hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 21:05



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 212 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 211 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 12 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: pontrendszer
HozzászólásElküldve: 2019.05.31. 13:28 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.19. 12:14
Hozzászólások: 4280
Megköszönt másnak: 218 alkalommal
Megköszönték neki: 285 alkalommal
https://spider.limetech.io/ <- Itt fordítsd.

A multicolors.inc-ben pedig írd át a 9-10 sort erre:

Erről:
Kód:
#include <multicolors/morecolors>
#include <multicolors/colors>

Erre:
Kód:
#include <morecolors>
#include <colors>


Mivel mappából akarja lekérni ez a baki a fordításnál.

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép

Ők köszönték meg norbee.16 nek ezt a hozzászólást: samupromotion (2019.05.31. 17:20)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: pontrendszer
HozzászólásElküldve: 2019.05.31. 17:32 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2013.02.06. 11:10
Hozzászólások: 87
Megköszönt másnak: 33 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
regener írta:
Benne van pedig, csak hibásan: az elsődlegest állítja (m_iClip1) és annak is nullázza a tartalék ammoját (m_iPrimaryReserveAmmoCount).

  1. stock void GivePlayerItemAmmo(int client, const char[] item)
  2. {
  3.     int weaponEnt = GivePlayerItem(client, item);
  4.    
  5.     SetEntProp(weaponEnt, Prop_Data, "m_iClip1", 1);
  6.    
  7.     SetEntProp(weaponEnt, Prop_Send, "m_iPrimaryReserveAmmoCount", 0);
  8.     SetEntProp(weaponEnt, Prop_Send, "m_iSecondaryReserveAmmoCount", 0);
  9. }


Ezt írd át a forrásban erre:

  1. stock void GivePlayerItemAmmo(int client, const char[] item)
  2. {
  3.     int weaponEnt = GivePlayerItem(client, item);
  4.    
  5.     SetEntProp(weaponEnt, Prop_Send, "m_iClip2", 1);
  6.    
  7.     SetEntProp(weaponEnt, Prop_Send, "m_iSecondaryReserveAmmoCount", 0);
  8. }


Sajnos ugyan úgy tele van lőszerrel :(
Ráadásul a gravitáció és az idő sem változik hiába írom át a forráskódban, illetve a shop_items.cfg-ben.
/Define Speed&Gravity
#define SPEED_VELOCITY "2.5"
#define GRAVITY_L "0.20"


#define TIME_SPEED "20.0"
#define TIME_GRAVITY "20.0"
#define TIME_INVISIBILITY "20.0"


Csatolmányok:
eli_mshop.sp [14.75 KiB]
Letöltve 124 alkalommal.

_________________
Kép
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 12 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole