hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 16:11



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 227 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 227 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Kosárlabdamérkőzés-C++
HozzászólásElküldve: 2019.04.29. 10:45 
Offline
Veterán

Csatlakozott: 2012.11.01. 20:49
Hozzászólások: 1837
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
E feladat megoldására lennék kíváncsi!
Kép
Sok sikert! :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kosárlabdamérkőzés-C++
HozzászólásElküldve: 2019.04.29. 20:16 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.10. 12:46
Hozzászólások: 429
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 157 alkalommal
Üdv. Parancsolj. Ha hibát találsz benne szólj és javítom. :)
Megpróbáltam mindenhová megjegyzést írni, hogy világos legyen mit miért csináltam. Ha esetleg valami nem világos szólj és elmagyarázom.

  1. #include <iostream>
  2. #include <time.h>
  3.  
  4. using namespace std;
  5.  
  6. struct Player_Data {
  7.     char vezeteknev[32];
  8.     int mezszam, magassag, dobott_pont;
  9. };
  10.  
  11. void finishMatch(Player_Data *Csapat_A, int Letszam_A, Player_Data *Csapat_B, int Letszam_B){
  12.     int A_Csapat_Pontok = 0, B_Csapat_Pontok = 0, Legjobb_A_Jatekos_Id, Legjobb_B_Jatekos_Id;
  13.  
  14.     //Feltételezzük, hogy az első játékos a legjobb
  15.     Legjobb_A_Jatekos_Id = 0;
  16.  
  17.     //Kiszamoljuk a pontszamat az A csapatnak, illetve megkeressük a legjobb játékost is
  18.     for(int i = 0; i < Letszam_A; i++){
  19.         //Pont kiszámítás
  20.         A_Csapat_Pontok += Csapat_A[i].dobott_pont;
  21.  
  22.         //Minden játékosnál leellenörizzük, hogy a dobott pontja nagyobb-e mint a legjobb játékosnak.
  23.         //Ha igen, akkor ő lesz az A csapat legjobb játékos
  24.         if(Csapat_A[i].dobott_pont > Csapat_A[Legjobb_A_Jatekos_Id].dobott_pont)
  25.             Legjobb_A_Jatekos_Id = i;
  26.     }
  27.  
  28.     //Feltételezzük, hogy az első játékos a legjobb
  29.     Legjobb_B_Jatekos_Id = 0;
  30.  
  31.     //Kiszamoljuk a pontszamat a B csapatnak, illetve megkeressük a legjobb játékost is
  32.     for(int i = 0; i < Letszam_B; i++){
  33.         //Pont kiszámítás
  34.         B_Csapat_Pontok += Csapat_B[i].dobott_pont;
  35.  
  36.         //Minden játékosnál leellenörizzük, hogy a dobott pontja nagyobb-e mint a legjobb játékosnak.
  37.         //Ha igen, akkor ő lesz a B csapat legjobb játékos
  38.         if(Csapat_B[i].dobott_pont > Csapat_B[Legjobb_B_Jatekos_Id].dobott_pont)
  39.             Legjobb_B_Jatekos_Id = i;
  40.     }
  41.  
  42.     //Kiírjuk a végeredményt
  43.     cout << "A merkozes vegeredmenye:  " << A_Csapat_Pontok << ":" << B_Csapat_Pontok << endl;
  44.  
  45.     if(A_Csapat_Pontok > B_Csapat_Pontok)
  46.         cout << "vagyis a merkozest az A csapat nyerte." << endl;
  47.     else if(A_Csapat_Pontok < B_Csapat_Pontok)
  48.         cout << "vagyis a merkozest a B csapat nyerte." << endl;
  49.     else
  50.         cout << "vagyis dontetlen" << endl;
  51.  
  52.     cout << endl;
  53.  
  54.     //Kiírjuk a legjobb játékost az A csapatba
  55.     cout << "A csapat legjobb dobo: " << Csapat_A[Legjobb_A_Jatekos_Id].vezeteknev << " " << Csapat_A[Legjobb_A_Jatekos_Id].dobott_pont << " pont        atlag: " << A_Csapat_Pontok/Letszam_A << " pont" << endl;
  56.  
  57.     cout << endl;
  58.  
  59.     //Kiírjuk az A csapat játékosait, mez számukat és a dobott pontjaikat
  60.     cout << "Nev    Mezszam    Dobott p." << endl;;
  61.     for(int i = 0; i < Letszam_A; i++){
  62.         cout << Csapat_A[i].vezeteknev << "    " << Csapat_A[i].mezszam << "    " << Csapat_A[i].dobott_pont << endl;;
  63.     }
  64.  
  65.     cout << endl;
  66.  
  67.     //Kiírjuk a legjobb játékost a B csapatba
  68.     cout << "B csapat legjobb dobo: " << Csapat_B[Legjobb_B_Jatekos_Id].vezeteknev << " " << Csapat_B[Legjobb_B_Jatekos_Id].dobott_pont << " pont        atlag: " << B_Csapat_Pontok/Letszam_B << " pont" << endl;
  69.  
  70.     cout << endl;
  71.  
  72.     //Kiírjuk a B csapat játékosait, mez számukat és a dobott pontjaikat
  73.     cout << "Nev    Mezszam    Dobott p." << endl;;
  74.     for(int i = 0; i < Letszam_B; i++){
  75.         cout << Csapat_B[i].vezeteknev << "    " << Csapat_B[i].mezszam << "    " << Csapat_B[i].dobott_pont << endl;;
  76.     }
  77. }
  78.  
  79. int main(){
  80.     srand(time(NULL));
  81.     Player_Data *Csapat_A; int Letszam_A;
  82.     Player_Data *Csapat_B; int Letszam_B;
  83.     bool isInputGood;
  84.  
  85.     //Addig olvassuk be az A csapat létszámát, amig 5 és 10 között lesz.
  86.      do{
  87.         //Feltételezzük, hogy jót fogunk beolvasni
  88.         isInputGood = true;
  89.         cout << "Az A csapat letszama: ";
  90.         cin >> Letszam_A; cout << endl;
  91.         if(Letszam_A < 5 || Letszam_A > 10){
  92.             cout << "A beirt ertek nem felel meg a kriteriumoknak, kerlek ismeteld meg." << endl;
  93.             isInputGood = false;
  94.         }
  95.     }while(!isInputGood);
  96.  
  97.     //Lefoglaljuk a helyet dinamikusan
  98.     Csapat_A = (Player_Data*)calloc(Letszam_A, sizeof(Player_Data));
  99.  
  100.     //Leellenőrízzük, hogy sikerült-e a helyfoglalás
  101.     if(!Csapat_A){
  102.         cout << "Helyfoglalasi hiba az A csapatnal";
  103.         return 0;
  104.     }
  105.  
  106.     cout << "Add meg az A csapat jatekosainak adatait:" << endl;
  107.     cout << endl;
  108.  
  109.     //Beolvassuk az A csapat játékosait
  110.     for(int i = 0; i < Letszam_A; i++){
  111.         cout << i+1 << ". jatekos: "<< endl;
  112.         cout << "Vezeteknev: "; cin >> Csapat_A[i].vezeteknev; cout << endl;
  113.  
  114.         //Addig olvassuk be a játékos mezszámát, amig 1 és 99 között lesz.
  115.         do{
  116.             //Feltételezzük, hogy jót fogunk beolvasni
  117.             isInputGood = true;
  118.             cout << "Mezszam: ";
  119.             cin >> Csapat_A[i].mezszam; cout << endl;
  120.             if(Csapat_A[i].mezszam < 1 || Csapat_A[i].mezszam > 99){
  121.                 cout << "A beirt ertek nem felel meg a kriteriumoknak, kerlek ismeteld meg." << endl;
  122.                 isInputGood = false;
  123.             }
  124.         }while(!isInputGood);
  125.  
  126.         do{
  127.             //Feltételezzük, hogy jót fogunk beolvasni
  128.             isInputGood = true;
  129.             cout << "Magassag: ";
  130.             cin >> Csapat_A[i].magassag; cout << endl;
  131.             if(Csapat_A[i].magassag < 165 || Csapat_A[i].magassag > 250){
  132.                 cout << "A beirt ertek nem felel meg a kriteriumoknak, kerlek ismeteld meg." << endl;
  133.                 isInputGood = false;
  134.             }
  135.         }while(!isInputGood);
  136.  
  137.         //0 es 100 között generál a játékosnak egy dobott pontot
  138.         Csapat_A[i].dobott_pont = rand() % 101;
  139.  
  140.         cout << "A dobott pont: " << Csapat_A[i].dobott_pont << endl;
  141.         cout << endl;
  142.     }
  143.  
  144.     cout << endl;
  145.     cout << "-----------------------------------------------" << endl;
  146.     cout << endl;
  147.  
  148.     //Addig olvassuk be a B csapat létszámát, amig 5 és 10 között lesz.
  149.      do{
  150.         //Feltételezzük, hogy jót fogunk beolvasni
  151.         isInputGood = true;
  152.         cout << "A B csapat letszama: ";
  153.         cin >> Letszam_B; cout << endl;
  154.         if(Letszam_B < 5 || Letszam_B > 10){
  155.             cout << "A beirt ertek nem felel meg a kriteriumoknak, kerlek ismeteld meg." << endl;
  156.             isInputGood = false;
  157.         }
  158.     }while(!isInputGood);
  159.  
  160.     //Lefoglaljuk a helyet dinamikusan
  161.     Csapat_B = (Player_Data*)calloc(Letszam_B, sizeof(Player_Data));
  162.  
  163.     //Leellenőrízzük, hogy sikerült-e a helyfoglalás
  164.     if(!Csapat_B){
  165.         cout << "Helyfoglalasi hiba a B csapatnal";
  166.         return 0;
  167.     }
  168.  
  169.     cout << "Add meg a B csapat jatekosainak adatait:" << endl;
  170.     cout << endl;
  171.  
  172.     //Beolvassuk a B csapat játékosait
  173.     for(int i = 0; i < Letszam_B; i++){
  174.         cout << i+1 << ". jatekos: "<< endl;
  175.         cout << "Vezeteknev: "; cin >> Csapat_B[i].vezeteknev; cout << endl;
  176.  
  177.         //Addig olvassuk be a játékos mezszámát, amig 1 és 99 között lesz.
  178.         do{
  179.             //Feltételezzük, hogy jót fogunk beolvasni
  180.             isInputGood = true;
  181.             cout << "Mezszam: ";
  182.             cin >> Csapat_B[i].mezszam; cout << endl;
  183.             if(Csapat_B[i].mezszam < 1 || Csapat_B[i].mezszam > 99){
  184.                 cout << "A beirt ertek nem felel meg a kriteriumoknak, kerlek ismeteld meg." << endl;
  185.                 isInputGood = false;
  186.             }
  187.         }while(!isInputGood);
  188.  
  189.         do{
  190.             //Feltételezzük, hogy jót fogunk beolvasni
  191.             isInputGood = true;
  192.             cout << "Magassag: ";
  193.             cin >> Csapat_B[i].magassag; cout << endl;
  194.             if(Csapat_B[i].magassag < 165 || Csapat_B[i].magassag > 250){
  195.                 cout << "A beirt ertek nem felel meg a kriteriumoknak, kerlek ismeteld meg." << endl;
  196.                 isInputGood = false;
  197.             }
  198.         }while(!isInputGood);
  199.  
  200.         //0 es 100 között generál a játékosnak egy dobott pontot
  201.         Csapat_B[i].dobott_pont = rand() % 101;
  202.  
  203.         cout << "A dobott pont: " << Csapat_B[i].dobott_pont << endl;
  204.         cout << endl;
  205.     }
  206.  
  207.     cout << endl;
  208.     cout << "-----------------------------------------------" << endl;
  209.     cout << endl;
  210.  
  211.     //Meghívjuk a függvényt, amely kiírja az eredményeket
  212.     finishMatch(Csapat_A, Letszam_A, Csapat_B, Letszam_B);
  213.  
  214.     cout << endl;
  215.  
  216.     return 0;
  217. }

Ők köszönték meg Dooz nek ezt a hozzászólást: m0csy652 (2019.05.05. 23:07)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kosárlabdamérkőzés-C++
HozzászólásElküldve: 2019.05.05. 22:59 
Offline
Veterán

Csatlakozott: 2012.11.01. 20:49
Hozzászólások: 1837
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
Dooz írta:
Üdv. Parancsolj. Ha hibát találsz benne szólj és javítom. :)
Megpróbáltam mindenhová megjegyzést írni, hogy világos legyen mit miért csináltam. Ha esetleg valami nem világos szólj és elmagyarázom.

  1. #include <iostream>
  2. #include <time.h>
  3.  
  4. using namespace std;
  5.  
  6. struct Player_Data {
  7.     char vezeteknev[32];
  8.     int mezszam, magassag, dobott_pont;
  9. };
  10.  
  11. void finishMatch(Player_Data *Csapat_A, int Letszam_A, Player_Data *Csapat_B, int Letszam_B){
  12.     int A_Csapat_Pontok = 0, B_Csapat_Pontok = 0, Legjobb_A_Jatekos_Id, Legjobb_B_Jatekos_Id;
  13.  
  14.     //Feltételezzük, hogy az első játékos a legjobb
  15.     Legjobb_A_Jatekos_Id = 0;
  16.  
  17.     //Kiszamoljuk a pontszamat az A csapatnak, illetve megkeressük a legjobb játékost is
  18.     for(int i = 0; i < Letszam_A; i++){
  19.         //Pont kiszámítás
  20.         A_Csapat_Pontok += Csapat_A[i].dobott_pont;
  21.  
  22.         //Minden játékosnál leellenörizzük, hogy a dobott pontja nagyobb-e mint a legjobb játékosnak.
  23.         //Ha igen, akkor ő lesz az A csapat legjobb játékos
  24.         if(Csapat_A[i].dobott_pont > Csapat_A[Legjobb_A_Jatekos_Id].dobott_pont)
  25.             Legjobb_A_Jatekos_Id = i;
  26.     }
  27.  
  28.     //Feltételezzük, hogy az első játékos a legjobb
  29.     Legjobb_B_Jatekos_Id = 0;
  30.  
  31.     //Kiszamoljuk a pontszamat a B csapatnak, illetve megkeressük a legjobb játékost is
  32.     for(int i = 0; i < Letszam_B; i++){
  33.         //Pont kiszámítás
  34.         B_Csapat_Pontok += Csapat_B[i].dobott_pont;
  35.  
  36.         //Minden játékosnál leellenörizzük, hogy a dobott pontja nagyobb-e mint a legjobb játékosnak.
  37.         //Ha igen, akkor ő lesz a B csapat legjobb játékos
  38.         if(Csapat_B[i].dobott_pont > Csapat_B[Legjobb_B_Jatekos_Id].dobott_pont)
  39.             Legjobb_B_Jatekos_Id = i;
  40.     }
  41.  
  42.     //Kiírjuk a végeredményt
  43.     cout << "A merkozes vegeredmenye:  " << A_Csapat_Pontok << ":" << B_Csapat_Pontok << endl;
  44.  
  45.     if(A_Csapat_Pontok > B_Csapat_Pontok)
  46.         cout << "vagyis a merkozest az A csapat nyerte." << endl;
  47.     else if(A_Csapat_Pontok < B_Csapat_Pontok)
  48.         cout << "vagyis a merkozest a B csapat nyerte." << endl;
  49.     else
  50.         cout << "vagyis dontetlen" << endl;
  51.  
  52.     cout << endl;
  53.  
  54.     //Kiírjuk a legjobb játékost az A csapatba
  55.     cout << "A csapat legjobb dobo: " << Csapat_A[Legjobb_A_Jatekos_Id].vezeteknev << " " << Csapat_A[Legjobb_A_Jatekos_Id].dobott_pont << " pont        atlag: " << A_Csapat_Pontok/Letszam_A << " pont" << endl;
  56.  
  57.     cout << endl;
  58.  
  59.     //Kiírjuk az A csapat játékosait, mez számukat és a dobott pontjaikat
  60.     cout << "Nev    Mezszam    Dobott p." << endl;;
  61.     for(int i = 0; i < Letszam_A; i++){
  62.         cout << Csapat_A[i].vezeteknev << "    " << Csapat_A[i].mezszam << "    " << Csapat_A[i].dobott_pont << endl;;
  63.     }
  64.  
  65.     cout << endl;
  66.  
  67.     //Kiírjuk a legjobb játékost a B csapatba
  68.     cout << "B csapat legjobb dobo: " << Csapat_B[Legjobb_B_Jatekos_Id].vezeteknev << " " << Csapat_B[Legjobb_B_Jatekos_Id].dobott_pont << " pont        atlag: " << B_Csapat_Pontok/Letszam_B << " pont" << endl;
  69.  
  70.     cout << endl;
  71.  
  72.     //Kiírjuk a B csapat játékosait, mez számukat és a dobott pontjaikat
  73.     cout << "Nev    Mezszam    Dobott p." << endl;;
  74.     for(int i = 0; i < Letszam_B; i++){
  75.         cout << Csapat_B[i].vezeteknev << "    " << Csapat_B[i].mezszam << "    " << Csapat_B[i].dobott_pont << endl;;
  76.     }
  77. }
  78.  
  79. int main(){
  80.     srand(time(NULL));
  81.     Player_Data *Csapat_A; int Letszam_A;
  82.     Player_Data *Csapat_B; int Letszam_B;
  83.     bool isInputGood;
  84.  
  85.     //Addig olvassuk be az A csapat létszámát, amig 5 és 10 között lesz.
  86.      do{
  87.         //Feltételezzük, hogy jót fogunk beolvasni
  88.         isInputGood = true;
  89.         cout << "Az A csapat letszama: ";
  90.         cin >> Letszam_A; cout << endl;
  91.         if(Letszam_A < 5 || Letszam_A > 10){
  92.             cout << "A beirt ertek nem felel meg a kriteriumoknak, kerlek ismeteld meg." << endl;
  93.             isInputGood = false;
  94.         }
  95.     }while(!isInputGood);
  96.  
  97.     //Lefoglaljuk a helyet dinamikusan
  98.     Csapat_A = (Player_Data*)calloc(Letszam_A, sizeof(Player_Data));
  99.  
  100.     //Leellenőrízzük, hogy sikerült-e a helyfoglalás
  101.     if(!Csapat_A){
  102.         cout << "Helyfoglalasi hiba az A csapatnal";
  103.         return 0;
  104.     }
  105.  
  106.     cout << "Add meg az A csapat jatekosainak adatait:" << endl;
  107.     cout << endl;
  108.  
  109.     //Beolvassuk az A csapat játékosait
  110.     for(int i = 0; i < Letszam_A; i++){
  111.         cout << i+1 << ". jatekos: "<< endl;
  112.         cout << "Vezeteknev: "; cin >> Csapat_A[i].vezeteknev; cout << endl;
  113.  
  114.         //Addig olvassuk be a játékos mezszámát, amig 1 és 99 között lesz.
  115.         do{
  116.             //Feltételezzük, hogy jót fogunk beolvasni
  117.             isInputGood = true;
  118.             cout << "Mezszam: ";
  119.             cin >> Csapat_A[i].mezszam; cout << endl;
  120.             if(Csapat_A[i].mezszam < 1 || Csapat_A[i].mezszam > 99){
  121.                 cout << "A beirt ertek nem felel meg a kriteriumoknak, kerlek ismeteld meg." << endl;
  122.                 isInputGood = false;
  123.             }
  124.         }while(!isInputGood);
  125.  
  126.         do{
  127.             //Feltételezzük, hogy jót fogunk beolvasni
  128.             isInputGood = true;
  129.             cout << "Magassag: ";
  130.             cin >> Csapat_A[i].magassag; cout << endl;
  131.             if(Csapat_A[i].magassag < 165 || Csapat_A[i].magassag > 250){
  132.                 cout << "A beirt ertek nem felel meg a kriteriumoknak, kerlek ismeteld meg." << endl;
  133.                 isInputGood = false;
  134.             }
  135.         }while(!isInputGood);
  136.  
  137.         //0 es 100 között generál a játékosnak egy dobott pontot
  138.         Csapat_A[i].dobott_pont = rand() % 101;
  139.  
  140.         cout << "A dobott pont: " << Csapat_A[i].dobott_pont << endl;
  141.         cout << endl;
  142.     }
  143.  
  144.     cout << endl;
  145.     cout << "-----------------------------------------------" << endl;
  146.     cout << endl;
  147.  
  148.     //Addig olvassuk be a B csapat létszámát, amig 5 és 10 között lesz.
  149.      do{
  150.         //Feltételezzük, hogy jót fogunk beolvasni
  151.         isInputGood = true;
  152.         cout << "A B csapat letszama: ";
  153.         cin >> Letszam_B; cout << endl;
  154.         if(Letszam_B < 5 || Letszam_B > 10){
  155.             cout << "A beirt ertek nem felel meg a kriteriumoknak, kerlek ismeteld meg." << endl;
  156.             isInputGood = false;
  157.         }
  158.     }while(!isInputGood);
  159.  
  160.     //Lefoglaljuk a helyet dinamikusan
  161.     Csapat_B = (Player_Data*)calloc(Letszam_B, sizeof(Player_Data));
  162.  
  163.     //Leellenőrízzük, hogy sikerült-e a helyfoglalás
  164.     if(!Csapat_B){
  165.         cout << "Helyfoglalasi hiba a B csapatnal";
  166.         return 0;
  167.     }
  168.  
  169.     cout << "Add meg a B csapat jatekosainak adatait:" << endl;
  170.     cout << endl;
  171.  
  172.     //Beolvassuk a B csapat játékosait
  173.     for(int i = 0; i < Letszam_B; i++){
  174.         cout << i+1 << ". jatekos: "<< endl;
  175.         cout << "Vezeteknev: "; cin >> Csapat_B[i].vezeteknev; cout << endl;
  176.  
  177.         //Addig olvassuk be a játékos mezszámát, amig 1 és 99 között lesz.
  178.         do{
  179.             //Feltételezzük, hogy jót fogunk beolvasni
  180.             isInputGood = true;
  181.             cout << "Mezszam: ";
  182.             cin >> Csapat_B[i].mezszam; cout << endl;
  183.             if(Csapat_B[i].mezszam < 1 || Csapat_B[i].mezszam > 99){
  184.                 cout << "A beirt ertek nem felel meg a kriteriumoknak, kerlek ismeteld meg." << endl;
  185.                 isInputGood = false;
  186.             }
  187.         }while(!isInputGood);
  188.  
  189.         do{
  190.             //Feltételezzük, hogy jót fogunk beolvasni
  191.             isInputGood = true;
  192.             cout << "Magassag: ";
  193.             cin >> Csapat_B[i].magassag; cout << endl;
  194.             if(Csapat_B[i].magassag < 165 || Csapat_B[i].magassag > 250){
  195.                 cout << "A beirt ertek nem felel meg a kriteriumoknak, kerlek ismeteld meg." << endl;
  196.                 isInputGood = false;
  197.             }
  198.         }while(!isInputGood);
  199.  
  200.         //0 es 100 között generál a játékosnak egy dobott pontot
  201.         Csapat_B[i].dobott_pont = rand() % 101;
  202.  
  203.         cout << "A dobott pont: " << Csapat_B[i].dobott_pont << endl;
  204.         cout << endl;
  205.     }
  206.  
  207.     cout << endl;
  208.     cout << "-----------------------------------------------" << endl;
  209.     cout << endl;
  210.  
  211.     //Meghívjuk a függvényt, amely kiírja az eredményeket
  212.     finishMatch(Csapat_A, Letszam_A, Csapat_B, Letszam_B);
  213.  
  214.     cout << endl;
  215.  
  216.     return 0;
  217. }


Nagyon szép munka!
Ettől egy fokkal egyszerűbb megoldásra gondoltam, amint lesz időm közzéteszem.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kosárlabdamérkőzés-C++
HozzászólásElküldve: 2019.05.05. 23:13 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.10. 12:46
Hozzászólások: 429
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 157 alkalommal
Rendben. Kíváncsi vagyok a válaszodra. :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole