ScreenFade");
  29.     shake = get_user_msgid("ScreenShake");
  30. }
  31.  
  32. public plugin_precache()
  33.     g_trail = precache_model("sprites/smoke.spr");
  34.  
  35. public damage_info(attacker,victim,damage,wpnindex,hitplace,TA)
  36. {
  37.     if(!attacker || !victim || wpnindex != CSW_HEGRENADE || get_pcvar_num(toggle_plugin) <= 0)
  38.         return;
  39.  
  40.     new spower = get_pcvar_num(toggle_power);
  41.     if(get_pcvar_num(toggle_type) > 0)
  42.         user_slap(victim,spower,1);
  43.     else
  44.         user_slap(victim,spower,0);
  45.  
  46.  
  47.     if(get_pcvar_num(toggle_flash) > 0)
  48.     {
  49.         if(!is_user_bot(victim))
  50.             Fade(victim,255,0,0,170);
  51.     }
  52.  
  53.     if(get_pcvar_num(toggle_shake) > 0)
  54.     {
  55.         if(!is_user_bot(victim))
  56.             Shake(victim);
  57.     }
  58.  
  59.     if(get_pcvar_num(toggle_display) > 0)
  60.     {
  61.         new sdamage = damage + spower;
  62.         set_hudmessage(random(255),random(255),random(255), 0.03, 0.30, 0, 6.0, 12.0);
  63.         show_hudmessage(victim, "%i",sdamage);
  64.     }
  65. }
  66.  
  67. public grenade_throw(id,gid,wid)
  68. {
  69.     if(wid != CSW_HEGRENADE || get_pcvar_num(toggle_plugin) <= 0 || get_pcvar_num(toggle_trail) <= 0)
  70.         return;
  71.  
  72.     new r, g, b,color,colorstring[10];
  73.     color = get_pcvar_string(trail_color,colorstring,charsmax(colorstring));
  74.     color = str_to_num(colorstring);
  75.     r = clamp(color / 1000000, 0, 255)
  76.     color %= 1000000
  77.     g = clamp(color / 1000, 0, 255)
  78.     b = clamp(color % 1000, 0, 255)
  79.  
  80.     Follow(gid,g_trail,10,5,r,g,b,195);
  81. }
  82.  
  83. Follow(entity,index,life,width,red,green,blue,alpha)
  84. {
  85.     message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
  86.     write_byte(TE_BEAMFOLLOW);
  87.     write_short(entity);
  88.     write_short(index);
  89.     write_byte(life);
  90.     write_byte(width);
  91.     write_byte(red);
  92.     write_byte(green);
  93.     write_byte(blue);
  94.     write_byte(alpha);
  95.     message_end();
  96. }
  97.  
  98. Fade(index,red,green,blue,alpha)
  99. {
  100.     message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE,fade,{0,0,0},index);
  101.     write_short(6<<10);
  102.     write_short(5<<10);
  103.     write_short(1<<12);
  104.     write_byte(red);
  105.     write_byte(green);
  106.     write_byte(blue);
  107.     write_byte(alpha);
  108.     message_end();
  109. }
  110.  
  111. Shake(index)
  112. {
  113.     message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE,shake,{0,0,0},index);
  114.     write_short(1<<13);
  115.     write_short(1<<13);
  116.     write_short(1<<13);
  117.     message_end();
  118. }

Ők köszönték meg regener nek ezt a hozzászólást: DR.AnimaL (2019.01.22. 09:11)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2019.01.21. 19:07 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2016.09.22. 18:33
Hozzászólások: 83
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 35 alkalommal
regener írta:
DR.AnimaL írta:
Lol, az nem is amxx, hanem mxx re van írva ?!

Ez még AMX Mod, nem az X változata, 1.76 és előttiek.

AMXX átirat:
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <csstats>
  3.  
  4. #define PLUGIN "Grenade Enchancer"
  5. #define VERSION "1.3"
  6. #define AUTHOR "anakin_cstrike"
  7.  
  8. new toggle_plugin, toggle_type, toggle_power,
  9.         toggle_flash, toggle_shake, toggle_display,
  10.         toggle_trail, trail_color;
  11.  
  12. new g_trail;
  13. new fade, shake;
  14.  
  15. public plugin_init()
  16. {
  17.     register_plugin("Grenade Enhancer","1.3","anakin_cstrike");
  18.  
  19.     toggle_plugin = register_cvar("grenade_enhancer_active","1");
  20.     toggle_flash = register_cvar("grenade_enhancer_screenflash","1");
  21.     toggle_display = register_cvar("grenade_enhancer_display","1");
  22.     toggle_shake = register_cvar("grenade_enhancer_shake","1");
  23.     toggle_type = register_cvar("grenade_enhancer_damagetype","2");
  24.     toggle_power = register_cvar("grenade_enhancer_damage","10");
  25.     toggle_trail = register_cvar("grenade_enhancer_trail","1");
  26.     trail_color = register_cvar("grenade_enhancer_trailcolor","255000000");
  27.  
  28.     fade = get_user_msgid("ScreenFade");
  29.     shake = get_user_msgid("ScreenShake");
  30. }
  31.  
  32. public plugin_precache()
  33.     g_trail = precache_model("sprites/smoke.spr");
  34.  
  35. public damage_info(attacker,victim,damage,wpnindex,hitplace,TA)
  36. {
  37.     if(!attacker || !victim || wpnindex != CSW_HEGRENADE || get_pcvar_num(toggle_plugin) <= 0)
  38.         return;
  39.  
  40.     new spower = get_pcvar_num(toggle_power);
  41.     if(get_pcvar_num(toggle_type) > 0)
  42.         user_slap(victim,spower,1);
  43.     else
  44.         user_slap(victim,spower,0);
  45.  
  46.  
  47.     if(get_pcvar_num(toggle_flash) > 0)
  48.     {
  49.         if(!is_user_bot(victim))
  50.             Fade(victim,255,0,0,170);
  51.     }
  52.  
  53.     if(get_pcvar_num(toggle_shake) > 0)
  54.     {
  55.         if(!is_user_bot(victim))
  56.             Shake(victim);
  57.     }
  58.  
  59.     if(get_pcvar_num(toggle_display) > 0)
  60.     {
  61.         new sdamage = damage + spower;
  62.         set_hudmessage(random(255),random(255),random(255), 0.03, 0.30, 0, 6.0, 12.0);
  63.         show_hudmessage(victim, "%i",sdamage);
  64.     }
  65. }
  66.  
  67. public grenade_throw(id,gid,wid)
  68. {
  69.     if(wid != CSW_HEGRENADE || get_pcvar_num(toggle_plugin) <= 0 || get_pcvar_num(toggle_trail) <= 0)
  70.         return;
  71.  
  72.     new r, g, b,color,colorstring[10];
  73.     color = get_pcvar_string(trail_color,colorstring,charsmax(colorstring));
  74.     color = str_to_num(colorstring);
  75.     r = clamp(color / 1000000, 0, 255)
  76.     color %= 1000000
  77.     g = clamp(color / 1000, 0, 255)
  78.     b = clamp(color % 1000, 0, 255)
  79.  
  80.     Follow(gid,g_trail,10,5,r,g,b,195);
  81. }
  82.  
  83. Follow(entity,index,life,width,red,green,blue,alpha)
  84. {
  85.     message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
  86.     write_byte(TE_BEAMFOLLOW);
  87.     write_short(entity);
  88.     write_short(index);
  89.     write_byte(life);
  90.     write_byte(width);
  91.     write_byte(red);
  92.     write_byte(green);
  93.     write_byte(blue);
  94.     write_byte(alpha);
  95.     message_end();
  96. }
  97.  
  98. Fade(index,red,green,blue,alpha)
  99. {
  100.     message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE,fade,{0,0,0},index);
  101.     write_short(6<<10);
  102.     write_short(5<<10);
  103.     write_short(1<<12);
  104.     write_byte(red);
  105.     write_byte(green);
  106.     write_byte(blue);
  107.     write_byte(alpha);
  108.     message_end();
  109. }
  110.  
  111. Shake(index)
  112. {
  113.     message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE,shake,{0,0,0},index);
  114.     write_short(1<<13);
  115.     write_short(1<<13);
  116.     write_short(1<<13);
  117.     message_end();
  118. }


Ezt keresem már egy ideje :D Köszi!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 10 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole