hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 10:32



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 228 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 228 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: nem jelenik meg a raktár
HozzászólásElküldve: 2020.01.01. 15:17 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2019.11.09. 09:15
Hozzászólások: 11
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
Mit csinálok rosszul?


  1. new const kivalasztott[33][WPNS];
  2. new const FegyverAdatok[][Adatok] = {
  3. { 0,"\yAK47 | HyperBeast \y(\r1,55% esély\y)", "models/2019/ak47/hyper_beast_ak47.mdl", 1200 }, //3
  4.     { 0,"\yAK47 | Neon Revolution \y(\r1,55% esély\y)", "models/2019/ak47/neon_revolution_ak47.mdl",1200 }, //6
  5.     { 0,"\yAK47 | GreenLine \y(\r1,55% esély\y)", "models/2019/ak47/green_line_ak47.mdl",1200 }, //2
  6.     { 0,"\yAK47 | Runner \y(\r1,55% esély\y)","models/2019/ak47/runner_ak47.mdl",1200 }, //15
  7.     { 0,"\yAK47 | Storm \y(\r1,55% esély\y)", "models/2019/ak47/storm_ak47.mdl",1200}, //16
  8.     { 0,"\yAK47 | Acid \y(\r1,55% esély\y)", "models/2019/ak47/acid_ak47.mdl",1200 }, //5
  9.     { 0,"\yAK47 | Cannibal \y(\r1,55% esély\y)", "models/2019/ak47/cannibal_ak47.mdl",1200 }, //1
  10.     { 0,"\rAK47 | Neptune \y(\r8% esély\y)", "models/2019/ak47/neptune_ak47.mdl",600 }, //7
  11.     { 0,"\rAK47 | Palladin \y(\r8% esély\y)", "models/2019/ak47/palladin_ak47.mdl",600 }, //8
  12.     { 0,"\rAK47 | Pantera \y(\r8% esély\y)", "models/2019/ak47/pantera_ak47.mdl",600 }, //9
  13.     { 0,"\rAK47 | Phantom \y(\r8% esély\y)", "models/2019/ak47/phantom_ak47.mdl",600 }, //10
  14.     { 0,"\rAK47 | Psycho \y(\r8% esély\y)", "models/2019/ak47/pszio_ak47.mdl",600 }, //11
  15.     { 0,"\rAK47 | Puma \y(\r8% esély\y)", "models/2019/ak47/puma_ak47.mdl",600}, //12
  16.     { 0,"\rAK47 | Red Skull \y(\r8% esély\y)", "models/2019/ak47/red_skull_ak47.mdl",600 }, //13
  17.     { 0,"\dAK47 | Revenge \y(\r70% esély\y)", "models/2019/ak47/revenge_ak47.mdl",30 }, //14
  18.     { 0,"\dAK47 | Light Of King \y(\r70% esély\y)", "models/2019/ak47/light_of_king_ak47.mdl",30 }, //4
  19.     { 0,"\dAK47 | Neon \y(\r70% esély\y)", "models/2019/ak47/neon_ak47.mdl",30 }, //5
  20.     { 0,"\dAK47 | Street \y(\r70% esély\y)", "models/2019/ak47/street_ak47.mdl",30}, //17
  21.     { 0,"\dAK47 | Superman \y(\r70% esély\y)", "models/2019/ak47/superman_ak47.mdl",30}, //18(\r\r(\r\r


  1. public ak47Raktar(id)
  2. {
  3.     new String[121];
  4.     formatex(String, charsmax(String), "%s \r- \dAK47 Skinek", Prefix);
  5.     new menu = menu_create(String, "ak47Raktar_h");
  6.    
  7.     for(new i=0;i <= 18; i++)
  8.     {
  9.         if(meglevoek[i][id] > 0)
  10.         {
  11.             new Sor[6]; num_to_str(i, Sor, 5);
  12.             formatex(String, charsmax(String), "%s \d[\r%d DB \d]", FegyverAdatok[i][Nev],meglevoek[i][id]);
  13.             menu_additem(menu, String, Sor);
  14.         }
  15.     }
  16. }  
  17.  
  18. public ak47Raktar_h(id, menu, item){
  19.     if(item == MENU_EXIT)
  20.     {
  21.         menu_destroy(menu);
  22.         return;
  23.     }
  24.    
  25.     new data[9], szName[64];
  26.     new access, callback;
  27.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  28.     new key = str_to_num(data);
  29.    
  30.     if(key != 19)
  31.     {
  32.         if(FegyverAdatok[key][Type] == 0)
  33.         {
  34.             kivalasztott[id][AK47] = key;
  35.         }
  36.     }
  37. }
  38. public m4a1Raktar(id)
  39. {
  40.     new String[121];
  41.     formatex(String, charsmax(String), "%s \r- \dM4a1 Skinek", Prefix);
  42.     new menu = menu_create(String, "m4a1Raktar_h");
  43.    
  44.     for(new i=19;i <= 38; i++)
  45.     {
  46.         if(meglevoek[i][id] > 1)
  47.         {
  48.             new Sor[6]; num_to_str(i, Sor, 5);
  49.             formatex(String, charsmax(String), "%s \d[\r%d DB \d]", FegyverAdatok[i][Nev],meglevoek[i][id]);
  50.             menu_additem(menu, String, Sor);
  51.         }
  52.     }
  53. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: nem jelenik meg a raktár
HozzászólásElküldve: 2020.01.01. 16:00 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2019.08.20. 18:19
Hozzászólások: 501
Megköszönt másnak: 244 alkalommal
Megköszönték neki: 45 alkalommal
Teszteld

_________________
Hamarosan új pluginok lesznek ki terjesztve! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: nem jelenik meg a raktár
HozzászólásElküldve: 2020.01.01. 17:30 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
A kérdés az volt mit csinál rosszul.

Ők köszönték meg Pika nek ezt a hozzászólást: 8mTNNe (2020.01.01. 18:23)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: nem jelenik meg a raktár
HozzászólásElküldve: 2020.01.01. 21:34 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2019.07.12. 13:47
Hozzászólások: 305
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 48 alkalommal
CsMonika írta:
Mit csinálok rosszul?


  1. new const kivalasztott[33][WPNS];
  2. new const FegyverAdatok[][Adatok] = {
  3. { 0,"\yAK47 | HyperBeast \y(\r1,55% esély\y)", "models/2019/ak47/hyper_beast_ak47.mdl", 1200 }, //3
  4.     { 0,"\yAK47 | Neon Revolution \y(\r1,55% esély\y)", "models/2019/ak47/neon_revolution_ak47.mdl",1200 }, //6
  5.     { 0,"\yAK47 | GreenLine \y(\r1,55% esély\y)", "models/2019/ak47/green_line_ak47.mdl",1200 }, //2
  6.     { 0,"\yAK47 | Runner \y(\r1,55% esély\y)","models/2019/ak47/runner_ak47.mdl",1200 }, //15
  7.     { 0,"\yAK47 | Storm \y(\r1,55% esély\y)", "models/2019/ak47/storm_ak47.mdl",1200}, //16
  8.     { 0,"\yAK47 | Acid \y(\r1,55% esély\y)", "models/2019/ak47/acid_ak47.mdl",1200 }, //5
  9.     { 0,"\yAK47 | Cannibal \y(\r1,55% esély\y)", "models/2019/ak47/cannibal_ak47.mdl",1200 }, //1
  10.     { 0,"\rAK47 | Neptune \y(\r8% esély\y)", "models/2019/ak47/neptune_ak47.mdl",600 }, //7
  11.     { 0,"\rAK47 | Palladin \y(\r8% esély\y)", "models/2019/ak47/palladin_ak47.mdl",600 }, //8
  12.     { 0,"\rAK47 | Pantera \y(\r8% esély\y)", "models/2019/ak47/pantera_ak47.mdl",600 }, //9
  13.     { 0,"\rAK47 | Phantom \y(\r8% esély\y)", "models/2019/ak47/phantom_ak47.mdl",600 }, //10
  14.     { 0,"\rAK47 | Psycho \y(\r8% esély\y)", "models/2019/ak47/pszio_ak47.mdl",600 }, //11
  15.     { 0,"\rAK47 | Puma \y(\r8% esély\y)", "models/2019/ak47/puma_ak47.mdl",600}, //12
  16.     { 0,"\rAK47 | Red Skull \y(\r8% esély\y)", "models/2019/ak47/red_skull_ak47.mdl",600 }, //13
  17.     { 0,"\dAK47 | Revenge \y(\r70% esély\y)", "models/2019/ak47/revenge_ak47.mdl",30 }, //14
  18.     { 0,"\dAK47 | Light Of King \y(\r70% esély\y)", "models/2019/ak47/light_of_king_ak47.mdl",30 }, //4
  19.     { 0,"\dAK47 | Neon \y(\r70% esély\y)", "models/2019/ak47/neon_ak47.mdl",30 }, //5
  20.     { 0,"\dAK47 | Street \y(\r70% esély\y)", "models/2019/ak47/street_ak47.mdl",30}, //17
  21.     { 0,"\dAK47 | Superman \y(\r70% esély\y)", "models/2019/ak47/superman_ak47.mdl",30}, //18(\r\r(\r\r


  1. public ak47Raktar(id)
  2. {
  3.     new String[121];
  4.     formatex(String, charsmax(String), "%s \r- \dAK47 Skinek", Prefix);
  5.     new menu = menu_create(String, "ak47Raktar_h");
  6.    
  7.     for(new i=0;i <= 18; i++)
  8.     {
  9.         if(meglevoek[i][id] > 0)
  10.         {
  11.             new Sor[6]; num_to_str(i, Sor, 5);
  12.             formatex(String, charsmax(String), "%s \d[\r%d DB \d]", FegyverAdatok[i][Nev],meglevoek[i][id]);
  13.             menu_additem(menu, String, Sor);
  14.         }
  15.     }
  16. }  
  17.  
  18. public ak47Raktar_h(id, menu, item){
  19.     if(item == MENU_EXIT)
  20.     {
  21.         menu_destroy(menu);
  22.         return;
  23.     }
  24.    
  25.     new data[9], szName[64];
  26.     new access, callback;
  27.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  28.     new key = str_to_num(data);
  29.    
  30.     if(key != 19)
  31.     {
  32.         if(FegyverAdatok[key][Type] == 0)
  33.         {
  34.             kivalasztott[id][AK47] = key;
  35.         }
  36.     }
  37. }
  38. public m4a1Raktar(id)
  39. {
  40.     new String[121];
  41.     formatex(String, charsmax(String), "%s \r- \dM4a1 Skinek", Prefix);
  42.     new menu = menu_create(String, "m4a1Raktar_h");
  43.    
  44.     for(new i=19;i <= 38; i++)
  45.     {
  46.         if(meglevoek[i][id] > 1)
  47.         {
  48.             new Sor[6]; num_to_str(i, Sor, 5);
  49.             formatex(String, charsmax(String), "%s \d[\r%d DB \d]", FegyverAdatok[i][Nev],meglevoek[i][id]);
  50.             menu_additem(menu, String, Sor);
  51.         }
  52.     }
  53. }

Szia!
Kihagytad a menü displayt, ami megjeleníti a játékosnak a menüt.
  1. public ak47Raktar(id)
  2. {
  3.     new String[121];
  4.     formatex(String, charsmax(String), "%s \r- \dAK47 Skinek", Prefix);
  5.     new menu = menu_create(String, "ak47Raktar_h");
  6.    
  7.     for(new i=0;i <= 18; i++)
  8.     {
  9.         if(meglevoek[i][id] > 0)
  10.         {
  11.             new Sor[6]; num_to_str(i, Sor, 5);
  12.             formatex(String, charsmax(String), "%s \d[\r%d DB \d]", FegyverAdatok[i][Nev],meglevoek[i][id]);
  13.             menu_additem(menu, String, Sor);
  14.         }
  15.     }
  16. menu_display(id, menu, 0); // Ezt hagytad ki
  17. }

_________________
Munkáim / Segítkezésem
Serial BanSystem v3
Serial BanSystem v4
HerBoy - Avatár MultiMod


Avatár: 37.221.209.130:27350
HerBoy: 37.221.209.130:27295

Ők köszönték meg ~Shediboii nek ezt a hozzászólást: CsMonika (2020.01.02. 14:54)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 34 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole