hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 11:07



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 257 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 257 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 14 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Miben haltunk meg
HozzászólásElküldve: 2020.01.02. 17:35 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.09. 17:01
Hozzászólások: 266
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 72 alkalommal
Idézet:
Ezt értem, de így az általam készített is lefut és én azt nem nagyon szeretném.


Hogyan máshogy szeretnéd?

Amit regener írt eventtel azthiszem így van :'D

  1. public plugin_init() {
  2.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  3.    
  4.     RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_takedamage")
  5. }
  6.  
  7. public fw_takedamage(victim, inflictor, attacker, bits)
  8. {
  9.     if(attacker == victim && bits & (1<< 24))
  10.     print_color(victim, "Megolted magad granattal.");
  11. }

_________________
"Szeretek aludni... mert az álmaim szebbek, mint a valóság."


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Miben haltunk meg
HozzászólásElküldve: 2020.01.02. 17:41 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2016.06.20. 10:23
Hozzászólások: 489
Megköszönt másnak: 47 alkalommal
Megköszönték neki: 15 alkalommal
HellEnergY írta:
Idézet:
Ezt értem, de így az általam készített is lefut és én azt nem nagyon szeretném.


Hogyan máshogy szeretnéd?

Amit regener írt eventtel azthiszem így van :'D

  1. public plugin_init() {
  2.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  3.    
  4.     RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_takedamage")
  5. }
  6.  
  7. public fw_takedamage(victim, inflictor, attacker, bits)
  8. {
  9.     if(attacker == victim && bits & (1<< 24))
  10.     print_color(victim, "Megolted magad granattal.");
  11. }


De ha megölnek gránáttal, akkor kiirja ezt is és azt is kifogja amit fentebb oldottam meg.

_________________
BfS* #Team ~Global Offensive IP: 217.144.54.193:27148

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Miben haltunk meg
HozzászólásElküldve: 2020.01.02. 18:05 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.09. 17:01
Hozzászólások: 266
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 72 alkalommal
Idézet:
De ha megölnek gránáttal, akkor kiirja ezt is és azt is kifogja amit fentebb oldottam meg.


Nem értem pontosan mire gondolsz de nagyjából igen :'D
Az a baj ha más megöl gránáttal akkor azt is ki írja hogy "megölted magad gránáttal" és még azt is hogy "fejbelőttek" sőt még azt is hogy "xy hpja maradt" a támadónak?

  1. public plugin_init() {
  2.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  3.     register_event("DeathMsg", "halal", "a");
  4. }
  5.  
  6. public halal(id) {
  7.     new killer = read_data(1);
  8.     new victim = read_data(2);
  9.     new hs = read_data(3);
  10.     new weapon = get_user_weapon(killer);
  11.  
  12.     if(killer == victim && weapon == CSW_HEGRENADE){
  13.         print_color(victim, "Megolted magad granattal.");
  14.     }
  15.    
  16.     if(killer == victim)
  17.         return;
  18.     if(hs){
  19.         print_color(victim, "Fejeest kaptál.");
  20.     }
  21.     else{
  22.         print_color(victim, "Maradt xy hp");
  23.     }
  24.    
  25. }

így nekem jó volt a támadó szempontjából, sajnos az áldozat szempontjából nem tudom megnézni, mivel nincs kivel. :(
Ha neked ez a megoldás megfelel és jó. :'D

_________________
"Szeretek aludni... mert az álmaim szebbek, mint a valóság."


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Miben haltunk meg
HozzászólásElküldve: 2020.01.02. 22:04 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
A feltételek vannak rossz helyen.
Első ha öngyilkos akkor ne fusson tovább,mert felesleges.
A fejes legelső kell hogy legyen,mert esetleg ha pontrendszer akkor kettőször kap pontot.
Példa:
Sima gyilkolás 2 pont
Fejlöves 4 pont

Ha előbb a sima gyilkolás fut le és utána a fejes akkor 6 pontot fog kapni.
Plusz a switch jobban néz ki:
switch(get_user_weapon(killer))
case CSW_OSZES
case default: print(victim,dik ez nem cs)

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA

Ők köszönték meg ultraibolya nek ezt a hozzászólást: HellEnergY (2020.01.03. 00:37)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 14 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 39 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole