hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 00:03



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 240 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 240 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2019.03.10. 13:23 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.02. 21:12
Hozzászólások: 138
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Üdv. Olyan kérdéssel fordulok felétek, hogy Scriptelésnél mi az a parancs vagy valami amivel Törölni tudom az összes játékos dolgát(Primer fegyver, secondary fegyo, kés, stb) kör végén?
természetesen ezt használva(példaképp):
  1. HookEvent("round_end", RoundEndDelete);


És hogy mi kerüljön a publicba, mi az a script parancs vagy nem is tudom minek hivjam ami ezt megteszi. (Ha van ilyen)
Köszönök mindent előre is :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2019.03.11. 19:47 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.18. 13:57
Hozzászólások: 240
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 24 alkalommal
Kör végén teljesen felesleges, mert akkor a játékmód cfg fájlja visszafogja adni a kör elején a fegyvereket. Ehelyett inkább player_spawnt hookolj (vagy itt ez a parancs: mp_equipment_reset_rounds 1 )

Ha mindenképp pluginnal akarod akkor:
Kód:
#include <smlib>

public void OnPluginStart()
{
   HookEvent("player_spawn", Event_PlayerSpawn);
}

public Action Event_PlayerSpawn(Event event, const char[] name, bool dontBroadcast)
{
   new i = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid"));
   Client_RemoveAllWeapons(i, "", true); // "" közé mehet az a fegya amit megakarsz nekik hagyni, ha semmi akkor hagyd üresen
}

_________________
Discord: KillStr3aK#4724 | GitHub
https://eternar.dev

Ők köszönték meg Nexd nek ezt a hozzászólást: StreetBoyHun (2019.03.12. 20:35)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2019.03.12. 20:36 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.02. 21:12
Hozzászólások: 138
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Nexd írta:
Kör végén teljesen felesleges, mert akkor a játékmód cfg fájlja visszafogja adni a kör elején a fegyvereket. Ehelyett inkább player_spawnt hookolj (vagy itt ez a parancs: mp_equipment_reset_rounds 1 )

Ha mindenképp pluginnal akarod akkor:
Kód:
#include <smlib>

public void OnPluginStart()
{
   HookEvent("player_spawn", Event_PlayerSpawn);
}

public Action Event_PlayerSpawn(Event event, const char[] name, bool dontBroadcast)
{
   new i = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid"));
   Client_RemoveAllWeapons(i, "", true); // "" közé mehet az a fegya amit megakarsz nekik hagyni, ha semmi akkor hagyd üresen
}

nagyon szépen köszönöm, arra kell igazán, mert kör végén ha nem halok meg, új kör elején ad egy plusz kést és 2 lesz utána 3 stb amig meg nem hal és ezzel lehet kiküszöbölni asszem


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole