hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 09:49



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 351 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 350 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 19 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2019.03.08. 10:35 
Offline
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2017.11.24. 09:42
Hozzászólások: 11
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Sziasztok!
Köszönöm a további segítséget.
aarpi és yeri hasznos dolgokat kaptam tőletek.
Valamelyik hétvégét megpróbálom felhasználni
a kapott információkat. Remélem sikerűl.

_________________
Teli vagyok ötletekkel, csak győzzétek megvalósítani :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2019.03.08. 10:38 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2019.03.04. 21:27
Hozzászólások: 17
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Rendben Írj még ha kellvalami és Sok sikert! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2019.03.08. 17:21 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2017.04.30. 17:21
Hozzászólások: 286
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 66 alkalommal
Amit yeryy küldött a szintrendszerhez én inkább ezt ajánlanám:
Kód:
#include <amxmodx>

new g_xp[33], g_szint[33]

new cvar_szukseges_xp, cvar_xpmin, cvar_xpmax

public plugin_init()
{
   register_plugin("","","")
   
   cvar_szukseges_xp = register_cvar("szukseges_xp", "250")
   cvar_xpmin = register_cvar("xp_drop_min", "10")
   cvar_xpmax = register_cvar("xp_drop_max", "30")

   register_event("DeathMsg", "death", "a")
}
public death()
{
   new aid = read_data(1)
   new vid = read_data(2)
   
   if(!is_user_connected(aid) || !is_user_connected(vid) || aid == vid)
      return
      
   new x = random_num(get_pcvar_num(cvar_xpmin),get_pcvar_num(cvar_xpmax))
   
   g_xp[aid] += x
   client_print(aid, print_chat, "Ölésedért kaptál %d XP-t.", g_xp[aid])
   
   while(g_xp[aid] >= get_pcvar_num(cvar_szukseges_xp))
   {
      g_szint[aid]++
      g_xp[aid] -= get_pcvar_num(cvar_szukseges_xp)
      client_print(0, print_chat, "%s szintet lépett!! [%d --> %d]", g_name[aid], g_szint[aid]-1, g_szint[aid])
   }
}
public client_putinserver(id)
{
   if(is_user_bot(id))
      return
   
   get_user_name(id, g_name[id], charsmax(g_name))
}

Mivel a client_prethinkes cucc allandóan lefut ami szerintem nem a legjobb a szervernek.. ez pedig csak akkor mikor épp öltél vagy haltál ugye xd a szövegeket meg amit szeretnél úgy módosítod ahogy szeretnéd.. csak szerintem ez így szerver barátabb is :p


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára aarpi. 2019.03.08. 18:05-kor.

Ők köszönték meg aarpi. nek ezt a hozzászólást: Yyeryy (2019.03.08. 18:42)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2019.03.08. 17:54 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
Csak át kell írni halál eventhez és megvan oldva.

  1. register_event("DeathMsg","event_death","a")


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2019.03.08. 22:58 
Offline
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2017.11.24. 09:42
Hozzászólások: 11
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Sziasztok!
A végén csak összejön valami :)
Szintrendszer elengedhetetlen egy játékba,
akárhol akármit játszom, mindenhol ott van!
Ideje, hogy jobban specializálódjak a helyzethez.

Yeri ha gondolod dolgozhatunk 1 közös projekten.
De elég keveset vagyok aktív. Ha érdekel a dolog,
akkor adok FB elérhetőséget és valamit alkotunk :D

_________________
Teli vagyok ötletekkel, csak győzzétek megvalósítani :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2019.03.11. 21:42 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2018.02.07. 01:13
Hozzászólások: 127
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 25 alkalommal
dj.paraszt írta:
Sziasztok!
A végén csak összejön valami :)
Szintrendszer elengedhetetlen egy játékba,
akárhol akármit játszom, mindenhol ott van!
Ideje, hogy jobban specializálódjak a helyzethez.

Yeri ha gondolod dolgozhatunk 1 közös projekten.
De elég keveset vagyok aktív. Ha érdekel a dolog,
akkor adok FB elérhetőséget és valamit alkotunk :D

Eddig ennyi majd az eventes dolgot holnap megcsinalom :D
Remelem tetszik ja persze meg a mentest es holnap bele irom :)

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <cstrike>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <hamsandwich>
  5.  
  6. enum _:rangData
  7. {
  8.     Lvl,
  9.     Xp
  10. }
  11.  
  12. new const PluginInfo[][] =
  13. {
  14.     "SzintRendszer",
  15.     "1.0",
  16.     "Supra."
  17. };
  18. new const LvLXp[] =
  19. {
  20.     0, 25, 50, 100, 175, 300, 500, 850, 1300, 1900, 2750, 3850, 5150, 6950, 9000,
  21.     12000, 15500, 20000, 25000, 31000, 38000, 45000, 54000, 63000, 73000, 83000,
  22.     103000, 123000, 0
  23. };
  24.  
  25. new g_RgData[33][rangData], g_Nev[33][32];
  26.  
  27. public plugin_init()
  28. {
  29.     register_plugin(PluginInfo[0], PluginInfo[1], PluginInfo[2]);
  30.    
  31.     register_clcmd("say", "HandleSay");
  32.     register_clcmd("say_team", "HandleSay");
  33.     register_event("DeathMsg", "uDeathMsg", "a");
  34. }
  35. public uDeathMsg()
  36. {
  37.     new id = read_data(1);
  38.     new giveXp = random_num(4, 8);
  39.    
  40.     if(id != read_data(2))
  41.     {
  42.         g_RgData[id][Xp] += giveXp;
  43.         ColorChat(id, NORMAL, "^4* ^1Kaptál +^4%d ^1XP -t!", giveXp);
  44.    
  45.         if(g_RgData[id][Xp] >= LvLXp[g_RgData[id][Lvl]])
  46.         {
  47.             g_RgData[id][Lvl] ++;
  48.             ColorChat(0, NORMAL, "^4* ^1Gratulálunk ^3%s^1-nak/nek! !g%d!y szint lett!", g_Nev[id], g_RgData[id][Lvl]);
  49.         }
  50.     }
  51. }
  52. public HandleSay(id)
  53. {
  54.     new iMessage[192], iChat[192], iAlive[32], None[2][32];
  55.    
  56.     if(!is_user_alive(id))
  57.         iAlive = "Halott! ";
  58.     else
  59.         iAlive = "";
  60.        
  61.     if(iMessage[0] == '@' || iMessage[0] == '!' || equal(iMessage, ""))
  62.         return PLUGIN_HANDLED;
  63.        
  64.     formatex(None[0], 31, "");
  65.     formatex(None[1], 31, " ");
  66.    
  67.     if(!equal(iMessage, None[0]) && !equal(iMessage, None[1]))
  68.     {
  69.         if(get_user_flags(id) && ADMIN_IMMUNITY)
  70.             formatex(iChat, charsmax(iChat), "^1%s^4[TULAJDONOS][Szint: %d] ^3%s: ^4%s", iAlive, g_RgData[id][Lvl], g_Nev[id], iMessage);
  71.         else if(get_user_flags(id) && ADMIN_BAN)
  72.             formatex(iChat, charsmax(iChat), "^1%s^4[ADMIN][Szint: %d] ^3%s: ^4%s", iAlive, g_RgData[id][Lvl], g_Nev[id], iMessage);
  73.         else
  74.             formatex(iChat, charsmax(iChat), "^1%s^4[Szint: %d] ^3%s: ^1%s", iAlive, g_RgData[id][Lvl], g_Nev[id], iMessage);
  75.            
  76.         new CsTeams:iTeam = cs_get_user_team(id);
  77.        
  78.         switch(iTeam)
  79.         {
  80.             case CS_TEAM_CT: ColorChat(0, NORMAL, iChat);
  81.             case CS_TEAM_T: ColorChat(0, NORMAL, iChat);
  82.             case CS_TEAM_SPECTATOR: ColorChat(0, NORMAL, iChat);
  83.         }
  84.         return PLUGIN_HANDLED;
  85.     }
  86.     return PLUGIN_HANDLED;
  87. }
  88. public client_putinserver(id)
  89. {
  90.     get_user_name(id, g_Nev[id], charsmax(g_Nev[]));
  91. }

Ők köszönték meg Supra nek ezt a hozzászólást: dj.paraszt (2019.03.12. 15:13)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2019.03.12. 15:15 
Offline
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2017.11.24. 09:42
Hozzászólások: 11
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Hello Supra!
Tetszetős a felépítése. Hálás vagyok, hogy ezt így a kezem alá adtad.
Sajna nekem nem volt időm foglalkozni vele, de szerencsére vannak
segítőkész és lelkes emberek. Mégegyszer köszi, Meghívlak 1 sőrre :D

_________________
Teli vagyok ötletekkel, csak győzzétek megvalósítani :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2019.04.04. 20:03 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Sör?!
Akkor én is segítek.
Objektumokat kérlek kifejtenéd pontosabban?
Milyen objektumok lennének? Menj el A pontra,majd át B-re vagy védd meg xy területet meg ilyesmik?

Él még a mód amúgy?

ui: Végre nem csgo mód

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2019.04.06. 20:59 
Offline
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2017.11.24. 09:42
Hozzászólások: 11
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Tisztelt Ultra Ibolya! (Uram ésvagy Hölgyem)
Értesítést nem kaptam, hogy írtál, ezért csak most vettem észre a hozzászólásodat.
Több projektem is tervezés alatt van, de ezen téma alatt egy olyan szintrendszert
képzeltem el, ami több módon is megállja a helyét. Szóval lényegre térve leírom.

Szintrendszer (0-30 LeveL)
Szint-hez adott XP kell (Állítható Szükséglet).
XP-hez adott Feladatok elvégzése szükséges.

Feladatok (példa): Adott objektum, azaz zászló vagy doboz kinézetű tárgyon
történő átmenésnél vagy megérintésénél XP adás.

Jelenleg csak ennyi volna. Jelenleg nem sűrgős a dolog, mert most is más
módok tervezet elkészítésével szórakozok ("hozzánemértéssel"),. Ha téged
érdekel pár merész ötletem, akkor szívesen beavatlak, hogy mi a vélenyed.

Ez egy csodálatos barátság kezdete. Ha továbbra is így csinálod, akkor kap-
hatsz a híres és egzotikus pálinkáimból. Ízlésszerint adagolva és fogyasztva!

_________________
Teli vagyok ötletekkel, csak győzzétek megvalósítani :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 19 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 11 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole