hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 19:26



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 219 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 219 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 14 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Miben haltunk meg
HozzászólásElküldve: 2020.01.01. 19:38 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2016.06.20. 10:23
Hozzászólások: 489
Megköszönt másnak: 47 alkalommal
Megköszönték neki: 15 alkalommal
Sziasztok, hogyan tudom azt le kérdezni, hogy miben haltam meg?
Fejbe lőttek, gránát.. stb?

_________________
BfS* #Team ~Global Offensive IP: 217.144.54.193:27148

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Miben haltunk meg
HozzászólásElküldve: 2020.01.01. 20:12 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.09. 17:01
Hozzászólások: 266
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 72 alkalommal
adriansr14 írta:
Sziasztok, hogyan tudom azt le kérdezni, hogy miben haltam meg?
Fejbe lőttek, gránát.. stb?


Heló ezt többféleképpen is le lehet kérni pl:
  1. public client_death(killer, victim, weapon, hitplace)
  2. {
  3. // killer az gyilkos
  4. // victim az aldozat
  5. // weapon a fegyver
  6. // hitplace ezzel kered le hogy melyik helyen talaljak el lasd az elso peldat.
  7. // bocsi szebben erthetobben nem tudom megfogalmazni.
  8.  
  9. if(hitplace == HIT_HEAD && !(weapon == CSW_KNIFE ) && (killer != victim))// ha a hitplace(a hely ahol eltalalnak) hit head vagyis (fej) és ha nem kessel es ha a gyilkos nem maga az aldozat akkor fut le.
  10. {
  11.         print_color(victim, "Fejbe lottek");
  12.     }
  13. if(weapon == CSW_HEGRENADE && (killer != victim))//ha a fegyvered granat es a gyilkos nem maga az aldozat akkor fut le.
  14.     {
  15.         print_color(victim, "Megoltek teged granattal");
  16.     }
  17. }

Ha valamit elrontottam bocsi, telefonon vagyok. :)
Ha pedig az öngyilkosságot is szeretnéd ellenőrizni akkor:
  1. if(killer == victim)
  2. {
  3.  print_color(victim, "Megolted magad");
  4. }

De ígyis letudod:
  1. register_event("DeathMsg", "halal", "a");
  2. public halal(id) {
  3.     new killer = read_data(1)
  4.         new victim = read_data(2)
  5.     new hs = read_data(3)
  6.    
  7.     if(hs) {
  8.         print_color(victim, "kaptal egy fejest");
  9.     }
  10. //ha jól tudom itt ha a fegyvert is le akarod kérni a forral kell játszadozni
  11. //szerintem nem elég az ha csak:
  12. new weapon = get_user_weapon(killer);
  13. if(weapon == CSW_HEGRENADE)
  14. {
  15. print_color(victim, "felrobbantottak");
  16. }
  17. }

jah és a read_data(4) azthiszem stringként kéri le a fegyver nevét.

_________________
"Szeretek aludni... mert az álmaim szebbek, mint a valóság."


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára HellEnergY 2020.01.02. 14:09-kor.

Ők köszönték meg HellEnergY nek ezt a hozzászólást: adriansr14 (2020.01.02. 16:13)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Miben haltunk meg
HozzászólásElküldve: 2020.01.01. 22:06 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
  1. if(hitplace == HIT_HEAD && !(weapon == CSW_KNIFE ) && (killer != victim))


Én ezt nem értem. Tehát a feltételhez fejlövésnek kell lennie, és minden elfogadható a késen kívül. Miért kell le ellenőrizni, hogy nem-e öngyilkos? Eleve ha öngyilkos, akkor az első feltétel elbukik nem?

  1. HIT_HEAD
  2. HIT_GENERIC      
  3. HIT_HEAD        
  4. HIT_CHEST        
  5. HIT_STOMACH        
  6. HIT_LEFTARM        
  7. HIT_RIGHTARM        
  8. HIT_LEFTLEG        
  9. HIT_RIGHTLEG


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Miben haltunk meg
HozzászólásElküldve: 2020.01.01. 22:50 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.09. 17:01
Hozzászólások: 266
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 72 alkalommal
Pika írta:
  1. if(hitplace == HIT_HEAD && !(weapon == CSW_KNIFE ) && (killer != victim))


Én ezt nem értem. Tehát a feltételhez fejlövésnek kell lennie, és minden elfogadható a késen kívül. Miért kell le ellenőrizni, hogy nem-e öngyilkos? Eleve ha öngyilkos, akkor az első feltétel elbukik nem?

  1. HIT_HEAD
  2. HIT_GENERIC      
  3. HIT_HEAD        
  4. HIT_CHEST        
  5. HIT_STOMACH        
  6. HIT_LEFTARM        
  7. HIT_RIGHTARM        
  8. HIT_LEFTLEG        
  9. HIT_RIGHTLEG


Igazából ez egy rossz szokás nálam, hiába felesleges is valakinek.

Deathrun szervernél hozzászoktam hogy szinte minden ilyennél le ellenőrzöm nem e öngyilkos azaz nem e esett le, ugrott le stb.

Mert ugye mikor dr szerveren valamelyik pályán ha le esel ott hsként veszi fel.
Nem tudom melyik pályák azok de ha kell leírom.

jah és igaz, egyszerűbb lenne leellenőrizni az elején :)

_________________
"Szeretek aludni... mert az álmaim szebbek, mint a valóság."


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Miben haltunk meg
HozzászólásElküldve: 2020.01.02. 00:14 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
Hozzászólások: 1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
client_death csak tsx.inc-ben van, ami tudtommal a The Specialist és a DoD módokhoz jó, CS-hez nem.

Viszont ez igen:
Ham_TakeDamage


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Miben haltunk meg
HozzászólásElküldve: 2020.01.02. 02:31 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.09. 17:01
Hozzászólások: 266
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 72 alkalommal
regener írta:
client_death csak tsx.inc-ben van, ami tudtommal a The Specialist és a DoD módokhoz jó, CS-hez nem.

Viszont ez igen:
Ham_TakeDamage


Én többször is használtam client_deathet és tökéletesen ment akárhol. :(
és már láttam más pluginban ami cs 1.6ra való, sőt onnét "idéztem".
Lehet bolond vagyok és tényleg nem cshez volt de lefordult a plugin és még használtam is xD.

Itt a plugin:
https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=294867

_________________
"Szeretek aludni... mert az álmaim szebbek, mint a valóság."


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Miben haltunk meg
HozzászólásElküldve: 2020.01.02. 09:47 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Nincs id deathmsg-ben,szóval get_user_weapon(killer) :oops:

HellEnergY írta:
adriansr14 írta:
Sziasztok, hogyan tudom azt le kérdezni, hogy miben haltam meg?
Fejbe lőttek, gránát.. stb?


Heló ezt többféleképpen is le lehet kérni pl:
  1. public client_death(killer, victim, weapon, hitplace)
  2. {
  3. // killer az gyilkos
  4. // victim az aldozat
  5. // weapon a fegyver
  6. // hitplace ezzel kered le hogy melyik helyen talaljak el lasd az elso peldat.
  7. // bocsi szebben erthetobben nem tudom megfogalmazni.
  8.  
  9. if(hitplace == HIT_HEAD && !(weapon == CSW_KNIFE ) && (killer != victim))// ha a hitplace(a hely ahol eltalalnak) hit head vagyis (fej) és ha nem kessel es ha a gyilkos nem maga az aldozat akkor fut le.
  10. {
  11.         print_color(victim, "Fejbe lottek");
  12.     }
  13. if(weapon == CSW_HEGRENADE && (killer != victim))//ha a fegyvered granat es a gyilkos nem maga az aldozat akkor fut le.
  14.     {
  15.         print_color(victim, "Megoltek teged granattal");
  16.     }
  17. }

Ha valamit elrontottam bocsi, telefonon vagyok. :)
Ha pedig az öngyilkosságot is szeretnéd ellenőrizni akkor:
  1. if(killer == victim)
  2. {
  3.  print_color(victim, "Megolted magad");
  4. }

De ígyis letudod:
  1. register_event("DeathMsg", "halal", "a");
  2. public halal(id) {
  3.     new killer = read_data(1)
  4.         new victim = read_data(2)
  5.     new hs = read_data(3)
  6.    
  7.     if(hs) {
  8.         print_color(victim, "kaptal egy fejest");
  9.     }
  10. //ha jól tudom itt ha a fegyvert is le akarod kérni a forral kell játszadozni
  11. //szerintem nem elég az ha csak:
  12. new weapon = get_user_weapon(id);
  13. if(weapon == CSW_HEGRENADE)
  14. {
  15. print_color(victim, "felrobbantottak");
  16. }
  17. }

jah és a read_data(4) azthiszem stringként kéri le a fegyver nevét.

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA

Ők köszönték meg ultraibolya nek ezt a hozzászólást: HellEnergY (2020.01.02. 15:42)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Miben haltunk meg
HozzászólásElküldve: 2020.01.02. 16:13 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2016.06.20. 10:23
Hozzászólások: 489
Megköszönt másnak: 47 alkalommal
Megköszönték neki: 15 alkalommal
Most van nekem így ez a forrás:

  1. if(Fejbelottek) {
  2. ColorChat(Aldozata, GREEN, "%s ^1A gyilkosodnak ^4%i ^3HP maradt! ^1(^1Fejbelőtt,^4 %s ^1Fegyverrel!)", PREFIX2, get_user_health(Gyilkos), weaponNev);
  3. }
  4. else
  5. {
  6. ColorChat(Aldozata, GREEN, "%s ^1A gyilkosodnak ^4%i ^3HP maradt!", PREFIX2, get_user_health(Gyilkos));


És ez így müködik is, de én még akarnám azt is, hogy kiirja, hogy Gránáttal, esetlegesen megölte magát.

_________________
BfS* #Team ~Global Offensive IP: 217.144.54.193:27148

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Miben haltunk meg
HozzászólásElküldve: 2020.01.02. 16:40 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.09. 17:01
Hozzászólások: 266
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 72 alkalommal
adriansr14 írta:
Most van nekem így ez a forrás:

  1. if(Fejbelottek) {
  2. ColorChat(Aldozata, GREEN, "%s ^1A gyilkosodnak ^4%i ^3HP maradt! ^1(^1Fejbelőtt,^4 %s ^1Fegyverrel!)", PREFIX2, get_user_health(Gyilkos), weaponNev);
  3. }
  4. else
  5. {
  6. ColorChat(Aldozata, GREEN, "%s ^1A gyilkosodnak ^4%i ^3HP maradt!", PREFIX2, get_user_health(Gyilkos));


És ez így müködik is, de én még akarnám azt is, hogy kiirja, hogy Gránáttal, esetlegesen megölte magát.


  1. public plugin_init() {
  2.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  3.    
  4.     register_event("DeathMsg", "halal", "a");
  5. }
  6. public halal(id) {
  7.     new killer = read_data(1);
  8.     new victim = read_data(2);
  9.    
  10.     new weapon = get_user_weapon(killer);
  11.    
  12.     if(killer == victim && weapon == CSW_HEGRENADE)
  13.     {
  14.         ColorChat(victim, GREEN, "%s ^1felrobbantottad magad.",PREFIX2);
  15.     }
  16. }

_________________
"Szeretek aludni... mert az álmaim szebbek, mint a valóság."


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Miben haltunk meg
HozzászólásElküldve: 2020.01.02. 16:58 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2016.06.20. 10:23
Hozzászólások: 489
Megköszönt másnak: 47 alkalommal
Megköszönték neki: 15 alkalommal
HellEnergY írta:
adriansr14 írta:
Most van nekem így ez a forrás:

  1. if(Fejbelottek) {
  2. ColorChat(Aldozata, GREEN, "%s ^1A gyilkosodnak ^4%i ^3HP maradt! ^1(^1Fejbelőtt,^4 %s ^1Fegyverrel!)", PREFIX2, get_user_health(Gyilkos), weaponNev);
  3. }
  4. else
  5. {
  6. ColorChat(Aldozata, GREEN, "%s ^1A gyilkosodnak ^4%i ^3HP maradt!", PREFIX2, get_user_health(Gyilkos));


És ez így müködik is, de én még akarnám azt is, hogy kiirja, hogy Gránáttal, esetlegesen megölte magát.


  1. public plugin_init() {
  2.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  3.    
  4.     register_event("DeathMsg", "halal", "a");
  5. }
  6. public halal(id) {
  7.     new killer = read_data(1);
  8.     new victim = read_data(2);
  9.    
  10.     new weapon = get_user_weapon(killer);
  11.    
  12.     if(killer == victim && weapon == CSW_HEGRENADE)
  13.     {
  14.         ColorChat(victim, GREEN, "%s ^1felrobbantottad magad.",PREFIX2);
  15.     }
  16. }


Ezt értem, de így az általam készített is lefut és én azt nem nagyon szeretném.

_________________
BfS* #Team ~Global Offensive IP: 217.144.54.193:27148

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 14 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 17 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole