hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 10:02



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 228 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 226 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: sctf_stats,simple_ctf,multijump
HozzászólásElküldve: 2019.11.26. 09:23 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.14. 08:21
Hozzászólások: 547
Megköszönt másnak: 95 alkalommal
Megköszönték neki: 71 alkalommal
Üdv.

akinek lenne egy kis ideje. nem akartam külön témát nyítni így egybe raktam. (remélem nem probléma)

//sctf_stats
  1. [en]
  2. ME = ^1[SCTF] You ^3took %i flags^1,^3 and you scored %i flags.
  3. SCOREDFLAG = Scored
  4. TAKENFLAG = Taken flag
  5. SHOWTOPOFF = ^1[SCTF] This command is off.
  6. SHOWTOPLIST = Flagger TopList^n^n1.%s^n2.%s^n3.%s


//simple_ctf
  1. [en]
  2. DROPFLAGCT = %s dropped the CTFlag
  3. DROPFLAGTE = %s dropped the TEFlag
  4. TOOKFLAGCT = %s took CTFlag
  5. TOOKFLAGTE = %s took TEFlag
  6. TOOKOWNFLAGCT = %s took own flag and flag is back to base
  7. TOOKOWNFLAGTE = %s took own flag and flag is back to base
  8. SCOREDCT = %s SCORED!!
  9. SCOREDTE = %s SCORED!!
  10. ADMIN_MOVED_FLAGS = ^1[SCTF] ^3%s ^4moved flags to base.
  11. FLAGGER_SLAYED = ^1[SCTF] ^3%s ^4slayed. Because carried the flag for a long time.
  12. FLAGTOBASE = ^1[SCTF] ^3%s ^1is back to base. Because flag was ground for a long time.
  13. TEFLAG = TEFlag
  14. CTFLAG = CTFlag


//multijump
  1. [en]
  2. MJ_CVAR_AUTO_DOUBLE_JUMP = Automatic double jump, that is, after the jump you jump again (0 / 1)
  3. MJ_CVAR_AUTO_DOUBLE_JUMP_VELOCITY = Velocity of the double jump (if mj_auto_double_jump = 1)
  4. MJ_CVAR_ADDITIONAL_JUMPS = Amount of additional jumps
  5. MJ_CVAR_RESET_JUMPS_SPAWN = Reset jumps on player spawn? (0 / 1)
  6. MJ_CVAR_TRAIL = a trail after a multi jump (0 / 1)
  7. MJ_CVAR_TRAIL_EFFECT = 0 - random trail color; 1 - color of team of the player
  8. MJ_CVAR_TRAIL_LIFE = Life time of the trail
  9. MJ_CVAR_TRAIL_SIZE = Size of the trail
  10. MJ_CVAR_TRAIL_BRIGHTNESS = Brightness of the trail

_________________
Kép


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Pika 2019.11.26. 21:45-kor.
Nem gáz :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: sctf_stats,simple_ctf,multijump
HozzászólásElküldve: 2019.12.18. 19:08 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2017.10.07. 22:11
Hozzászólások: 6
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Helló, helló. Éppen akadt egy kevés időm. Ittvannak:
//sctf_stats
Kód:
[hu]
ME = ^1[SCTF] ^3Elvittél %i zászlót^1,^3 amivel %i pontot szereztél.
SCOREDFLAG = Pontot szerzett
TAKENFLAG = Zászlót szerzett
SHOWTOPOFF = ^1[SCTF] Ez a parancs nem elérhető.
SHOWTOPLIST = Legsikeresebb zászlótolvajok:^n^n1.%s^n2.%s^n3.%s


//simple_ctf
Kód:
[hu]
DROPFLAGCT = %s eldobta a CTk zászlóját
DROPFLAGTE = %s eldobta a Tk zászlóját
TOOKFLAGCT = %s elvette a CTk zászlóját
TOOKFLAGTE = %s elvette a Tk zászlóját
TOOKOWNFLAGCT = %s visszaszerezte a saját (CT) zászlóját
TOOKOWNFLAGTE = %s visszaszerezte a saját (T) zászlóját
SCOREDCT = %s pontot szerzett!
SCOREDTE = %s pontot szerzett!
ADMIN_MOVED_FLAGS = ^1[SCTF] ^3%s ^4visszaállította a zászlókat a kiindulási pozícióra.
FLAGGER_SLAYED = ^1[SCTF] ^3%s ^4meghalt, mert sokáig volt nála a zászló.
FLAGTOBASE = ^1[SCTF] ^3%s ^1ismét a bázison van, mert túl sokáig hevert a földön.
TEFLAG = Terrorok zászlója
CTFLAG = CTk zászlója


//multijump
Kód:
[hu]
MJ_CVAR_AUTO_DOUBLE_JUMP = Automatikus duplaugrás (0 / 1)
MJ_CVAR_AUTO_DOUBLE_JUMP_VELOCITY = Az második ugrás sebessége (if mj_auto_double_jump = 1)
MJ_CVAR_ADDITIONAL_JUMPS = Bónusz ugrások száma
MJ_CVAR_RESET_JUMPS_SPAWN = Ugrások számának visszaállítása játékos spawnnolásakor? (0 / 1)
MJ_CVAR_TRAIL = színes nyom az ugrást követően (0 / 1)
MJ_CVAR_TRAIL_EFFECT = 0 - véletlenszerű szín; 1 - a játékos csapatszíne
MJ_CVAR_TRAIL_LIFE = A nyom időtartama
MJ_CVAR_TRAIL_SIZE = A nyom mérete
MJ_CVAR_TRAIL_BRIGHTNESS = A nyom fényereje

Ők köszönték meg iMPC nek ezt a hozzászólást: elit (2019.12.18. 23:31)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole