hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 11:52



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 236 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 236 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Dropolás 4v4 Embernél [MEGOLDVA]
HozzászólásElküldve: 2019.11.04. 19:43 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2019.08.20. 18:19
Hozzászólások: 501
Megköszönt másnak: 244 alkalommal
Megköszönték neki: 45 alkalommal
helló Hogy tudom meg oldani hogy 4v4 embernél dropolja a dobozokat csak?

ha csak 1 ember van fent akkor ne dropoljon semmi dobozt?
Köszönöm
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <fun>
  5. #include <amxmisc>
  6. #include <colorchat>
  7.  
  8. new dobozszam
  9. new pont[33]
  10. new cvar
  11. new counter = 0
  12. new bool:megvan
  13. new bool:generalva
  14. new eltunes
  15. new const ET_model[][] = {
  16.  
  17. }
  18.  
  19.  
  20.  
  21. public plugin_precache()
  22. {
  23. }
  24.  
  25. public plugin_init()
  26. {
  27.     register_plugin("", "1.0", "")
  28.     cvar = register_cvar("sv_drop", "30.0") //dropalitas
  29.     set_task(get_pcvar_float(cvar), "keszit",_,_,_,"b") //drop keszites
  30.     set_task(1.0, "szamlalo",_,_,_,"b")
  31.     register_touch("nyeremendoboz","player","remove")
  32.     cvar = register_cvar("sv_maxdoboz", "3")
  33.     eltunes = register_cvar("sv_eltunes", "60.0")
  34. }
  35.  
  36. public szamlalo(id)
  37. {
  38.     if(generalva == true) {
  39.         counter++
  40.     }
  41.     if(megvan == true) {
  42.         counter = 0
  43.     }
  44.     if(counter > get_pcvar_num(eltunes) && generalva == true)
  45.     {
  46.         new target = find_ent_by_class(target, "nyeremendoboz")
  47.         engfunc(EngFunc_RemoveEntity, target)
  48.         dobozszam--
  49.         counter = 0
  50.         generalva = false
  51.  
  52.     }
  53. }
  54.  
  55. public keszit(id)
  56. {
  57.     if(dobozszam < get_pcvar_num(cvar)) {  
  58.         new inifile[192], map[32]
  59.         get_mapname(map, 31)
  60.         formatex(inifile, charsmax(inifile), "addons/amxmodx/configs/csdm/%s.spawns.cfg", map)
  61.         new Float:origin[3]
  62.         new elsopoz[8], masodikpoz[8], harmadikpoz[8]
  63.         new lines = file_size(inifile, 1)
  64.         if(lines > 0)
  65.         {
  66.             new randomLine = random(lines);
  67.             new lineBuffer[256], len;
  68.             read_file(inifile, randomLine, lineBuffer, charsmax(lineBuffer), len)
  69.             parse(lineBuffer, elsopoz, 7, masodikpoz, 7, harmadikpoz, 7)
  70.  
  71.             origin[0] = str_to_float(elsopoz)
  72.             origin[1] = str_to_float(masodikpoz)
  73.             origin[2] = str_to_float(harmadikpoz)
  74.         }
  75.  
  76.  
  77.         new ent = create_entity("info_target")
  78.         set_pev(ent, pev_classname, "nyeremendoboz")
  79.         entity_set_model(ent, ET_model[random(sizeof(ET_model))])
  80.  
  81.         set_pev(ent,pev_solid, SOLID_BBOX)
  82.         set_pev(ent, pev_movetype, MOVETYPE_TOSS)
  83.         engfunc(EngFunc_SetOrigin, ent, origin)
  84.         engfunc(EngFunc_SetSize, ent, Float:{-10.0,-10.0,0.0}, Float:{10.0,10.0,25.0})
  85.         engfunc(EngFunc_DropToFloor, ent)
  86.         fm_set_rendering(ent, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 16);
  87.         dobozszam++
  88.         megvan = false
  89.         generalva = true
  90.     }
  91.     return PLUGIN_CONTINUE
  92. }
  93.  
  94.  
  95.  
  96. public remove(ent, id)
  97. {
  98.     if(is_user_alive(id)) {
  99.  
  100.         dobozszam--
  101.         new nev[32]
  102.         get_user_name(id, nev, 31)
  103.         new mennyiseg = random_num(45,150)
  104.         set_user_smspont(id,get_user_smspont(id)+mennyiseg);
  105.         ColorChat(id, BLUE,"A benne lévő pont^4 %d^3!",mennyiseg)
  106.         engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent)
  107.         megvan = true
  108.         generalva = false
  109.     }
  110.     return PLUGIN_HANDLED
  111. }
  112. stock fm_set_rendering(entity, fx = kRenderFxNone, r = 255, g = 255, b = 255, render = kRenderNormal, amount = 16)
  113. {
  114.     static Float:color[3]
  115.     color[0] = float(r)
  116.     color[1] = float(g)
  117.     color[2] = float(b)
  118.  
  119.     set_pev(entity, pev_renderfx, fx)
  120.     set_pev(entity, pev_rendercolor, color)
  121.     set_pev(entity, pev_rendermode, render)
  122.     set_pev(entity, pev_renderamt, float(amount))
  123. }

_________________
Hamarosan új pluginok lesznek ki terjesztve! :)


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára 8mTNNe 2019.11.05. 14:51-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Dropolás 4v4 Embernél
HozzászólásElküldve: 2019.11.04. 20:28 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2014.05.01. 13:18
Hozzászólások: 627
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 104 alkalommal
1. Megnézed, hogy a CT csapatban hány játékos tartózkodik, megnézed ugyan ezt a T csapatban is és ha mind két csapatban legalább 4 játékos van, akkor létrehozod a "csomagot".

2. Megnézed, hogy hány játékos tartózkodik a szerveren. Ha ez a szám nagyobb, mint egy, akkor létrehozod a "csomagot". - Ebben az esetben a számítűs módjától függően problémát okozhatnak a nézőben álló botok is.

Ők köszönték meg JohanCorn nek ezt a hozzászólást: 8mTNNe (2019.11.05. 09:14)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Dropolás 4v4 Embernél
HozzászólásElküldve: 2019.11.04. 20:29 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2019.08.20. 18:19
Hozzászólások: 501
Megköszönt másnak: 244 alkalommal
Megköszönték neki: 45 alkalommal
JohanCorn írta:
1. Megnézed, hogy a CT csapatban hány játékos tartózkodik, megnézed ugyan ezt a T csapatban is és ha mind két csapatban legalább 4 játékos van, akkor létrehozod a "csomagot".

2. Megnézed, hogy hány játékos tartózkodik a szerveren. Ha ez a szám nagyobb, mint egy, akkor létrehozod a "csomagot". - Ebben az esetben a számítűs módjától függően problémát okozhatnak a nézőben álló botok is.


Értem esetleg példát tudsz írni?

_________________
Hamarosan új pluginok lesznek ki terjesztve! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Dropolás 4v4 Embernél
HozzászólásElküldve: 2019.11.04. 20:31 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
Hozzászólások: 1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
Koko példájában ott a két csapatlétszám ellenőrzésének a módja, less rá: viewtopic.php?f=9&t=30076#p213113

Ők köszönték meg regener nek ezt a hozzászólást: 8mTNNe (2019.11.05. 09:14)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Dropolás 4v4 Embernél
HozzászólásElküldve: 2019.11.05. 04:01 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.06. 14:20
Hozzászólások: 964
Megköszönt másnak: 102 alkalommal
Megköszönték neki: 134 alkalommal
Próbáld meg hátha :D
Ha nem jó akkor szólj.

Elvileg nem hozza létre ha 4v4 nél kevesebb a mémber.

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fakemeta>
  5. #include <fun>
  6. #include <amxmisc>
  7. #include <colorchat>
  8.  
  9. new dobozszam,pont[33],cvar,counter = 0,bool:megvan,bool:generalva, eltunes
  10.  
  11. new const ET_model[][] = {
  12.     ""
  13. }
  14.  
  15.  
  16. public plugin_precache(){
  17. }
  18.  
  19. public plugin_init()
  20. {
  21.     register_plugin("", "1.0", "")
  22.     cvar = register_cvar("sv_drop", "30.0") //dropalitas
  23.    
  24.     set_task(get_pcvar_float(cvar), "keszit",_,_,_,"b") //drop keszites
  25.     set_task(1.0, "szamlalo",_,_,_,"b")
  26.    
  27.     register_touch("nyeremendoboz","player","remove")
  28.    
  29.     cvar = register_cvar("sv_maxdoboz", "3")
  30.     eltunes = register_cvar("sv_eltunes", "60.0")
  31.    
  32.    
  33. }
  34.  
  35. public szamlalo(id)
  36. {
  37.     if(generalva == true) {
  38.         counter++
  39.     }
  40.     if(megvan == true) {
  41.         counter = 0
  42.     }
  43.     if(counter > get_pcvar_num(eltunes) && generalva == true)
  44.     {
  45.         new target = find_ent_by_class(target, "nyeremendoboz")
  46.         engfunc(EngFunc_RemoveEntity, target)
  47.         dobozszam--
  48.         counter = 0
  49.         generalva = false
  50.        
  51.     }
  52. }
  53.  
  54. public keszit(id)
  55. {
  56.     new csapat_1, csapat_2 //Csapat elnevezés
  57.     new g_players[32] //létszám
  58.     get_players(g_players,csapat_1,"e","TERRORIST") //Terror csapat a 'csapat_1
  59.     get_players(g_players,csapat_2,"e","CT") //CT csapat a 'csapat_2'
  60.    
  61.     if(csapat_1 < 4 && csapat_2 < 4){
  62.         return PLUGIN_HANDLED
  63.     }
  64.    
  65.     else if(csapat_1 >= 4 && csapat_2 >=4 && dobozszam < get_pcvar_num(cvar))
  66.     {  
  67.         new inifile[192], map[32]
  68.         get_mapname(map, 31)
  69.         formatex(inifile, charsmax(inifile), "addons/amxmodx/configs/csdm/%s.spawns.cfg", map)
  70.         new Float:origin[3]
  71.         new elsopoz[8], masodikpoz[8], harmadikpoz[8]
  72.         new lines = file_size(inifile, 1)
  73.         if(lines > 0)
  74.         {
  75.             new randomLine = random(lines);
  76.             new lineBuffer[256], len;
  77.             read_file(inifile, randomLine, lineBuffer, charsmax(lineBuffer), len);
  78.             parse(lineBuffer, elsopoz, 7, masodikpoz, 7, harmadikpoz, 7)
  79.            
  80.             origin[0] = str_to_float(elsopoz)
  81.             origin[1] = str_to_float(masodikpoz)
  82.             origin[2] = str_to_float(harmadikpoz)
  83.         }
  84.        
  85.        
  86.         new ent = create_entity("info_target")
  87.         set_pev(ent, pev_classname, "nyeremendoboz")
  88.         entity_set_model(ent, ET_model[random(sizeof(ET_model))])
  89.        
  90.         set_pev(ent,pev_solid, SOLID_BBOX)
  91.         set_pev(ent, pev_movetype, MOVETYPE_TOSS)
  92.         engfunc(EngFunc_SetOrigin, ent, origin)
  93.         engfunc(EngFunc_SetSize, ent, Float:{-10.0,-10.0,0.0}, Float:{10.0,10.0,25.0})
  94.         engfunc(EngFunc_DropToFloor, ent)
  95.         fm_set_rendering(ent, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 16);
  96.         dobozszam++
  97.         megvan = false
  98.         generalva = true
  99.    
  100.     }
  101.     return PLUGIN_CONTINUE;
  102. }
  103. public remove(ent, id)
  104. {
  105.     if(is_user_alive(id)) {
  106.        
  107.         dobozszam--
  108.         new nev[32]
  109.         get_user_name(id, nev, 31)
  110.         new mennyiseg = random_num(45,150)
  111.         set_user_smspont(id,get_user_smspont(id)+mennyiseg);    
  112.         ColorChat(id, BLUE,"A benne lévő pont^4 %d^3!",mennyiseg)
  113.         engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent)
  114.         megvan = true
  115.         generalva = false
  116.     }
  117.     return PLUGIN_HANDLED
  118. }
  119. stock fm_set_rendering(entity, fx = kRenderFxNone, r = 255, g = 255, b = 255, render = kRenderNormal, amount = 16)
  120. {
  121.     static Float:color[3]
  122.     color[0] = float(r)
  123.     color[1] = float(g)
  124.     color[2] = float(b)
  125.    
  126.     set_pev(entity, pev_renderfx, fx)
  127.     set_pev(entity, pev_rendercolor, color)
  128.     set_pev(entity, pev_rendermode, render)
  129.     set_pev(entity, pev_renderamt, float(amount))
  130. }

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!

Ők köszönték meg The Peace nek ezt a hozzászólást: 8mTNNe (2019.11.05. 08:53)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Dropolás 4v4 Embernél
HozzászólásElküldve: 2019.11.05. 09:14 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2019.08.20. 18:19
Hozzászólások: 501
Megköszönt másnak: 244 alkalommal
Megköszönték neki: 45 alkalommal
Köszi működik :D

_________________
Hamarosan új pluginok lesznek ki terjesztve! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 39 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole