hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 11:03



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 273 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 272 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyver Bug
HozzászólásElküldve: 2019.09.09. 23:01 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2016.09.16. 13:41
Hozzászólások: 226
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 35 alkalommal
Sziasztok Nekem Lenne egy olyan problémám hogy Essy Skin Felszerelésbe van egy terep ak47 harder skin felszerelésben meg magma ak47 és ha be addolom mind 2 skint a kor hiába rakom a magma skint rá a terep marad ott de ha az esy skint nem addolom be a kor a magma rajta marad és ezt nem értem hogy hogyan lehetne megcsinálni
segítségeket köszönöm előre is

Sikertelen :/

_________________
Global Unison 2019 3X Event
Vissza Tértem


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára GudDevil 2019.09.10. 05:38-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver Bug
HozzászólásElküldve: 2019.09.09. 23:49 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
Hozzászólások: 1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
Ez azért van mert egymás után lefut a két ellenőrzés és amelyik az utols igaz érték az marad meg:
  1. public FegyverValtas(f){
  2.     new id = get_pdata_cbase(f, 41, 4)
  3.     new wid = cs_get_weapon_id(f)
  4.  
  5.     if(id > 32 || id < 1 || !is_user_alive(id)){
  6.         return HAM_SUPERCEDE
  7.     }
  8.  
  9.     new k = Hasznal[id][FegyverIdSzamok[wid]], Mdl[86]
  10.  
  11.     if(k > 0 && str_to_num(HarderSkinek[k][2]) == wid && Fegyverek[id][k] >= 1){ // Ha a magma rajtavan
  12.         formatex(Mdl, charsmax(Mdl), "models/%s.mdl", HarderSkinek[k][1])
  13.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Mdl) // felkerül a magma
  14.         }
  15.     if(k > 0 && str_to_num(EssySkinecske[k][2]) == wid && Fegyverek2[id][k] >= 1){ // ha van terep
  16.         formatex(Mdl, charsmax(Mdl), "models/%s.mdl", EssySkinecske[k][1])
  17.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Mdl) // felkerül a terep és mivel ez a 2. ez marad olyankor
  18.         }
  19.     return HAM_IGNORED
  20. }


Ezt úgy tudod kiküszöbölni, hogy elmented melyik fajta skint aktiválta utoljára és rögtön azt aktiválod a set_pev kóddal.

Ők köszönték meg regener nek ezt a hozzászólást: GudDevil (2019.09.10. 05:01)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver Bug
HozzászólásElküldve: 2019.09.10. 05:41 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2016.09.16. 13:41
Hozzászólások: 226
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 35 alkalommal
Próbáltam de valamiért meg mindig ugyan az a hiba áll fent
ha ezt sikerülni fog megoldni akkor meg egy olyan kérdessem lenne hogy van az hogy Fegyver..-Fegyver2..., én azokat hogyan tudnám egyszerűsítettel el menteni?

_________________
Global Unison 2019 3X Event
Vissza Tértem


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 39 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole